Ik pak de dweil evenquote:
Maar als je geen monitors hebt liggen en dan ook geen oortjes in hebt dan hoor je jezelf echt heel slecht. Dus ze kan prima zonder oortjes, maar monitors zie ik niet liggenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
IDD , die onzin hadden ze vroegah ook niet
boyzonequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:47 schreef RogerFederer_17 het volgende:
WTF, ik mis de tijden van BSB....
Dat was vele malen beter....
Oeeeeeeeeeeeeh, As long as you love me...
Ik kan niet zonder twee kussens. Soms doe ik de vingers in de oren en zing ik lalalalaa.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien heb je wel een hele andere smaak dan wij
twitter:mauricewijnen twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 21:48:10Goed gedaan B-Brave. Knap hoor voor een eerste keer live! Met z'n vijven heb je immers 5x kans dat iets mis gaat en het ging prima #XFactor reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als tiener zijn je hersenen nog niet helemaal ontwikkeld
Ach, de meiden vinden het leuk, dus ik geef ze groot gelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Snoepje5 het volgende:
Wtf is dit voor gay groep?
De braviers?! Man man man, wat een afgang, wanna be one direction ofzo.
Weer?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Candy zit weer te geilen op die jonge piemeltjes......
Ik snap wel dat meisjes uit hun leeftijdsgroep dit leuk vindenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef iBenny het volgende:
Maar die jongens.... Ligt het aan mij of zijn ze voor jongensgroepenbegrippen niet ontzettend lelijk?
kleuter #2?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Die kleuter ook met zn justin bieber kapsel
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef Maartel het volgende:
Jeutje wat een jury commentaar. Ik mis alleen Bulletje nog.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat meisjes uit hun leeftijdsgroep dit leuk vinden
Die bruine is wel leuk, als je 10 bent of zo, denk ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef iBenny het volgende:
Maar die jongens.... Ligt het aan mij of zijn ze voor jongensgroepbegrippen niet ontzettend lelijk?
sop jij niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar het toch vind ik ze niet van die typische jongensgroepjongensquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
De ramen misschienquote:
Alleen tijdens het het schoonmaken of bij het afwassen is er sop.quote:
Nee dat is een complimentquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij doet me denken aan vanilla ice
[ afbeelding ]
Ligt aan jou.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:50 schreef iBenny het volgende:
Maar die jongens.... Ligt het aan mij of zijn ze voor jongensgroepbegrippen niet ontzettend lelijk?
gordon is slimquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:52 schreef Sway- het volgende:
Ik denk dat Gordon hun ook heeft meegenomen omdat hij weet dat 75 procent van de jonge meisjes in NL hierop stemt.
Ach flappie weet niet waar hij over praat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
twitter:mauricewijnen twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 21:48:10Goed gedaan B-Brave. Knap hoor voor een eerste keer live! Met z'n vijven heb je immers 5x kans dat iets mis gaat en het ging prima #XFactor reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |