Danny zijn lustspier schijnt wel een behoorlijk formaat te hebben. Ik voelde mij behoorlijk vernederd na mijn laatste ban.quote:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een "leuk" spel waarbij je de fokstok ergens moet verstoppen en foto's van die locatie moet maken.
log met je modkloon in en pak die op erbijquote:
scherp +2quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny zijn lustspier schijnt wel een behoorlijk formaat te hebben. Ik voelde mij behoorlijk vernederd na mijn laatste ban.
Jou hebben we nodig!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven een mentholsigaret op. Het is geen aanrader.
Toen ik nog blowaka was wel eens noodgedwongen jonkel moeten draaien met menthol sigaretquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven een mentholsigaret op. Het is geen aanrader.
Hoezo begin je er uberhaupt aan. Vrienden van me doen dat ook alquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef ValHallen het volgende:
Alsof een enkele kans op kanker nog niet genoeg was?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef ValHallen het volgende:
gore hippyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik nog blowaka was wel eens noodgedwongen jonkel moeten draaien met menthol sigaretDat is pas echt smerig.
Mentholsigaretten veroorzaken ook een nare ziekte in de vagina?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alsof een enkele kans op kanker nog niet genoeg was?
Het was wel leuk jaquote:
misschien als je vaginaal rookt..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mentholsigaretten veroorzaken ook een nare ziekte in de vagina?
ik mis ook wel eens kutquote:
nquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
Niemand op het idee gekomen om de tekst te kopiëren?
neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
Was nog te druk bezig met lezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
Nee, maar ik heb hem inmiddels wel gelezen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jou hebben we nodig!
Haal die OP terug van dat topique.
En? Doe eens posten hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb hem inmiddels wel gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |