Maar het is veel overzichtelijker als je een nieuw topic hebtquote:
Ik zal even helpen om dit topic vol te krijgen door te vertellen dat ik nog totaal geen idee heb voor deze maand.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar het is veel overzichtelijker als je een nieuw topic hebt
Ik heb er al 3quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal even helpen om dit topic vol te krijgen door te vertellen dat ik nog totaal geen idee heb voor deze maand.
Toch niet die discussie weer voor de hondermiljoenste keerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar het is veel overzichtelijker als je een nieuw topic hebt
Dan klik je naar de andere wedstrijd. Daar gaat het wel zo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:34 schreef Stefan het volgende:
Ik snap t probleem niet om bij t ingaan van een nieuw thema een nieuw topic aan te maken en dat ff te reeksen, zodat elke maand zn eigen topic heeft
Welke wedstrijd?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan klik je naar de andere wedstrijd. Daar gaat het wel zo.
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:59 schreef Puala het volgende:
Dames, heren, koeken en peren; ik presenteer u: FOT / De FOK!fotowedstrijd is terug!!
Dat heeft toch niks te maken met deze wedstrijdquote:
Het is de andere wedstrijd waar dat wel gebeurd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met deze wedstrijd
Ik begrijp niet goed waarom we per se het oude topic vol moeten maken
Het oude thematopic heeft de oude fotos en leent zich goed om nog ff na te praten over t oude thema"
En in t nieuwe thematopic beginnen we fris met nieuwe foto's.
Nu wordt de TT ook veranderd en kan men ook het oude thema niet meer terugvinden. Het is toch veel mooier als we over de tijd heen mooie topics per thema kunnen terugvinden?
Ik herinner me 2 maanden terug dat ik vroeg om een paar regels te veranderen, wat toen ook belachelijk was dat ik het vroeg, een week later vroeg Schanulleke hetzelfde en werd het doorgevoerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:42 schreef Puala het volgende:
Waarom moeten we elke keer discussieren over de regels? Je kan ook gewoon accepteren hoe het is en het er bij laten?
Maar goed. Het is terug te vinden wat het vorige thema was, namelijk in de OP. Daar staat ook netjes wie de winnaar was van de afgelopen maanden. Daarnaast kan je teruglezen en zo ook het thema vinden.
Dat iets goed gaat betekent niet dat je dingen zou kunnen verbeterenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:42 schreef Puala het volgende:
Het gaat nu al 21 maanden goed. Ik zie nul reden om het ineens te veranderen.
Helder, we blijven erbij dat we de huidige situatie zo laten. Mocht je nog eens opmerkingen hebben dan verwijs ik je uiteraard naar het FB topic. Gaan we hier weer door m.b.t fotowedstrijden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik herinner me 2 maanden terug dat ik vroeg om een paar regels te veranderen, wat toen ook belachelijk was dat ik het vroeg, een week later vroeg Schanulleke hetzelfde en werd het doorgevoerd
Het kan dus wel regels aanpassen als iemand t vraagt het gaat erom wie het vraagt
Maar ik blijf erbij dat het een kleine moeite is zodra het nieuwe thema bekend is een nieuw topic te maken en te reeksen zodat we in die maand alleen daar nieuwe themafotos hebben en dat we in t oude topic de oude themafotos hebben
Daar is het fok voor...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:42 schreef Puala het volgende:
Waarom moeten we elke keer discussieren over de regels? Je kan ook gewoon accepteren hoe het is en het er bij laten?
Maar goed. Het is terug te vinden wat het vorige thema was, namelijk in de OP. Daar staat ook netjes wie de winnaar was van de afgelopen maanden. Daarnaast kan je teruglezen en zo ook het thema vinden.
Het gaat nu al 21 maanden goed. Ik zie nul reden om het ineens te veranderen.
Dit gaat over de fotowedstrijden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Puala heeft het onderbouwd, Stef
[..]
Helder, we blijven erbij dat we de huidige situatie zo laten. Mocht je nog eens opmerkingen hebben dan verwijs ik je uiteraard naar het FB topic. Gaan we hier weer door m.b.t fotowedstrijden.
Tico, ook jou verwijs ik naar het FOT / [FOT FB] Hier wordt uw klacht vakkundig in de prullenbak gedeponeerd. voor verder vervolg hiervan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar is het fok voor...
Verbeteringen aan de regels voorstellen kan toch gewoon?
Nope. Hier gaat het over de wedstrijd en niet m.b.t. kritiek (onderbouwend) over de structuur daarvan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit gaat over de fotowedstrijden.
En met een beetje goede wil hebben we rond 1 uur een nieuw topic
En het gaat werkelijk nergens over.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:59 schreef henkde_j het volgende:
Damn wat een oeverloos gezeik in deze reeks
Dan ga ik eens opschieten met mijn idee, voordat je me voor bent ...quote:
Sushi, lekker genoeg om nog eens te halen en dezelfde foto te maken toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:17 schreef Mirjam het volgende:
Ik had deze gemaakt maar helaas net voor de datum
[ afbeelding ]
Iedere dag sushiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:21 schreef Weakling het volgende:
[..]
Sushi, lekker genoeg om nog eens te halen en dezelfde foto te maken toch?
Mwoah, iedere dag weet ik niet ... maar idd:quote:
Groen zat toch? Niet deze maand gemaakt zeker?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:51 schreef Ener-G het volgende:
Groen?
[ afbeelding ]
Eens kijken of ik deze compo ook weer mee doe.
Heb ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:11 schreef Stefan het volgende:
Ik ben op zoek naar een kat met groene ogen
Stuur die ogen ff op, katten heb ik genoeg in de straatquote:
Photoshop is your friend ...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Heb ik.
Foto gezocht, ze zijn meer geelachtig..
Goed idee, een giraf met groene ogen lijkt me tofquote:
Waar groene laserstralen uit komen die een paar pinguins laat ontploffen in een grote groene rookwolk ... zolang je de verschillende foto's zelf maakt, waarom niet!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Goed idee, een giraf met groene ogen lijkt me tof
deze maand eens naar Blijdorp
Of de Schanulleke methode, mijn eigen hoofd op dat van een kameleonquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:36 schreef Weakling het volgende:
[..]
Waar groene laserstralen uit komen die een paar pinguins laat ontploffen in een grote groene rookwolk ... zolang je de verschillende foto's zelf maakt, waarom niet!
Ben je een groentje dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of de Schanulleke methode, mijn eigen hoofd op dat van een kameleon
Behoorlijkquote:
Juli.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:55 schreef Stefan het volgende:
Maar ontopic jongens, het is niet de bedoeling dat we dit topic volspammen met onzin zodat we op 2 juni alsnog een nieuw fris topic over groen hebben
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:55 schreef Stefan het volgende:
Maar ontopic jongens, het is niet de bedoeling dat we dit topic volspammen met onzin zodat we op 2 juni alsnog een nieuw fris topic over groen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |