Houdoequote:
ik vind van wel, als je kijkt naar het totaalplaatje. Ik heb wel genoeg films gezien die wat extremer zijn en daar belachelijk goed in zijn, maar favoriet blijft American Beauty. Te vaak al gezien ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste film ooit is wel wat overdreven.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Ik pas één keer. Ga ik nog wel een keer herzien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind van wel, als je kijkt naar het totaalplaatje. Ik heb wel genoeg films gezien die wat extremer zijn en daar belachelijk goed in zijn, maar favoriet blijft American Beauty. Te vaak al gezien ook
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
GGMM doe even statement in OP
[ afbeelding ]
Dank is groot
against modern fok ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Dank is groot
[ afbeelding ]
Dank is groot
[ afbeelding ]
Dank is groot
hahaha slechte shopquote:
quote:
The fuckquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:00 schreef Jimbo het volgende:
GC / [Breaking news] FOKSTOK ontvoerd
ok, wie van jullie grappenmakers is dit ?like wtf serieus....
Uuhm, mijn naam staat er niet eens tussenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:00 schreef Jimbo het volgende:
Hahaha de teringquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:00 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:00 schreef Jimbo het volgende:
edit je OP dan evenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uuhm, mijn naam staat er niet eens tussen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:00 schreef Jimbo het volgende:
quote:
Dat maakt van jou wel een verdachte.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uuhm, mijn naam staat er niet eens tussen
Hahahaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:00 schreef Jimbo het volgende:
Denken dat wij aan die onzin doen, maar een samenvatting?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:00 schreef Jimbo het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1978915
hmf ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:05 schreef Grifte het volgende:
Het aantal verwijzingen naar de onbetwiste leider HMF + taalgebruik maakt het wel redelijk duidelijk wie het schreef
quote:
Een "leuk" spel waarbij je de fokstok ergens moet verstoppen en foto's van die locatie moet maken.quote:
De stok van dannyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Aangezien ik er niet meer bij mag wellicht een gedeelde luststok?
ik zal hem eens ergens verstoppen waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een "leuk" spel waarbij je de fokstok ergens moet verstoppen en foto's van die locatie moet maken.
Amsterdam?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal hem eens ergens verstoppen waar de zon niet schijnt![]()
Danny zijn lustspier schijnt wel een behoorlijk formaat te hebben. Ik voelde mij behoorlijk vernederd na mijn laatste ban.quote:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een "leuk" spel waarbij je de fokstok ergens moet verstoppen en foto's van die locatie moet maken.
log met je modkloon in en pak die op erbijquote:
scherp +2quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny zijn lustspier schijnt wel een behoorlijk formaat te hebben. Ik voelde mij behoorlijk vernederd na mijn laatste ban.
Jou hebben we nodig!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven een mentholsigaret op. Het is geen aanrader.
Toen ik nog blowaka was wel eens noodgedwongen jonkel moeten draaien met menthol sigaretquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven een mentholsigaret op. Het is geen aanrader.
Hoezo begin je er uberhaupt aan. Vrienden van me doen dat ook alquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef ValHallen het volgende:
Alsof een enkele kans op kanker nog niet genoeg was?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef ValHallen het volgende:
gore hippyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik nog blowaka was wel eens noodgedwongen jonkel moeten draaien met menthol sigaretDat is pas echt smerig.
Mentholsigaretten veroorzaken ook een nare ziekte in de vagina?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alsof een enkele kans op kanker nog niet genoeg was?
Het was wel leuk jaquote:
misschien als je vaginaal rookt..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mentholsigaretten veroorzaken ook een nare ziekte in de vagina?
ik mis ook wel eens kutquote:
nquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
Niemand op het idee gekomen om de tekst te kopiëren?
neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
Was nog te druk bezig met lezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
Nee, maar ik heb hem inmiddels wel gelezen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jou hebben we nodig!
Haal die OP terug van dat topique.
En? Doe eens posten hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb hem inmiddels wel gelezen.
en nu ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
deze heeft een gang van 6-cm + ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:16 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
[ afbeelding ]De fok-proof versie.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Je huidige relatie is veelte zoetsappig.
En ja het moet stuk
Ff screentje DM'en danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Samenvatting : GET HMF BACK!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef Muto het volgende:
Wie heeft er een goed geheugen en kan een samenvatting geven?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef Muto het volgende:
fokstok is zoek, iemand wil kaasblokjes in ruil ervoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef Muto het volgende:
Jaag MrStylo zijn vriendje eens weg in plaats van een uitnodiging.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
in mijn anus denk ik, zal zo effe kijken
ja maar dan kunnen we hem in de op zettenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat dat gewaardeerd wordt. Die HMF toch.
quote:
Was hij het?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
niet leverbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:18 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
http://www.willie.nl/nmc/(...)&r=widget_zoeken&t=1
Voor meer info
Niet op voorraad
quote:
Hebben ze hem nu al getraceerd ja? Wat een noob. Of is het een gokje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
pics?:~quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
http://www.willie.nl/nmc/i_511-lady-flamingo.aspx?
Lady Flamingo daarentegen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |