Er is een duidelijke link met de vorige TT.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:02 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag jullie, wie kan zonder [...] leven?
Offula?
Fyra? Vol met gebreken ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:19 schreef wyccie het volgende:
Zit die trein zo vol? Dacht dat het niet zo in trek was.
nee, te sterk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
Argh, te laat om te koken. Het wordt aspergesoep. Tips of suggesties? Prei erbij?
Prei, hamblokjes en krieltjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
Argh, te laat om te koken. Het wordt aspergesoep. Tips of suggesties? Prei erbij?
Prei sterk? Ik vind het eigenlijk meer garnering/vulling dan dat het smaak geeft.quote:
ja en een lange maar leuke dag. En ik hoef niet zelf te rijden morgen, dat scheeltquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:28 schreef wyccie het volgende:
Lekker lui bankhangen en zappen. Heb je wel verdiend.
En morgen ook een behoorlijke reis te gaan.
zeker!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na 60 uur deze week heb ik het ook wel verdient
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef B.ertha het volgende:
Soempie, zoeken jullie nog steeds een tv meubel?
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_38651.htm
Denk je dat je daar serieus iets mee gaat doen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Cashback actie bij m'n tablet. Maar dan moet ik wel de doos stukknippen om de streepjescode mee te sturen naar Samsung. Ja, fijn, die doos wilde ik eigenlijk heel houden zeg maar.
dan doe je dat toch niet...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Cashback actie bij m'n tablet. Maar dan moet ik wel de doos stukknippen om de streepjescode mee te sturen naar Samsung. Ja, fijn, die doos wilde ik eigenlijk heel houden zeg maar.
Het is meer voor het geval ik 'm terug moet sturen naar CoolBlue ooit, of als ik 'm later wil doorverkopenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Denk je dat je daar serieus iets mee gaat doen?
En je kunt het vast wel zo knippen dat je het ook nog kunt gebruiken.
En als je niet een grotere tablet had, had je mijn doos kunnen krijgen.
Dat is nog steeds een reėle optie, al zou ik het jammer vinden om 50 euro te laten liggenquote:
hmmmm, 50 euro of een niet verknipte doos...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is meer voor het geval ik 'm terug moet sturen naar CoolBlue ooit, of als ik 'm later wil doorverkopen
[..]
Dat is nog steeds een reėle optie, al zou ik het jammer vinden om 50 euro te laten liggen
slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet het![]()
Nou ja, eerst op bed en dan morgen nog maar eens zien![]()
oh, ik dacht 1 meter, vandaar deze hintquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar toch wel iets van ongeveer een meter of 2 breed.
ik heb daar wel ooit gedaan. Voorzichtig snijden zodat de doos heel blijft en dan een kopie maken van de code. Je kunt zelfs de code terug vragen met een gefrankeerde retourenvelop.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Etcetera het volgende:
wat is het nut daarvanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb daar wel ooit gedaan. Voorzichtig snijden zodat de doos heel blijft en dan een kopie maken van de code. Je kunt zelfs de code terug vragen met een gefrankeerde retourenvelop.
sorryquote:
dan heb je echt geen levenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Men heeft nou iemand de Fokstok gejat om de boel te chanteren? Hoe triest kun je zijn.
vertelquote:
Of een verrekte bilspier?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
iets met een tornado, een reėle of een persoonlijke?
Ik laat 'm eruit snijden door E.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb daar wel ooit gedaan. Voorzichtig snijden zodat de doos heel blijft en dan een kopie maken van de code. Je kunt zelfs de code terug vragen met een gefrankeerde retourenvelop.
dat is wel mijn idee inderdaadquote:Op
zaterdag 1 juni 2013 12:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan gaan ze toch met z'n 2-en bbq-en en jullie lekker karten.
Combineren! Maar wel vreemd dat ze niks zeggen? Betekent dat dat de rest wel uitgenodigd is en jullie niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik riep gisteren in de whatsapp chat: hey, zullen we karten met z'n allen? 15 juni?
Paar reageren, leuk, prima.
Hoor ik net dat 2 vrienden - die écht in de whatsapp zitten! - gisteren bedacht hebben 'we kunnen 15 juni wel een BBQ organiseren'. Maar dat zeggen ze niet echt, neeeee. Echt 0 reactie van hun kant. Nog steeds niet.
Hier wel! Met vriend en kind naar de verjaardag van mn beste vriendin in Amsterdam geweest, ca 02:00 uur waren we weer thuisquote:
Lekker snuggere vriendenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik riep gisteren in de whatsapp chat: hey, zullen we karten met z'n allen? 15 juni?
Hoor ik net dat 2 vrienden - die écht in de whatsapp zitten! - gisteren bedacht hebben 'we kunnen 15 juni wel een BBQ organiseren'. Maar dat zeggen ze niet echt, neeeee. Echt 0 reactie van hun kant. Nog steeds niet.
Het licht was al uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan neem je niet eens de moeite om hier de honeurs waar te nemen![]()
![]()
nee, het betekent dat ze communicatief gezien ontzettend stom zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Combineren! Maar wel vreemd dat ze niks zeggen? Betekent dat dat de rest wel uitgenodigd is en jullie niet?
Jupquote:
If you pay peanuts you'll get monkeys....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee, het betekent dat ze communicatief gezien ontzettend stom zijnDe enige reden dat ik wéét dat ze plannen in die richting hebben komt doordat E. nog met 1 van de 2 gepraat heeft
[..]
Jup
Nouja, er is een dag voorbij. Lijkt me niet zo vreemd dat ze dan nog niet gereageerd hebben?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee, het betekent dat ze communicatief gezien ontzettend stom zijnDe enige reden dat ik wéét dat ze plannen in die richting hebben komt doordat E. nog met 1 van de 2 gepraat heeft
En die heeft meteen gezegd dat ze dat dan misschien eerst even moesten overleggen met mij
Nouja, ik zou denk ik eerst overleggen met die vrienden om na te gaan of ze liever karten? Sowieso reageer ik vaak niet direct op berichtjes, dus daar dacht ik eerder aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik plannen heb voor een bepaalde dag met vrienden, en in diezelfde groep wordt in een algemeen gelezen medium gezegd 'ik wil dat en dat op die en die datum gaan doen', dan zou ik in elk geval reageren met 'oh maar ik had net bedacht om dat en dat op diezelfde datum te gaan doen'
Hun plan was dus nog niet concreet en niemand is er verder van op de hoogte. Als E. niks gezegd had was er helemaal geen 'probleem' geweest. Dan had niemand er iets van geweten en was er eigenlijk helemaal geen plan. Mogelijk willen ze eerst even met elkaar kortsluiten dat jij een tof idee hebt en dat het bbqen dan een andere keer kan (of andersom).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:29 schreef Etcetera het volgende:
Er is nog niemand die iets gehoord heeft over een BBQ, en ik ga niet degene zijn die zegt dat ze daar plannen voor hebben
Ach zal wel weer loslopen. En niet karten waarschijnlijkmaar een kartbaan loopt niet gauw weg (tenzij Stadskanaal, dan branden ze plat...)
Wacht, als je het zo bekijkt was ik ook nachtploeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier wel! Met vriend en kind naar de verjaardag van mn beste vriendin in Amsterdam geweest, ca 02:00 uur waren we weer thuis
Sowiesoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:36 schreef Soempie het volgende:
Of ze zijn communicatief gezien ontzettend stom.
Op de ferry. Zijn er net op geparkeerd en wachten nu op de afvaart.quote:
Da's een flinke tvquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:46 schreef Soempie het volgende:
Maar toch wel iets van ongeveer een meter of 2 breed.
O jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Men heeft nou iemand de Fokstok gejat om de boel te chanteren? Hoe triest kun je zijn.
Ga je lekker 15 juni karten en 7 juli bbqquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik was ladderzatquote:
wellichtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:30 schreef Etcetera het volgende:
Zuiplap
Ga je nog aan die fotowedstrijd mee doen waar ik je in linkte op FB
Heerlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
staat redelijk wat wind? Dat wordt lekker rollen op zee
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:45 schreef Soempie het volgende:
* Soempie :Er waren eens....
twee nieuwe fietsen.
tijd gaat snel hčquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:57 schreef Soempie het volgende:
MaJo, dat is snel voorbij gegaan.Heb je nog wel met die mensen buiten Kiev kunnen praten (met handen en voeten
) of werd dat helemaal niks?
Ze had al heel lang een mamafiets verdiend om met de kleine te gaan rijden, en nu was het vakantiegeld erquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
tijd gaat snel hčwe zijn er uiteindelijk uitgekomen met een paar Russische woordjes en handen en voeten maar het heeft wel tot grappige situaties geleid. We wilden met de taxi naar een gaaf architectuur museum net buiten de stad maar de chauffeur zetten ons af bij een aftands archeologie museum. We probeerden duidelijk te maken dat het niet klopte maar hij snapte er echt niks van
we hebben er vooral erg om gelachen met z'n tweeėn dus dat was dan wel weer ok
En mensen, het is hier zo goedkoop! Metro kost 20 cent
Soemp heb je echt nieuwe fietsen of probeer je een soempie actie te maskeren?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
tijd gaat snel hčwe zijn er uiteindelijk uitgekomen met een paar Russische woordjes en handen en voeten maar het heeft wel tot grappige situaties geleid. We wilden met de taxi naar een gaaf architectuur museum net buiten de stad maar de chauffeur zetten ons af bij een aftands archeologie museum. We probeerden duidelijk te maken dat het niet klopte maar hij snapte er echt niks van
we hebben er vooral erg om gelachen met z'n tweeėn dus dat was dan wel weer ok
aw okquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ze had al heel lang een mamafiets verdiend om met de kleine te gaan rijden, en nu was het vakantiegeld er. Voor mijn mountainbike heb ik flink moeten sjacheren en heb mijn oude 3 roestige brikjes erop ingeruild
.
met heel veel moeite en gelach van een stel caissičres jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Zijn jullie er uiteindelijk nog wel gekomen?
Het stuur kan vastgezet worden (dan pleurt 'ie niet om als je de dreumes vast aan het binden bent) en er zit zo'n brommerstandaard onder. Elektrische lampjes, versnellingen, veel stevig ijzer een een stuur zo wijd dat het een vrachtwagen niet zou misstaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
aw okik vond jouw post klinken alsof er een grappig verhaal zou komen
erg fijn zo'n luxe fiets!
Mooi hoor - we hebben sinds een maand ook zo'n mamastuur, wel handig want ik kan dus allebei de jongens op de fiets meenemen, alleen geen tas(sen).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ze had al heel lang een mamafiets verdiend om met de kleine te gaan rijden, en nu was het vakantiegeld er. Voor mijn mountainbike heb ik flink moeten sjacheren en heb mijn oude 3 roestige brikjes erop ingeruild
.
Dat stuur vastzetten wil ik ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:26 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het stuur kan vastgezet worden (dan pleurt 'ie niet om als je de dreumes vast aan het binden bent) en er zit zo'n brommerstandaard onder. Elektrische lampjes, versnellingen, veel stevig ijzer een een stuur zo wijd dat het een vrachtwagen niet zou misstaan.
Op deze fiets kan inderdaad ook nog heel makkelijk een zitje voor (ligt op zolder hier).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mooi hoor - we hebben sinds een maand ook zo'n mamastuur, wel handig want ik kan dus allebei de jongens op de fiets meenemen, alleen geen tas(sen).
Ja, en daar heb ik dus gewoon een auto voor hč. Het moet wel leuk blijvenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mooi hoor - we hebben sinds een maand ook zo'n mamastuur, wel handig want ik kan dus allebei de jongens op de fiets meenemen, alleen geen tas(sen).
Ik moet toch scouten of de weg veilig is enzo hey! En wie sjouwt de bankpas mee voor al die ijsjes en frietjes onderweg? Nou?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:33 schreef wyccie het volgende:
Vandaag 6 uur gewandeld, onderweg een gezin op de fiets gezien. Dat wil zeggen mama met kind voorop en een kind achterop, en papa lekker kindloos tien meter vooruitfietsend.
Soempie, niet slim geregeld dus.
Wel een mooie fiets, dat stuur is echt handig. Zou ik ook willen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Soempie het volgende:
Wiebel fietste net ook opeens voor ons uit en toen begon M. hem te roepen: 'paaaaaaaapaaaaaaaaaaaaa!'
Zwaar werk. Maar nog steeds geen medelijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik moet toch scouten of de weg veilig is enzo hey! En wie sjouwt de bankpas mee voor al die ijsjes en frietjes onderweg? Nou?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef wyccie het volgende:
En een voordrager is ook handig. Ik zou ook een krat voorop willen, maar dan kan ik mijn fiets niet meer netjes in het rek zetten. Dus dan maar grotere fietstassen.
Als het helpt: Ik heb wel een fiets uitgezocht waar later een fietskar achter kan, zodat ik ze ook mee kan leurenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zwaar werk. Maar nog steeds geen medelijden.
ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef Soempie het volgende:
Nouja, ik zoek op google images op 'bankpas groot' en krijg direct een erectie te zien.!
6 uur, netjes. Even geleden dat ik dat gedaan heb. Laatst nog een keer 4,5 uur gelopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:33 schreef wyccie het volgende:
Vandaag 6 uur gewandeld, onderweg een gezin op de fiets gezien. Dat wil zeggen mama met kind voorop en een kind achterop, en papa lekker kindloos tien meter vooruitfietsend.
Soempie, niet slim geregeld dus.
Wel een mooie fiets, dat stuur is echt handig. Zou ik ook willen.
Inderdaad, nu met vriendinnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef Soempie het volgende:
6 uur gewandeld! Doe je dit jaar weer mee met de vierdaagse?
helemaal geen last vanquote:
Auto: checkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ja, en daar heb ik dus gewoon een auto voor hč. Het moet wel leuk blijven.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef Soempie het volgende:
Wiebel fietste net ook opeens voor ons uit en toen begon M. hem te roepen: 'paaaaaaaapaaaaaaaaaaaaa!'
quote:
Daarom heb ik een rieten mand; die kan ik ook van mn fiets halen en dan kan ie in een rek staanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef wyccie het volgende:
En een voordrager is ook handig. Ik zou ook een krat voorop willen, maar dan kan ik mijn fiets niet meer netjes in het rek zetten. Dus dan maar grotere fietstassen.
Nee, toen juist aan een stuk door gewandeld. Tempo was er iets uit door vermoeidheid, denk ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toen hebben jullie niet op het terras gezeten?
Je besluit dan al thuis of je je mand meeneemt, afhankelijk van waar je heen gaat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daarom heb ik een rieten mand; die kan ik ook van mn fiets halen en dan kan ie in een rek staan
Ik weet eerlijk gezegd niet of dat zo heet, maar het klinkt wel logisch. Laatste stuk was vanaf de brug van knooppunt Valburg/Ewijk naar de Waalbrug.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
liepen jullie over de Waaldijk aan de Noordzijde?
Ja, dat is wel een beetje afhankelijk van waar ik heen gaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je besluit dan al thuis of je je mand meeneemt, afhankelijk van waar je heen gaat?
huh?quote:
gmtaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oh, is dat de nieuwe naam voor de zwarte vriend die E af en toe vervangt?
Ah, bij de Millingerwaard. Ik ben wel eens in de theetuin geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, jullie kwamen vanaf het westen aanlopen. Als je vanaf het oosten (Doornenburg) komt dan zie je de brug ook al een paar keer en dan ben je ook nog een uurtje of 2 onderweg
Misschien doe ik dat wel voor mijn studentenwrak.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, dat is wel een beetje afhankelijk van waar ik heen ga
ik heb die brug gezien ja, mooi ding inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, bij de Millingerwaard. Ik ben wel eens in de theetuin geweest.
Vanuit het westen liepen we onder de nieuwe brug, De Oversteek, door. Mooie brug met bogen zoals aquaducten uit de Romeinse tijd.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oh, is dat de nieuwe naam voor de zwarte vriend die E af en toe vervangt?
quote:
Druk op het werk en ook nog eens veel live honkbal op tv.quote:
Ligt er dan weer ijs bij jullie?quote:
quote:
ik rook uit een pakje hčquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik rook uit een pakje hčmaar ja zeker weten! En maak van aangeschoten maar flink aangeschoten, net een cocktail op en daar zat volgens mij aardig wat alcohol in
dan krijg je heel andere foto'squote:Op zondag 2 juni 2013 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vol verwachting zien we uit naar de foto's die G. maakt.
Ah.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
dan krijg je heel andere foto's
Ik ben namelijk met mijn broer
dan krijg je allemaal Noa foto's waarschijnlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah.
Dan hoop ik op foto's gemaakt door G.
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
dan krijg je allemaal Noa foto's waarschijnlijk
Idem.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan gewoon bijna niet geloven dat het alweer 4 jaar is hier
Hoiquote:Op zondag 2 juni 2013 07:31 schreef Soempie het volgende:
Hoi!
Voor het eerst sinds tijden dat ik zit te wachten tot iedereen ein-de-lijk wakker is! Maar juist nu slapen Wiebel en M. maar door.![]()
Ik wil met ze gaan fietsen!![]()
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
quote:Op zondag 2 juni 2013 07:39 schreef iamredleader het volgende:
Wow wow wow![]()
Lior stond net meer dan 30 tellen echt helemaal vrij![]()
![]()
![]()
/trotsepapa
/oud-post
Zonnetje schijnt, heel warm hoeft het niet te zijn, gewoon lekker is goedquote:Op zondag 2 juni 2013 07:39 schreef Soempie het volgende:
Hier ziet het er goed uit in elk geval. Wel weer voor een bbq.![]()
Fixedquote:Succes in de tuin zo! Ik hoor een dreumes!
Goedemorgenquote:Op zondag 2 juni 2013 07:31 schreef Soempie het volgende:
Hoi!
Voor het eerst sinds tijden dat ik zit te wachten tot iedereen ein-de-lijk wakker is! Maar juist nu slapen Wiebel en M. maar door.![]()
Ik wil met ze gaan fietsen!![]()
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
like /care?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Relatie tussen ex en zijn verloofde is voorbij. Like whuuuut!
That escalated quickly...quote:Op zondag 2 juni 2013 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Oh nee! Hoe moet het nu met de hond?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:58 schreef Etcetera het volgende:
Ondanks dat ik ze hartelijk uitlach vanwege die dierentuin en andere zaken: ik gun ze dit nietquote:
Kindaquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh nee! Hoe moet het nu met de hond?
Ik heb me prima vermaakt, maar kende toch te weinig/zit niet diep genoeg in de metal ben ik achter. Wel een uitstekend optreden van Rammsteinquote:Op zondag 2 juni 2013 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Fortarock was vet, maar ik ben wel gesloopt nu.
/iarlquote:Op zondag 2 juni 2013 13:06 schreef Etcetera het volgende:
In ander nieuws: ik heb in de tuin gewerkten de oven gepoetst
en het is nu nog maar 1 uur, toch aardig wat gedaan
Lekker gewandeld dusquote:Op zondag 2 juni 2013 11:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
snelle tijd vandaag
13,7 km in 2 uur en 10 minuten
en inderdaad heerlijk weer.
en tijdens lopen telefoon laten vallen en nu is de accu naar z'n grootje![]()
Owkeeee....quote:Op zondag 2 juni 2013 12:58 schreef Etcetera het volgende:
rammstein was erg goed ja, volbeat vond ik wel ok. En mastodon vond ik wel tof. Verder ben ik ook niet heel erg van d'r metal, maar heb me goed vermaakt. Maar het had een dag als vandaag moeten zijn, dan kun je een paar uur lekker in t gras liggen met een biertje, dan heb ik een topdag.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt, maar kende toch te weinig/zit niet diep genoeg in de metal ben ik achter. Wel een uitstekend optreden van Rammstein
Ik heb nog aardig wat tijd in de Biergarten doorgebracht. Vrij rustige bar, tafels, banken en op gehoorafstand van het main stage. We konden Volbeat daar ongeveer even goed horen (wellicht beter) dan Motorhead, toen we recht voor het podium stonden.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
rammstein was erg goed ja, volbeat vond ik wel ok. En mastodon vond ik wel tof. Verder ben ik ook niet heel erg van d'r metal, maar heb me goed vermaakt. Maar het had een dag als vandaag moeten zijn, dan kun je een paar uur lekker in t gras liggen met een biertje, dan heb ik een topdag.
Haha ook smartphone verslaafd.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb net een nieuwe mobiele telefoon gekocht omdat ik niet een week zonder smartphone wil zitten en ik vandaag geen nieuwe batterij meer kon krijgen
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb geen kans meer gehad om wat stout op te pikken Red, maar we hebben nog een maand om het te regelen dus dat komt wel goed
Succesquote:Op zondag 2 juni 2013 14:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb zo statistiek tentamen
(ja op zondag ochtend. Om half negen.)
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op de website van Hertog Jan moet ik mijn geboortedatum invullen. Het systeem blijkt er geen enkel probleem van te maken wanneer je claimt geboren te zijn in 1789
quote:
ze belden samen?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ondanks dat ik ze hartelijk uitlach vanwege die dierentuin en andere zaken: ik gun ze dit nieten ze belden net persoonlijk om dit te vertellen, vind ik wel netjes op een of andere manier.
[..]
Kinda
Wij zijn nog steeds bevriend met elkaar, ik ben niet de enige die ze gebeld hebben. Als ze mij nķet zouden hebben gebeld terwijl ze anderen wel hadden gebeld had ik dat raar gevonden.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
ze belden samen?en wat is er netjes aan? Zou het extreem raar vinden als mijn ex me daarover zou bellen, het zou een ander verhaal zijn als je ex na jou een nieuwe relatie heeft maar als dat uitgaat gaat dat je toch niks meer aan
daar ben ik dus helemaal niet geweest en als ik dit nu lees is dat wel jammer, ik had ook wel ff willen zittenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nog aardig wat tijd in de Biergarten doorgebracht. Vrij rustige bar, tafels, banken en op gehoorafstand van het main stage. We konden Volbeat daar ongeveer even goed horen (wellicht beter) dan Motorhead, toen we recht voor het podium stonden.
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Zegt ie vervolgens dat ie graag ingaat op mijn uitnodiging om bij te kletsen!Oost-indisch blind denk ik
die heeft een best bord voor z'n kop als je t mij vraagt.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had laatst een facebook-vriendenverzoek van mijn ex. (Dat waren we eerder al maar hij had iedereen verwijderd). Vervolgens kreeg ik een privé-berichtje met felicitaties voor de geboorte van mijn dochter. Dus ik aardig gereageerd, ook even gevraagd hoe het met hem ging, en jahoor... dikke lap tekst terug dat zn relatie uit was en dat ie het zo jammer vond dat wij niet veel contact hadden gehouden (omdat hij daar zo ongelukkig van werd)...
Ik heb wederom aardig gereageerd en heb gezegd dat we elkaar vast nog regelmatig zullen zien bij concerten en dat de deur dan openstaat om bij te kletsen. Zegt ie vervolgens dat ie graag ingaat op mijn uitnodiging om bij te kletsen!
Oost-indisch blind denk ik
zoiets ja. Weet je zeker dat je daaraan wilt beginnen?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die heeft een best bord voor z'n kop als je t mij vraagt.
ah okquote:Op zondag 2 juni 2013 16:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij zijn nog steeds bevriend met elkaar, ik ben niet de enige die ze gebeld hebben. Als ze mij nķet zouden hebben gebeld terwijl ze anderen wel hadden gebeld had ik dat raar gevonden.
Tegelijkertijd: als ze niemand hadden gebeld en ik het op een andere manier had gehoord was het prima geweest.
dat is inderdaad best ernstig jaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had laatst een facebook-vriendenverzoek van mijn ex. (Dat waren we eerder al maar hij had iedereen verwijderd). Vervolgens kreeg ik een privé-berichtje met felicitaties voor de geboorte van mijn dochter. Dus ik aardig gereageerd, ook even gevraagd hoe het met hem ging, en jahoor... dikke lap tekst terug dat zn relatie uit was en dat ie het zo jammer vond dat wij niet veel contact hadden gehouden (omdat hij daar zo ongelukkig van werd)...
Ik heb wederom aardig gereageerd en heb gezegd dat we elkaar vast nog regelmatig zullen zien bij concerten en dat de deur dan openstaat om bij te kletsen. Zegt ie vervolgens dat ie graag ingaat op mijn uitnodiging om bij te kletsen!
Nouja, alleen op de manier die ik bedoelde; als we elkaar tegenkomen bij een concert. Ik ga m niet hier thuis uitnodigenquote:Op zondag 2 juni 2013 17:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zoiets ja. Weet je zeker dat je daaraan wilt beginnen?
Ik wil m gaan lezen!quote:Op zondag 2 juni 2013 17:08 schreef MaJo het volgende:
Even iets heel anders: iemand al de nieuwe Dan Brown gelezen/ aan het lezen? Ben het nu aan het lezen en bevalt goed! Alleen is de vraag natuurlijk of het niet weer zo suf eindigt
Ik hoor alleen slechte reacties over dat boek. Vooral het laatste stuk van het boek schijnt erg slecht te zijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:08 schreef MaJo het volgende:
Even iets heel anders: iemand al de nieuwe Dan Brown gelezen/ aan het lezen? Ben het nu aan het lezen en bevalt goed! Alleen is de vraag natuurlijk of het niet weer zo suf eindigt
Dit was de eerste keer in weken dat we echt contact hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
ah okik blijf het gevoel houden dat er nog wat speelt tussen jullie omdat je er nog best mee bezig bent maar als jullie nog goed bevriend zijn is het misschien een ander verhaal. En bedoel het echt niet lullig hoor maar de dingen die je soms post doen me vermoeden dat je er nog wel erg mee bezig bent zeg maar
denk zomaar dat hij dat anders heeft gelezenquote:Op zondag 2 juni 2013 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, alleen op de manier die ik bedoelde; als we elkaar tegenkomen bij een concert. Ik ga m niet hier thuis uitnodigen![]()
En hij heeft inderdaad best een bord voor zn kop... dit verbaasde mij echt.
Sja, zou kunnen... in dat geval mag ie zelf een voorstel doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk zomaar dat hij dat anders heeft gelezen
de beschrijvingen van Florence zijn inderdaad fantastischquote:Op zondag 2 juni 2013 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil m gaan lezen!Even kijken of ik m misschien voor mijn verjaardag krijg, anders koop ik m zelf.
Florence
De eerste 200 bladzijden zijn in ieder geval weer erg spannend. Ben benieuwd hoe het eindigt. Tot nu toe vind ik de eindes eigenlijk altijd slechtquote:Op zondag 2 juni 2013 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen slechte reacties over dat boek. Vooral het laatste stuk van het boek schijnt erg slecht te zijn.
het gaat er meer om dat je het nog vaak over hem hebt en dat je steeds bezig bent met wat ie doet enzo. Maar hey, dat is alleen maar hoe het op mij overkomt, jij weet zelf het beste hoe het zit natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 17:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer in weken dat we echt contact hebben
Ook goeiemiddag.quote:
Gelezen, ja. Inderdaad spannend, vooral het gedeelte in Florence, maar een goed einde schrijven lukt 'm nog steeds niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:08 schreef MaJo het volgende:
Sommige mensen moet je op niet mis te verstane wijze dingen vertellen. Anders komt het echt niet binnen.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Je moet doen wat je niet laten kunt. Sinds ik wekelijks langs Amersfoort rijd, ben ik ook weer retenieuwsgierig naar mijn exquote:Op zondag 2 juni 2013 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal het gewoon niet meer over hem hebben hier, want dit komt elke keer weer zo naar voren
je moet het hebben over waar je het over wil hebben natuurlijkquote:Op zondag 2 juni 2013 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal het gewoon niet meer over hem hebben hier, want dit komt elke keer weer zo naar voren
ik ben erg benieuwd! Laat wel even weten wat ik er uiteindelijk van vindquote:Op zondag 2 juni 2013 18:55 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Gelezen, ja. Inderdaad spannend, vooral het gedeelte in Florence, maar een goed einde schrijven lukt 'm nog steeds niet.
ErwinRommel heeft nog zeer veel last van de bijwerkingen van zijn medicatie. We hadden een hotelkamer aan zee, zowat direct aan de pier. Helaas was ER nog niet zo gezellig dat we een wandeling konden maken.quote:
Wat vervelend van de bijwerkingen... Maar helpt het wel?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel heeft nog zeer veel last van de bijwerkingen van zijn medicatie. We hadden een hotelkamer aan zee, zowat direct aan de pier. Helaas was ER nog niet zo gezellig dat we een wandeling konden maken.
Vanmiddag de ferry terug, heerlijk even op het dek gezeten met een zonnetje en nauwelijks wind. Nu op tijd naar bed allebei... ER heeft ondanks een zeer comfortabel bed helaas nauwelijks geslapen en ik ben nogal stuk van het rijden. En ik heb morgen vroege dienst.
ErwinRommel is een stuk minder snel geļrriteerd, maar dat is voornamelijk doordat hij zo ontzettend suf is. Ik hoop dus dat de sufheid afneemt maar dat zijn irritatiegrens hoog blijft.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat vervelend van de bijwerkingen... Maar helpt het wel?
Gauw naar bed dan, truste en alvast tot morgen
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh nee! Hoe moet het nu met de hond?
Dat laatste vooralquote:Op zondag 2 juni 2013 21:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel is een stuk minder snel geļrriteerd, maar dat is voornamelijk doordat hij zo ontzettend suf is. Ik hoop dus dat de sufheid afneemt maar dat zijn irritatiegrens hoog blijft.
En dat hij meer lacht natuurlijk.
2 dagen, 1 nacht. Dus even op en neer voor inkopen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:49 schreef MaJo het volgende:
Hoe lang zijn jullie weggeweest Lotusss, maar 1 dag?
Ah okquote:Op zondag 2 juni 2013 21:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
2 dagen, 1 nacht. Dus even op en neer voor inkopen.
Ik neem ff de wacht over MaJo.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okKun je dan wel een beetje genieten als je vooral aan het reizen bent?
Absoluut maar als het bijna alleen maar reizen is dan vind ik dat wel jammer.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor mij is het reizen een groot en belangrijk deel van een vakantie
Ik kan me voorstellen dat ze kapot is. Wel verstandig hoor dat je niet rijdt, ik doe dat ook nooit met nieuwe medicijnen omdat het echt van invloed is op je reactievermogen. En hoe dan ook ben je er toch even uitgeweest!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik neem ff de wacht over MaJo.
Lotusss is bekaf. Zij heeft veel moeten rijden, ik kan dat ff niet vanwege medicatie en ziekte.
Genoten hebben we dit keer niet echt nee. Hoop volgende keer wel over de Pier te kunnen lopen met Lotusss en een goede Fish & Chips met haar te kunnen eten
2 dagen 1 nacht en tegelijk inkopen dien is zwaar.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:02 schreef MaJo het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze kapot is. Wel verstandig hoor dat je niet rijdt, ik doe dat ook nooit met nieuwe medicijnen omdat het echt van invloed is op je reactievermogen. En hoe dan ook ben je er toch even uitgeweest!
Dat is zo waar!quote:
Rij je zelf op de cruise, haal je een belg in. Belg neemt weer gas bij en snijd je af omdat er een vrachtwagen voor hem zit.quote:
Ik geloof dat we er een boek over kunnen schrijven. Maar we rijden er ook heel regelmatig.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rij je zelf op de cruise, haal je een belg in. Belg neemt weer gas bij en snijd je af omdat er een vrachtwagen voor je zit.
Dit is 1 enkel voorbeeld.
Ze maken goed bier, maar hebben slechte chauffeursquote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof dat we er een boek over kunnen schrijven. Maar we rijden er ook heel regelmatig.
Daardoor is het ook meteen minder vakantie maar meer werk, het mooie zou zijn als je het zou combineren.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 dagen 1 nacht en tegelijk inkopen dien is zwaar.
Denk na over andere manieren zoals dropshipping. Maar dat is lastig.
Anders 2 overnachtingen en er een lang weekend van maken wellicht.
En Belgen zijn kut autorijders
Ze krijgen hun rijbewijs dan ook bij een pakje boter.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze maken goed bier, maar hebben slechte chauffeurs
Ach, Polen op weg richting thuislandquote:Op zondag 2 juni 2013 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daardoor is het ook meteen minder vakantie maar meer werk, het mooie zou zijn als je het zou combineren.
En als je in Oost-Europa hebt gereden zijn Belgen engeltjes op de weg
Of cadeau bij een Mc Donalds Happy Mealquote:Op zondag 2 juni 2013 22:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze krijgen hun rijbewijs dan ook bij een pakje boter.
Wel eerst examen doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of cadeau bij een Mc Donalds Happy Meal
Polen zijn by far het ergstequote:Op zondag 2 juni 2013 22:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, Polen op weg richting thuisland
Brazilianen, waar ik 8 jaar heb gewoond, ook die kennen geen autorijden. Denken dat ze Aitron Senna zijn, stuk voor stuk
Helemaal mee eens. En maar op die middenbaan blijven rijdenquote:
Groot licht en toeteren en middelvinger opsteken en wat lef hebben, dat werktquote:Op zondag 2 juni 2013 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Polen zijn by far het ergsteTweebaansweg die als driebaansweg wordt gebruikt, in het midden rijden ze continu op elkaar af
in Oekraine kneep ik hem af en toe ook wel
Dat is idd erg typisch, middenbaan blijven aanhouden terwijl er kilometers rechts niks van je zit.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En maar op die middenbaan blijven rijden
Ach, zolang ze op de middenbaan zitten is er iig nog een linkerbaan om ze in te halen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd erg typisch, middenbaan blijven aanhouden terwijl er kilometers rechts niks van je zit.
Ze verkochten er ook Grimbergen Dubbel en Grolsch Weizen. Prima plekjequote:Op zondag 2 juni 2013 16:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar ben ik dus helemaal niet geweest en als ik dit nu lees is dat wel jammer, ik had ook wel ff willen zitten
De kardinaal heeft het gedaan.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:08 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |