Antwoord: jaquote:Op zondag 2 juni 2013 00:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vraag: Waarom houden wielrenners zich nooit aan de verkeersregels?
ze denken dat ze aan het koersen zijn, en dat de hele weg dan voor hen is.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom zijn alle Surinamers lui?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zou maar snel ff een klb topic openen over wat voor onrecht je is aangedaan toen je op je op je brommer zat, huiliequote:Op zondag 2 juni 2013 01:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ze denken dat ze aan het koersen zijn, en dat de hele weg dan voor hen is.
zo'n randdebiel reed mij haast van de motor af, door helemaal over links te gaan rijden.
werd ie nog boos ook, omdat ik op mijn lijn bleef rijden (netjes op mijn weghelft, bij een legale snelheid).
verdomd dat ik opzij ga, als ze over de hele rijbaan uitwaaieren tijdens het demarreren.
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:18 schreef marc0871 het volgende:
je wilde toch ervaringen met recreatief wielrennen?
dit is de mijne.
moet je niet gaan huilen, omdat er negatief gedaan wordt over jouw geliefde sport.
Jaquote:Op zondag 2 juni 2013 08:18 schreef Oksel het volgende:
Nog doen:
- fiets beurtje
- sportvoeding
- zadeltasje
- doktersverklaring vervalsen
-doping halen
Da's te doen.
En die heb je helemaal zelf verzonnen? Doe je in ieder geval nog iets op fietsgebied.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had gister ook nog een akefietje met een motorrijder. Ik kommopmeen rotonde af en had voorrang, steek keurig mijn hand uit( hij kwam van links voor mij en moest uiteindelijk ook de amerongse berg op). Daarna stak ik weer mijn hand uit dat ik eraf ging en opeens rijd die motor naast me. Ik had het fietspompje al in de aanslag en een zure rochel in mijn bek om in zijn nek te fluimen....
Zowaar kreeg ik een compliment omdat ik wel de regels volgde itt de meeste andere. Ik zei dat het eigenlijk treurig is dat het zo gaat, dat de renners die zich wel aan de regels houden een compliment krijgen.
Ondertussen waren we al bij de Jumbo dus het klimgeweld moest beginnen. Ik zette daarom ook flink aan en demarreerde bij hem vandaan.
je hebt me doorquote:Op zondag 2 juni 2013 08:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En die heb je helemaal zelf verzonnen? Doe je in ieder geval nog iets op fietsgebied.
Ben weg, rije!,
T was ook niet geloofwaardig. Alsof jij binnen een paar weken 2x de amerongseberg zou fietsenquote:
zie je wel? het kan dus wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had gister ook nog een akefietje met een motorrijder. Ik kommopmeen rotonde af en had voorrang, steek keurig mijn hand uit( hij kwam van links voor mij en moest uiteindelijk ook de amerongse berg op). Daarna stak ik weer mijn hand uit dat ik eraf ging en opeens rijd die motor naast me. Ik had het fietspompje al in de aanslag en een zure rochel in mijn bek om in zijn nek te fluimen....
Zowaar kreeg ik een compliment omdat ik wel de regels volgde itt de meeste andere. Ik zei dat het eigenlijk treurig is dat het zo gaat, dat de renners die zich wel aan de regels houden een compliment krijgen.
Ondertussen waren we al bij de Jumbo dus het klimgeweld moest beginnen. Ik zette daarom ook flink aan en demarreerde bij hem vandaan.
Mooie omgeving daarquote:Op zondag 2 juni 2013 10:44 schreef Skwish het volgende:
Zojuist 2 uurtjes gefiest (richting Giethoorn). Lekker weertje, wel een straffe noorden wind.
Verstandig ff rust. Ik rij weer pijnvrij maar pees is nog wel stijf na belasting.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar
Ik fiets vandaag niet. Druk met werk gehad en een zeurende knie.
Dat is sowieso een veel voorkomend probleem met de Notubes. Ze hebben echt de grens opgezocht van wat veilig is met die minimale clincher hookquote:Op zondag 2 juni 2013 00:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik moet ook nog van alles. Vandaag geconstateerd dat de notubes ztr velgen van m'n klimwieltjes geen gelukkig huwelijk vormen met fortezza's. Tot 2x toe liep de band van de velg, ze gaan er té soepel om ( en dus ook af) een keer net op tijd gestopt, lucht eruit en band weer in fatsoen duwen. De 2e keer, gelukkig alweer thuis, werd het een klapband.
Voor de 3T monteer ik dus weer 4000s' en...
Verder ook ff nieuwe voorraad CO2 patronen halen.
Oksel, supertof als je meegaat!!!![]()
Dat is een stuk isolatie tape om het ventiel niet tegen het carbon te laten rammelen. Ik heb hem even aangeraden een krimpkous te gebruiken omdat dat net even mooier is.... haha, dit was een "ghetto workshop" oplossing voor nu,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:33 schreef the_critic het volgende:
nog 36uur en dan zit ik ook in Barcelona!heerlijk ff 4dgn eruit!
Wat heeft die Bianchi in zijn wiel, naast het ventiel? (langwerpige zwarte dingetje)
of gewoon ff bandje eraf halen en isolatietape even om ventieltje plakken.. dit is idd geen poremquote:Op zondag 2 juni 2013 11:54 schreef firewirecable het volgende:
[..]
Dat is een stuk isolatie tape om het ventiel niet tegen het carbon te laten rammelen. Ik heb hem even aangeraden een krimpkous te gebruiken omdat dat net even mooier is.... haha, dit was een "ghetto workshop" oplossing voor nu,
Wat een eikel.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:31 schreef peleetje het volgende:
Ik moest een keer met een rijsles van mijn instructeur een wielrenner van de weg drukken.![]()
Reden op een smal dijkje met een weerszijden een heel smal fietspaadje. (Niet veel meer dan 30cm).
Tegenligger is de wielrenner. Naast en achter mij was de weg volledig leeg. Dus ik wijk -naar mijn idee- netjes een beetje uit naar rechts om de renner wat meer ruimte te geven zodat elkaar rustig kunnen passeren. Begint die instructeur opeens aan het stuur te draaien. (Naar links, de kant van de fietser op) Met als commentaar: 'Fietsers horen op het fietspad en niet op de weg'. Die renner schrok zich helemaal wild en vloog zowat van de dijk af.
Ben direct naar huis gereden, en om een andere instructeur gevraagd. Wat een idioot was dat.
Beiden werken slechts met coordinaten en als de een er net even een andere of oudere kaart layer overheen legt, dan heb je dus al een verschil. Gemiddelden staan niet in een gpx file maar worden on the flow berekend, afstand x tijd.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:51 schreef eentwee het volgende:
Waarom neemt strava eigenlijk niet gewoon de afstanden en gemiddelde en maximum snelheid uit de Garmin over? Zit in 't geval van gisteren 1,3km en 0,3 km/u verschil in. Maximumsnelheid klopt al helemaal niet.
toch is het een true story. Heb zelfs videobeelden van dit avontuur.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
T was ook niet geloofwaardig. Alsof jij binnen een paar weken 2x de amerongseberg zou fietsen
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:08 schreef Oksel het volgende:
Heb een stuk ducttape precies op de rand van m'n koersbroek geplakt. Als mn korte broek dan tever opkruipt, neem de tape over.
Dat kan vast. Misschien handig om ook even een shimano achterwiel mee te nemen zodat de rest ook 1 reserve heeft.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:49 schreef kaasplankje het volgende:
Kunnen er bij jou ouders ook reservewielen in de auto Patroon? Ik was van plan een set extra (campa 11 speed) wielen mee te nemen voor 't geval dat.
Kan via de verzekering tochquote:Op zondag 2 juni 2013 16:55 schreef kaasplankje het volgende:
We kunnen dat mss het beste even met hun op de camping overleggen. Eten ze ook mee zaterdag na de race?
Als er iemand ook een set Shimano 10 speed wielen mee neemt, dan zien we wel. Je mag mijn wielen lenen als je wat stuk rijdt, maar slopen = nieuwe kopen.
weet niet op je serieus bent over de verzekering , maar heel weinig verzekeringen die schade uit sport en spel dekkenquote:Op zondag 2 juni 2013 17:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kan via de verzekering toch
Weet nog niet of ze mee-eten, vraag daar wel ff. Ze zijn vandaag op vakantie gegaan.
Mijn vriendin is eind April tijdens een training gevallen doordat een vrouw haar meenam in haar val. Achterwiel volgens FM niet meer te herstellen, dus dat was behoorlijk kut. Hierbij is het wel gelukt dit onder de WA-verzekering van de andere vrouw te laten vallen. Maar het schijnt inderdaad vaak niet vergoed te worden door de verzekeringquote:Op zondag 2 juni 2013 17:13 schreef dop het volgende:
[..]
weet niet op je serieus bent over de verzekering , maar heel weinig verzekeringen die schade uit sport en spel dekken
Ik ben via knwu verzekerd tot 750 eur. Weet niet of dit voor buitenland geldt maar zij weten niet waar het is gebeurd.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:13 schreef dop het volgende:
[..]
weet niet op je serieus bent over de verzekering , maar heel weinig verzekeringen die schade uit sport en spel dekken
Hmm ja, ik was van plan mijn cosmics in de auto te gooien maar ik neem wel een set khamsins mee, ik moet dan alleen ff cassette en banden overzetten. Dan is het ook niet erg als er een remblokje beetje op de velg komt. /mierenneukerquote:Op zondag 2 juni 2013 17:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kan via de verzekering toch
Weet nog niet of ze mee-eten, vraag daar wel ff. Ze zijn vandaag op vakantie gegaan.
't zit je niet mee. Geen schade?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef CyclingGirl het volgende:
2 koersen 2x asfalt. 1e x loslopende hond 2e x op kantje reed er een vol op me in
tijdens de koers, reed er iemand op je in?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef CyclingGirl het volgende:
2 koersen 2x asfalt. 1e x loslopende hond 2e x op kantje reed er een vol op me in
Ze moet ook niet met triatleten trainen. Dan krijg je hommelesquote:Op zondag 2 juni 2013 17:33 schreef Yankee het volgende:
[..]
Mijn vriendin is eind April tijdens een training gevallen doordat een vrouw haar meenam in haar val. Achterwiel volgens FM niet meer te herstellen, dus dat was behoorlijk kut. Hierbij is het wel gelukt dit onder de WA-verzekering van de andere vrouw te laten vallen. Maar het schijnt inderdaad vaak niet vergoed te worden door de verzekering
respect voor je, mietje!quote:Op zondag 2 juni 2013 19:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
vanuit Uden naar huis was de bedoeling, uiteindelijk is het naar westerbork geworden door de wind die steeds harder ging waaiien en die ik bijna heel de weg heb tegen gehad. helaas stopte mijn strava er even mee naar 200 km waardoor de laatste 30 in deel 2 staat. In westerbork werd ik opgehaald, mietje die ik benrit deel 1: [ link | afbeelding ]
Top!quote:Op zondag 2 juni 2013 16:49 schreef kaasplankje het volgende:
Kunnen er bij jou ouders ook reservewielen in de auto Patroon? Ik was van plan een set extra (campa 11 speed) wielen mee te nemen voor 't geval dat.
Vraag het aan Tom Boonen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef Oksel het volgende:
Zou het verstandig zijn grammetje coke mee te nemen? Of wellicht een mix van speed + coke? Voor de laatste 80km?
die tocht was 115km en geen 160km haha. Lol die kom zat niet in de route. Maar 4 anderen hebben die klim gereden.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:52 schreef Gripper het volgende:
Ik heb heerlijk gereden in tecklenburg vandaag! Had van patroon de gpx gekregen van zijn toertocht van een paar weken geleden. Nu samen met fietsmaatje Jitze die het hele weekend bij mij was.
De track van patroon z'n foon was prima te volgen, maar als je 2 x op een stuk weg komt zijn de sporen soms niet meer van elkaar te onderscheiden en moet je soms maar gokken bij een afslag.
Sommige lussen hebben we denk ik verkeerd om gereden, en het is ook wel voortdurend draaien en keren daar. Uiteindelijk toch een paar afslagen gemist, want we kwamen terug in ibbenburen met 120 km op de teller, wat er 160 had moeten zijn. Dus toen nog maar even de klim naar die energiecentrale boven het dorp gedaan. Prompt de KOM!
Fantastisch gebied, daar wil ik vaker heen![]()
https://www.strava.com/activities/57797544
Nah, geen mietje hoor. Maar met de windrichting van vandaag was een keus om andersom te rijden misschien iets verstandiger geweest. 'K moest nog aan je denken toen ik tegen de wind in ook boven de dertig probeerde te stoempen. Dat werd al gauw harken, en dus maar een tandje terug geschakeld.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
vanuit Uden naar huis was de bedoeling, uiteindelijk is het naar westerbork geworden door de wind die steeds harder ging waaiien en die ik bijna heel de weg heb tegen gehad. helaas stopte mijn strava er even mee naar 200 km waardoor de laatste 30 in deel 2 staat. In westerbork werd ik opgehaald, mietje die ik benrit deel 1: [ link | afbeelding ]
Je komt door Belgie op weg naar de 3 Ballons? Dan duik je daar toch een apotheek in voor een Pot Belge cocktail. Zit ook nog amphetamine in om na afloop je vriendin te verwennen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef Oksel het volgende:
Zou het verstandig zijn grammetje coke mee te nemen? Of wellicht een mix van speed + coke? Voor de laatste 80km?
Georganiseerde ritten in het buitenland vallen gewoon onder de NTFU verzekering, die als vangnet dient wanneer de organisator niet uitbetaald. Maar dan moet het wel bewijsbare ongevalsschade zijn. (getuigen, foto's etc). Een deuk in je velg door een gat in de weg vawege winterschade b.v. zal toch een moeilijk geval worden, ook bij de NTFU. En ik weet niet of er bij een KNWU lidmaatschap een vergelijkbare verzekening is inbegrepen.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:13 schreef dop het volgende:
[..]
Je had mijn route ff moeten vragen! Ik heb de 160km route op Strava staan. Kun jij mij nog eens een GPX sturen van die 300 die ik toen fietste? Zou tof zijn. Heldenherinnering.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:52 schreef Gripper het volgende:
Ik heb heerlijk gereden in tecklenburg vandaag! Had van patroon de gpx gekregen van zijn toertocht van een paar weken geleden. Nu samen met fietsmaatje Jitze die het hele weekend bij mij was.
De track van patroon z'n foon was prima te volgen, maar als je 2 x op een stuk weg komt zijn de sporen soms niet meer van elkaar te onderscheiden en moet je soms maar gokken bij een afslag.
Sommige lussen hebben we denk ik verkeerd om gereden, en het is ook wel voortdurend draaien en keren daar. Uiteindelijk toch een paar afslagen gemist, want we kwamen terug in ibbenburen met 120 km op de teller, wat er 160 had moeten zijn. Dus toen nog maar even de klim naar die energiecentrale boven het dorp gedaan. Prompt de KOM!
Fantastisch gebied, daar wil ik vaker heen![]()
https://www.strava.com/activities/57797544
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:32 schreef No-P het volgende:
8 minuten klop vandaag op 40km van iemand die vorig jaar bij veranda Willems reed. Maarja, het was nog op de koersfiets. Niet erg want ik liep hem weer op 8 minuten.
Wel zware benen nu.
Bram Schmitz.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef Bismarck het volgende:
[..]
[ afbeelding ], Leif Hoste heeft je zoek gereden?
Ik denk dat we allemaal benieuwd zijn naar je nieuwe speeltje..... in bedrijfquote:Op zondag 2 juni 2013 22:26 schreef tes.je het volgende:
Als het goed is ligt er thuis een heel tof pakketje op me te wachten
Even laten weken in schoonmaakazijn daarna wassen.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Misschien heb ik idd geen goed 30 graden wasmiddel nee...
RIj nu met ztr alpha 340 met hutchinson fusion banden erom (tubeless) maar ook op lagere druk echt niets meegemaakt wat ik als minder prettig ervaarde.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:36 schreef eentwee het volgende:
Wat een droeftoeter. En dat moet ons dan leren rijden.
[..]
Dat is sowieso een veel voorkomend probleem met de Notubes. Ze hebben echt de grens opgezocht van wat veilig is met die minimale clincher hook
Die gaat hard hé? Was je in Ter Aar? Ik zag ze rijden met trainen, ik dacht nog zal ik stoppen om te kijken of ik No-P zie maar ik moest verder.quote:
Math salden is denk ik de beste (en sowieso de meeste keus)quote:Op zondag 2 juni 2013 23:04 schreef Oksel het volgende:
Nog iemand een tip waar je voor een nette prijs een Castelli pakje oppikt?
Nee want mijn Garmin heeft juist omwille van de nauwkeurigheid sensoren. Wel irritant dat Strava daar dan eigenwijs zijn eigen algoritme overheen gooit.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Beiden werken slechts met coordinaten en als de een er net even een andere of oudere kaart layer overheen legt, dan heb je dus al een verschil. Gemiddelden staan niet in een gpx file maar worden on the flow berekend, afstand x tijd.
Vertelquote:Op zondag 2 juni 2013 22:26 schreef tes.je het volgende:
Als het goed is ligt er thuis een heel tof pakketje op me te wachten
Klopt maar dat is tubeless waarvoor ze bedoeld zijn. De probleemgevallen doen zich volgens mij alleen voor met binnenbanden, op WW is er veel over geschreven.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:05 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Even laten weken in schoonmaakazijn daarna wassen.
[..]
RIj nu met ztr alpha 340 met hutchinson fusion banden erom (tubeless) maar ook op lagere druk echt niets meegemaakt wat ik als minder prettig ervaarde.
Ben er wel tevreden mee, ben benieuwd hoe ze het tijdens de 3T doen.
Cyclewear.eu verkoopt tegenwoordig ook Castelli.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:04 schreef Oksel het volgende:
Nog iemand een tip waar je voor een nette prijs een Castelli pakje oppikt?
Jammer dat je met witte banden minder grip hebt en dus langzamer rijdt.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef kaasplankje het volgende:
Net even die kmc sl gold om mijn fiets gelegd, lichte ketting is dat zeg, en mijn cassette uigeprobeerd en moest nog ff bijstellen. Remblokjes lopen nog een tikkie tegen de band aan maar dat komt morgen wel. Ik heb geen torq hier. Witte banden zitten er ook om, ik bewaar die groene wel.
Alles blingbling schoongemaakt, fiets dus bijna klaar voor de drie prammen.
onzinquote:Op zondag 2 juni 2013 23:14 schreef eentwee het volgende:
[..]
Jammer dat je met witte banden minder grip hebt en dus langzamer rijdt.
Neehoor. Dat witte is verf en vermindert de grip van het rubber. Of rijd jij ook net zo lief over de witte lijnen door de bocht?quote:
Rubber is toch echt wit van origine hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Neehoor. Dat witte is verf en vermindert de grip van het rubber. Of rijd jij ook net zo lief over de witte lijnen door de bocht?Of het real-world verschillen oplevert weet ik niet maar het klopt wel.
Ah ok duidelijk. Zal ook wel een extra binnenbandje en een pompje meenemen voor het geval dat tijdens de 3T. En nog een binnenbandje in het tasje bij de bevoorrading van patroon zijn ouders.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:14 schreef eentwee het volgende:
[..]
Klopt maar dat is tubeless waarvoor ze bedoeld zijn. De probleemgevallen doen zich volgens mij alleen voor met binnenbanden, op WW is er veel over geschreven.
Ik ga graag heel hard door de bocht en herken niets in deze theorie.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Neehoor. Dat witte is verf en vermindert de grip van het rubber. Of rijd jij ook net zo lief over de witte lijnen door de bocht?Of het real-world verschillen oplevert weet ik niet maar het klopt wel.
Je zou ook eens een keer iets van me aannemenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ga graag heel hard door de bocht en herken niets in deze theorie.
Ja telefoon voor strava. Weg niet afgesloten, denk 4000 man ofzo?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:34 schreef Oksel het volgende:
Nemen jullie telefoon mee op de rit in geval van pech etc?
En is de weg gesloten voor verkeer? en hoeveel man doen ongeveer mee?
Lijkt me me wel een goed idee.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja telefoon voor strava. Weg niet afgesloten, denk 4000 man ofzo?
Is het ook leuk om ff iets voor mijn ouders te regelen als blijk van waardering? Ze rijden die dag 125km op en neer naar Grand Ballon + hele dag wachten op 5 malloten.
oh dat doe ik heus alleen rijd ik wedstrijden en heb al een set witte versleten. Als dat zo was had ik het gemerkt. Ik rij ook goed met nat weer. Ik ben niet bang in de bocht doorgaans.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:23 schreef eentwee het volgende:
[..]
Je zou ook eens een keer iets van me aannemen
Ja. Stuk Hollandse Kaas? Of Fries Suikerbrood?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja telefoon voor strava. Weg niet afgesloten, denk 4000 man ofzo?
Is het ook leuk om ff iets voor mijn ouders te regelen als blijk van waardering? Ze rijden die dag 125km op en neer naar Grand Ballon + hele dag wachten op 5 malloten.
Almere. Muiderzand ofzo. Fietsen was over de dijk en terug. Bram is nog wel een ander niveau. Al bleef een clubgenoot nog dichtbij. Maar 1.5 min langzamer.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die gaat hard hé? Was je in Ter Aar? Ik zag ze rijden met trainen, ik dacht nog zal ik stoppen om te kijken of ik No-P zie maar ik moest verder.
Klopt. Daarom heb ik ook altijd KMC kettingen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:21 schreef buzz1291 het volgende:
Zo'n KMC X-10 of 11 SL kost een paar knaken maar dan heb je ook wat. Ik moet hem wel regelmatig in de dieselolie uitspoelen door al die gaten waar nogal wat vervuilde wax in blijft hangen. Maar die missing links zijn dan ook gewoon opnieuw te gebruiken. Die van Sram niet!
Wel een aardig pakjequote:Op zondag 2 juni 2013 23:49 schreef tes.je het volgende:
[..]
Wiggle Honda kledingsetje en campagnolo centaur black & red remhoeven.
Da's mooi want ik zou niet willen dat het je een plaats kost op het ereschavot van de 3B.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oh dat doe ik heus alleen rijd ik wedstrijden en heb al een set witte versleten. Als dat zo was had ik het gemerkt. Ik rij ook goed met nat weer. Ik ben niet bang in de bocht doorgaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |