PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Madddddddddddd worldddddddddquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for the daily races
Going nowhere, going nowhehehehehere
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for the daily races
Going nowhere, going nowhehehehehere
quote:
quote:
Zat in een filmpje van George. Daarbij ook gewoon een fucking mooi nummer. Zit ook super mooi verwerkt in de Directors cut van Donnie Darko. Iets minder mooi verwerkt in GOW 3quote:
Ik vind het ook een mooi nummer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zat in een filmpje van George. Daarbij ook gewoon een fucking mooi nummer. Zit ook super mooi verwerkt in de Directors cut van Donnie Darko. Iets minder mooi verwerkt in GOW 3
ok.quote:
Welke formatie, budget?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:26 schreef TBakkert het volgende:
Weet er iemand trouwens een origineel team met McGeady? Dus niet met Russian League eromheen etc.
Het liefst met 2 spitsen en maar 20k budget. Pakketjes...quote:
Dan had je wel even een vreugdedansje gedaan toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik las op teletekst dat RKC Apau had gehaald, ik las bijna Apam
Komt goed, is BSG ook goed?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het liefst met 2 spitsen en maar 20k budget. Pakketjes...
Bronze liever niet, maar Silvers zijn altijd welkom!quote:
Ik op het moment ook niet echt veelquote:
dat wat ik ga makenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik op het moment ook niet echt veel
Ik weet niet wat ik voor team moet maken
Ja, maar RKC kan Apam nooit betalenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan had je wel even een vreugdedansje gedaan toch?
Iets met Bukharov.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik op het moment ook niet echt veel
Ik weet niet wat ik voor team moet maken
en fucking Elkesonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu moet ik eigenlijk maar een team gaan maken met Jadson Jadson Micheal Jadson
Weet niet of je weet welk team ik heb, maar heb nog maar 3 ton over voor het 2de teamquote:
He's deadquote:
http://wefut.nl/squad/1809quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bronze liever niet, maar Silvers zijn altijd welkom!
Ik weet niet of dat echt iets voor mij is, maar die links met Gunning(zieke stats, wel al eens voorbij zien komen, maar viel me nooit echt op) en Gibson ga ik sowieso gebruiken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1809
Ik kwam hierop uit, ik weet niet precies wat je graag hebt qua spelers, maar mij lijkt dit wel fijn.
Niet tegen niet-counterbare mannetjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Even oefenen en het lukt wel. Counteren is de key voor succes
over welk spel gaat dit ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Even oefenen en het lukt wel. Counteren is de key voor succes
Die moet je gewoon hard trappen, zodat ze achteruit vliegen.quote:
Waarom Ireland op 10quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1809
Ik kwam hierop uit, ik weet niet precies wat je graag hebt qua spelers, maar mij lijkt dit wel fijn.
Prosciutto.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:43 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil een pizza met ham. Welke moet ik nemen?
Hangt van de kaart van jouw pizzatoko af hèquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:43 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil een pizza met ham. Welke moet ik nemen?
Is mooi voor het Themaquote:
Ah, zie nu pas dat Koné ook een inverse Ier isquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah, zie nu pas dat Koné ook een inverse Ier is
quote:
Het is pizza beenham geworden. YOLOquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt van de kaart van jouw pizzatoko af hè
Lol je hebt gelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die moet je gewoon hard trappen, zodat ze achteruit vliegen.
Edit: je kan iedereen toch counteren?![]()
Denk de type vechters. Je hebt grapplers, normale vecht gastjes en van die dikke gozers.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lol je hebt gelijkWat zijn die gekruisde armen onder sommige vijanden dan?
Di Natale niet gewoon spits later zetten met Balo ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu staan, nu alleen nog TOTS Vidal en TOTS El Sharaaway halen wanneer ze wat goedkoper zijn, Lamela is ook niet goedkoop maar had geen zin meer om daar op te wachten
Mooi team. Alleen vond ik De Rossi altijd kutquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik nu staan, nu alleen nog TOTS Vidal en TOTS El Sharaaway halen wanneer ze wat goedkoper zijn, Lamela is ook niet goedkoop maar had geen zin meer om daar op te wachten
CB van 181quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Marchisio (IF) lijkt me inderdaad beter.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi team. Alleen vond ik De Rossi altijd kut
Jankerd!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef TBakkert het volgende:
Forrest Gump.
Ik moest net bijna huilen weer bij het einde...![]()
Andere jaren was hij echt geweldig, maar dit jaar vond ik hem ook maar matig. Lang geleden dat ik hem in een team had though.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi team. Alleen vond ik De Rossi altijd kut
Is gewoon een prachtige film.quote:
hommotjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef TBakkert het volgende:
Forrest Gump.
Ik moest net bijna huilen weer bij het einde...![]()
quote:
Ja deze Fifa bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andere jaren was hij echt geweldig, maar dit jaar vond ik hem ook maar matig. Lang geleden dat ik hem in een team had though.
Oh okequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Denk de type vechters. Je hebt grapplers, normale vecht gastjes en van die dikke gozers.
vast nog wel wat meer, maar dit is wat ik uit mijn hoofd weet
Wat is JJ2?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
hé niet schelden
Ik heb over 5 minuten een JJ2 event, de competitie gaat weer beginnen en ik heb sinds april geen JJ2 meer gespeeld
Als je een manier hebt om IF Capoué erin te doen, dan zou ik die kans grijpen. Held is dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt wel fijn dit, alleen beetje jammer van Matuidi maar volgens mij kan daar niet echt iemand anders of wel?
Ik zou die hele Ligue 1 hoek eruit slopenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt wel fijn dit, alleen beetje jammer van Matuidi maar volgens mij kan daar niet echt iemand anders of wel?
WeFut is veel beter hoor.quote:
Silvaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou die hele Ligue 1 hoek eruit slopen
Vooral de prijzen op WeFUT zijn veel betrouwbaardererere.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
WeFut is veel beter hoor.
Maar waar kun je strong nationality links zien?
Holy shit, die graphics.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Moet ik dat echt nog een keer zeggen? Jazz Jackrabbit 2.
Lol, domme vraag van mij. Die staan natuurlijk bij strong league links, want dan hebben ze dezelfde nationality nodig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vooral de prijzen op WeFUT zijn veel betrouwbaardererere.
Ja dat je dat niet weet pascalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Moet ik dat echt nog een keer zeggen? Jazz Jackrabbit 2.
heel erg bedankt, wil het niet missen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
hoi met tim zap even naar EL live voor de Duitse bekerfinale veel plezier ok gr gr
Second MOTM Robben denk ik.quote:
ik ga hem denk ik maar een keer proberen in fifaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
Echt een bazig FM talentje vroeger
[ afbeelding ]
Bijnaaaaaaaaa 1-0 Robben
Ik wil liever geen spits met 92 pace en sommige van die spelers zitten al in mijn Engelse bronze team.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:01 schreef Djeetje het volgende:
DS2 leuk team voor jou http://wefut.nl/squad/1810
Goeien tip tim!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
hoi met tim zap even naar EL live voor de Duitse bekerfinale veel plezier ok gr gr
O ja, hij is wel 0 weight. gr grquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga hem denk ik maar een keer proberen in fifa
Lekker goeiekoopquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij zit wel gewoon in het spel heur.
[ afbeelding ]
ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:10 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand teampje, 25/30K met Elkeson en Jadson?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.wijzijnvoetbal(...)sc-1205-savoy-5.htmlquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:09 schreef Fuszy het volgende:
Weet er iemand wat de fuck er in VBL is gebeurd? Volgens mij staat de hele boel daar op zijn kop. Best veel mensen een ban te pakken?
Matip is wel een prima verdediger voor dat geld in 352quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:13 schreef Topiek het volgende:
Welke IFs zijn lekker in een Bundesliga team?
quote:
Ze willen ook dat ze allemaal weer serieus worden genomen op andere foraquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze willen ook dat ze allemaal weer serieus worden genomen op andere foraDat is een eis
Thuis een avondje kijken maakt het minder erg, maar ik had kennelijk veel te hoge verwachtingen van de film en zeker na zo een trailerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks positief over gehoord. Sla deze denk ik maar over
Dat wilde ik ook zeggen maar ik had geen tijd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het bij de eerste al erg. De trailer had alle leuke dingen uit de film te pakken. De tweede gewoon thuis gekeken. Niet heel erg speciaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Thuis een avondje kijken maakt het minder erg, maar ik had kennelijk veel te hoge verwachtingen van de film en zeker na zo een trailer
quote:
Was het nou thuis of in de bios?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Thuis een avondje kijken maakt het minder erg, maar ik had kennelijk veel te hoge verwachtingen van de film en zeker na zo een trailer
Ik vond Project x juist veel meer alles zit al in de trailer als Hangover 1quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond het bij de eerste al erg. De trailer had alle leuke dingen uit de film te pakken. De tweede gewoon thuis gekeken. Niet heel erg speciaal.
Dan vond ik 21 and over of Project X een leukere film om te kijken
NEEquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:19 schreef Topiek het volgende:
Is Schweinsteiger een aanrader op 352 CAM?
quote:
Die trailer had ik niet gezien van project xquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Project x juist veel meer alles zit al in de trailer als Hangover 1
Project X in de bios was echt heel tof..de hele zaal zat echt mee te stuiteren en je had echt het gevoel dat je er middenin stond. Thuis kwam die ervaring echt totaal niet over.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Project x juist veel meer alles zit al in de trailer als Hangover 1
Bios maar thuis kijken maakt het minder erg want 10 euro besparenquote:
Thuis had ik dat idd absoluut niet, al vind ik het wel een toffe filmquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Project X in de bios was echt heel tof..de hele zaal zat echt mee te stuiteren en je had echt het gevoel dat je er middenin stond. Thuis kwam die ervaring echt totaal niet over.
Dat weet niemandquote:
Gotze? De normale versie?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is een goeie! Maar neem gewoon götze
Pak Gotze gewoonquote:
lekker mcgeady 7 chemquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien de overleden Elkeson eringooien.
En VBL heeft die gejat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #127 Onderweg (m1st1g)
Dit is het volgens mij
Al dat gedoe om een stokje![]()
![]()
Volgens mij wel : GC / FOK!STOK door Nederland #136 STOK GEJAT!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En VBL heeft die gejat?Wat een onzin zeg
Aangezien je het toch leestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij wel : GC / FOK!STOK door Nederland #136 STOK GEJAT!
Wel een leuke actie van die gast die hem heeft gejat![]()
![]()
![]()
Komt nog hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lol, domme vraag van mij. Die staan natuurlijk bij strong league links, want dan hebben ze dezelfde nationality nodig.
In het begin vond ik het vrij jammer van de prijzen die jullie niet hebben, maar liever geen prijzen dan allemaal halfbakken nepprijzen inderdaad.
Kan ik niet vindenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aangezien je het toch leestWeten ze wie hem gejat heeft? En was het vanwege die bans?
Zie ik daar VANDERMAR?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Een stuk of 12 dacht ik
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Zijn die allemaal gebannenquote:
Je hebt er 2quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef zerokil het volgende:
[..]
1 Speler 7 Chem zou niet veel uitmaken..
Nolito niet eens in goede formatie kunnen kopenquote:
Nee volgens mij niet. De rest zo'n beetje wel.quote:
brilletje opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
WeFut is veel beter hoor.
Maar waar kun je strong nationality links zien?
ik heb hem thuis gekeken en na een tijdje dacht ik hij word lang dradig en saaiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Project X in de bios was echt heel tof..de hele zaal zat echt mee te stuiteren en je had echt het gevoel dat je er middenin stond. Thuis kwam die ervaring echt totaal niet over.
Het is ook geen film die je in je eentje op de zolderkamer moet kijken. Sowieso met vrienden en met een drankje erbij, maar zelfs dan komt hij in de bios nog steeds zoveel beter over.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb hem thuis gekeken en na een tijdje dacht ik hij word lang dradig en saai
bedankt dat je zo over me denktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook geen film die je in je eentje op de zolderkamer moet kijken. Sowieso met vrienden en met een drankje erbij, maar zelfs dan komt hij in de bios nog steeds zoveel beter over.
Ja jij negeerde zn vraag dus ik dacht ik zeg t ff voor de rest van de ledenquote:
quote:
Hoeveel geld voorgevangen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hier maak ik wel dik verlies op
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand nou een leuk team met Jadson en Elkeson? Budget 40k
8 euroquote:
verkapte kijk mij coins verkopenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hier maak ik wel dik verlies op
Nee dat was het helemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:37 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ai op mijn telefoon kan ik het niet zien, alleen linkerkant.
Pak zo mijn laptop.
Thanks alvast
Zo'n zwaar verneukte MOTM kaart ruim onder zijn TOTS versie die niemand wilquote:
[..]
Pak zo mijn laptop.
Thanks alvast
Hahahahaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:37 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Pak zo mijn laptop.
Thanks alvast
jaja ik hou je in de gatenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat was het helemaal nietKwam hem gewoon tegen nu ik mijn club leeg aant maken ben
[..]
Pak zo mijn laptop.
Thanks alvast
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n zwaar verneukte MOTM kaart ruim onder zijn TOTS versie die niemand wil![]()
Hoewel, hij speelt wel op CAM vandaag geloof ik.
Would be nicequote:
[..]
Pak zo mijn laptop.
Thanks alvast
Dante zit dan ook aan de Copa Cabanaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind de Verteidigung van FC Bayern toch nog niet erg indrukwekkend Heute
Die gaat veel lager worden joh..89 at bestquote:
Woopi Goldberg 2quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dante zit dan ook aan de Copa Cabana
Dat heb ik nog niet gezienquote:
broez'nquote:
Kan ook zijn dat het wat zegt over het niveau van de competitie van de CL winnaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef pascal08 het volgende:
Nederland is het enige land met 2 clubs met een treble.Ajax in '72 en PSV in '88.
Klopt, maar toch...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het wat zegt over het niveau van de competitie van de CL winnaar
En dan moet je hem ook nog voeren.quote:
Waaromquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
Wat was er dan gebeurd met FOK!stok? Ik heb dat ding ook een keer verplaatst. Nou ja mijn ex eigenlijk.
Wel hoor, gewoon op discard klikken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan ik niet weg doen
Gejat door iemand van de VBL SC blijkbaar. Waren eerder heel veel bans gevallen (dunno waarom). Nu dreigen ze om hem elke keer weer te jatten tot de bans ongedaan zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
Wat was er dan gebeurd met FOK!stok? Ik heb dat ding ook een keer verplaatst. Nou ja mijn ex eigenlijk.
Neequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel hoor, gewoon op discard klikken.
En hoe weten ze waar dat ding ligt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gejat door iemand van de VBL SC blijkbaar. Waren eerder heel veel bans gevallen (dunno waarom). Nu dreigen ze om hem elke keer weer te jatten tot de bans ongedaan zijn.
Ze wilde dat graag.quote:
Er worden in dat topic aanwijzingen gegeven volgens mij. Dan moet je hem zoeken en weer op een andere plek neerleggen als je hem gevonden hebtquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gejat door iemand van de VBL SC blijkbaar. Waren eerder heel veel bans gevallen (dunno waarom). Nu dreigen ze om hem elke keer weer te jatten tot de bans ongedaan zijn.
http://pastebin.com/cELXeH9Xquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja zit een sleutel bij en die moet je dan achter een bord ofzo verstoppen en foto's maken zodat de volgende hem weer mee kan nemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er worden in dat topic aanwijzingen gegeven volgens mij. Dan moet je hem zoeken en weer op een andere plek neerleggen als je hem gevonden hebt
quote:
Ik heb nog geen 100 wedstrijden gespeeldquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef Djeetje het volgende:
ik heb nog met geen een speler meer dan 100 wedstrijden gespeeld
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 100 wedstrijden gespeeld
Je kan ook Luis Gustavo op CDM en dan Bundesligaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef WeCanDoIt het volgende:
Geen zin om formatiekaartjes te kopen. 4222.
Moet alleen even de rechterkant regelen
Sommige mensen vinden fok echt iets te belangrijk als ik dit zo leesquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Lekkere koffie voor Maver gespot
[ afbeelding ]
In welk team?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan ik niet weg doen
ik drink geen koffie, dat is zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Uhmquote:
De meeste van jouw posts komen niet overeen met je leeftijd moet ik zeggenquote:
Ik heb al een Bundesliga team.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Je kan ook Luis Gustavo op CDM en dan Bundesliga
maak dit gewoon http://wefut.nl/squad/1743quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ik heb al een Bundesliga team.
Ga het gewoon Braziliaans afmaken, misschien even kijken of ik Ronaldinho ergens erin kan gooien
Ik heb met 1 team al meer dan 175 potjes gespeeltquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:57 schreef Djeetje het volgende:
ik heb nog met geen een speler meer dan 100 wedstrijden gespeeld
Welk team?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb met 1 team al meer dan 175 potjes gespeelthet speelt ook zo lekker
Ik drink ook geen koffie hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De meeste van jouw posts komen niet overeen met je leeftijd moet ik zeggen
Verkoop ze op marktplaatsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:10 schreef Fuszy het volgende:
Holy shit
ruim net mijn kast op. Ik heb volgens mij net zoveel kleding als een gemiddelde vrouw. Misschien nog wel meer. Slechte ontwikkeling dit.
En dan nog te bedenken dat ik nog niet klaar was met inkopen doen
ze past wel bij Lindgren., lees iets over een statement makenquote:
Ighalo's statsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit teamhttp://wefut.nl/squad/1813
Die is echt heeeul goed! Beste man uit get teamquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ighalo's statsMisschien maar eens proberen.
Quer op doelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit teamhttp://wefut.nl/squad/1813
Troll die je er bentquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef Patje1987 het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #136 STOK GEJAT!
Niets aan de hand mensen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef Patje1987 het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #136 STOK GEJAT!
Niets aan de hand mensen.
Ja is mij bestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ighalo's statsMisschien maar eens proberen.
Morgen een potje?
Zijn posts kennende doet hij er nog wel iets anders mee eerst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk dat VDM de stok heeft opgegeten.
Double Odjidja valuequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef rolls-reus het volgende:
Daarbij heb ik ook nog dit teamhttp://wefut.nl/squad/1814 echt fantastisch
Molins op rm*
Grenier op CDM fijn? Ik zou gewoon Mvuemba nemenquote:
Afstandschoten van die manquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Grenier op CDM fijn? Ik zou gewoon Mvuemba nemen
Wel echt een bazig team..zo'n beetje het beste van 3 leagues qua silversquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Afstandschoten van die maneen klein beetje verdedigen kan ie wel maar vadis loopt overal dus een tweede defensieve speler heb ik niet nodig
Echt een meester, doet nooit gekke dingen en heeft echt onmogelijke ballenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel echt een bazig team..zo'n beetje het beste van 3 leagues qua silvers
Hoe bevalt Ten Rouwelaar?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ze past wel bij Lindgren., lees iets over een statement maken
Oja binnenkort Dutchies utd meet plannen, serieus doen gewoonquote:
Wallysonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Echt een meester, doet nooit gekke dingen en heeft echt onmogelijke ballen
Ik heb lang moet proberen om dit eruit te krijgen, had eerst iets met tots aliadiere en laca in de spits maar aliadiere was poep, ook wallyson erachter werkte niet totdat ik het veranderde naar dit
o mogen wij niet komen kale schoffelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja binnenkort Dutchies utd meet plannen, serieus doen gewoon
Jawel, jullie komen alleen niet denk ik.quote:
Uhuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |