Mag ik jou nog eens quoten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je quote wel Hugh, dus volgens mij quote je verkeerd iemand
Gelukkig weeg ik geen 100 kg en ga ik ongeveer 5x per week naar de sportschool dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja.
[..]
Is hetzelfde als een gozer die zegt dat hij verstand heeft van afvallen terwijl hij 100 kilo weegt.
Maar dat is dan afvallen van drie hoog ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 16:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is hetzelfde als een gozer die zegt dat hij verstand heeft van afvallen terwijl hij 100 kilo weegt.
Zoveel woog ik een week geleden. Een en al spier natuurlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gelukkig weeg ik geen 100 kg en ga ik ongeveer 5x per week naar de sportschool dan.
Maar je bent best lang toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveel woog ik een week geleden. Een en al spier natuurlijk.
Ja klopt en ik houd mijn lichaam ook wel bij in de sportschool hoor maar voor een sixpack en dergelijke houd ik toch iets te veel van alcohol en lekker eten.quote:
Daar gaat het niet om. Jij loopt iedereen af te zeiken terwijl jij zelf niet aan krachttraining doet.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gelukkig weeg ik geen 100 kg en ga ik ongeveer 5x per week naar de sportschool dan.
Totdat je ze uitdoet, en dan opeens helemaal geen grip meer hebt, omdat je die nooit getraind hebt vanwege je handschoentjes.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niet snappen dat je met die handschoentjes veel meer grip hebt
Wie wordt er afgezeken dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Jij loopt iedereen af te zeiken terwijl jij zelf niet aan krachttraining doet.
Gaat niet om dit topic. Het was me gewoon opgevallen.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Totdat je ze uitdoet, en dan opeens helemaal geen grip meer hebt, omdat je die nooit getraind hebt vanwege je handschoentjes.
[..]
Wie wordt er afgezeken dan?
Mmkay.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gaat niet om dit topic. Het was me gewoon opgevallen.
Absoluut. Genoeg beachboys die alleen maar broscience verkondigen. Maar er is een groot verschil tussen iemand afzeiken en iemand helpen.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mmkay.
Maar goed, een abonnement op de lokale hippe homo-gym wil ook niet zeggen dat diegene er wel verstand van heeft. Iedereen kan ten slotte lid worden. Resultaat willen we zien.
Ik vind een sixpack er dan ook best wel vreemd uitzien bij oude, grijze mannetjes. Heeft toch iets fouts, op de een of andere manier. Gewoon houden zo.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja klopt en ik houd mijn lichaam ook wel bij in de sportschool hoor maar voor een sixpack en dergelijke houd ik toch iets te veel van alcohol en lekker eten.
Een man bij mij @ gym doet het ook, eerst veel eten, en daarna sporten, iedere dagquote:Op zondag 2 juni 2013 16:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja klopt en ik houd mijn lichaam ook wel bij in de sportschool hoor maar voor een sixpack en dergelijke houd ik toch iets te veel van alcohol en lekker eten.
Waar zeik ik iemand af dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Jij loopt iedereen af te zeiken terwijl jij zelf niet aan krachttraining doet.
die mensen hebben wel meer verstand en bereiken meer dan jij omdat ze langer uithoudenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:29 schreef BeffJeck het volgende:
Titel zegt al genoeg! Krachttraining met handschoentjes aan. Wat een stel wijven. Trainen zonder handschoenen, eelt op je handen kweken. En zo hard trainen dat het zweet via je borsthaar naar je naad loopt. Dan ben je een kerel.
Jij was toch 1,91 @ 55kg o.i.d., meen ik mij te herinneren.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoveel woog ik een week geleden. Een en al spier natuurlijk.
Nee joh, daar hapte Sinosappel altijd geweldig op als ik zo zat te trollen.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij was toch 1,91 @ 55kg o.i.d., meen ik mij te herinneren.
Dan heb je geen handschoentjes nodig neequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:34 schreef unitedshoties het volgende:
80kg bench
40kg preacher curl
48kg shoulder press
Bench 2x8 1x5
Preacher 12x, 10x, 8x
Shoulder 8-10 3sets ,
Maar waarom zou je ze uitdoen dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Totdat je ze uitdoet, en dan opeens helemaal geen grip meer hebt, omdat je die nooit getraind hebt vanwege je handschoentjes.
http://stronglifts.com/3-(...)earing-gloves-sucks/quote:Op zondag 2 juni 2013 18:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar waarom zou je ze uitdoen dan?
Ik zie geen enkele reden waarom ik het niet zou doen. Zeker als je met topgewicht traint is het veilig om wat extra grip te hebben. Daarbij wil ik niet mijn handen trainen maar mijn armen en borstspieren.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
http://stronglifts.com/3-(...)earing-gloves-sucks/
Ik wil geen eelt op mijn zachte vrouwenhandjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:29 schreef BeffJeck het volgende:
Titel zegt al genoeg! Krachttraining met handschoentjes aan. Wat een stel wijven. Trainen zonder handschoenen, eelt op je handen kweken. En zo hard trainen dat het zweet via je borsthaar naar je naad loopt. Dan ben je een kerel.
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:33 schreef mvdejong het volgende:
TS is een watje en traint niet hard genoeg.
Als je hard genoeg traint, dan zweet je zoveel dat je handpalmen zo drijfnat zijn dat je de grip op je materiaal verliest : daarom handschoenen.
Je hebt een kutje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:29 schreef BeffJeck het volgende:
En zo hard trainen dat het zweet via je borsthaar naar je naad loopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |