Dan had je nu ook geen "officiële functie" als ondertitel hierquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als ik dat bestuur niet was gaan doen had ik 'm vorig jaar al gehaald.
Of wel. Ben ondertussen ook weer voor een ander bestuur gevraagd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan had je nu ook geen "officiële functie" als ondertitel hier
Populaire boyquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:01 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Of wel. Ben ondertussen ook weer voor een ander bestuur gevraagd.
fixedquote:
Maumau op de hosselmotor ipv de hosselbrommerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Moet dat motorrijbewijs toch ergens van betalen.
En dan de motor en alle kleding nogquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Moet dat motorrijbewijs toch ergens van betalen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef badboynova het volgende:
Namens mij wil ik iedereen bedanken voor alle felicitaties aan Daan, hij/zij is er echt heel blij mee.
Verdorie, had me dus toch niet moeten scherenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef badboynova het volgende:
Namens mij wil ik iedereen bedanken voor alle felicitaties aan Daan, hij/zij is er echt heel blij mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:42 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Verdorie, had me dus toch niet moeten scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you crack me up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
ik reed op de motor en onderweg zag ik een voetbal. Beter?quote:Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
ik rij ook met mooi weer, bij regen heb ik een auto.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En dan de motor en alle kleding nogwat nog duurder dan dat bewijsje is
edit: allemaal mooi weer rijders weer
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik reed op de motor en onderweg zag ik een voetbal. Beter?![]()
![]()
![]()
Spannend hoor vertel me meerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik reed op de motor en onderweg zag ik een voetbal. Beter?![]()
ook een vrachtwagen?;)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik rij ook met mooi weer, bij regen heb ik een auto.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Nick ben jij toevallig deze user?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ik en Cruijff??quote:Op zondag 9 juni 2013 02:23 schreef vandermar het volgende:
Nick ben jij toevallig deze user?
[ afbeelding ]![]()
![]()
"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win."
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
IK dacht want Gizmo en de UIquote:Op zondag 9 juni 2013 02:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik en Cruijff??![]()
![]()
"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win."
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |