Waarom dan dit topic?quote:
Maar met een vreemde kerel zou het wel goed zijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef hildevdw het volgende:
[..]
Omdat pa en ma mij liever niet alleen zien gaan.
Tja, misschien door wel te doen, met succes, beseffen ze dat je niet altijd hun kleine meid zal blijven en je oud genoeg bent om voor je zelf te zorgenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef hildevdw het volgende:
[..]
Omdat pa en ma mij liever niet alleen zien gaan.
Ik ben niet naïef en ga heus niet met de eerste de beste gozer die mee wil op reis. Ik heb wel wat mensenkennis en ik kijk gewoon rond. Als ik alleen lullige reacties krijg van rare kerels, dan doe ik daar niks mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Maar met een vreemde kerel zou het wel goed zijn?
Ok
Ja, maar dat weten je ouders toch niet? Als ze zo'n vertrouwen in je mensenkennis zouden hebben, dan is alleen op reis ook geen probleem.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:17 schreef hildevdw het volgende:
[..]
Ik ben niet naïef en ga heus niet met de eerste de beste gozer die mee wil op reis. Ik heb wel wat mensenkennis en ik kijk gewoon rond. Als ik alleen lullige reacties krijg van rare kerels, dan doe ik daar niks mee.
Daar zit wat in. Ik woon al op mezelf en ben 3 weken terug met een vriendin naar Marokko geweest. Zit er wel overna te denken om maar gewoon te gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja, misschien door wel te doen, met succes, beseffen ze dat je niet altijd hun kleine meid zal blijven en je oud genoeg bent om voor je zelf te zorgen
Kun je dat toelichten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:28 schreef VacaLoca het volgende:
Bulgarije en Roemenië zou ik ook eerder inwisselen voor Tjechië en Polen oid als je daar nog niet geweest bent.
Tsjechië (met Praag en Brno) is altijd geniaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:29 schreef hildevdw het volgende:
[..]
Kun je dat toelichten?
Ik ben wel al in Tsjechië geweest.
Dat is ook een leuke route, heb Duitsland, Denemarken en Zweden al gezien en ben eigenlijk wel echt opzoek naar iets nieuws. Veel plezier!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:29 schreef H4ppy het volgende:
Ik ga zelf over een maandje met een maat van me met de auto via Duitsland>Denemarken>Zweden (Stockholm)>Finland (boot van Stockholm naar Helsinki)>Rusland. 2 weken bij familie in St. Petersburg en dan weer terug
We zijn beide 18 jaar trouwens.
De oorspronkelijke route (waar we na een aantal bier op een zaterdagavond) op kwamen was Duitsland>Tsjechië>Slovakije>Oekraïne (Kiev, vanuit waar we voor 2 dagen naar Chernobyl zouden gaan voor een excursie) en vanaf Kiev Naar St. Petersburg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:36 schreef hildevdw het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke route, heb Duitsland, Denemarken en Zweden al gezien en ben eigenlijk wel echt opzoek naar iets nieuws. Veel plezier!
Haha bier maakt wat overmoedig iddquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:43 schreef H4ppy het volgende:
[..]
De oorspronkelijke route (waar we na een aantal bier op een zaterdagavond) op kwamen was Duitsland>Tsjechië>Slovakije>Oekraïne (Kiev, vanuit waar we voor 2 dagen naar Chernobyl zouden gaan voor een excursie) en vanaf Kiev Naar St. Petersburg.
Maar dat bleek uiteindelijk toch wat te veel voor een eerste keer met de auto weg dus uiteindelijk zijn we op de huidige route uitgekomen.
Maarja, jij ook iig veel plezier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |