abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127285422

Mede mogelijk gemaakt door Guppyfriend O+

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyOracle op 01-06-2013 13:59:57 ]
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_127285465
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:42 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Heb jij iets tegen op en neer deinende manboobs? ;)
Nou ja, ik kijk liever naar andere dingen O-)
pi_127285531
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef Onama het volgende:
Brighteyes nogmaals bedankt voor het bijhouden van de OP! (Guppy en Gogo staan er nu ook in!)

Ik stond vanochtend om 8 uur buiten om naar Marley Park te gaan. Een groot park waar iedere zaterdagochtend een gratis 5k wordt georganiseerd.

Verslagje:
SPOILER
Kijk dat zijn leuke racejes!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_127285606
Over zwaaiend vleesch gesproken, afgelopen week 1.4 kilo afgevallen! Whoei, iets minder zwaaiend dus.. *happy is*
pi_127285885
Ow, en whoei, de bibbits vallen net in de brievenbus...
pi_127285921
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:06 schreef CRX_master het volgende:
Ik hoop dat die van mij ook vanmiddag worden bezorgd. Ik heb ze zondag besteld in de veronderstelling dat ik dan ruim op tijd zou zijn om morgen geen gaatjes in m'n shirt te hoeven prikken.
pi_127286107
@Onama
Erg leuk verslag. Ook leuk dat je meteen vrijwilliger wordt.
Volgens mij vermaak jij je prima daar ;)
  FOK!fotograaf zaterdag 1 juni 2013 @ 14:16:08 #8
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_127286146
Tof verslag Onama!
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_127286181
:D
  zaterdag 1 juni 2013 @ 14:18:04 #10
92409 Twinky
Little star.
pi_127286204
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef streamnl het volgende:
[ afbeelding ]
dat doet Evy ook vaak, viel mij op! Het laatste liedje is altijd erg opzwepend. Dan denk je dat je niet meer kunt en dan zweept ze je nog even op!
pi_127286230
Leuk verslag Onama!

Even een heel klein beetje een baalmoment; collega waarmee ik samen ben gaan hardlopen loopt inmiddels een heel stuk sneller en inmiddels ook gewoon al 10 km. Ik gun het haar dat ze zo goed gaat, maar ik vond het samen opbouwen zo leuk.. En het lijkt er nu een beetje op dat ik dat opbouwen van 5 naar 10 alleen moet gaan doen. De stok achter de deur van het samen lopen heeft er meerdere malen voor gezorgd dat ik met tegenzin toch ging en ondanks dat ik nu weet hoe leuk en fijn hardlopen is ben ik toch een beetje bang dat ik zo'n stok nodig heb. Meh..
pi_127286282
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef Onama het volgende:

Verslagje:
SPOILER
Leuk verslag. Klinkt echt ontzettend leuk! Gaaf dat je ook meteen vrijwilliger wordt *O*
  FOK!fotograaf zaterdag 1 juni 2013 @ 14:22:53 #13
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_127286335
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:19 schreef Gogo83 het volgende:
Leuk verslag Onama!

Even een heel klein beetje een baalmoment; collega waarmee ik samen ben gaan hardlopen loopt inmiddels een heel stuk sneller en inmiddels ook gewoon al 10 km. Ik gun het haar dat ze zo goed gaat, maar ik vond het samen opbouwen zo leuk.. En het lijkt er nu een beetje op dat ik dat opbouwen van 5 naar 10 alleen moet gaan doen. De stok achter de deur van het samen lopen heeft er meerdere malen voor gezorgd dat ik met tegenzin toch ging en ondanks dat ik nu weet hoe leuk en fijn hardlopen is ben ik toch een beetje bang dat ik zo'n stok nodig heb. Meh..
Je hebt je toch ingeschreven voor 10km wedstrijdjes in najaar? Lijkt me een prima stok achter de deur!
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  Moderator zaterdag 1 juni 2013 @ 14:27:38 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_127286459
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:19 schreef Gogo83 het volgende:
Leuk verslag Onama!

Nawww :* we kunnen wel een keer samen gaan in t weekend?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_127286528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:22 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Je hebt je toch ingeschreven voor 10km wedstrijdjes in najaar? Lijkt me een prima stok achter de deur!
Dat, en anders bouw je toch samen met mensen hier op? Ik wil ook richting de 10, dus virtueel kunnen we elkaar best steunen :). Het klinkt suf, dat mensen op internet je zouden motiveren, maar het heeft mij echt wel geholpen.

Mijn beste vriend is er heilig van overtuigd dat speciale hardloopschoenen voor beginnende amateurlopers complete onzin is. Helaas helpt mijn dikke enkel na nieuwe schoenen gekocht te hebben niet :'). Gelukkig voelt het vandaag iets minder hels.
pi_127286613
Leuk verslag Onama!

Zonet geprobeerd om les 18 van Renate 5km te lopen. Mislukt! Het was me iets te warm. Na 2,5km heb ik het moeten opgeven. Ik werd wat licht in m'n hoofd en mijn watervoorraad ging hard achteruit. :(

Voordat ik naar buiten ging was mijn plan om 6:00min/km te lopen. Eenmaal buiten dacht ik 6:20min/km. Na 2,53km was mijn average pace 5:49min/km. |:( Ik weet zeker dat ik deze les had kunnen uitlopen als ik óf wat langzamer was gaan lopen óf als het wat minder warm was geweest.

Desondanks toch twee bekertjes:
Cooper (12 min) 2.16 km
1 mile 8m:52s
pi_127286619
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:22 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nawww :* we kunnen wel een keer samen gaan in t weekend?
Lijkt me leuk Gup. :)
pi_127286658
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 12:32 schreef AlexN het volgende:

[..]

Je hoeft niet online te zijn om te hard te lopen en in Blankenberge is ook grond namelijk. Dus dat moet lukken :)
ik ga op harde ondergrond lopen en op hard zand (of hoe noemt dat?)
Werewolf
pi_127286726
Ik ben bang dat ik een blessure te pakken heb, en niet eens van het hardlopen :') . Straks maar eens uitzoeken wat pijn op die plek moet zijn :+
pi_127286762
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:06 schreef CRX_master het volgende:
Klopt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2013 14:38:47 ]
pi_127286880
Leuk, Onama!

Hier zit de 14e 'les' Evy er alweer op, dit keer nog een stuk lager tempo. Dat is op zich prima, en niet erg natuurlijk, maar het ging niet best. Nogal buiten adem en duizelig. :? Raar. Maar komt de volgende keer wel weer goed. :)

http://www.endomondo.com/workouts/197389948/9947984
pi_127286952
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:07 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik hoop dat die van mij ook vanmiddag worden bezorgd. Ik heb ze zondag besteld in de veronderstelling dat ik dan ruim op tijd zou zijn om morgen geen gaatjes in m'n shirt te hoeven prikken.
Ik heb ze donderdag pas besteld, nu al binnen. Die van jou zouden er dan toch ook moeten zijn vandaag zou je zeggen..
pi_127286992
Had ze ook zondag besteld. Nog niet binnen. Misschien vandaag met de post ook, maar ik ben niet thuis, dus kan niet checken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_127286993
Ik had mijne ook met 2 dagen in huis, vanaf zondag vind ik best wel lang eigenlijk.
pi_127287017
Ik had ze zondag besteld, vandaag in de bus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')