Ja niet meer dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dit dus, wat is er de laatste dagen gebeurt? Is er gekanker geweest?
Heb je je tekening al gezien?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
Hallo vrinden heb ik nog wat gemist deze middag en avond. Ik hoor dat GGMM een te pruimen user is geworden nu zijn blauw er af is.
Stoppen is een groot woord, maar ik denk er wel over na. Ik vind dit serieus best erg.quote:
Lees terugquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
veel bans enzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
bevestig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
Hallo vrinden heb ik nog wat gemist deze middag en avond. Ik hoor dat GGMM een te pruimen user is geworden nu zijn blauw er af is.
Wat vind je erg, deze nieuwe beleid?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stoppen is een groot woord, maar ik denk er wel over na. Ik vind dit serieus best erg.
Nieuw beleid?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vind je erg, deze nieuwe beleid?
Mijn post aantallen man.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vind je erg, deze nieuwe beleid?
Maak er een rebus van dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:05 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik wil het beschrijven, maar ik mag geen vergelijkingen maken.
daar kijk ik echt niet naar hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Op imdb heeftie maar een 6 ofzo
Laatste 2 films scoren veel beter
wie stinkt hier zoquote:
Standaard op moviemeter kijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar kijk ik echt niet naar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |