Ja redelijk verkrachte versiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja dat is het![]()
wat een rare melodie, ik herkende het lied niet meer
Rochelle was als soliste zeker een van de betere.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee ik vond Rochelle echt veel leuker en beter.
slechte tv niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef starla het volgende:
Jongens, was gezellig maar ik haak af. Deze show is zo ontiegelijk kut dat het voelt alsof ik in een andere dimensie zit.
Toedeledoki!
Nee joh... Volgens de jury is het niveau hoger dan ooit te vorenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het niveau lijkt ieder jaar weer te dalen
waar heb je het over het spelersveld is nog nooit zo goed geweestquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is beyond. Bijna tales from the crypt meets Kafka. Te bizar deze show.quote:
Ja, de lat wordt elk jaar weer lager gelegd. We zijn dit jaar op het niveau limbodansen voor gevorderden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Misschien bekijken zij het van de andere kantquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... Volgens de jury is het niveau hoger dan ooit te voren!
viel mij ook al op iddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef Stickertje het volgende:
aan al de twitter namen onder in beeld kan je zien dat de leeftijd van het gemiddelde twitter volk rond de 10 jaar is
In deze lijn, kunnen zelfs mieren hier volgend jaar niet meer onderdoor limbo-enquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de lat wordt elk jaar weer lager gelegd. We zijn dit jaar op het niveau limbodansen voor gevorderden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |