Hier moet ze hogerderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
Mooi zeg.
Alleen sommige stukjes zijn te laag voor d'r.
alleen katy is leuk en heeft dikke tieten en de xfactor en kan preformenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:13 schreef Pheno het volgende:
Oke, dit gaat dus net als bij Kate Perry zelf ook niet
De tieten zullen vast gepreformed zijn jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
alleen katy is leuk en heeft dikke tieten en de xfactor en kan preformen
Pcies ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
stylist kleurendoofquote:
Zou ik maar 50mg Stesolid in je poeperd stoppen ipv de gebruikelijke 10?quote:
ook niet..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk is de styling bij alle NL talentenjachten gewoon drie keer niks. Wat is dat toch altijd?
Meestal aan de voorkantquote:
De toastjes zijn nog niet opquote:
ik had aardbeien en die zijn wel op inmiddelsquote:
Milou niet hoor denk ik. Die heeft echt die puurheids likeablity factor. Zou me niet verbazen als ze dit gewoon wint.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef hexje het volgende:
Hmm Brown Hill en 1 van de meiden van Ali in de gevarenzone.
dat denk ik dus ook en dat clarissa er dan uitgaatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Milou niet hoor denk ik. Die heeft echt die puurheids likeablity factor. Zou me niet verbazen als ze dit gewoon wint.
Clarissa versus Brown Hill denk ik.
Schijtnummerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Nu zelf lekker swingen op Blurred Lines....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |