ik heb dat ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
Ik ben er een beetje klaar mee, het kan mij echt niet boeien.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Hehe heel veel drugs gebruiken, gesproken als een ware artiest.
het is me gewoon te matigquote:
Had hij dat maar gedaan, was zijn performance een stukken beter geweest...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Hehe heel veel drugs gebruiken, gesproken als een ware artiest.
Heb je hem weleens gezien bij Idols Worldwide? Dat was echt zo tenenkrommend slecht, van die superflauwe grappenquote:
Dit is een overtreding van de TAL-huisregels...quote:
quote:Regels:
• De FOK! huisregels natuurlijk! Hier te vinden
• Wees lief voor elkaar en maak elkaar (dus) niet af.
• Gebruik argumenten, geen kotssmileys
bron: TAL / TAL Feedback #2: Waar Rauzer alweer weg is en Karina binnen treedt..
Dat moest ie oplezen en had een ander bedachtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je hem weleens gezien bij Idols Worldwide? Dat was echt zo tenenkrommend slecht, van die superflauwe grappen
Zou hij die baggergrappen zelf schrijven of is er ook nog een team van idiotenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je hem weleens gezien bij Idols Worldwide? Dat was echt zo tenenkrommend slecht, van die superflauwe grappen
De uitleg kwam wel een post laterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is een overtreding van de TAL-huisregels...!
[..]
Haha.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou hij die baggergrappen zelf schrijven of is er ook nog een team van idioten
Ach, als hij er voor gevraagd wordt voor dit en er geld mee verdient....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
aandachts geile kerel die in elk programma opduikt
IS de kwaliteit bij jou ook ruk?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Dat backstagegedoe is ook een totale flop, geen geluid en pagina herlaadt steeds
... wat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, als hij er voor gevraagd wordt voor dit en er geld mee verdient....
Zou dom zijn als ie het niet deed dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |