Eentje met een leven buiten fokquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:15 schreef DonJames het volgende:
Polariteit is al 2 dagen niet online geweest![]()
wat is dat nou voor een Fok!ker?![]()
dus het thema word nu wel duidelijk en strakquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef polariteit het volgende:
Tnx mensen; en Mirjam en Wiebeldak gefeliciteerd met hun 2e en 3e plek
Ik vind overigens wel dat er gigantisch veel gezeverd wordt over of foto's wel of niet binnen het thema vallen. Feit is in mijn ogen gewoon dat de omschrijving niet echt sterk is gedefinieerd waardoor het gewoon heel erg ruim te interpreteren is... daarom vond ik ze iig allemaal erin vallen (ja, ook de zwart/wit foto's)
[..]
Eentje met een leven buiten fok![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:34 schreef wyccie het volgende:
Gefeliciteerd.
Zelf vond ik die van Crientj erg mooi, zou ik zo aan mijn muur willen hebben. Wiebeldak en Thrilled zijn ook favorieten.
Kweenie. Je kan ff teruglezen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:18 schreef nielsgeode het volgende:
Is het thema voor de maand juni al bekend?
Ik denk dat Polariteit peentjes aan het zweten is om met een nieuw thema te komen. Je werkt jezelf ook wel aardig in de nesten als je het vorige thema "niet echt sterk gedefinieerd" hebt genoemd.quote:
Gewoon 1 woord noemen, ben je overal vanafquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik denk dat Polariteit peentjes aan het zweten is om met een nieuw thema te komen. Je werkt jezelf ook wel aardig in de nesten als je het vorige thema "niet echt sterk gedefinieerd" hebt genoemd.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gewoon 1 woord noemen, ben je overal vanaf
Noem "Lente" en we hebben de grootste uitdaging van t jaar
Mijn inzending:quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gewoon 1 woord noemen, ben je overal vanaf
Noem "Lente" en we hebben de grootste uitdaging van t jaar
Ik wist niet eens dat ik een nieuw thema mocht verzinnenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik denk dat Polariteit peentjes aan het zweten is om met een nieuw thema te komen. Je werkt jezelf ook wel aardig in de nesten als je het vorige thema "niet echt sterk gedefinieerd" hebt genoemd.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef polariteit het volgende:
Ik ga overigens voor 'Harig' als thema...
Jammer, want je kattenfoto sloeg wel aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:10 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Maarja, die is al een paar maanden geleden gemaakt.
Hij leek echt scherp te zijn toen ik hem bekeekquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jammer, want je kattenfoto sloeg wel aan
Maar serieus, een kat likt zich 10x per dag dus lijkt me dat je nog 210 momenten hebt de foto nog eens te makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij leek echt scherp te zijn toen ik hem bekeek
Da's waar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar serieus, een kat likt zich 10x per dag dus lijkt me dat je nog 210 momenten hebt de foto nog eens te maken
Nou, de meeste fotos die tijdens deze wedstrijden scoren zijn niet origineel, alleen goed uitgewerkt.quote:
Bedoel eerder dat als ik iets instuur het niet origineel is als IK weer precies dezelfde foto ga maken als die ik net plaatste.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, de meeste fotos die tijdens deze wedstrijden scoren zijn niet origineel, alleen goed uitgewerkt.
De winnaar van deze maand is een mooi uitgevoerde foto maar het is niet origineel, het hele internet staat vol met zonsondergangen in de polder. Geld ook voor Mirjams en mijn tulpenfotos. Het gaat erom wat je er van maakt, niet per se wat je maakt
Vind ik dan he
Dus een leuke foto van een kat kan best winnen
Maakt toch niet uit, en anders haal je deze nu snel wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bedoel eerder dat als ik iets instuur het niet origineel is als IK weer precies dezelfde foto ga maken als die ik net plaatste.
Kan ja, maar het is leuker als ik wat anders probeer i.p.v. weer hetzelfde te doen (of iets in die richting..)quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, en anders haal je deze nu snel weg
Ik hou van kattenfoto's maar zou juist weinig punten geven aan een standaard kattenfoto omdat dat gewoon té makkelijk isquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:29 schreef Stefan het volgende:
Overigens heb ik een hekel aan kattenfotos dus t moet wel heel leuk en mooi zijn dat ik er punten aangeef
Dat wordt in mijn geval dan geen zelfportretquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef polariteit het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik een nieuw thema mocht verzinnen![]()
Ik ga overigens voor 'Harig' als thema...
ik had er met het vorige thema overigens totaal geen problemen mee dat het niet zo strak gedefinieerd was; dat waren andere mensen. Hoe vrijer voor interpretatie hoe beter, dan haken er in mijn ogen minder snel mensen af omdat het onderwerp ze niet bevalt.
Ik vind gebrek aan haar ook in t thema passen eerlijk gezegd. En aangezien jij van lekker dwars houdtquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat wordt in mijn geval dan geen zelfportret
Of een haring met een hapje er uit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind gebrek aan haar ook in t thema passen eerlijk gezegd. En aangezien jij van lekker dwars houdt
Nee? Jij zorgt dat alles mooi glad is?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat wordt in mijn geval dan geen zelfportret
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zocht even op 'hairy' op Flickr.
Ik heb daarna mijn safe-searchinstelling maar weer wat restrictiever gezet.
BAH!
Scheren julllie die niet weg danquote:
Een catbeard is ook wel hippig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:14 schreef Stefan het volgende:
Ik denk dat David en Schannulleke wel goed samen kunnen werken, een kat op zijn hoofd en we hebben een kattefoto en een leuk zelfportret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |