Een user die daadwerkelijk wat voor dit forum heeft betekend.quote:
Ik nog tien van jou, puur omdat ik op je reageer. Dus wanneer kom je dat vijfje brengen?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik nog tien van jou, puur omdat ik op je reageer. Dus wanneer kom je dat vijfje brengen?
Weet ik zeker nog. Tweede reactie. Heb al tientje tegoed nu.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
5 euro van jou omdat die belg bij esf niet ging huilen weet je nog
Belgen zijn niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Weet ik zeker nog. Tweede reactie. Heb al tientje tegoed nu.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
wasbeer vrienden voor je topic
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
oh, tis een vbl-er -O-
maargoed, toch gefeliciteerd dan neem ik aan? ik neem aan dat je er blij mee bent?
Dus?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
oh, tis een vbl-er![]()
maargoed, toch gefeliciteerd dan neem ik aan? ik neem aan dat je er blij mee bent?
dus dan ken ik hem hoogstwaarschijnlijk niet en kan ik niks inhoudelijks melden helaas.quote:
dat mag kennelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het apart, mag ik het zeggen?
Ja dat mag ik
Dan is het goed. Als je lekker bent, kom langs in de VBL SC en leer ons kennen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dus dan ken ik hem hoogstwaarschijnlijk niet en kan ik niks inhoudelijks melden helaas.
Het zit hier vol zure mannetjes, beter kan een mod dit topic idd naar VBL kickenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:00 schreef Haque het volgende:
Kickje naar vbl. Dit soort meuk hoort niet in ee kwaliteitsforum als onz
Ik heb net kort overleg gehad; ze hebben daar liever geen wasberen, dus dan houdt het op.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zit hier vol zure mannetjes, beter kan een mod dit topic idd naar VBL kicken
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef Maringo het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar daar ben ik dus niet de enige in.
Een mooi koperen slotje dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb net kort overleg gehad; ze hebben daar liever geen wasberen, dus dan houdt het op.
Nee joh, laat 'm lekker feesten hierquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Een mooi koperen slotje dan?
Of is 50.000 al brons?
Bedankt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, laat 'm lekker feesten hier
Zolang je maar niet gaat zeiken over dat V&A topic dat ik van je verwijderd heb, zoals je deed in de SCquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |