Wat verkeerdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je quote wel Hugh, dus volgens mij quote je verkeerd iemand
Kap jij ook eens een keer met dat gezever met Hugh.quote:
Kloon ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kap jij ook eens een keer met dat gezever met Hugh.
Nee met Hugh myron, ik ben dan wel mank Skippygast maar kan je nog steeds met mijn jarenlange training op de grond smijtenquote:
Tuurlijk frenk tuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee met Hugh myron, ik ben dan wel mank Skippygast maar kan je nog steeds met mijn jarenlange training op de grond smijten.
Tut, tut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Tut, tut.
Je had naar de meet kunnen komen, ipv. hier een grote mond te hebben.Ik was de vorige avond mijn portemonnee verloren schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die armen, jezusquote:
Ja is echt niet normaal.quote:
Ja, goed motivatiefilmpje ookquote:Op zondag 2 juni 2013 14:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is echt niet normaal.
Maar vind het vooral mooi wat die kerel allemaal vertelt haha.
Zekerquote:
Nee mang gewoon spuitjes zetten all day err' dayquote:Op zondag 2 juni 2013 14:12 schreef Manke het volgende:
zou die ook een proteineshakejes drinken en kippenborst met salade en energybars eten?
Die worden zorgvuldig geselecteerd op een combinatie van onnozele onkunde en er spang uitzien.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo maar weer eens naar de gym![]()
Waarom werken er altijd van die spange chimeids achter de balie daar?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je quote wel Hugh, dus volgens mij quote je verkeerd iemand
Ik vroeg je iets.quote:
Op mijn top deed ik 100 kilo bench press. Pussy!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:34 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
80kg bench
40kg preacher curl
48kg shoulder press
Dat ik niet lift betekent nog niet dat ik 0.0 verstand heb.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze lift niet.Maar wel grote bek. Kickbox doet ze ofzo
Dat viel me ook op ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze lift niet.Maar wel grote bek. Kickbox doet ze ofzo
Is hetzelfde als een gozer die zegt dat hij verstand heeft van afvallen terwijl hij 100 kilo weegt.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ik niet lift betekent nog niet dat ik 0.0 verstand heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |