had ie de xfactor?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:24 schreef iBenny het volgende:
Vanmiddag nog een brown hill in de wc geproduceerd.
Misschien voor het stoplicht?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
letterlijk over de streep? ik heb geen streep op de grond gezien
Nee ik vond Rochelle echt veel leuker en beter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:23 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dat was pas een groep...
Ik vergeet "Firework" nooit never meer....
Anders wel een O met een puntje.quote:
Ja het duurde even voor ik bij de titel wasquote:
Ja redelijk verkrachte versiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja dat is het![]()
wat een rare melodie, ik herkende het lied niet meer
Rochelle was als soliste zeker een van de betere.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee ik vond Rochelle echt veel leuker en beter.
slechte tv niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef starla het volgende:
Jongens, was gezellig maar ik haak af. Deze show is zo ontiegelijk kut dat het voelt alsof ik in een andere dimensie zit.
Toedeledoki!
Nee joh... Volgens de jury is het niveau hoger dan ooit te vorenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het niveau lijkt ieder jaar weer te dalen
waar heb je het over het spelersveld is nog nooit zo goed geweestquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het niveau lijkt ieder jaar weer te dalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |