Er is een duidelijke link met de vorige TT.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:02 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag jullie, wie kan zonder [...] leven?
Offula?
Fyra? Vol met gebreken ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:19 schreef wyccie het volgende:
Zit die trein zo vol? Dacht dat het niet zo in trek was.
nee, te sterk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
Argh, te laat om te koken. Het wordt aspergesoep. Tips of suggesties? Prei erbij?
Prei, hamblokjes en krieltjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
Argh, te laat om te koken. Het wordt aspergesoep. Tips of suggesties? Prei erbij?
Prei sterk? Ik vind het eigenlijk meer garnering/vulling dan dat het smaak geeft.quote:
ja en een lange maar leuke dag. En ik hoef niet zelf te rijden morgen, dat scheeltquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:28 schreef wyccie het volgende:
Lekker lui bankhangen en zappen. Heb je wel verdiend.
En morgen ook een behoorlijke reis te gaan.
zeker!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na 60 uur deze week heb ik het ook wel verdient
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef B.ertha het volgende:
Soempie, zoeken jullie nog steeds een tv meubel?
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_38651.htm
Denk je dat je daar serieus iets mee gaat doen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Cashback actie bij m'n tablet. Maar dan moet ik wel de doos stukknippen om de streepjescode mee te sturen naar Samsung. Ja, fijn, die doos wilde ik eigenlijk heel houden zeg maar.
dan doe je dat toch niet...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Cashback actie bij m'n tablet. Maar dan moet ik wel de doos stukknippen om de streepjescode mee te sturen naar Samsung. Ja, fijn, die doos wilde ik eigenlijk heel houden zeg maar.
Het is meer voor het geval ik 'm terug moet sturen naar CoolBlue ooit, of als ik 'm later wil doorverkopenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Denk je dat je daar serieus iets mee gaat doen?
En je kunt het vast wel zo knippen dat je het ook nog kunt gebruiken.
En als je niet een grotere tablet had, had je mijn doos kunnen krijgen.
Dat is nog steeds een reële optie, al zou ik het jammer vinden om 50 euro te laten liggenquote:
hmmmm, 50 euro of een niet verknipte doos...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is meer voor het geval ik 'm terug moet sturen naar CoolBlue ooit, of als ik 'm later wil doorverkopen
[..]
Dat is nog steeds een reële optie, al zou ik het jammer vinden om 50 euro te laten liggen
slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet het![]()
Nou ja, eerst op bed en dan morgen nog maar eens zien![]()
oh, ik dacht 1 meter, vandaar deze hintquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar toch wel iets van ongeveer een meter of 2 breed.
ik heb daar wel ooit gedaan. Voorzichtig snijden zodat de doos heel blijft en dan een kopie maken van de code. Je kunt zelfs de code terug vragen met een gefrankeerde retourenvelop.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Etcetera het volgende:
wat is het nut daarvanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb daar wel ooit gedaan. Voorzichtig snijden zodat de doos heel blijft en dan een kopie maken van de code. Je kunt zelfs de code terug vragen met een gefrankeerde retourenvelop.
sorryquote:
dan heb je echt geen levenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Men heeft nou iemand de Fokstok gejat om de boel te chanteren? Hoe triest kun je zijn.
vertelquote:
Of een verrekte bilspier?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
iets met een tornado, een reële of een persoonlijke?
Ik laat 'm eruit snijden door E.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb daar wel ooit gedaan. Voorzichtig snijden zodat de doos heel blijft en dan een kopie maken van de code. Je kunt zelfs de code terug vragen met een gefrankeerde retourenvelop.
dat is wel mijn idee inderdaadquote:Op
zaterdag 1 juni 2013 12:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan gaan ze toch met z'n 2-en bbq-en en jullie lekker karten.
Combineren! Maar wel vreemd dat ze niks zeggen? Betekent dat dat de rest wel uitgenodigd is en jullie niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik riep gisteren in de whatsapp chat: hey, zullen we karten met z'n allen? 15 juni?
Paar reageren, leuk, prima.
Hoor ik net dat 2 vrienden - die écht in de whatsapp zitten! - gisteren bedacht hebben 'we kunnen 15 juni wel een BBQ organiseren'. Maar dat zeggen ze niet echt, neeeee. Echt 0 reactie van hun kant. Nog steeds niet.
Hier wel! Met vriend en kind naar de verjaardag van mn beste vriendin in Amsterdam geweest, ca 02:00 uur waren we weer thuisquote:
Lekker snuggere vriendenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik riep gisteren in de whatsapp chat: hey, zullen we karten met z'n allen? 15 juni?
Paar reageren, leuk, prima.
Hoor ik net dat 2 vrienden - die écht in de whatsapp zitten! - gisteren bedacht hebben 'we kunnen 15 juni wel een BBQ organiseren'. Maar dat zeggen ze niet echt, neeeee. Echt 0 reactie van hun kant. Nog steeds niet.
Het licht was al uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan neem je niet eens de moeite om hier de honeurs waar te nemen![]()
![]()
nee, het betekent dat ze communicatief gezien ontzettend stom zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Combineren! Maar wel vreemd dat ze niks zeggen? Betekent dat dat de rest wel uitgenodigd is en jullie niet?
Jupquote:
If you pay peanuts you'll get monkeys....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee, het betekent dat ze communicatief gezien ontzettend stom zijnDe enige reden dat ik wéét dat ze plannen in die richting hebben komt doordat E. nog met 1 van de 2 gepraat heeft
[..]
Jup
Nouja, er is een dag voorbij. Lijkt me niet zo vreemd dat ze dan nog niet gereageerd hebben?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee, het betekent dat ze communicatief gezien ontzettend stom zijnDe enige reden dat ik wéét dat ze plannen in die richting hebben komt doordat E. nog met 1 van de 2 gepraat heeft
En die heeft meteen gezegd dat ze dat dan misschien eerst even moesten overleggen met mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |