Erhm.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
... wat?
Het gaat om de kijker, waarom moeten wij er steeds mee geconfronteerd worden... Kan me geen reet interesseren dat hij het doet om geld.. Ik zou geld moeten krijgen om elke keer weer tegen hem aan te moeten kijken, netvlies belasting
Ik wil Buurman en Buurman weer terugquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja... nu werkt het wel een beetje maar de camera loopt niet mee en het geluid was net ook kut
Ja en ik eh... shit hoe heetten die drie ook alweer?quote:
one direction was te onorigineel?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:20 schreef Paxcon het volgende:
Mijn god:
Welk nummer gaan jullie doen (B-brave): As long as you love me van Justin Bieber
Ferry: Oh ja dat is wel een gruwelijk vet nummer!
Ja, als ze op Antartica zingen misschien. Dan stuur ik ze naar de Noordpool.quote:
homofoob much?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef AhmedJaret het volgende:
ik kan echt niet die latente homos en mooiboy faggots bij die talenten jachten altijd
vooral die drugs kop (bokgrap ingestudeerde watte) de hele tijd in de camera te kijken alsof hij een 10/10 loverboy is en al die bitches vallen ervoor ook nog
en dan die blonde backstage kunnen ze ook echt terug maar gordon zijn hotelkamer sturen
gatverdamme
Adlicious!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en ik eh... shit hoe heetten die drie ook alweer?
Twee meisjes en 1 gozert, ze zongen o.a. 'do you ever feeeeeeeeeeel like a plastic baggggggg'
Die.
ik snap hem nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als ze op Antartica zingen misschien. Dan stuur ik ze naar de Noordpool.
Of jaloers dat zij wel rakenquote:
Kut voor je.quote:
Dat was pas een groep...quote:
Jaaaaaaaa, die waren echt goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:23 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dat was een groep...
Ik vergeet "Firework" nooit never meer....
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:23 schreef AhmedJaret het volgende:
en dan die geimmiteerde jackson five
het is allemaal ingestudeerde rotzooi keurig gecast door de Mol die met een dikke sigaar SMS geld aan het overboeken is naar de kaayman eilanden
had ie de xfactor?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:24 schreef iBenny het volgende:
Vanmiddag nog een brown hill in de wc geproduceerd.
Misschien voor het stoplicht?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
letterlijk over de streep? ik heb geen streep op de grond gezien
Nee ik vond Rochelle echt veel leuker en beter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:23 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dat was pas een groep...
Ik vergeet "Firework" nooit never meer....
Anders wel een O met een puntje.quote:
Ja het duurde even voor ik bij de titel wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |