SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door LadyOracle op 01-06-2013 13:59:57 ]“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Nou ja, ik kijk liever naar andere dingenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:42 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen op en neer deinende manboobs?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef Onama het volgende:
Brighteyes nogmaals bedankt voor het bijhouden van de OP! (Guppy en Gogo staan er nu ook in!)
Ik stond vanochtend om 8 uur buiten om naar Marley Park te gaan. Een groot park waar iedere zaterdagochtend een gratis 5k wordt georganiseerd.
Verslagje:Kijk dat zijn leuke racejes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Over zwaaiend vleesch gesproken, afgelopen week 1.4 kilo afgevallen! Whoei, iets minder zwaaiend dus.. *happy is*![]()
Ik hoop dat die van mij ook vanmiddag worden bezorgd. Ik heb ze zondag besteld in de veronderstelling dat ik dan ruim op tijd zou zijn om morgen geen gaatjes in m'n shirt te hoeven prikken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:06 schreef CRX_master het volgende:
Ow, en whoei, de bibbits vallen net in de brievenbus...![]()
@Onama
Erg leuk verslag. Ook leuk dat je meteen vrijwilliger wordt.
Volgens mij vermaak jij je prima daar![]()
![]()
Tof verslag Onama!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
quote:
dat doet Evy ook vaak, viel mij op! Het laatste liedje is altijd erg opzwepend. Dan denk je dat je niet meer kunt en dan zweept ze je nog even op!![]()
Leuk verslag Onama!
Even een heel klein beetje een baalmoment; collega waarmee ik samen ben gaan hardlopen loopt inmiddels een heel stuk sneller en inmiddels ook gewoon al 10 km. Ik gun het haar dat ze zo goed gaat, maar ik vond het samen opbouwen zo leuk.. En het lijkt er nu een beetje op dat ik dat opbouwen van 5 naar 10 alleen moet gaan doen. De stok achter de deur van het samen lopen heeft er meerdere malen voor gezorgd dat ik met tegenzin toch ging en ondanks dat ik nu weet hoe leuk en fijn hardlopen is ben ik toch een beetje bang dat ik zo'n stok nodig heb. Meh..![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef Onama het volgende:
Verslagje:Leuk verslag. Klinkt echt ontzettend leuk! Gaaf dat je ook meteen vrijwilliger wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je hebt je toch ingeschreven voor 10km wedstrijdjes in najaar? Lijkt me een prima stok achter de deur!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:19 schreef Gogo83 het volgende:
Leuk verslag Onama!
Even een heel klein beetje een baalmoment; collega waarmee ik samen ben gaan hardlopen loopt inmiddels een heel stuk sneller en inmiddels ook gewoon al 10 km. Ik gun het haar dat ze zo goed gaat, maar ik vond het samen opbouwen zo leuk.. En het lijkt er nu een beetje op dat ik dat opbouwen van 5 naar 10 alleen moet gaan doen. De stok achter de deur van het samen lopen heeft er meerdere malen voor gezorgd dat ik met tegenzin toch ging en ondanks dat ik nu weet hoe leuk en fijn hardlopen is ben ik toch een beetje bang dat ik zo'n stok nodig heb. Meh..Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Nawwwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:19 schreef Gogo83 het volgende:
Leuk verslag Onama!
Even een heel klein beetje een baalmoment; collega waarmee ik samen ben gaan hardlopen loopt inmiddels een heel stuk sneller en inmiddels ook gewoon al 10 km. Ik gun het haar dat ze zo goed gaat, maar ik vond het samen opbouwen zo leuk.. En het lijkt er nu een beetje op dat ik dat opbouwen van 5 naar 10 alleen moet gaan doen. De stok achter de deur van het samen lopen heeft er meerdere malen voor gezorgd dat ik met tegenzin toch ging en ondanks dat ik nu weet hoe leuk en fijn hardlopen is ben ik toch een beetje bang dat ik zo'n stok nodig heb. Meh..we kunnen wel een keer samen gaan in t weekend?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat, en anders bouw je toch samen met mensen hier op? Ik wil ook richting de 10, dus virtueel kunnen we elkaar best steunenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:22 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Je hebt je toch ingeschreven voor 10km wedstrijdjes in najaar? Lijkt me een prima stok achter de deur!. Het klinkt suf, dat mensen op internet je zouden motiveren, maar het heeft mij echt wel geholpen.
Mijn beste vriend is er heilig van overtuigd dat speciale hardloopschoenen voor beginnende amateurlopers complete onzin is. Helaas helpt mijn dikke enkel na nieuwe schoenen gekocht te hebben niet. Gelukkig voelt het vandaag iets minder hels.
![]()
Leuk verslag Onama!
Zonet geprobeerd om les 18 van Renate 5km te lopen. Mislukt! Het was me iets te warm. Na 2,5km heb ik het moeten opgeven. Ik werd wat licht in m'n hoofd en mijn watervoorraad ging hard achteruit.
Voordat ik naar buiten ging was mijn plan om 6:00min/km te lopen. Eenmaal buiten dacht ik 6:20min/km. Na 2,53km was mijn average pace 5:49min/km.Ik weet zeker dat ik deze les had kunnen uitlopen als ik óf wat langzamer was gaan lopen óf als het wat minder warm was geweest.
Desondanks toch twee bekertjes:
Cooper (12 min) 2.16 km
1 mile 8m:52s![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:22 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Je hebt je toch ingeschreven voor 10km wedstrijdjes in najaar? Lijkt me een prima stok achter de deur!Lijkt me leuk Gup.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawwwwe kunnen wel een keer samen gaan in t weekend?
![]()
![]()
ik ga op harde ondergrond lopen en op hard zand (of hoe noemt dat?)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:32 schreef AlexN het volgende:
[..]
Je hoeft niet online te zijn om te hard te lopen en in Blankenberge is ook grond namelijk. Dus dat moet lukkenWerewolf![]()
Ik ben bang dat ik een blessure te pakken heb, en niet eens van het hardlopen. Straks maar eens uitzoeken wat pijn op die plek moet zijn
![]()
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:06 schreef CRX_master het volgende:
Ow, en whoei, de bibbits vallen net in de brievenbus...
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2013 14:38:47 ]![]()
Leuk, Onama!
Hier zit de 14e 'les' Evy er alweer op, dit keer nog een stuk lager tempo. Dat is op zich prima, en niet erg natuurlijk, maar het ging niet best. Nogal buiten adem en duizelig.Raar. Maar komt de volgende keer wel weer goed.
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/197389948/9947984![]()
Ik heb ze donderdag pas besteld, nu al binnen. Die van jou zouden er dan toch ook moeten zijn vandaag zou je zeggen..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van mij ook vanmiddag worden bezorgd. Ik heb ze zondag besteld in de veronderstelling dat ik dan ruim op tijd zou zijn om morgen geen gaatjes in m'n shirt te hoeven prikken.![]()
Had ze ook zondag besteld. Nog niet binnen. Misschien vandaag met de post ook, maar ik ben niet thuis, dus kan niet checken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Benieuwd naar jullie oordeel over de bibbits. Heb nu zo'n band om mijn startnummer aan te spelden.
Maar vind ik niet altijd even lekker zitten![]()
Die van mij zijn ook niet binnen![]()
Misschien doen ze alleen op vrijdag de post ofzo? Het zou toch niet zo lang hoeven duren...![]()
Ik heb zowel met speldjes, bibbits als zo'n band gelopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:54 schreef linebear het volgende:
Benieuwd naar jullie oordeel over de bibbits. Heb nu zo'n band om mijn startnummer aan te spelden.
Maar vind ik niet altijd even lekker zitten
En het maakt mij lekker niets uit
F means you're fucked![]()
zit ook een beetje tussen de orenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb zowel met speldjes, bibbits als zo'n band gelopen.
En het maakt mij lekker niets uit![]()
![]()
Onama, leuk verslagjeEn meteen vrijwilliger.. Eigenlijk denk ik dat zo`n klein evenementje wel zou lopen hier in de buurt. In het weekend zijn er zoveel lopers in en rondom Den Bosch.. Je zou op z`n minst eens een "pilot" kunnen draaien. Run2day in het centrum wilt je hier vast wel bij helpen (en ik ook wel), die helpen ook een klein loopgroepje.
Ach, het startnummer op m`n shirt spelden vind ik niet eens zo erg. Het meest ideale is natuurlijk wel als iemand anders het bij je doet (en vantevoren gaatjes in de hoeken maken met een perforator).
En, morgen weer een laatste rustige training voor ik aan m`n nieuwe schema ga beginnen. Zo mega veel zin in om daaraan te beginnen. Merk wel dat dit rustige weekje me goed doet. Het zien hangen van m`n schema motiveert me op één of andere manier zo veel, dat ik er al bijna aan begonnen was gisteren
//Edit
Dit is het uiteindelijke schema geworden: http://www.kevinlieberwirth.com/docs/HM_schema1_16wk.pdf
Snelheden zijn gebaseerd op mijn eindtijd van de 10km wedstrijd. Het schema is dus 16 weken in totaal, opgebouwd uit 1 rustige korte loop (DL1), een tempo loop (DL2) of interval en een lange afstandsloop (LDL).
Tussendoor een tweetal wedstrijden (voorlopig / gepland):
Week 5: Ekiden (afstand nog niet bekend)
Week 10: City2Surf, Sydney (15km)
[ Bericht 21% gewijzigd door Levitas op 01-06-2013 16:55:52 ]![]()
Leuk verslag Onama! Klinkt heel gezellig
Ik kom er niet echt uit waar ik last van zou kunnen hebben, dus ik heb een mooie paint gemaakt. Op de plek die ik aangewezen heb voel ik als ik loop iets trekken lijkt het? Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
Ik wil gewoon kunnen rennenIemand tips? Nog langer niets doen (het lijkt wel erger geworden na een hele avond staan gisteren), heb sinds dinsdag niet meer hard gelopen.
![]()
![]()
Overbelaste achillespees?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kom er niet echt uit waar ik last van zou kunnen hebben, dus ik heb een mooie paint gemaakt. Op de plek die ik aangewezen heb voel ik als ik loop iets trekken lijkt het? Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
[ afbeelding ]
Ik wil gewoon kunnen rennenIemand tips? Nog langer niets doen (het lijkt wel erger geworden na een hele avond staan gisteren), heb sinds dinsdag niet meer hard gelopen.
![]()
Daar had ik last, aan de binnen/zijkant, en dat kwam volgens de hardloopmeneer door overpronatie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zijkant of achterkant?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb overpronatieschoenen maar dit is erger geworden aan één been na die superfijne oefeningen waar ik niet over had nagedacht maar die best zwaar bleken te zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar had ik last, aan de binnen/zijkant, en dat kwam volgens de hardloopmeneer door overpronatie.![]()
![]()
Had precies hetzelfde toen ik net begon. En ik heb extreme overpronatie. Ook op mijn nieuwe schoenen daar een beetje last gehad de eerste twee weken, maar dat was een kwestie van mijn voeten laten wennen aan de corrigerende schoenen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar had ik last, aan de binnen/zijkant, en dat kwam volgens de hardloopmeneer door overpronatie.
SpaceInvaders had jij niet laatst nieuwe schoenen gehaald of hoe zat het ook alweer?The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Ik heb nieuwe schoenen gehaald en vanaf toen begonnen met Evy voor het 'echt' zeg maar. Alles is goed gegaan en ik heb niet het gevoel alsof het van het hardlopen komt. Ik heb wel single leg squats gedaan (7-10 per been geloof ik) en daarna had ik last van mijn enkels. Rechts is dat nu weg maar links is erger geworden na gister een hele avond staan (op platte schoenen overigens).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:11 schreef Onama het volgende:
[..]
Had precies hetzelfde toen ik net begon. En ik heb extreme overpronatie. Ook op mijn nieuwe schoenen daar een beetje last gehad de eerste twee weken, maar dat was een kwestie van mijn voeten laten wennen aan de corrigerende schoenen.
SpaceInvaders had jij niet laatst nieuwe schoenen gehaald of hoe zat het ook alweer?
Ik heb ook het gevoel alsof het een beetje uitstraalt naar mijn kuit en als ik loop is het een strak gevoel, zegt dat wat?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2013 17:16:49 ]![]()
Ik loop met gemak 5km op mijn hardloopschoenen, maar als ik 100 meter voor de bus sprint op mijn platte schoenen dan heb ik pijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe schoenen gehaald en vanaf toen begonnen met Evy voor het 'echt' zeg maar. Alles is goed gegaan en ik heb niet het gevoel alsof het van het hardlopen komt. Ik heb wel single leg squats gedaan (7-10 per been geloof ik) en daarna had ik last van mijn enkels. Rechts is dat nu weg maar links is erger geworden na gister een hele avond staan (op platte schoenen overigens).
Maargoed persoonlijke ervaringen enzo, toch onmogelijk om achter de echte oorzaak te komen via het internet. Even rustig doen en dan komt het zeker weer goed.The sun in your Eyes
Speldjes maken gaten in je kleding....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb zowel met speldjes, bibbits als zo'n band gelopen.
En het maakt mij lekker niets uitIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het zijn dan ook gebruiksartikelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Speldjes maken gaten in je kleding....
en meteen een mooie reden om regelmatig een nieuw shirt te kopen
Ik zal nog wel een paar dagen niet gaan dan. Jammer want ben sinds dinsdag niet meer gaan lopenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:18 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik loop met gemak 5km op mijn hardloopschoenen, maar als ik 100 meter voor de bus sprint op mijn platte schoenen dan heb ik pijn.
Maargoed persoonlijke ervaringen enzo, toch onmogelijk om achter de echte oorzaak te komen via het internet. Even rustig doen en dan komt het zeker weer goed.
Is rekken wel verstandig? Of juist niet?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2013 17:23:03 ]![]()
Nom! Even spieken wat je gaat lopenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Straks even een cake bakken voor bij de finish morgen![]()
![]()
Laat er even naar kijken. Beetje lastig de situatie inschatten zo hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal nog wel een paar dagen niet gaan dan. Jammer want ben sinds dinsdag niet meer gaan lopen
Is rekken wel verstandig? Of juist niet?F means you're fucked![]()
Ik durf daar echt geen advies over te geven want er zijn heel veel redenen waarom je pijn zou kunnen hebben. Als IK een pijntje heb kijk ik het per dag aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal nog wel een paar dagen niet gaan dan. Jammer want ben sinds dinsdag niet meer gaan lopen
Is rekken wel verstandig? Of juist niet?The sun in your Eyes
Wordt veel gedaan, koeken enzo bakken voor na races, dus ik dacht: laat ik ook maar 's wat doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nom! Even spieken wat je gaat lopen![]()
![]()
en: cakebeslag![]()
Ja doei.![]()
Ik heb geen hardloopkledingfetisj zoals jij. Tis irritant, khedde zo'n band, maar sinds ik dat gekocht hebt, heb ik ook niet meer gelopen in wedstrijdverband.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:21 schreef YUR het volgende:
Het zijn dan ook gebruiksartikelen.
en meteen een mooie reden om regelmatig een nieuw shirt te kopen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat ben ik zeker van plan als het nog een paar dagen aanhoudtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Laat er even naar kijken. Beetje lastig de situatie inschatten zo he
Eens even uitzoeken of je eerst langs de huisarts moet voor een verwijzing of niet
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2013 17:30:47 ]![]()
Fysio? Nee, kan je direct naartoe, sportarts idem.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker van plan als het nog een paar dagen aanhoudt
Eens even uitzoeken of je eerst langs de huisarts moet voor een verwijzing of niet
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb ook geen hardloopkledingfetisj. Ik kan op dit moment gewoon geen mooi shirt vindenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb geen hardloopkledingfetisj zoals jij. Tis irritant, khedde zo'n band, maar sinds ik dat gekocht hebt, heb ik ook niet meer gelopen in wedstrijdverband.
Ja? Ik weet namelijk je ooit langs de huisarts moest omdat het anders niet vergoed werd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fysio? Nee, kan je direct naartoe, sportarts idem.
AhaOpgelostquote:Geen verwijzing nodig voor fysiotherapie
U heeft geen verwijsbrief van uw huisarts nodig voor een bezoek aan de fysiotherapeut. Vraag wel bij uw zorgverzekeraar na of deze een contract heeft met de fysiotherapeut van uw keuze. U krijgt de behandeling anders misschien niet vergoed.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2013 17:36:39 ]![]()
Sinds 2007 hoeft dat niet meer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja? Ik weet namelijk je ooit langs de huisarts moest omdat het anders niet vergoed werd.![]()
Ontkenning is de eerste stap naar erkenning.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hardloopkledingfetisj. Ik kan op dit moment gewoon geen mooi shirt vinden
BTW: http://www.hardloopshirts(...)_hardloopshirts.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan ga ik maandag gewoon bellen als ik nog last heb. Maak ik ook eens gebruik van mijn zorgverzekering![]()
![]()
ben je wel verzekerd voor fysio of sportarts? Zit niet in het basispakket hè?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan ga ik maandag gewoon bellen als ik nog last heb. Maak ik ook eens gebruik van mijn zorgverzekeringTo see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Ik ben aanvullend verzekerd voor 12 behandelingen per jaar heb ik net even nagekeken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:41 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ben je wel verzekerd voor fysio of sportarts? Zit niet in het basispakket hè?Anders zou het wel een duur grapje worden
![]()
![]()
En eigen risico dan? Dat telt toch ook bij Fysio enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben aanvullend verzekerd voor 12 behandelingen per jaar heb ik net even nagekeken.Anders zou het wel een duur grapje worden
The sun in your Eyes
Niet op de aanvullende verzekering toch? /noobquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:43 schreef Onama het volgende:
[..]
En eigen risico dan? Dat telt toch ook bij Fysio enzo.![]()
Fysio is niet zo heel erg prijzig. Tenminste, als je er niet te vaak naartoe hoeft
Eigen risico geldt alleen bij basispakket.To see a world in a grain of sand
Dan zou ik er wellicht wat langer mee wachten. Het is niet alsof ik niet kan lopen nu, het is vervelend.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:43 schreef YUR het volgende:
Zou je niet naar de fysio gaan als je er niet voor verzekerd zou zijn?![]()
Lekker rond blijven lopen met pijn. Mij niet gezienquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zou ik er wellicht wat langer mee wachten. Het is niet alsof ik niet kan lopen nu, het is vervelend.
Naja misschien is het morgen wel over? Ik heb het niet over weken, eerder over dagen. Ik ben nooit zo van bij elk pijntje naar de dokter rennen, dat moet ik wel toegevenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker rond blijven lopen met pijn. Mij niet gezien![]()
![]()
Nu ren je inderdaad nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja misschien is het morgen wel over? Ik heb het niet over weken, eerder over dagen. Ik ben nooit zo van bij elk pijntje naar de dokter rennen, dat moet ik wel toegeven
Toch doen genoeg mensen het omdat ze het gewoon niet op kunnen hoesten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker rond blijven lopen met pijn. Mij niet gezien
http://www.nu.nl/politiek(...)serieuzer-nemen.html
Had het ook, een niet hardloop gerelateerde pijn vorig jaar. Huisarts stuurt me door, specilialist kijkt 5 minuten en zegt "als het over twee maanden nog is kom je maar terug". Bam eigen risico eraan.The sun in your Eyes
wel oppassen met pijntjes die langer dan enkele dagen aanhouden/erger worden. Je wilt niet dat het chronisch wordt. Goed dat je naar de fysio gaat, benieuwd wat hij zegt!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zou ik er wellicht wat langer mee wachten. Het is niet alsof ik niet kan lopen nu, het is vervelend.
To see a world in a grain of sand
Is er nog iets waar ik op moet letten bij het uitzoeken van een fysio? Ik heb er twee gevonden die sportfysiotherapie aanbieden, maar verder dan dat kom ik niet echt.
De een geeft ook nadrukkelijk aan dat ze aan tapen doen, maar doet elke fysio dat niet?
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2013 17:49:50 ]![]()
Trouwens, mijn fysio zei iets wat me wel verbaasde. Namelijk dat het oké is om koud de kuitspieren te stretchen. Ehm? Ik heb altijd geleerd dat je noooooit koud moet stretchen. Eerst warmlopen.To see a world in a grain of sand
vind het 7 heuvelen shirt wel mooi. Ik zou er bijna voor meedoenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hardloopkledingfetisj. Ik kan op dit moment gewoon geen mooi shirt vinden![]()
![]()
Als je je inschrijft kun je meerdere bestellen volgens mij, want ik moest een aantal invullen in plaats van aanvinkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
vind het 7 heuvelen shirt wel mooi. Ik zou er bijna voor meedoenDus je kan altijd iemand vragen die zich nog inschrijft
![]()
![]()
Trial and error is de beste manier om een goeie te vinden. Sommigen hier willen persé een fysio met affiniteit met hardlopen, maar dat zal me een worst wezenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er nog iets waar ik op moet letten bij het uitzoeken van een fysio? Ik heb er twee gevonden die sportfysiotherapie aanbieden, maar verder dan dat kom ik niet echt.
De een geeft ook nadrukkelijk aan dat ze aan tapen doen, maar doet elke fysio dat niet?![]()
. Kies er gewoon 1 waar je een goed gevoel bij hebt.
Fysio die gespecialiseerd is in sport is wel handig. Verder niet te druk om maken.![]()
Nope, aanvullende verzekering valt niet onder je eigen risico. Eigen risico is een basisverzekeringiets.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:43 schreef Onama het volgende:
[..]
En eigen risico dan? Dat telt toch ook bij Fysio enzo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Statisch stretchen is sowieso een discutabel iets.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:50 schreef _Dido_ het volgende:
Trouwens, mijn fysio zei iets wat me wel verbaasde. Namelijk dat het oké is om koud de kuitspieren te stretchen. Ehm? Ik heb altijd geleerd dat je noooooit koud moet stretchen. Eerst warmlopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik had geen rust in m'n kont dus ben toch een rondje gaan doen. Zonder plan of schema![]()
Heerlijk!
Na 2 kilometer lekker even gewandeld en meteen wat foto's gemaakt van o.a. spelende paardjes![]()
WorkoutSPOILER: fotospam :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wandel voor de zekerheid toch eerst maar een stukjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Statisch stretchen is sowieso een discutabel iets.
Lekker een Evietje doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:01 schreef _Dido_ het volgende:
ik wandel voor de zekerheid toch eerst maar een stukjeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:59 schreef Serinde het volgende:
Ik had geen rust in m'n kont dus ben toch een rondje gaan doen. Zonder plan of schema![]()
Heerlijk!
Na 2 kilometer lekker even gewandeld en meteen wat foto's gemaakt van o.a. spelende paardjes![]()
[ afbeelding ]
WorkoutLeuk!SPOILER: fotospam :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Statisch rekken is toch niet hetzelfde als koud rekken?
http://www.prorun.nl/gezo(...)ch-or-not-to-stretchTo see a world in a grain of sand
Had ik maar zo'n mooi rondje heel dichtbij
Mijn fysio zegt dat ik zelfs niet koud mag rekken als de trainer met een pistool tegen mijn hoofd zegt dat ik dat moet doen. Het is ook een kleine moeite on warm te worden. Gelukkig hoef ik doe discussie niet te hebben met mijn trainers, want die zeggen: max 4 seconden licht rekken na warming up en daarna zo lang als je wil, maar alles met beleid.![]()
ja ik was ook echt verbaasd. Nu begin ik meteen te twijfelen aan deze fysio en ik vond hem nog wel zo tofquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:12 schreef Nirak het volgende:
Mijn fysio zegt dat ik zelfs niet koud mag rekken als de trainer met een pistool tegen mijn hoofd zegt dat ik dat moet doen. Het is ook een kleine moeite on warm te worden. Gelukkig hoef ik doe discussie niet te hebben met mijn trainers, want die zeggen: max 4 seconden licht rekken na warming up en daarna zo lang als je wil, maar alles met beleid.
http://www.liftbigeatbig.(...)amic-stretching.htmlquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:10 schreef _Dido_ het volgende:
Statisch rekken is toch niet hetzelfde als koud rekken?
http://www.prorun.nl/gezo(...)ch-or-not-to-stretchIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Welke schoenen loop jij op? Ik had dus ook redelijk extreme overpronatie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:11 schreef Onama het volgende:
[..]
Had precies hetzelfde toen ik net begon. En ik heb extreme overpronatie. Ook op mijn nieuwe schoenen daar een beetje last gehad de eerste twee weken, maar dat was een kwestie van mijn voeten laten wennen aan de corrigerende schoenen.
SpaceInvaders had jij niet laatst nieuwe schoenen gehaald of hoe zat het ook alweer?![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.liftbigeatbig.(...)amic-stretching.html
Nouja, ik zou niet meteen gaan twijfelen. Er zijn verschillende visie's daarover, net zoals over heeeeeel veel onderwerpen. Kijk het ng even aan zou ik zeggen, je kunt doen met de opmerkingen wat je wil natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja ik was ook echt verbaasd. Nu begin ik meteen te twijfelen aan deze fysio en ik vond hem nog wel zo tof![]()
![]()
Boh, dat was een zieke race... Lol. Ik ben kapot, mijn benen zijn kapot, maar het was wel leuk! Wat ontzettend veel klimmen was dat, en dan gewoon echt stijl omhoog. Handen gebruiken stijl... Pfff.. Dit had ik niet helemaal verwacht, maar wat gaaf! Die afdalingen ook, stijl! Totaal 18.5 in 1:31:nogiets. Volgens een supporter ongeveer 20e plek, winnaar had 1:14nogiets. Ziek!
Ik zal morgen even een verslag schrijven, vanavond een verjaardag en moet nu al haasten! Wel blij!![]()
![]()
Mizuno Wave Inspire 9quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:17 schreef Arquero het volgende:
[..]
Welke schoenen loop jij op? Ik had dus ook redelijk extreme overpronatie.
Moet zeggen dat ze erg goed bevallen. Die graatstructuur die je ziet is heel open (je kunt de kleur van je sokken erdoorheen zien) en beknellen mijn voeten niet. Ik heb hamertenen en bij veel (normale) schoenen kunnen mijn tenen niet in hun normale positie blijven zitten. Deze zijn lekker wijd en hebben een heel flexibele bovenkant, ideaal voor mij.
Heb er nou 360km op gelopen en krijg een beetje het idee dat hij niet meer zo goed dempt als toen ik eerst begon. Denk dat ik ze binnenkort ga vervangen en de enige reden die ik kan bedenken waarom ik niet gewoon weer eenzelfde paar haal is dat ik iets minder drop wil proberen. Weet nog niet echt of dat nou ook een voordeel zou hebben.
EDIT: Welke heb jij trouwens? Als ik toch binnenkort nieuwe ga halen ben ik best benieuwd naar jouw ervaring, omdat je ook zo over-proneert.The sun in your Eyes
Je wordt doodgegooid jet color run reclames op tv
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Boh, dat was een zieke race... Lol. Ik ben kapot, mijn benen zijn kapot, maar het was wel leuk! Wat ontzettend veel klimmen was dat, en dan gewoon echt stijl omhoog. Handen gebruiken stijl... Pfff.. Dit had ik niet helemaal verwacht, maar wat gaaf! Die afdalingen ook, stijl! Totaal 18.5 in 1:31:nogiets. Volgens een supporter ongeveer 20e plek, winnaar had 1:14nogiets. Ziek!
Ik zal morgen even een verslag schrijven, vanavond een verjaardag en moet nu al haasten! Wel blij!
Je hoort hem continue. Was schijnbaar een groot succesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:18 schreef _Dido_ het volgende:
Je wordt doodgegooid jet color run reclames op tv![]()
![]()
Ben begonnen met Asics GT-2170 die ik mee had gekregen bij Run2day. Tijdje mee gelopen zonder problemen totdat ik was last kreeg aan de buitenkant van m'n knie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:30 schreef Onama het volgende:
[..]
Mizuno Wave Inspire 9
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat ze erg goed bevallen. Die graatstructuur die je ziet is heel open (je kunt de kleur van je sokken erdoorheen zien) en beknellen mijn voeten niet. Ik heb hamertenen en bij veel (normale) schoenen kunnen mijn tenen niet in hun normale positie blijven zitten. Deze zijn lekker wijd en hebben een heel flexibele bovenkant, ideaal voor mij.
Heb er nou 360km op gelopen en krijg een beetje het idee dat hij niet meer zo goed dempt als toen ik eerst begon. Denk dat ik ze binnenkort ga vervangen en de enige reden die ik kan bedenken waarom ik niet gewoon weer eenzelfde paar haal is dat ik iets minder drop wil proberen. Weet nog niet echt of dat nou ook een voordeel zou hebben.
EDIT: Welke heb jij trouwens? Als ik toch binnenkort nieuwe ga halen ben ik best benieuwd naar jouw ervaring, omdat je ook zo over-proneert.
Tijdje aangemodderd toen en toen zag ik ergens een advertentie van een scandag die werd georganiseerd bij de hardloopwinkel. Dus daar ben ik heen gegaan en daar bleek dat ik op de asics toch nog teveel doorzakte. Toen heb ik de Saucony stabiel CS2 en volgens mij ook de mizuno's die jij hebt gepast. De pasvorm van de saucony's was wat beter dus heb ik die gekocht in combinatie met een andere zool die ook nog eens ondersteuning geeft.
Later heb ik toch nog wel wat problemen gehad met m'n knie; bleek stabiliteits issue te zijn.
Maar tot nu toe loop ik prima op de saucony's moet ik zeggen. Ze zijn alleen aardig zwaar dus nu net een paar lichtere schoenen erbij gekocht; de new balance 1260 v2. Die ben ik nu net aan het inlopen.
Deze hebben een drop van 8 mm, dus ook wat minder. De keren dat ik er nu op heb gelopen gingen prima.![]()
ik ben jaloers op je tijd... Als ik op glad polderachtig asfalt loop.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zal morgen even een verslag schrijven, vanavond een verjaardag en moet nu al haasten! Wel blij!![]()
Tas aan het pakken. Het idee dat ik iets vergeet, weet alleen niet wat. Startnummer heb ik nog niet, dus dat is het niet
Verder alles aan het opladen...
Damn, heb er zin in![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef linebear het volgende:
Tas aan het pakken. Het idee dat ik iets vergeet, weet alleen niet wat. Startnummer heb ik nog niet, dus dat is het niet
Damn, heb er zin inSucces!!
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Ben benieuwd naar je uitgebreide verslag!
![]()
![]()
Mosselmossel vergat laatst z'n garmin, dus die zou ik nog even checkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef linebear het volgende:
Damn, heb er zin in
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mooi om te horen arquero, hier kunnen we zien lichamen anders reageren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ben begonnen met Asics GT-2170 die ik mee had gekregen bij Run2day. Tijdje mee gelopen zonder problemen totdat ik was last kreeg aan de buitenkant van m'n knie.
Tijdje aangemodderd toen en toen zag ik ergens een advertentie van een scandag die werd georganiseerd bij de hardloopwinkel. Dus daar ben ik heen gegaan en daar bleek dat ik op de asics toch nog teveel doorzakte. Toen heb ik de Saucony stabiel CS2 en volgens mij ook de mizuno's die jij hebt gepast. De pasvorm van de saucony's was wat beter dus heb ik die gekocht in combinatie met een andere zool die ook nog eens ondersteuning geeft.
Later heb ik toch nog wel wat problemen gehad met m'n knie; bleek stabiliteits issue te zijn.
Maar tot nu toe loop ik prima op de saucony's moet ik zeggen. Ze zijn alleen aardig zwaar dus nu net een paar lichtere schoenen erbij gekocht; de new balance 1260 v2. Die ben ik nu net aan het inlopen.
Deze hebben een drop van 8 mm, dus ook wat minder. De keren dat ik er nu op heb gelopen gingen prima.
Ik ben begonnen met Saucony progrid stabel cs2. Hier heb ik amper op gelopen omdat ik telkens last van mijn knieen krijg met deze schoenen. Daarna even een tijdje gelopen op een stel asics GT2150. Deze waren al gebruikt dus heb afgelopen januari een paar asics kayano opgehaald bij Runnersworld. Sinds ik op de kayano's loop heb ik eigenlijk geen pijntjes meer.![]()
Grappig inderdaad. Heb overigens wel hoop dat m'n spieren zich zo ontwikkelen dat zo'n hevige ondersteuning niet meer nodig is. Maar voorlopig gaat het goed zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:58 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Mooi om te horen arquero, hier kunnen we zien lichamen anders reageren.
Ik ben begonnen met Saucony progrid stabel cs2. Hier heb ik amper op gelopen omdat ik telkens last van mijn knieen krijg met deze schoenen. Daarna even een tijdje gelopen op een stel asics GT2150. Deze waren al gebruikt dus heb afgelopen januari een paar asics kayano opgehaald bij Runnersworld. Sinds ik op de kayano's loop heb ik eigenlijk geen pijntjes meer.
Heb via loopvereniging op 23 juni een barefoot clinic; lopen op fivefingers e.d. Dat idee erachter staat me toch ook nog steeds heel erg aan. Ben benieuwd hoe dat gaat / bevalt.![]()
Bedankt voor de uitleg. Ik ga eens kijken wat ik ga doen betreft nieuwe schoenen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ben begonnen met Asics GT-2170 die ik mee had gekregen bij Run2day. Tijdje mee gelopen zonder problemen totdat ik was last kreeg aan de buitenkant van m'n knie.
Etc...
Skechers worden het in ieder geval niet. Omdat Levitas er in geintresseerd was vandaag eens gaan kijken in de winkel en ze zien er goedkoop uit. Kreeg er een beetje het Nike Free idee bij, alleen dan slecht aan elkaar gelijmd.Heel veel succes morgen!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:44 schreef linebear het volgende:
Damn, heb er zin inThe sun in your Eyes
Hmm, interessant. Fijn dat ik nu ook een mening heb van iemand die wat meer verstand heeft van schoenen. M`n maat werkt dus voor Skechers en is een voetballer, en die vond ze dus wel heel fijn lopen enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:19 schreef Onama het volgende:
Omdat Levitas er in geintresseerd was vandaag eens gaan kijken in de winkel en ze zien er goedkoop uit. Kreeg er een beetje het Nike Free idee bij, alleen dan slecht aan elkaar gelijmd.
Ik ben al de hele avond aan het kijken naar filmpjes op Youtube voor tips om m`n techniek te verbeteren (dus meer midden- en voorvoetslanding). Door de filmpjes ben ik nu tot de conclusie gekomen dat ik gewoon haklanding heb, en daar wil ik vanaf.
Ik heb zelfs net een stukje door de straat gerend, op blote voeten(!), en wat blijkt? Ik land automatisch op de voorvoet. Hoe kan het dan dat ik met schoenen dan toch automatisch op de hak land, en hoe kan ik dit verbeteren?![]()
Ik hoop niet dat je het over mij hebt, want verstand van schoenen heb ik niet. Ik vond ze er goedkoop uitzien (lijm die niet gelijk verdeeld was, rubber dat er poreus uitzag), maar voor hetzelfde geld zijn het voor jou de fijnste schoenen die verkrijgbaar zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Fijn dat ik nu ook een mening heb van iemand die wat meer verstand heeft van schoenen. M`n maat werkt dus voor Skechers en is een voetballer, en die vond ze dus wel heel fijn lopen enzo.The sun in your Eyes
Je hebt in ieder geval hardloopschoenen aan gehad, m`n maat niet eens (en dus ook geen vergelijkingsmateriaal)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over mij hebt, want verstand van schoenen heb ik niet. Ik vond ze er goedkoop uitzien (lijm die niet gelijk verdeeld was, rubber dat er poreus uitzag), maar voor hetzelfde geld zijn het voor jou de fijnste schoenen die verkrijgbaar zijn.![]()
Vooral door die dikke hak achterop je schoenenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Fijn dat ik nu ook een mening heb van iemand die wat meer verstand heeft van schoenen. M`n maat werkt dus voor Skechers en is een voetballer, en die vond ze dus wel heel fijn lopen enzo.
Ik ben al de hele avond aan het kijken naar filmpjes op Youtube voor tips om m`n techniek te verbeteren (dus meer midden- en voorvoetslanding). Door de filmpjes ben ik nu tot de conclusie gekomen dat ik gewoon haklanding heb, en daar wil ik vanaf.
Ik heb zelfs net een stukje door de straat gerend, op blote voeten(!), en wat blijkt? Ik land automatisch op de voorvoet. Hoe kan het dan dat ik met schoenen dan toch automatisch op de hak land, en hoe kan ik dit verbeteren?. Je kan kortere pasjes gaan nemen, metronoom op 180 passen per minuut. Daarmee lopen. Proberen om onder je lichaam te landen.
Ik ben nog steeds kapot.. Eingenlijk niet eens veel zin in een verjaardag nu..![]()
![]()
Grootste tip die ik betreft techniek heb gekregen blijft die van Jero_nimo om je staptempo te verhogen. Hierdoor neem ik kleinere stappen en land ik automatisch onder mijn heup op mijn middenvoet. Zodra ik lui wordt en grotere langere stappen ga nemen gaat het fout en moet ik mezelf even corrigeren. Of dat nou 170 of 180 stappen per minuut zijn vindt ik niet zo spannend, ik probeer alleen altijd net iets meer stappen te zetten dan lui en comfortabel voelt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb zelfs net een stukje door de straat gerend, op blote voeten(!), en wat blijkt? Ik land automatisch op de voorvoet. Hoe kan het dan dat ik met schoenen dan toch automatisch op de hak land, en hoe kan ik dit verbeteren?
Dat je nu een stukje door de straat loopt op blote voeten zegt niks over jouw techniek. Je was er die paar honderd meter bewust mee bezig en daarom kwam het ook goed. Trek je loopschoenen aan en ik denk dat je hetzelfde resultaat zal bereiken als je je er 200 meter op focust. Het lastige aan een goede looptechniek is niet zozeer het weten hoe, maar het volhouden over de gehele afstand.The sun in your Eyes
Twee zielen een gedachte!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vooral door die dikke hak achterop je schoenen. Je kan kortere pasjes gaan nemen, metronoom op 180 passen per minuut. Daarmee lopen. Proberen om onder je lichaam te landen.
Ik ben nog steeds kapot.. Eingenlijk niet eens veel zin in een verjaardag nu..
Was eigenlijk aan het wachten op je volledig verslag, maar bij deze dan:
Wat een tijd voor een trailwedstrijd! Hulde en respect enzo!
The sun in your Eyes
Het voelt ook veel onnatuurlijker om met schoenen op de voorvoet te landen. Het voelt bijna alsof je alleen op je tenen loopt/landt, terwijl ik dit met blote voeten dus niet had.
Morgen toch maar nog een keer proberen, i.c.m kleinere stapjes. Met een metronoom ga ik niet lopen, word gek van dat eentonige getik (oké, de eerste tel heeft een andere toonhoogte, maar toch...)![]()
Loop met muziekjes met een bepaald aantal BPMquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef Levitas het volgende:
Het voelt ook veel onnatuurlijker om met schoenen op de voorvoet te landen. Het voelt bijna alsof je alleen op je tenen loopt/landt, terwijl ik dit met blote voeten dus niet had.
Morgen toch maar nog een keer proberen, i.c.m kleinere stapjes. Met een metronoom ga ik niet lopen, word gek van dat eentonige getik (oké, de eerste tel heeft een andere toonhoogte, maar toch...)
Ik loop nog steeds op 165. Ben bang om hoger te gaan![]()
![]()
Ook niet teveel willen he Levitas?
Ik vind je enthousiasme altijd aanstekelijk, maar je kan niet én een (ambitieus) hm schema gaan doen (met bijbehorende afstanden) en een techniektransitie ingaan tegelijk...
En natuurlijk is dat mijn bescheiden mening maar, en vind ik het een super goed plan om aan je techniek te gaan werken, maar dat is te vergelijken met weer opnieuw je hardlopen opbouwen. Het vergt namelijk aanpassing van je spieren en (vooral) pezen... Heb het zelf een goed jaar geleden ook gedaan, tegelijk met het terugkomen van blessure en dat was dus beginnen met rondjes van 15-20 mins, terwijl ik daarvoor gerust 1,5 uur liep. En daarnaast hadden m'n kuiten ook veel meer rust nodig... Nu zou jouw lichaam anders kunnen reageren, maar hou in de gaten dat niet alles tegelijk kan en focus op bepaalde doelen. Bijv. op de site van mijn schoenenmerk (Inov-8) geven ze een transitieperiode van een jaar naar zerodrop aan (ong. kwartaal per 3 mm minder), is misschien voorzichtig, maar geeft wel aan dat het iets is dat je langzaamaan opbouwt en erin slijt...
Uitbouwen naar lange afstanden, terwijl je een nieuwe techniek probeert te ontwikkelen botst namelijk wat met elkaar...
Verder is het qua techniek van belang om je pasfrequentie flink op te voeren, maar je paslengte een stuk in te korten. Want wat iemand van de week ook al weer zei, het is niet dat je alleen maar heel snel kan lopen met andere voetlanding, je moet alleen wel je paslengte een stuk terugschroeven... Voor meer kijkvoer, hier nog een video van evolution running die ik ook veelvuldig gekeken heb en die flink wat basisprincipes bevat die voor iedereen wel nuttig zijn om door te kijken, maar dus wel aardig wat aanpassing vergen:
Jack does it in real time...![]()
Pasfrequentie naar 180/minuut maakt het al makkelijker. Wat ook helpt is je knie naar voren duwen. Dat voorkomt dat je je voet tot voor je knie zwaait.![]()
Zo, het hoofdstukje korfballer zijn, dat is nu echt afgesloten vandaag, zal nog wel korfbaltraining blijven geven, maar qua eigen beweging meer richten op hardlopenGisteravond hadden wij een info avond van een sportfysio, die naast een hele presentatie over rekken, koelen en braces ook nog even een loopscholing gaf, leuk om te zien, paar kleine tips gekregen die ik ga proberen toe te passen.
Maar het mooie is dat ik niet meer last had met aanzetten tijdens mijn wedstrijd vandaagDus maandag maar weer rustig gaan hardlopen!
lappenmand
En voor de 7^^ zit ik nog een beetje in dubio, ik dacht dat het eerder zou zijn en dat het niet zo dicht op de bruggenloop zou zitten. En ze zijn beide op zondag, dus ik denk dat ik moet gaan kiezen... Lastig...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik denk dat je daar een (goed) punt hebt. Misschien wil ik inderdaad teveel. Het is ook niet dat ik last heb van m`n huidige techniek, helemaal niet eigenlijk..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:52 schreef DeeBee het volgende:
Ook niet teveel willen he Levitas?
Ik vind je enthousiasme altijd aanstekelijk, maar je kan niet én een (ambitieus) hm schema gaan doen (met bijbehorende afstanden) en een techniektransitie ingaan tegelijk...Dat zijn de betere berichten!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef MaleDuck het volgende:
Maar het mooie is dat ik niet meer last had met aanzetten tijdens mijn wedstrijd vandaag Dus maandag maar weer rustig gaan hardlopen!![]()
![]()
Zeker als je weinig klachten hebt, zou ik je dan in eerste instantie richten op bijv. het afmaken van een schema voor de HM.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar een (goed) punt hebt. Misschien wil ik inderdaad teveel. Het is ook niet dat ik last heb van m`n huidige techniek, helemaal niet eigenlijk..
[..]
Dat zijn de betere berichten!Je hebt dan het komend kwartaal dat als doel en kan je misschien ook merken of je 'last' krijgt als je langer loopt van je techniek of iets... En is je basis qua conditie ook weer wat groter, zodat je ook 'alerter' aan je techniek kan werken, als dat een beetje logisch klinkt (dan is 10 km hardlopen bijv. minder een opgave en kan je 10 km actiever op je techniek letten als alles wat makkelijker gaat).
Let er trouwens ook op dat je niet telkens de trainingstempo's in je schema tussendoor gaat aanpassen (na elke wedstrijd)! Het is logisch dat je sneller wordt, omdat je meer traint. Maar vaak in zo'n schema worden de afstanden ook steeds groter, dus als je dan de tempo's ook blijft opschroeven dan herstelt je lichaam straks niet van de belasting...
Verder zijn hele volksstammen gelukkig qua haklanding en is het dan ook prima als je er niks aan doet. Dan kan je er evt. voor kiezen om wat te gaan veranderen aan je techniek om je efficientie en snelheid proberen te vergroten, maar dat is dan weer een nieuw doel gewoon.Ik ben wel gaan veranderen, omdat ik als oorzaak van m'n knieproblemen m'n corrigerende schoenen vond. Dus toen wilde ik zien of ik terug naar neutrale schoenen kon en dat ging wel lukken, mits ik ook m'n techniek wat verbeterde en zorgde dat m'n voeten sterker werden enzo. En daarom zie ik middenvoetslanding of 'natural running' ook niet per se als de heilige graal, want ik ben van mening dat een heleboel mensen zich er absoluut (nog) niet aan moeten wagen, puur omdat ze niet het geduld hebben om te veranderen misschien en omdat zo'n transitie ook tot overbelasting van bijv. kuiten / voeten / pezen kan leiden... Maar het is natuurlijk maar een advies allemaal!
Hier hetzelfde. Op blote voeten land ik op mijn voorvoet. En echt niet omdat ik er dan op let, maar altijd. Ook als ik wandel in huis. Maar zodra ik schoenen aan heb niet meer. Waarschijnlijk zijn die zo gemaakt dat je eigenlijk wel moet. Met schoenen kun je moeilijk op de voorvoet landen omdat de zool veel stijver is dan je voet en dan dus de rest ook dichterbij de grond is dan op blote voeten. En de hak is dik en zwaarder meestal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb zelfs net een stukje door de straat gerend, op blote voeten(!), en wat blijkt? Ik land automatisch op de voorvoet. Hoe kan het dan dat ik met schoenen dan toch automatisch op de hak land, en hoe kan ik dit verbeteren?
Ik merk dat het beter gaat als ik me met lopen voorstel dat ik een rondje maak zoals met fietsen.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Mul zand loopt ook veel makkelijker op blote voeten dan op schoenen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:26 schreef sararaats het volgende:
In het harde zand ga ik op blote voetjes lopen
Ik ben er klaar voor. Alles is ingepakt.![]()
Haha geniaal. Zit die lecture te kijken van Michael Arnstein (die Ultramarathon loper die alleen maar fruit eet) en hij heeft echt een geniale tip:
Hij beweert dat dames en herenschoenen precies hetzelfde zijn (behalve de kleuren vaak dan) en koopt alleen nog maar damesschoenen omdat die altijd goedkoper zijn in zijn maat (hij heeft iedere maand een nieuw paar schoenen nodig).The sun in your Eyes
"My philosophy on running is, I don't dwell on it, I do it." -- Joan Benoit SamuelsonF means you're fucked![]()
Is hij die Fruitarian? Daar heb ik afgelopen week filmpjes van zitten kijken. Onder andere Leadville 100 mile en ook nog de Spartathlon die hij samen met een Nederlander loopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Onama het volgende:
Haha geniaal. Zit die lecture te kijken van Michael Arnstein (die Ultramarathon loper die alleen maar fruit eet)
Die gast is helemaal gek. Allemaal grapjes maken onderweg. Een vriend van hem gaat tijdens de Spartathlon over zijn nek. Even paar woordjes en hop verder weer.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Dat klinkt heel logisch ja. Dat ga ik dan ook maar doen, Thanksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zeker als je weinig klachten hebt, zou ik je dan in eerste instantie richten op bijv. het afmaken van een schema voor de HM.Je hebt dan het komend kwartaal dat als doel en kan je misschien ook merken of je 'last' krijgt als je langer loopt van je techniek of iets... En is je basis qua conditie ook weer wat groter, zodat je ook 'alerter' aan je techniek kan werken, als dat een beetje logisch klinkt (dan is 10 km hardlopen bijv. minder een opgave en kan je 10 km actiever op je techniek letten als alles wat makkelijker gaat).
Maar het is natuurlijk maar een advies allemaal!![]()
![]()
Jep dat is hem ja. Best een leuke lezing, zitten best wat praktische tips in.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Is hij die Fruitarian? Daar heb ik afgelopen week filmpjes van zitten kijken. Onder andere Leadville 100 mile en ook nog de Spartathlon die hij samen met een Nederlander loopt.
Die gast is helemaal gek. Allemaal grapjes maken onderweg. Een vriend van hem gaat tijdens de Spartathlon over zijn nek. Even paar woordjes en hop verder weer.The sun in your Eyes
@Jero
jezus, wat een geweldige tijd heb je neergezet.
Erg benieuwd naar je verslag.
@MD Geen pijn meer!! Dat zijn betere berichten!![]()
Je komt toch ook vooruit? Je voeten brengen je toch van A naar B?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Het enige dat ik zeker weet is dat ik op m'n voeten land....
Ow ja en ik adem ook
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ja maar ik weet niet wáár ik op m'n voeten landquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je komt toch ook vooruit? Je voeten brengen je toch van A naar B?
Ow ja en ik adem ook![]()
Op de grond.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet wáár ik op m'n voeten land![]()
inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Het zijn dan ook gebruiksartikelen.
en meteen een mooie reden om regelmatig een nieuw shirt te kopen![]()
En voor mensen die geen bibbits willen is er altijd nog de truuk met het elastiekje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
hier ook,vooral tijdens het harriersseizoen.... al was het alleen maar om die innige ban met Mother England te bewaren zie ik nuquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wordt veel gedaan, koeken enzo bakken voor na races, dus ik dacht: laat ik ook maar 's wat doen![]()
![]()
en: cakebeslag![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Inderdaad,ze moeten die kindertjes in Bangladesh eens knap leren lijmenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het over mij hebt, want verstand van schoenen heb ik niet. Ik vond ze er goedkoop uitzien (lijm die niet gelijk verdeeld was, rubber dat er poreus uitzag), maar voor hetzelfde geld zijn het voor jou de fijnste schoenen die verkrijgbaar zijn.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het klinkt zeikerig, maar ik heb al eens een normaal paar Skechers gehad waar dat ook het geval was en binnen twee maanden liet de zool los. Dan maar iets meer betalen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Inderdaad,ze moeten die kindertjes in Bangladesh eens knap leren lijmenThe sun in your Eyes
niets ziekerig, je hebt gewoon gelijk!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:18 schreef Onama het volgende:
[..]
Het klinkt zeikerig, maar ik heb al eens een normaal paar Skechers gehad waar dat ook het geval was en binnen twee maanden liet de zool los. Dan maar iets meer betalen.
Een paar goede loopschoenen is zeker niet goedkoop dus dan mag je wel wat knaps verwachten!
Daarom koop ik bijna altijd mijn schoenen bij de zelfde zaak, mocht er iets mis mee zijn kan je er makkelijk mee terug'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, biertje, muziekje en even bijlezen hier![]()
Ik ben kapot na een hele dag sumoworstelen, piranjavechten, lasersquashen en bungeerunnenWel even stiekem 3 van de 4 onderdelen gewonnen
![]()
Jero: knappe tijd gelopen![]()
DeeBee: wat een goede adviezen weer, maar...
Levitas: houd dat enthousiasme vast
Nu ff verder teruglezen je kan hier ook geen dagje weg zijn hé?![]()
Wij van Fok! zijn nooit weg van ons schermquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:34 schreef Quoi het volgende:
Zo, biertje, muziekje en even bijlezen hier![]()
Ik ben kapot na een hele dag sumoworstelen, piranjavechten, lasersquashen en bungeerunnenWel even stiekem 3 van de 4 onderdelen gewonnen
![]()
Jero: knappe tijd gelopen![]()
DeeBee: wat een goede adviezen weer, maar...
Levitas: houd dat enthousiasme vast
Nu ff verder teruglezen je kan hier ook geen dagje weg zijn hé?F means you're fucked![]()
Ik ben ook aan het teruglezen, want een tof verslag van Jero![]()
Maar ondertussen ben ik ook bek af van het sloepvaren-puzzel-gps-tochten vandaag. Maar het was wel leuk, en de Loosdrechtse Plassen zijn mooi
Officiële tijd van vanochtend is ook binnen. 23:57. Verrassend accuraat dus voor zo'n simpel systeem. (Garmin zei 24:00).
En ze hadden in totaal 405 deelnemers. Erg knap dat het zo soepel liep!The sun in your Eyes
Goeie tijd![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dankje! Belooft wat voor de Ekiden, dan moet het PR eraan natuurlijk.quote:The sun in your Eyes
Ekiden!! Leukquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:42 schreef Onama het volgende:
[..]
Dankje! Belooft wat voor de Ekiden, dan moet het PR eraan natuurlijk.
Trouwens vanmorgen op het laatste moment nog m'n compressiekousen in de koffer gegooid. Nu weet ik zeker dat ik alles heb om m'n trainingen te blijven doen op vakantie
Onwijs leuke film van de race van gisteren. Mooi beeld van de loop![]()
extra leuke bijkomstigheid is startnummer 271 vanaf 3:00 tot 4:50 mooi in beeld![]()
![]()
Waar ga je naartoe Gups?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ekiden!! Leuk
Trouwens vanmorgen op het laatste moment nog m'n compressiekousen in de koffer gegooid. Nu weet ik zeker dat ik alles heb om m'n trainingen te blijven doen op vakantie![]()
Hihi ik was op Xero shoes naar een feestje in Eindhoven en moest echt even serieus rennen voor de trein.
Denk dat ik nog even aan mijn semi-barefoot-techniek moet werken, maar het was wel leuk en weer eens wat anders!
Dan kun je ook echt geen haklanding doen want dat doet zeer. Volgens mij land ik alleen hierop meer op mijn hele voet dan op de voorvoet. Ik hoor de slippertjes ook ontzettend klapperen de hele tijd![]()
![]()
Naar de zon!! Want dat schiet niet op hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Naar de zon!! Want dat schiet niet op hier
OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel plezier alvast, heerlijk!
![]()
Gup! Mag ik mee?heerlijk lijkt me dat: geniet ervan!
Ik ga over 8 uur mijn mevrouw naar schiphol brengen, dus nu het licht uit.
Jero, goed bezig man!
MD, fijn, minder/geen pijn![]()
En voor wie morgen een event heeft: have fun!![]()
gaat je mevrouw met Gup mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:58 schreef Nirak het volgende:
Gup! Mag ik mee?heerlijk lijkt me dat: geniet ervan!
Ik ga over 8 uur mijn mevrouw naar schiphol brengen, dus nu het licht uit.
Jero, goed bezig man!
MD, fijn, minder/geen pijn![]()
En voor wie morgen een event heeft: have fun!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[..]
Super, ben er zelf ook al een paar keer geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je duiken (wat moet je er tenslotte anders doen)?![]()
Jero,lees net via MST dat het een prachtige trail geweest moet zijn vandaag!
en een prachtige tijd!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vandaag ook nog een wedstrijd(je) gelopen: rondje Rijen, 10km. Was heerlijk loopweer; lekker windje en niet te koud of te warm. PR met 3:37 verbeterd van 49:38 naar 46:01. Ik ben weer superblij en trots op mezelf!![]()
Linkje![]()
Ik vind dat filmpje zo mooi. Nederland op z'n mooist. Door de duinen langs de zee en dan afdalen, je even onderdompelen in zo'n laagliggend dorpje en dan hop, de duinen weer in. Kleinschalig loopje en erg spontaan idee om mee te doen, maar misschien één van de meest fijne loopje ooit qua sfeer![]()
/einde-sentimentele-modus![]()
Dat is een hele nette tijd! Prachtige verbetering van je oude PR!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef toto73 het volgende:
Vandaag ook nog een wedstrijd(je) gelopen: rondje Rijen, 10km. Was heerlijk loopweer; lekker windje en niet te koud of te warm. PR met 3:37 verbeterd van 49:38 naar 46:01. Ik ben weer superblij en trots op mezelf!![]()
Linkje![]()
![]()
Ik wil slapen want wil morgen vroeg lopen, maar Rammstein is aan het spelen enkele kilometers verderop en hun optreden waait hier mijn slaapkamerraam binnen.![]()
Pfoe, dan zou ik nu héél hard en héél ver gaan lopen, haha!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik wil slapen want wil morgen vroeg lopen, maar Rammstein is aan het spelen enkele kilometers verderop en hun optreden waait hier mijn slaapkamerraam binnen.![]()
Chill!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik wil slapen want wil morgen vroeg lopen, maar Rammstein is aan het spelen enkele kilometers verderop en hun optreden waait hier mijn slaapkamerraam binnen.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik hoor ze aan deze kant van Nijmegen niet maar de achterburen hebben wel een feestje![]()
En ik wacht op een reactie op mijn sms of ik nog even iemand op moet halen bij de Goffert of dat het gaat lukken om zelf thuis te komen![]()
Gup fijne vakantie!
Jero, goede tijd zeg! Ook hier benieuwd naar je verslag![]()
Quoi, tof loopje![]()
Toto: dat is een behoorlijke verbetering zeg![]()
![]()
[..]
Fijne vakantie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bijzonder fenomeen meegemaakt vanavond
toen ik ging lopen begon het al wat af te koelen (en ik liep in kort/kort). Na een km of 5 (ik begon al te zweten) liep ik opeens even hard als de wind (of die ging wat zachter blazen)
daardoor kwam ik in een bubbel van mn eigen lichaamswarmte terecht!Zeker 50 meter lang lekker warm maar toen stak de wind weer op en was het koud
Ecosia
Bizar. Nog nooit van gehoord. Hoe werkt dat precies?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:25 schreef Jumparound het volgende:
toen ik ging lopen begon het al wat af te koelen (en ik liep in kort/kort). Na een km of 5 (ik begon al te zweten) liep ik opeens even hard als de wind (of die ging wat zachter blazen)
daardoor kwam ik in een bubbel van mn eigen lichaamswarmte terecht!Zeker 50 meter lang lekker warm maar toen stak de wind weer op en was het koud
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
je loopt even hard als de windquote:Op zondag 2 juni 2013 00:27 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Bizar. Nog nooit van gehoord. Hoe werkt dat precies?dus loop je met je lichaamswarmte mee
Normaal waait dat gelijk weg natuurlijk omdat je de wind tegen hebt, of van opzij... maar nu precies van achter en even hard als ik liep
Ecosia
dit maak ik vaak mee.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:25 schreef Jumparound het volgende:
dit is geen lichaamswarmte maar een gewoon een laag warme lucht die blijft hangen in een bestutte plek tussen twee heuvels in of achter een hoge macrocapra haag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nou, dit was niet beschutquote:Op zondag 2 juni 2013 00:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit maak ik vaak mee.
dit is geen lichaamswarmte maar een gewoon een laag warme lucht die blijft hangen in een bestutte plek tussen twee heuvels in of achter een hoge macrocapra haag
Ecosia
Een mooie verbetering van je PR!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef toto73 het volgende:
Linkje![]()
dan nog... I don't want to burst your (body heat)bubble.....maar voor mij een dagelijks verschijnsel als ik in het donker hardloopquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en wat had ik vandaag last van mijn hondenfobie
KlotezooiInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
@Jump, lijkt me erg klote als je daar een fobie voor hebt. Het zijn pracht beesten
Morgen staat 15k op de agenda. En ik kreeg een tip dat ik ipv de bossen bij ons, ietsje verder moet rijden en daar eens een route volgen. Namelijk deze:
http://www.biketrails.nl/99/mtb-route-reusel.html
Morgen eens testen.nieuw omgeving
![]()
Maar nu eerst slapen.
![]()
![]()
Ik ben het aan het proberen te regelen, maar ik zie het somber in.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:38 schreef YUR het volgende:
En ik vind dat DeeBee en Bonobo ook gewoon mee moeten doen met de Ekiden
kan bijna geen vrij op zaterdag krijgen in het hoogseizoen.
ik ga het nog wel proberen, wordt een mooie meet met race dan.Feyenoord!!! * Barça![]()
Hier ook al wakker, met waterfles naast me. De afgelopen dagen heel erg m'n drinken verwaarloosd, en om 12 uur het maandelijkse lokale loopje. Hoop dat ik er genoeg in krijg om toch 4 rondjes (12km) lekker te kunnen lopen! Maar wel een goede reden om nu echt elk rondje een bekertje water te pakken. Kan niet goed lopend drinken, verslik me gauw en knoei enorm, en wil dit oefenen zodat ik als 't eens echt warm is bij een evenement, ik toch wat kan aannemen zonder te hoeven wandelen (aangenomen dat het nog eens echt warm wordt). Maar de ene keer vergeet ik 't, de andere keer loop ik gewoon erg lekker en wil niet uit m'n ritme komen... Vandaag dus maar echt doen!
![]()
Definitief afgemeld bij MaleDuck voor Ekiden.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nee, mijn vrouw had 2 mogelijke collega's om te ruilen en dat wilden ze beide niet. Mijn ouders zijn die dag niet thuis en dan houden de mogelijkheden even op voor me.quote:
Het is geen optie voor mij om de kinderen ontspannen mee te nemen (ook al weet ik dat voor sommige mensen geen probleem zou wezen) dus jammer.
Vredesloop in September zie ik volgens mij wel een flink aantal uit deze reeks. En ik kan mij goed bezig houden met mijn 10K schema tot die tijd want ik zie mijzelf nog echt geen 10km afleggen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het wordt overigens vandaag een fantastisch mooie zonnige dag, straks lekker een stuk hobbelen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Jammer zeg!quote:Op zondag 2 juni 2013 07:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw had 2 mogelijke collega's om te ruilen en dat wilden ze beide niet. Mijn ouders zijn die dag niet thuis en dan houden de mogelijkheden even op voor me.
Het is geen optie voor mij om de kinderen ontspannen mee te nemen (ook al weet ik dat voor sommige mensen geen probleem zou wezen) dus jammer.
Vredesloop in September zie ik volgens mij wel een flink aantal uit deze reeks. En ik kan mij goed bezig houden met mijn 10K schema tot die tijd want ik zie mijzelf nog echt geen 10km afleggen!
***![]()
Een beetje hardloper weet ook bij -10 het bos te waarderen.quote:Op zondag 2 juni 2013 07:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo! Klaar voor een rondje door het bos. Volgens mij is het nog wel fris.![]()
Zo, vandaag loopje. Beetje jammer dat m'n bovenbuurman me al om kwart over 4 wakker maakte en vanaf kwart over 6 tot nu aan het schreeuwen en schelden is. Het is al de hele week om kwart over 6 raak. Ik ben zó moe. Hopelijk gaat loopje nog een beetje straks.![]()
Eerst de bovenbuurman op zijn bek slaan en daarna loop je ineens een stuk lichter.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:15 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, vandaag loopje. Beetje jammer dat m'n bovenbuurman me al om kwart over 4 wakker maakte en vanaf kwart over 6 tot nu aan het schreeuwen en schelden is. Het is al de hele week om kwart over 6 raak. Ik ben zó moe. Hopelijk gaat loopje nog een beetje straks.![]()
ALS de Wie loopt waar klopt ( en up-to-date) is, dan wens ik:
GDPP met de HM (Driedorpenloop);
Linebear met de HM (Marathon Hoorn);
LoganMCV met de 12K (Rock and Run);
Semtex met de 10km (Flow ladiesrun);
Schanulleke met de 10 km (Letterenloop Haarlem);
hatsaflats met de 10 km (Letterenloop Haarlem);
motorbloempje met de 6 mijl (Barnsley Boundary Relay);
Kwaitnait met de 5km (Loop Leeuwarden),
heel veel succes en heel veel plezier.
![]()
![]()
Wat hij zegtquote:Op zondag 2 juni 2013 08:24 schreef streamnl het volgende:
![]()
Mijne klopt in ieder geval al niet..HM wordt het sowieso niet, misschien nog wel een andere afstand.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
DankIk ga zo mijn startnummer ophalen, weer terug naar huis en dan in alle rust voorbereiden
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Loop je ook ergens heen of wordt het een rondje?quote:Op zondag 2 juni 2013 08:43 schreef SEMTEX het volgende:
DankIk ga zo mijn startnummer ophalen, weer terug naar huis en dan in alle rust voorbereiden
![]()
Veel plezier alle lopers vandaag! Hier is het mooi weer, ik hoop bij de loopjes in het land ook
Ik wacht tot Swets terug en dan ga ik even een klein rondje door het bos. Ben nog wel een beetje bang na de kramp van vrijdag en een keelontsteking die voor scheermesjes in m'n keel zorgt... Vandaar een klein rondjekm of 3 a 4
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Loop ze allemaal vandaag!
Ik zit te wachten tot mijn lieftallige wakker wordt, dan ga ik ook een rondje.Het ziet er heerlijk uit buiten!
***![]()
/sign, heb nu even oppas dienst tot vrouwlief wakker is, dan meteen naar buiten met deze zon. Schema geeft zoon 90 minuten aan. Ik probeer er 100 te pakken denk ik met deze lekkere zonquote:Op zondag 2 juni 2013 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit te wachten tot mijn lieftallige wakker wordt, dan ga ik ook een rondje.Het ziet er heerlijk uit buiten!
![]()
![]()
Rondje Genneper parken. Ik weet niet of je de omgeving kent: het is van de Fontys Sporthogeschool tot ongeveer de boutenslaan en weer terugquote:Op zondag 2 juni 2013 08:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Loop je ook ergens heen of wordt het een rondje?( http://www.floweindhoven.(...)grond_Flow_Route.pdf )
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
eh ja... Ik loop gelukkig nooit als het koud isquote:Op zondag 2 juni 2013 08:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een beetje hardloper weet ook bij -10 het bos te waarderen.
Hoe dan ook 12.5KM in 1:13 ongeveer. Heerlijk gelopen![]()
Briefje achterlaten op je kussen.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Ik heb je verlaten, ik ben een weg tegengekomen en kon mezelf niet inhouden. Als je me terugwilt, ik ben over een uurtje weer thuis, dan kunnen we praten. Liefs, BEIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik krijg altijd mentale problemen wanneer ik een rondje loop, dan komt het gevoel opzetten dat het nutteloos was.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh ja... Ik loop gelukkig nooit als het koud is![]()
Go with the flow!quote:Op zondag 2 juni 2013 08:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb gisteren verzoek ingediend om dan vrij te krijgen, dus dat even afwachten.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik ben het aan het proberen te regelen, maar ik zie het somber in.
kan bijna geen vrij op zaterdag krijgen in het hoogseizoen.
ik ga het nog wel proberen, wordt een mooie meet met race dan.
En dan ook even zien hoe het met de teams zit, want zoals MD zei, iedereen die er eerder bij was gaat voor natuurlijk om de teams 'compleet' te maken.
Veel plezier allen. Hier zijn de eerste lopers al onderweg en om half 1 neem ik het spreekwoordelijke stokje over. Zal warm zijn op dat deel van de dag, maar heb 'r zin in!Ja doei.![]()
Zo, omgekleed, tas ingepakt en dan zo maar eens naar het station. Het is zulk mooi weer dat ik in kort-kort moet. Gelukkig heb ik voor de zekerheid compressiekousen aan (vrijdag had ik ongeveer overal pijntjes, maar amper in m'n kuiten), dus valt die korte broek nog wel mee. En dan gewoon maar lekker hobbelen. Niet al te langzaam, want dan gaat slacker de Personal Pakezel waarschijnlijk zeuren.![]()
Oh jee, is slacker pakezel en aanmoediger?'t Gaat vast weer kriebelen als-ie langs de kant staat
Oehh, normaal gesproken heb ik mijn rolluiken 100% dicht als ik ga slapen (slapen als het écht helemaal donker is), maar vannacht had ik het per ongeluk een stukje open gelaten.
Vanochtend werd ik dus op natuurlijke wijze door het zonlicht gewekt, en wát een zonlicht!
Staat zo lekker op hé, als je vanaf de eerste seconde dat je je ogen open doet al beseft dat het mooi weer is
Nu even lekker op m`n gemak een sloot koffie naar binnen werken, omkleden en dan lekker een stukje hobbelen. Denk een kilometer of 8 - 10.
Aan iedereen die vandaag gaat lopen en/of een wedstrijd heeft: Succes!!![]()
![]()
Zoooo zegStuiterstuiter wat is hardlopen leuk!
![]()
Echt heerrrrlijk weertje, heel klein briesje, de perfecte omstandigheden om van buitenlucht te genieten.
Ik ben door de polder gegaan, het is alleen maar als een malle rechtdoor hobbelen, langs de weilanden, tuinders. En toen dacht ik, ik doe er nog stukje offroad bij en dan zo terug naar de auto.
7 km's gemaakt!!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/197692459/6503018
Heb ik wel een vraag over HR, voor mijn idee liep ik de hele tijd een constante snelheid om de afstand te kunnen overbruggen. Maar ik zie dat de HR langzaamaan steeds harder gaat, is dat de vermoeidheid ofzo? En wat als de grafiekjes van snelheid en HR elkaar gaan kruisen?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
sorry Semmie maar als ik de naam van je run zie moet ik elke keer weer aan "incontinente rose-jogsters" denken zoals Patries en haar meiden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
D_K,de oplopende HR is inderdaad typisch vermoeidhied'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, kan me niet meer heugen zó beroerd gelopen te hebben.... Dat leek gewoon echt helemaal nergens op
Naja, zulke dagen moet je ook hebben... Volgende keer kan alleen maar beter gaanI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Veel plezier met lopen iedereen!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Tijd voor een duurloopje!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ow ET, dat is balen....de rest van de dag maar gewoon genieten van het weer en het loopje zo snel mogelijk vergeten.
Guppy, fijne vakantie!
En iedereen succes en veel plezier vandaag met de loopjes!![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 10:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zoooo zegStuiterstuiter wat is hardlopen leuk!
![]()
Echt heerrrrlijk weertje, heel klein briesje, de perfecte omstandigheden om van buitenlucht te genieten.
Ik ben door de polder gegaan, het is alleen maar als een malle rechtdoor hobbelen, langs de weilanden, tuinders. En toen dacht ik, ik doe er nog stukje offroad bij en dan zo terug naar de auto.
7 km's gemaakt!!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/197692459/6503018
Heb ik wel een vraag over HR, voor mijn idee liep ik de hele tijd een constante snelheid om de afstand te kunnen overbruggen. Maar ik zie dat de HR langzaamaan steeds harder gaat, is dat de vermoeidheid ofzo? En wat als de grafiekjes van snelheid en HR elkaar gaan kruisen?Je zit heel dichtbij! Dat wist ik niet!
Lekker loopje hoor!***![]()
Pakezels zijn hendig!quote:Op zondag 2 juni 2013 10:41 schreef YUR het volgende:
slacker de persoonlijke pakezel van hatsaflats?
Die zag ik aankomen![]()
Woon je hier in de buurt bedoel je?quote:Op zondag 2 juni 2013 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je zit heel dichtbij! Dat wist ik niet!
Lekker loopje hoor!
Ja was leuk om te doen, nieuw record in afstand zonder wandelen maar ik heb er ook echt van genoten! Lekker hobbelen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
All that counts! Topquote:Op zondag 2 juni 2013 10:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Woon je hier in de buurt bedoel je?
Ja was leuk om te doen, nieuw record in afstand zonder wandelen maar ik heb er ook echt van genoten! Lekker hobbelenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, vanochtend Renate 5km les 18 uitgelopen. Gisteren lukte dat mij niet vanwege de slechte voorbereiding en de hoge temperatuur (in de middag).
Ik dacht door om 10u te gaan lopen de warmte te kunnen vermijden, maar het was al warm. Desondanks toch uitgelopen. De laatste 2 kilometers waren ZWAAR. Na afloop was ik blij, 5km in <30min.
http://www.endomondo.com/workouts/197721799
Volgens mij heb ik mijn hart aardig op de proef gesteld.![]()
![]()
Inderdaad, wat is hardlopen lekker!
Goddelijk weer voor Renate's 4 Mijl Easy les 4. Heb al weer zin in dinsdag!
Merk dat er 170m verschil zit tussen mijn Garmin en wat Endomondo aangeeft...
ps @ sylvesterrr : zie je wel , gewoon volhouden!![]()
Alle lopers veel plezier en succes met hun (georganiseerde) loopjes!
weken langs is het slecht weer. Mascleta krijgt een ongelukje en mag van de dokter de komende tijd niet hardlopen en mag de komende 6 weken niet in de zon.
En ja hoor......... Het wordt opeens mooi weer
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Aaahhh... komt weer goed!quote:Op zondag 2 juni 2013 11:12 schreef Mascleta het volgende:
weken langs is het slecht weer. Mascleta krijgt een ongelukje en mag van de dokter de komende tijd niet hardlopen en mag de komende 6 weken niet in de zon.
En ja hoor......... Het wordt opeens mooi weer![]()
![]()
Ik doe met je mee! Iedereen heel veel succes en plezier!quote:Op zondag 2 juni 2013 08:24 schreef streamnl het volgende:
![]()
Vergeet vooral niet te genieten!
Ik zal zo eens aan de slag met mijn verslag, heb al wat fotootjes gevonden ook!![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 11:12 schreef Mascleta het volgende:
En ja hoor......... Het wordt opeens mooi weerHoop dat je snel weer de oude bent!
![]()
Oeh, positieve geluiden hier! Iedereen zin om te lopen![]()
Veel plezier alle lopers vandaag! & Zet em wedstrijdlopers!
E.T. volgende keer gaat het vast beter, je kan niet altijd piekenen Swets en E.T. als jullie twijfelen over de Hoge Veluweloop in oktober: Doen! Hele leuke loop
Hats: goed voor elkaar met een personal pakezel![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik zo maar naar Haag ga, daar is het NK Atletiek voor teams vanmiddag. In mooi weer, dus dat wordt genieten
Ook van mij: iedereen die gaat lopen, succes en geniet ervan!
Ik ga zo ook maar eens lekker van het weer genieten in een rondje van 15km. Zin in![]()
![]()
Heerlijk weer om een terrasje te pakken inderdaad. Ik vind dit weer absoluut niet geschikt om te lopen.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Veel plezier, iedereen die gaat lopen.
Het is heerlijk weer, ik wil ooohoooook!
Ben ik de enige die liever met lage temperatuur loopt?![]()
![]()
Nee, helaas voor mijn mevrouw niet.. Die moet voor haar werk een weekje naar de US. Maar ik kan haar vrijdagmorgen alweer ophalen op Schiphol gelukkigquote:
Vanmorgen dus om 6 uur de wekker, van 630 uur tot 9.30 uur een tripje Eindhoven-Schiphol en terug. Moest gruwelijk opletten met al die trajectmetingen... Dat is niet eerlijk als de weg zo leeg is en je 4 tot 6 banen hebt..
Bij Schiphol even een traantje weggepinkt, het zijn maar 5 dagen.. Maar toch![]()
En bij thuiskomst lekker m'n kloffie aangetrokken en alles van me afgelopen. Rustig begonnen met 800 meter inlopen, stukje gewandeld en wat rustige rekoefenigen. Daarna heel rustig begonnen aan duurloopje van 3 km. Vorige week was dat de eerste keer in 24 minuten, maar nu vond ik vooral de duur belangrijk en niet zozeer de tijd. Op m'n gemak richting het kanaal gehobbeld over een fietspad en heel de weg langs he kanaal genoten van de zon en de vriendelijke mensen. Ik had me voorgenomen langzaam te beginnen en na (ik gok) 1,5 km wilde ik het tempo wat opvoeren. Natuurlijk had ik daarvoor de verkeerde route gekozen, want vanaf dat punt ging ik een onverhard puin/zand/gras-pad op. Veel kuilen en erg ongelijk. Maar dat mocht de pret niet drukken, dat is tenslotte een goede oefening voor de stabiliteit in de benen. Mijn scheenbenen waren wat minder blij daarmee, omdat ik soms onbedoeld hard neer kwam.
Maar wat een heerlijkheid om zo tussen de weilanden en koeien door te rennen, even een paar tellen wandelen voor veepoortjes af en toe en weer door. Ik heb geen moment gedacht: ben ik er al. Bij de 3 km trilde mijn horloge en ipv wandelen be ik even gaan dribbelen om te kijken hoe snel mijn hartslag weer onder de 150 zou zitten. Dat duurde nog best even aangezien het laatste pad erg inspannend lopen was. Vervolgens langs een watermolen terug naar huis gewandeld en op het fietspad nog een klein stukje gedribbeld. Maar omdat ik toen steken in mijn scheenbeen kreeg de rest maar gewandeld.
Kortom: ik heb genoten van dit rondje en weer een kleine mijlpaal: verder dan 3 km (26:53) en langer dan 30 minuten (31:10) aan een stuk hardgelopen (inclusief dat laatste stukje dribbelen).
Linkje:
http://www.endomondo.com/workouts/197744808/8270328![]()
Ik vind kou en warmte allebei wel prima. Als het warm is gaat meestal wel mijn tempo wat omlaag.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heerlijk weer om een terrasje te pakken inderdaad. Ik vind dit weer absoluut niet geschikt om te lopen.
Ben ik de enige die liever met lage temperatuur loopt?![]()
Dát lukt mij dus (nog) niet. Ik onderschat voortdurend het effect van de warmte.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:49 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik vind kou en warmte allebei wel prima. Als het warm is gaat meestal wel mijn tempo wat omlaag.![]()
Het verschil tussen mijn uitzicht zojuist en dat van mijn mevrouw die inmiddels in het vliegtuig zit. Ik heb tijdens het terugwandelen een keer een foto's gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, ik vind bijv. regen ook meer dan prima om in te lopen. Maar het ziet er nu zo mooi uit buitenquote:Op zondag 2 juni 2013 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heerlijk weer om een terrasje te pakken inderdaad. Ik vind dit weer absoluut niet geschikt om te lopen.
Ben ik de enige die liever met lage temperatuur loopt?.
Maar goed, aangezien lopen niet gaat lukken wordt het inderdaad een terrasje.
![]()
Der spullen liggen in de auto, als ze beginnen rijd ik weg. Sniekie!quote:Op zondag 2 juni 2013 09:55 schreef SEMTEX het volgende:
Oh jee, is slacker pakezel en aanmoediger?'t Gaat vast weer kriebelen als-ie langs de kant staat
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 02-06-2013 12:14:54 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Volgens mij is ze niet gestart, of ik ben blind.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 09:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Briefje achterlaten op je kussen.
[..]
Dat zou hij mss nog wel kunnen waarderen, maar ik denk dat mijn twee addergebroedjes elkaar ondertussen af zouden maken alleen beneden.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Woon je hier in de buurt bedoel je?
Ja was leuk om te doen, nieuw record in afstand zonder wandelen maar ik heb er ook echt van genoten! Lekker hobbelenGouda.
Net heerlijk stuk gelopen, ik drukte alleen in eerste instantie op het verkeerde knopje van de Garmin. Nu even uploaden en fixen en dan kijken hoeveel het nou was.![]()
***![]()
Volgens schema duurloop 100 minuten, het is iets langer geworden maar de km's komen. 15 juni eerste hm
http://www.endomondo.com/workouts/197768164/5408182![]()
F*ck yeah! Ben alweer terug! Gefinisht in 56:12, mijn snelste 10km tot nu toe. Zag een beetje lichtvlekken naderhand, heb weer aardig mijn grenzen opgezocht![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
F*ck yeah! Ben alweer terug! Gefinisht in 56:12, mijn snelste 10km tot nu toe. Zag een beetje lichtvlekken naderhand, heb weer aardig mijn grenzen opgezocht![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
![]()
Erg mooie tijd!!
Heb je nu genoeg gedronken en weer gegeten voor energie?
(vlekjes zien is niet goed)
![]()
ik twijfel tussen de hoge veluweloop en de monnikenloop. De eerste is 10 of HM. De laatste heeft ook 10EM. Maar ja, die is weer op schiemonnikoog...quote:Op zondag 2 juni 2013 11:24 schreef Quoi het volgende:
Oeh, positieve geluiden hier! Iedereen zin om te lopen![]()
Veel plezier alle lopers vandaag! & Zet em wedstrijdlopers!
E.T. volgende keer gaat het vast beter, je kan niet altijd piekenen Swets en E.T. als jullie twijfelen over de Hoge Veluweloop in oktober: Doen! Hele leuke loop
Hats: goed voor elkaar met een personal pakezel![]()
Keuzes, keuzes![]()
Ja, na een beetje water en een 9bar weer zonder problemen naar huis gefietst, thxquote:Op zondag 2 juni 2013 12:35 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
Erg mooie tijd!!
Heb je nu genoeg gedronken en weer gegeten voor energie?
(vlekjes zien is niet goed)
Mooie tijd, die is sneller als mijn 10kquote:Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
snel! Exact 1 minuutje langzamer dan mijn snelste ooit, maar dat is alweer lang, lang geleden dt ik zo snel liep.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Even kijken of ik er nog wat van kan maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ook een behoorlijk verhaal geworden.Foto's staan trouwens niet op de goede stuk, gewoon maar lekker ertussen gegooid voor het leuke.
Misschien komen er later nog meer foto's en finishvideo!
Endomondo er ook natuurlijk bij:
http://www.endomondo.com/workouts/197772695/2368823
Foto's copyright
Mischa Visser
trailfoto.nl![]()
Fuck yeah indeed, SEM!!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
Super gedaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Goed bezig, mooie route ook volgens mijquote:Op zondag 2 juni 2013 12:32 schreef _Zeddicus_ het volgende:
Volgens schema duurloop 100 minuten, het is iets langer geworden maar de km's komen. 15 juni eerste hm
http://www.endomondo.com/workouts/197768164/5408182Wij zijn trouwens bijna even oud (ik ben net een dag of wat ouder) en daarmee kan ik u complimenteren: u bent van een goed jaar
wowiequote:Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
goed bezig
Duurde de lichtvlekken lang of was het zo weer weg?
![]()
Ben erbij gaan zitten en na water en een reep ging het beterquote:Op zondag 2 juni 2013 12:41 schreef Nirak het volgende:
wowiegoed bezig
Duurde de lichtvlekken lang of was het zo weer weg?
Gelukkig ook eens wat charmantere foto ipv zo'n roodaangelopen hijgfoto:
Vond het evenement op zich goed geregeld. Denk dat we in totaal met rond de 1000/1200 meiden hebben gelopen. Start en finish bij de Fontys hogeschool, waar je ook je startnummer kon ophalen. Na afloop een flesje water en een medaille en dat voor maar 10 euro inschrijfgeld.
Het parcours liep door de Genneperparken. Had ik wat rustiger gelopen (wat ik mezelf wel had beloofd bij de start), had ik nog kunnen genieten van molens, eendjes, bruggetjes en natuur
Ik geloof dat de snelste 5km-loopster net als bij de Marikenloop er ongeveer 15min over deed
Ben benieuwd naar de rest van de verhalen/ervaringen vandaag
Wauw Sem, mooie tijd!
Mijn afstand van net komt op 7.2km uit. Alleen maakt Runkeeper vervolgens een potje van de stats. Ipv meer heb ik ineens minder kcals verbrand dan bij de oorspronkelijke 5km.![]()
***![]()
Haha lekker bezig hoor! Erg mooie tijd!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
![]()
Goed dat je meteen wat nieuwe energie hebt genomen, is wel slim inderdaad! Nu lekker uitrusten en nagenieten!![]()
![]()
Runkeeperquote:Op zondag 2 juni 2013 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw Sem, mooie tijd!
Mijn afstand van net komt op 7.2km uit. Alleen maakt Runkeeper vervolgens een potje van de stats. Ipv meer heb ik ineens minder kcals verbrand dan bij de oorspronkelijke 5km.![]()
Volgens runkeeper liep ik eens 23km waar dat er maar 10 waren. De GPS is een beetje onbetrouwbaar
LadyOracle, mag ik in het overzichtje erbij op 16 november, Zevenheuvelenloop, maar dan de 5KM?
Durf me nog niet vast te leggen op de 10k...
Ietwat sneu/jammer, maar goed.![]()
![]()
Hele nette tijd. Goed bezigg!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
En een leuke foto
@Jero, man.. Dat ziet er zo gigantisch vet, maar minstens net zo zwaar uit! Respect dat je dat met zulke snelheid kan!![]()
![]()
4:33 op zo'n berg!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
Zo, ook een behoorlijk verhaal geworden. Foto's staan trouwens niet op de goede stuk, gewoon maar lekker ertussen gegooid voor het leuke.
Wat een held ben je toch ook![]()
Nogmaals hulde
The sun in your Eyes
Cool verslag Jero! Ik blijf het grappig vinden dat je zoveel last hebt vd zenuwen, sorryGoed om te lezen dat je nieuwe VFF hun werk hebben gedaan! En damn, wat een zware trail zo te lezen, wel goed georganiseerd
![]()
Gefeliciteerd met je mooie prestatie!![]()
mooi stukkie langs de rotte, bij de A12 omgekeerd? (Kan het niet lekker zien op mobiel)quote:Op zondag 2 juni 2013 12:32 schreef _Zeddicus_ het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/197768164/5408182![]()
SEMTEX: Top gelopen!
Jero: Ook top gelopen en gaaf verslagje!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Over het algemeen gaat het bij mij wel goed, maar ik was vergeten mijn garmin aan te zetten en wilde dat nu net fixen en toen klopte er ineens niks meer van.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
RunkeeperVolgens runkeeper liep ik eens 23km waar dat er maar 10 waren. De GPS is een beetje onbetrouwbaar
Eens kijken wat endomondo ervan maakt.
***![]()
Het is zeker een goed bouwjaarquote:Op zondag 2 juni 2013 12:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed bezig, mooie route ook volgens mijWij zijn trouwens bijna even oud (ik ben net een dag of wat ouder) en daarmee kan ik u complimenteren: u bent van een goed jaar
[..]![]()
![]()
Wat een heerlijk weer om te lopen, zeg! Balen dat ik m`n singlet niet aan heb gedaan, dat had makkelijk gekund vandaag!
Weer eens een andere kant opgelopen, ter afwisseling, had dus geen idee hoeveel kilometer ik uiteindelijk zou gaan lopen. Zonnebril op, gedachte op nul, en lekker genieten van alles.. En dat is gelukt, ook al gingen de paar km niet zo soepel (voor m`n gevoel althans).
Uiteindelijk vond ik het na 10.4km wel mooi geweest (ik was bijna thuis) en dus een stukje op m`n gemak naar huis gewandeld
http://www.endomondo.com/workouts/197777201/8850231
Vanaf dinsdag knallen16 weken de focus puur op die HM en het gaat me potverdomme lukken ook!
![]()
![]()
Ja bij de A12 omgekeerd. Erg mooie route, wel druk met wielrenners en een verdwaalde loperquote:Op zondag 2 juni 2013 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
mooi stukkie langs de rotte, bij de A12 omgekeerd? (Kan het niet lekker zien op mobiel)![]()
![]()
Ook lekker stukkie! Mooi gelopen!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:52 schreef Levitas het volgende:
Wat een heerlijk weer om te lopen, zeg! Balen dat ik m`n singlet niet aan heb gedaan, dat had makkelijk gekund vandaag!
Weer eens een andere kant opgelopen, ter afwisseling, had dus geen idee hoeveel kilometer ik uiteindelijk zou gaan lopen. Zonnebril op, gedachte op nul, en lekker genieten van alles.. En dat is gelukt, ook al gingen de paar km niet zo soepel (voor m`n gevoel althans).
Uiteindelijk vond ik het na 10.4km wel mooi geweest (ik was bijna thuis) en dus een stukje op m`n gemak naar huis gewandeld
http://www.endomondo.com/workouts/197777201/8850231En heb je een premium account genomen, kan mooi je hartslagzones enzo zien nu, dat is wel erg gaaf, en makkelijk!
![]()
Huh? Ik weet van niksquote:Op zondag 2 juni 2013 12:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook lekker stukkie! Mooi gelopen!En heb je een premium account genomen, kan mooi je hartslagzones enzo zien nu, dat is wel erg gaaf, en makkelijk!
Had niet eens een hartslagmeter om?
Ik had jou eerder al gequote, dit was over Levitasquote:Op zondag 2 juni 2013 12:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Huh? Ik weet van niksHad niet eens een hartslagmeter om?
.
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
Even kijken of ik er nog wat van kan maken:Erg leuk verslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ook een behoorlijk verhaal geworden.Foto's staan trouwens niet op de goede stuk, gewoon maar lekker ertussen gegooid voor het leuke.
Foto's copyright
Mischa Visser
trailfoto.nl
Lijkt me erg leuk om hieraan mee te doen.
Mooie prestatie!![]()
Top Sem En Jero!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://app.strava.com/act(...)cjs0PTE4MzY4MTA%253D
Ging erg lekker, goede runners high, ook te zien aan de steeds aflopende splittijden! En mijn hartslag viel me ook mee, gemiddeld 174 bij best wel warm weer. Volgens mijn schema moest ik in een veel lagere hartslagzone trainen maar ik wilde liever testen of ik lang kon lopen in - bijna - wedstrijdtempo in dit weer. En dat ging goed!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
oh jaquote:Op zondag 2 juni 2013 13:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik had jou eerder al gequote, dit was over Levitas.
lol, gaat nog niet helemaal lekker, geloof ik
Hatsaflats heeft een puike tijd neergezet, daardoor is wel het vermogen om de kleedkamerbordjes te volgen compleet teniet gedaan...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:09 schreef slacker_nl het volgende:
Hatsaflats heeft een puike tijd neergezet, daardoor is wel het vermogen om de kleedkamerbordjes te volgen compleet teniet gedaan...Ben benieuwd!! Hoe is het met je hardloopkriebels nu?
Haha dat is altijd kut, toen ik nog wedstrijdroeide had ik altijd spontaan geheugenverlies na wedstrijden, ik wist niet meer in welke kleedkamer ik zat, wat mijn kleren waren en zo.. Je doodt toch wel wat hersencellen met al dat melkzuur volgens mij :pquote:Op zondag 2 juni 2013 13:09 schreef slacker_nl het volgende:
Hatsaflats heeft een puike tijd neergezet, daardoor is wel het vermogen om de kleedkamerbordjes te volgen compleet teniet gedaan...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
wow wat goed, en dat met deze temperaturen
![]()
Fijn dat je je na water en wat eten snel weer beter voelde
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
Even kijken of ik er nog wat van kan maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ook een behoorlijk verhaal geworden.Foto's staan trouwens niet op de goede stuk, gewoon maar lekker ertussen gegooid voor het leuke.
Foto's copyright
Mischa Visser
trailfoto.nlTof om te lezen, goed gedaan man!
Mooie foto's ook![]()
![]()
Heerlijk!quote:Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
F*ck yeah! Ben alweer terug! Gefinisht in 56:12, mijn snelste 10km tot nu toe. Zag een beetje lichtvlekken naderhand, heb weer aardig mijn grenzen opgezocht
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Persoonlijke voorkeurquote:Op zondag 2 juni 2013 13:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vraagje: is het verstandig om met blote voeten in je schoenen te lopen?En maar net wat je gewend bent. Gevalletje trial and error!
![]()
Mooie tijd!quote:Op zondag 2 juni 2013 13:32 schreef hatsaflats het volgende:
50:nogwat. Klok zei 50:44. Comfortabel was anders.![]()
![]()
Mooi hoor!quote:Op zondag 2 juni 2013 13:32 schreef hatsaflats het volgende:
50:nogwat. Klok zei 50:44. Comfortabel was anders.Lekker veel gegeven dus! Later nog wel je kleedkamer terug kunnen vinden?
![]()
Nu lekker rustig aan en genieten! Lekker biertje erbij!![]()
![]()
Verhaal en foto's van Jero... Wtf![]()
Lol, de winnaar van de Stuwwaltrail in 1:14:46 is een Nederlandse Amerikaan, Zac Freudenburg.
Hij houdt ook het WereldRecord (!) Marathonlopen mét Buggy (!) in 2:32:10, mooi streven voor YUR trouwens.
http://www.zfc.vitalis.org/historie.html
Hij heeft ook gewoon een Cross-wedstrijd in Groningen op zijn naam staan. De Zac FreudenburgCross.. lol.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Lol, de winnaar van de Stuwwaltrail in 1:14:46 is een Nederlandse Amerikaan, Zac Freudenburg.
Hij houdt ook het WereldRecord (!) Marathonlopen mét Buggy (!) in 2:32:10, mooi streven voor YUR trouwens.
Hij heeft ook gewoon een Cross-wedstrijd in Groningen op zijn naam staan. De Zac FreudenburgCross.. lol.Lijkt me nog een flinke uitdaging!
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon een Cross-wedstrijd in Groningen op zijn naam staan. De Zac FreudenburgCross.. lol.Lijkt me nog een flinke uitdaging!
[/quote]
Met een van die twee kinderen van mij in dat bakkie had je ook nog eens een flink gewicht mee te zeulen ook..![]()
Hahaha, dat wordt rennen YURquote:Op zondag 2 juni 2013 13:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Hij heeft ook gewoon een Cross-wedstrijd in Groningen op zijn naam staan. De Zac FreudenburgCross.. lol.
Bloody hell SEMTEXquote:Op zondag 2 juni 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:32 schreef hatsaflats het volgende:
50:nogwat. Klok zei 50:44. Comfortabel was anders.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: