Doe je dan ook gewichten om de enkels? Dat zie ik ook weleens maar heb daar zelf geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, jaren gedaan, met slecht weer niet dus ik wil er weer aan maar het is nu grijs en koud.
I know right, gewoon die vrouwens met open hand in het gezicht slaan wanneer ze iets te hard kreunen met hun 1 kilo wegende kut hand-gewichten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef Manke het volgende:
[..]
je moet fysiotherapeut worden
allemaal pussies daar
Toevallig heb ik ze wel in huis maar vond ze niet echt meerwaarde bieden, voelde ze amper qua gewicht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Doe je dan ook gewichten om de enkels? Dat zie ik ook weleens maar heb daar zelf geen ervaring mee.
Ze proberen echt mensen sterker te maken met weinig kilootjes, met het motto zo veel mogelijk reps met zo weinig kilo's is het beste.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
I know right, gewoon die vrouwens met open hand in het gezicht slaan wanneer ze iets te hard kreunen met hun 1 kilo wegende kut hand-gewichten.
Het stomme is dat je lichaam zelf aangeeft wanneer je zwaarder kan, en als je maar lichte gewichten blijft gebruiken maar dat langer door doet geef je eigenlijk je lichaam het teken dat het wel best is hoe het is en ik neem aan dat dat niet is wat mensen willen, die willen altijd strakker en groter, al zie je er al goed uit, ik ken dat gevoel xD op het moment heb ik wel weer wat zwembandjes van de te lang geduurde winter (dan val je toch in de chocola) maar mezelf alweer een nekslag gegeven wat dat betreft en alweer meer buiten, al wil ik nog meer buiten zijn maar dat weer werkt tegen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:40 schreef Manke het volgende:
[..]
Ze proberen echt mensen sterker te maken met weinig kilootjes, met het motto zo veel mogelijk reps met zo weinig kilo's is het beste.
Bang om gesued te worden ws.
Te moeizaam, grote teringzooi met vanalles doormekaar, en dan ook nog alle mensen die klokken horen luiden maar de klepel in hun anus hebben, en de sport-debunkers die eigenlijk niet minder gestoord bezig zijn dan de 'overal zit een complot in' figuren. Laat mij maar vrij rondhangen op Gc en KLB.quote:Zie je niet meer in BNW/TRU
Prima, zou ook gewoon even 60 kg extra squatten voor het eerst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Chill, dan ga ik wel voor de 100kg, moet makkelijk lukken. Heb de perfecte vorm al onder de knie, heb het ooit eens gedaan met 40kg, stelde geen reet voor; net alsof je niks draagt.
Trainen is inderdaad kankersaai wanneer je 3x12x53 kg op de chest press machine doet. Homo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:47 schreef dustbrain het volgende:
Trainen is zo kanker saai. Zelfs schijten is meer plezier. Schijtgasme ftw.
Hoe noem je dat dan? Je weet wel, zo'n gast als jij die net als jij zijn eigen pik zuigt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Trainen is inderdaad kankersaai wanneer je 3x12x53 kg op de chest press machine doet. Homo.
Moet je ook eens proberen, misschien dat je dan eens van die dunne armpjes van je af komt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hoe noem je dat dan? Je weet wel, zo'n gast als jij die net als jij zijn eigen pik zuigt.
Ik weet niet hoe jij je zuigkracht uit je armen genereert, anders was het wel een geslaagde post. En het koste je maar 5 min.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet je ook eens proberen, misschien dat je dan eens van die dunne armpjes van je af komt.
Heb je wel eens naar mijn armen gekeken? Schijnbaar werkt het uitstekend. Vraag niet hoe het kan enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je zuigkracht uit je armen genereert, anders was het wel een geslaagde post. En het koste je maar 5 min.
Het kan dat je een uitzondering bent, maar ik ben van de meeste vrouwen niet gewend dat ze zware gewichten tillen, meestal krijg je pas last van eelt als je aan de hogere gewichten gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef IrCute het volgende:
Ik train altijd met handschoentjes, wil geen vieze eelthandjes
Dat kan dus alleen als je een vacuum weet te creëren met je armen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar mijn armen gekeken? Schijnbaar werkt het uitstekend. Vraag niet hoe het kan enzo.
Het fysiek van Panzer niet waarderenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:00 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen als je een vacuum weet te creëren met je armen.
[ afbeelding ]
Goedzo hoor.
Dat ik bijna nooit gesquat heb wil niet zeggen dat mijn benen niet getraind zijn hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Prima, zou ook gewoon even 60 kg extra squatten voor het eerst.
Dan nog, 1 setje verkeerd squatten en je kan er lange tijd van in puin liggen. Ookal heb je 50 marathons op een rij geskeelerd, waarschijnlijk ben je de oefening totaal niet gewend en zak je veel te ver door, of verneuk je je knieën of onderrug. Dan heb je er snel spijt van. Squat is veel meer dan benen, man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:12 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Dat ik bijna nooit gesquat heb wil niet zeggen dat mijn benen niet getraind zijn heMaar ik trollde maar een beetje; ik ga een beginnetje maken met 60(stang is 20kg?) and evt. hoop ik dat wat op.
60kg moet toch wel te handelen zijn? (2x20 + stang) Dan hou ik het bij de eerste paar workouts op dat gewicht. Ik train al ongeveer een half jaar mijn onderlichaam, alle apparaten pak ik op een degelijk gewicht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan nog, 1 setje verkeerd squatten en je kan er lange tijd van in puin liggen. Ookal heb je 50 marathons op een rij geskeelerd, waarschijnlijk ben je de oefening totaal niet gewend en zak je veel te ver door, of verneuk je je knieën of onderrug. Dan heb je er snel spijt van. Squat is veel meer dan benen, man.
Kan ik moeilijk zeggen vanaf hier. Niemand die je uitlacht als je stang + 10 aan beide kanten doet en eerst 20 reps maakt om de form te oefenen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:19 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
60kg moet toch wel te handelen zijn? (2x20 + stang) Dan hou ik het bij de eerste paar workouts op dat gewicht. Ik train al ongeveer een half jaar mijn onderlichaam, alle apparaten pak ik op een degelijk gewicht.
Heb ik vorige week gedaan; ik had wel het idee dat ik het zowat perfect deed. Ik stak mijn kont mooi naar achteren, rug recht, tillen met de benen, benen op schouderwijdte en mijn knieën kwamen niet voor mijn tenen uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan ik moeilijk zeggen vanaf hier. Niemand die je uitlacht als je stang + 10 aan beide kanten doet en eerst 20 reps maakt om de form te oefenen.Heb je helemaal voor ogen hoe die hoort te zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |