van onderkant neus tot zak gaat alles eraf.quote:
Mn teelbal laat ik over het algemeen zitten..quote:
Hoeft toch ook niet allemaal vrolijk, lief en aardig te zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:21 schreef Crientj het volgende:
Maar stiekem is dit ook wel weer wat eng.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Stefan het volgende:
Het onderwerp is harig, niet haar dus gescheerde ballen tellen niet, gewoon alles een maandje laten groeien voor de foto dus
what?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Stefan het volgende:
Het onderwerp is harig, niet haar dus gescheerde ballen tellen niet, gewoon alles een maandje laten groeien voor de foto dus
Dat je je ballen moet laten groeien.quote:
Das nieuw Nederlandsquote:
Die zijn al wat ouder denk ik. Die kunnen hem gewoon vastpakken en bijna voor hun eigen ogen houden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:56 schreef Stefan het volgende:
Apart dag velen zo goed weten hoe behaarde testikels er van dichtbij uitzien
Het woord harig is sowieso onsmakelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[
Wat een onsmakelijke reacties trouwens.
Vind t zeker leuk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:41 schreef Thrilled het volgende:
Dat dus.. maar op zich best een leuk en uitdagend thema toch?
Je hebt ook harig fruit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het woord harig is sowieso onsmakelijk
Kan me niks positiefs indenken met harig
Of het nu om beesten, mensen of schimmel gaat
Ook smerig. Perzikkenquote:
Die eerste is supervet!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Had ik mijn macro lens nog maar. Even 2 voorbeeldjes van foto's met de MP-E 65MM geschoten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit ook de richting van een macro op te denken inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Had ik mijn macro lens nog maar. Even 2 voorbeeldjes van foto's met de MP-E 65MM geschoten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mirjam ook al, ik ga iig geen macro doen, hou niet van insectenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zit ook de richting van een macro op te denken inderdaad.
Kiwi / kokosnoot.quote:
Ja, maar dan schil je zequote:
macro hoeft geen insect te zin he.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mirjam ook al, ik ga iig geen macro doen, hou niet van insecten
Jawel, staat in de wet, macro moet insecten zijn anders krijg je een boetequote:
Gelukkig dat die wet alleen voor jou geldt en niet voor mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jawel, staat in de wet, macro moet insecten zijn anders krijg je een boete
Dan komt de macropolitie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is opgepakt door de Macropolitie, die zat macrofotos te maken van een clitpiercingquote:
Misschien waren die foto's wel geschikt voor dit thema?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is opgepakt door de Macropolitie, die zat macrofotos te maken van een clitpiercing
Ik vraag me af of je ze dan wel in FOT mag posten alleenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien waren die foto's wel geschikt voor dit thema?
Ja, dat kan Puala anders niet aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je ze dan wel in FOT mag posten alleen
Ik zat er ook even aan te denken om even een macro lens te lenen om er vervolgens op te gaan zitten, naakt.quote:
Dan neem je toch wat stro mee? Beestje weer onder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 04:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik kwam van de week een ezel tegen met strootjes op zijn rug. Was geïnspireerd door de structuur, maar ik dacht: wat heb ik aan zo'n foto, vind niemand mooi om naar te kijken.Kijken of ik 'm nog een keer kan vinden. Zal hij wel net gekamd zijn ofzo...
Ikzelf zou zeggen van wel, want naar mijn mening is focus stacking van dezelfde orde als HDR in de zin dat meerdere foto's van hetzelfde onderwerp en vanuit hetzelfde standpunt gecombineerd worden tot één foto.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:17 schreef nielsgeode het volgende:
Is het toegestaan om een stacked foto in te zenden?
Zolang alle fotos deze maand zijn gemaaktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:17 schreef nielsgeode het volgende:
Is het toegestaan om een stacked foto in te zenden?
Maar....het is nog mei....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zolang alle fotos deze maand zijn gemaakt
quote:
Donshaardjes op de bil van je vriendinquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:42 schreef polariteit het volgende:
Ik was het gezeik om een onderwerp zat; dus toen ik 'harig' zei riep ik maar wat. Probleem is nu wel dat ik totaal nul komma nul inspiratie heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |