Waarom dan dit topic?quote:
Maar met een vreemde kerel zou het wel goed zijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef hildevdw het volgende:
[..]
Omdat pa en ma mij liever niet alleen zien gaan.
Tja, misschien door wel te doen, met succes, beseffen ze dat je niet altijd hun kleine meid zal blijven en je oud genoeg bent om voor je zelf te zorgenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef hildevdw het volgende:
[..]
Omdat pa en ma mij liever niet alleen zien gaan.
Ik ben niet naïef en ga heus niet met de eerste de beste gozer die mee wil op reis. Ik heb wel wat mensenkennis en ik kijk gewoon rond. Als ik alleen lullige reacties krijg van rare kerels, dan doe ik daar niks mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Maar met een vreemde kerel zou het wel goed zijn?
Ok
Ja, maar dat weten je ouders toch niet? Als ze zo'n vertrouwen in je mensenkennis zouden hebben, dan is alleen op reis ook geen probleem.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:17 schreef hildevdw het volgende:
[..]
Ik ben niet naïef en ga heus niet met de eerste de beste gozer die mee wil op reis. Ik heb wel wat mensenkennis en ik kijk gewoon rond. Als ik alleen lullige reacties krijg van rare kerels, dan doe ik daar niks mee.
Daar zit wat in. Ik woon al op mezelf en ben 3 weken terug met een vriendin naar Marokko geweest. Zit er wel overna te denken om maar gewoon te gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja, misschien door wel te doen, met succes, beseffen ze dat je niet altijd hun kleine meid zal blijven en je oud genoeg bent om voor je zelf te zorgen
Kun je dat toelichten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:28 schreef VacaLoca het volgende:
Bulgarije en Roemenië zou ik ook eerder inwisselen voor Tjechië en Polen oid als je daar nog niet geweest bent.
Tsjechië (met Praag en Brno) is altijd geniaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:29 schreef hildevdw het volgende:
[..]
Kun je dat toelichten?
Ik ben wel al in Tsjechië geweest.
Dat is ook een leuke route, heb Duitsland, Denemarken en Zweden al gezien en ben eigenlijk wel echt opzoek naar iets nieuws. Veel plezier!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:29 schreef H4ppy het volgende:
Ik ga zelf over een maandje met een maat van me met de auto via Duitsland>Denemarken>Zweden (Stockholm)>Finland (boot van Stockholm naar Helsinki)>Rusland. 2 weken bij familie in St. Petersburg en dan weer terug
We zijn beide 18 jaar trouwens.
De oorspronkelijke route (waar we na een aantal bier op een zaterdagavond) op kwamen was Duitsland>Tsjechië>Slovakije>Oekraïne (Kiev, vanuit waar we voor 2 dagen naar Chernobyl zouden gaan voor een excursie) en vanaf Kiev Naar St. Petersburg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:36 schreef hildevdw het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke route, heb Duitsland, Denemarken en Zweden al gezien en ben eigenlijk wel echt opzoek naar iets nieuws. Veel plezier!
Haha bier maakt wat overmoedig iddquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef H4ppy het volgende:
[..]
De oorspronkelijke route (waar we na een aantal bier op een zaterdagavond) op kwamen was Duitsland>Tsjechië>Slovakije>Oekraïne (Kiev, vanuit waar we voor 2 dagen naar Chernobyl zouden gaan voor een excursie) en vanaf Kiev Naar St. Petersburg.
Maar dat bleek uiteindelijk toch wat te veel voor een eerste keer met de auto weg dus uiteindelijk zijn we op de huidige route uitgekomen.
Maarja, jij ook iig veel plezier!
Hij is zo'n enge oude man.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zonder foto zou je het er niet op wagen?
Opzich is het wel fijn of te weten of je medereiziger 1 of 2 plaatsen bezet gaat houden in de treinquote:Op zondag 2 juni 2013 16:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:44 schreef jamesb het volgende:
[..]
Opzich is het wel fijn of te weten of je medereiziger 1 of 2 plaatsen bezet gaat houden in de trein
Ik zit er zeker over na te denken om alleen te gaan en ben mijn plannen ook al aan het maken. Alleen pa en ma nog mee krijgen... Maar mocht ik nog iemand vinden die meegaat, ook prima.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:12 schreef Roger_ het volgende:
ik wens je veel succes met je zoektocht.
maar kan je misschien aanraden om gewoon alleen op reis te gaan, de kans is redelijk groot dat je lot genoten tegen komt en dan besluit samen met een van hun je reis verder voor te zetten, of net gewoon lekker je eigen ding te doen. mijn ervaring is dat dit ook geweldig kan zijn.
Ik heb sowieso geen interesse want ik vind alleen reizen veel leuker, maar een vraag om picca's is nu eenmaal een standaard onderdeel van dit soort topics op Fok!quote:Op zondag 2 juni 2013 16:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
als jij, je gezond verstand gebruikt dan is er weinig aan de hand.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:16 schreef hildevdw het volgende:
[..]
Ik zit er zeker over na te denken om alleen te gaan en ben mijn plannen ook al aan het maken. Alleen pa en ma nog mee krijgen... Maar mocht ik nog iemand vinden die meegaat, ook prima.
Ja idd, heb hem een paar weken geleden ook voor Marokko gebruikt. Daar was ik ook maar samen met een vriendin en hadden we ook geen problemen. Ik denk dat ik mn ouders wel over krijg om alleen te gaan.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:28 schreef Roger_ het volgende:
[..]
als jij, je gezond verstand gebruikt dan is er weinig aan de hand.
beste tip om je gezond verstand aan te vullen is de sectie " dangers and annoyances" van de lonely planet leest. vaak staan daar dingen in, die ook voor Amsterdam gelden
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef hildevdw het volgende:
En trouwens, ik neem netjes 1 plaats in :p
Kijk:quote:Op zondag 2 juni 2013 18:26 schreef SeLang het volgende:
Ik heb sowieso geen interesse want ik vind alleen reizen veel leuker, maar een vraag om picca's is nu eenmaal een standaard onderdeel van dit soort topics op Fok!
Een andere lolbroek was in de fipo je al ruimschoots voor.quote:
wat bedoel je ? volg 'm nietquote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef hildevdw het volgende:
En trouwens, ik neem netjes 1 plaats in :p
Lichaamsformaat, Roger.quote:
Als jong meisje geldt dat je overal een beetje voorzichtig moet zijn, maar als je dan toch ergens 's nachts alleen wilt ronddwalen lijkt een Hongaars dorpje me eigenlijk een ontzettend veilige plek.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:26 schreef H4ppy het volgende:
Ik zou in Hongarije, Bulgarije en Roemenië wel een beetje voorzichtig aan doen als meisje zijnde (buiten de toeristische plaatsen). Dus niet in een of ander dorp 's nachts rondwandelen.
Hostel 2quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jong meisje geldt dat je overal een beetje voorzichtig moet zijn, maar als je dan toch ergens 's nachts alleen wilt ronddwalen lijkt een Hongaars dorpje me eigenlijk een ontzettend veilige plek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |