Eentje met een leven buiten fokquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:15 schreef DonJames het volgende:
Polariteit is al 2 dagen niet online geweest![]()
wat is dat nou voor een Fok!ker?![]()
dus het thema word nu wel duidelijk en strakquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef polariteit het volgende:
Tnx mensen; en Mirjam en Wiebeldak gefeliciteerd met hun 2e en 3e plek
Ik vind overigens wel dat er gigantisch veel gezeverd wordt over of foto's wel of niet binnen het thema vallen. Feit is in mijn ogen gewoon dat de omschrijving niet echt sterk is gedefinieerd waardoor het gewoon heel erg ruim te interpreteren is... daarom vond ik ze iig allemaal erin vallen (ja, ook de zwart/wit foto's)
[..]
Eentje met een leven buiten fok![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:34 schreef wyccie het volgende:
Gefeliciteerd.
Zelf vond ik die van Crientj erg mooi, zou ik zo aan mijn muur willen hebben. Wiebeldak en Thrilled zijn ook favorieten.
Kweenie. Je kan ff teruglezen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:18 schreef nielsgeode het volgende:
Is het thema voor de maand juni al bekend?
Ik denk dat Polariteit peentjes aan het zweten is om met een nieuw thema te komen. Je werkt jezelf ook wel aardig in de nesten als je het vorige thema "niet echt sterk gedefinieerd" hebt genoemd.quote:
Gewoon 1 woord noemen, ben je overal vanafquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik denk dat Polariteit peentjes aan het zweten is om met een nieuw thema te komen. Je werkt jezelf ook wel aardig in de nesten als je het vorige thema "niet echt sterk gedefinieerd" hebt genoemd.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gewoon 1 woord noemen, ben je overal vanaf
Noem "Lente" en we hebben de grootste uitdaging van t jaar
Mijn inzending:quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gewoon 1 woord noemen, ben je overal vanaf
Noem "Lente" en we hebben de grootste uitdaging van t jaar
Ik wist niet eens dat ik een nieuw thema mocht verzinnenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik denk dat Polariteit peentjes aan het zweten is om met een nieuw thema te komen. Je werkt jezelf ook wel aardig in de nesten als je het vorige thema "niet echt sterk gedefinieerd" hebt genoemd.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef polariteit het volgende:
Ik ga overigens voor 'Harig' als thema...
Jammer, want je kattenfoto sloeg wel aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:10 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Maarja, die is al een paar maanden geleden gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |