Oke tofquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:20 schreef kanovinnie het volgende:
De eerste van de nieuwe maand he, kan je vast nadenken over wat je gaat doen.
Het was al tegen sluitingstijd en ik had geen reactie, daarom maar voor de mooiere foto gekozen. Was bang dat die andere te vreemd zou zijn. En dat is het ook als ik zie wat hier de smaak is. Ben zelf wel tevreden met deze foto, niet harig genoeg, maar ik kon ook niks beters verzinnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:25 schreef Weakling het volgende:
wyccie 2 - Ik zou de andere foto gekozen hebben, goed geschoten, maar te gewoontjes voor me
Dank je voor de puntenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef wyccie het volgende:
9. Weakling: mooie kleuren, dromerig, past zeker goed bij het thema. Ik vind dat vage wel mooi. Is het een poes, een langharig knuffelbeest?
Dus ik dacht: wacht eens ff, dat kan wel positief, fijn, prettig. Vandaar de dromerige foto. Ben er wel even mee bezig geweest voordat ik het gewenste resultaat had.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:38 schreef Stefan het volgende:
Het woord harig is sowieso onsmakelijk
Kan me niks positiefs indenken met harig
Of het nu om beesten, mensen of schimmel gaat
Je hebt ook geen enkele reden om ontevreden te zijn met die foto hoor. Het was alleen niet mijn echt mijn smaak, want ik hou nu eenmaal wel van vreemd. En inderdaad: figuratief lijkt hier wat consistenter te scoren dan wat meer abstracte foto's. Of ik moet nog beter mijn best gaan doen om iets abstracts te maken dat bij meer mensen in de smaak valt, maar dat is vooraf nooit te zeggen. Of ik ga voor de "easy" optie en doe iets wat meer herkenbaar is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef wyccie het volgende:
Het was al tegen sluitingstijd en ik had geen reactie, daarom maar voor de mooiere foto gekozen. Was bang dat die andere te vreemd zou zijn. En dat is het ook als ik zie wat hier de smaak is. Ben zelf wel tevreden met deze foto, niet harig genoeg, maar ik kon ook niks beters verzinnen.
Heb je al een thema?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:36 schreef nielsgeode het volgende:
Komt er nog een overzichtje met hoeveel punten iedereen heeft?
Ik heb wel ideeen maar die houd ik nog even voor me tot ik zeker weet wat het thema wordt.quote:
Nee, ik weet wat betersquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:56 schreef wyccie het volgende:
Laat het thema Slechte Foto's zijn. Daar kan ik wel wat mee.
Dan krijg je een vrouwelijke naaktrat ^^quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:57 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Nee, ik weet wat beters
Wat zou er eigenlijk gebeuren als ik "vrouwelijk naakt" zou kiezen? (doe ik niet)
Hehequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan krijg je een vrouwelijke naaktrat ^^
Dan maak ik wel een macro van mn poes....quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Hehe
En bij "de vrouwmens naakt"?
Bluf!quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een macro van mn poes....
Tsja, het is Fok!. Dus óf je krijgt geen inzendingen van de heren, óf je krijgt 2 girls 1 cup-variaties ben ik bang..quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Hehe
Weten we vast wel iets walgelijks op te verzinnen ^^ macro shot van een tepel ofzo ^^quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Hehe
Dan kun je een foto krijgen van mijn poesje die haar poesje liktquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:57 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Nee, ik weet wat beters
Wat zou er eigenlijk gebeuren als ik "vrouwelijk naakt" zou kiezen? (doe ik niet)
Masturbatie onder kattenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan kun je een foto krijgen van mijn poesje die haar poesje likt
Heb je al officieel gewonnen? Ik heb het lijstje nog niet gezien..quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:39 schreef nielsgeode het volgende:
Voorlopig heb ik nog even voor een nieuw thema...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |