quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:49 schreef Dimauro het volgende:
Ok voor jullie muziekkenners moet dit een eitje zijn, wie is deze man?
[ afbeelding ]
Johnny Cash dus.quote:
Blogman +1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:50 schreef Blogman het volgende:
Ah, nog even een vervolg gezocht Cash --> Money - Pink Floyd
Wat van wie?quote:I've no excuse, I just want you to use me
Take me and abuse me
I got no taboos, I'll make a trade with you
Do anything you wa-ant me to
MethodMich +1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:25 schreef methodmich het volgende:
The Adventures Of Stevie V - Dirty Cash (Money Talks)
quote:Look, here's a cool investment
They're tellin' him he just can't lose
So he goes off and tries to find a partner
But all he finds are users (users)
All he finds are snakes in every color
Every nationality and size
Wie vult woord 1 tot en 5 van deze Top 10 kneiter uit 1982 even voor me in?quote:Wanneer je me zoekt ik zit in de ...1
Verdien daar m'n boterham met mijn ...2
Ik doe voor de klant, alles wat ie maar wil
Want hij betaald toch ...3
Iedere avond hetzelfde lied
Een wippie met Karel een wippie met ...4
En ook voor een triootje ben ik niet bang
Omdat ik dan ...5
Klopt helemaal hoor!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef belsen het volgende:
Money don't matter 2 nite van Prince & the NPG.
Ik zou hopen dat het over de avondschool gaat, gezien de erbarmelijke spelling van deze hoofdpersoon.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie vult woord 1 tot en 5 van deze Top 10 kneiter uit 1982 even voor me in?
Het was in ieder geval nachtwerk !quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zou hopen dat het over de avondschool gaat, gezien de erbarmelijke spelling van deze hoofdpersoon.
Toch wel een klassiekertje, hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zou hopen dat het over de avondschool gaat, gezien de erbarmelijke spelling van deze hoofdpersoon.
Deze twee zijn alvast goed.quote:
Zullen we gewoon weer lekker verder quizzen. Welk lied van wie?quote:Six o'clock already
I was just in the middle of a dream
I was kissin' Valentino
By a crystal blue Italian stream
But I can't be late
quote:And all the playing's stopped in the playground now
She wants to play with the toys a while
And school's out early and soon we'll be learning
And the lesson today is how to die
pipster +1quote:
quote:are a British four-piece girl group formed in 2011, consisting of members Perrie Edwards, Jesy Nelson, Leigh-Anne Pinnock, and Jade Thirlwall.[1] They were formed exclusively for the eighth series of The X Factor, where they became the first group entry to win in the programme's eight-year history. Following their victory, they signed with Simon Cowell's record label Syco Records. The group subsequently signed in the United States with Columbia Records
Ik vermoed Ben Liebrand? (vervolgvraag?)quote:
robdriessen + 1quote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vermoed Ben Liebrand? (vervolgvraag?)
N00biedoobiedoo +1quote:Op maandag 3 juni 2013 12:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, da's toch dat groepje dat bij Graham Norton zat en waarvan er 1 dacht dat een 'Hollywood-wax' inhield dat er een 'H' gewaxed zou worden.
Little Mix?
n00biedoobiedoo +192 +538 +1quote:Op maandag 3 juni 2013 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lex Harding, Tineke de Nooij, Adje Bouman, Rob Out, Tom Collins.
Da's nummer 6quote:
quote:Is it all in that pretty little head of yours?
What goes on in that place in the dark?
pipster + 1quote:
n00biedoobiedoo +1quote:Op maandag 3 juni 2013 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Junkie XL - A little less conversation
Nope, die deed 'Are you lonesome tonight'.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
is er leven op Pluto?-vervolgvraag
[ afbeelding ]
quote:was een Duitse eurodanceact die actief was tussen 1992 en 1997 en nog geregeld een comeback maakte.
De centrale figuur van de act is rapper Tony Dawson-Harrison (Newark, 1962), die als soldaat in Duitsland gelegerd was in de jaren 80. Hij werkte met La Toya Jackson en C.C.Catch voor hij door producer Ruud van Rijen met rapper/producer Ricardo Overman (MC Fixx-It) en Hanks & Janks in 1989 als rapper toegevoegd werd aan de nieuwe danceact Twenty 4 Seven naast zangeres Nance Coolen. In 1991 verliet hij de groep na een conflict met Van Rijen en werd vervangen door Stay-C.
Acda en de Munnikquote:Op maandag 3 juni 2013 22:17 schreef belsen het volgende:
Wie worden geëerd met de Radio 2 Mijlpaal troffee voor 20 jaar bijdrage aan de Nederlandse popmuziek?
Homdeck +1quote:
quote:Maar dat zorgt ervoor dat ik jouw liefde niet vergeet.
Toeters en bellen zijn aan ons toch niet besteed.
Je mag ook blijven als je niet meer van me houdt.
Je gaat je gang maar lief het laat me koud.
belsen +1quote:Op maandag 3 juni 2013 22:33 schreef belsen het volgende:
Van Dik Hout - Alles of niets.
Ooit nog eens gezongen in een bandje. Toen haalde ik het nog.
Je bent de titel vergeten weg te halen..quote:
quote:
Waar vraag ik dan om een titel?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef Blogman het volgende:
[..]
Je bent de titel vergeten weg te halen..
Herman Brood is die man met die papegaai op zn schouderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik zie amper het verschil tussen een Herman Brood en een Ruud De Wild. Kunst is niet mijn ding
Ozzyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:25 schreef Z het volgende:
Nope. Het figuurtje onderop (ogen op stokjes) zou het meest herkenbaar moeten zijn. En de duivel is ook een duidelijke aanwijzing.
Ik weet dat het goed is, gooi die volgende vraag er maar inquote:
Z + 1quote:
quote:is een Nederlandse band uit Amsterdam, opgericht in 2000 en bestaat uit Björn Ottenheim en Daan Schinkel. Bijzonder is dat het instrumentarium van de band alleen uit een orgel en een drumstel bestaat. Het tweetal produceert hiermee donkere en broeierige orgelrock.
quote:'s albums of the late 1970s and early 1980s are regarded as some of the most influential recordings of their time and helped shape the direction of indie rock, industrial music and dance music.
pipster +1quote:
Welk nummer?quote:U2's lead singer Bono wrote the song about the suicide of his close friend Michael Hutchence, lead singer of the band INXS. The song is written in the form of an argument about suicide in which Bono tries to convince Hutchence of the act's foolishness.
Gambolputty +1quote:
Caro Emerald - Stuckquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef Gambolputty het volgende:
Uit welk nummer van wie?
I close my eyes and dream about a sunny holiday
I wish that I was beachin' down in Saint Tropez
Or sitting in the lobby at the fabulous Pierre
With diamonds on my fingers and not a single care
Instead I'm on the Avenue where nobody goes
With fields of green that wilted like a last summer rose
Some people call it paradise, but I call it pain
Baby take me anywhere, but not here again
Die zag ik gisteren nog bij Jools Holland. Ze had een bungalowtent aangetrokken.quote:
Stuck in a bungalowtentquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren nog bij Jools Holland. Ze had een bungalowtent aangetrokken.
quote:Geboren: 24-01-1941 te New York
Beroep: Singer-songwriter
Hobby: Schermen
Houdt van: The Monkees, kerstmis, gitaar, piano
Kindertijd trauma's... komen weer boven.....quote:
I am n00biedoobiedoo .... I said +1quote:
Blogman + 1quote:
methodmich +1quote:
Johan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:24 schreef methodmich het volgende:
Excelsior Recordings heeft een eigen reissue-label opgezet, genaamd Re: .
De eerste uitgave was een reissue van The More I Laugh, The Hornier Due Gets van Hallo Venray. Nu is ook de tweede uitgave bekend gemaakt. Dit wordt een reissue van een album uit 1990, destijds de debuutplaat van de band.
Van welke band is deze reissue?
Lekker belsen! De klassieker Barefoot And Pregnant.quote:
MethodMich +1quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef methodmich het volgende:
Ik vermoed de all star band De Toppers!
quote:Over toppers gesproken: waar kennen we Topper Headon van?
pipster +1quote:
quote:This track is heavily based on the bassline from The Clash's "Guns of Brixton".
Nog even Arn0 +1quote:
En dit is de vierde. Helaas voor Blogman is het Patti Boyd en niet Paulaquote:
Ach..quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En dit is de vierde. Helaas voor Blogman is het Patti Boyd en niet Paula![]()
Mark +1
quote:Langs ieder flatgebouw
Zie ik een bamboetouw
Leven zonder liefde
'k ben op zoek naar![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef belsen het volgende:
"Langs ieder flatgebouw, zie ik een bamboetouw"
Waarnaar ben ik op zoek?
Alliteratie, alliteratie..quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:24 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ja, daar kom ik dus even niet op.
BlueChicagoMoon + 1quote:
Wat van wie?quote:Don't say no no no no no
Just say yeah yeah yeah yeah yeah
And we'll go go go go go
If you're ready, like I'm ready
Lezen, Blogman..quote:
quote:
De leadzang wordt gedaan door een niet-bandlid?quote:
Nee, het zit in de tekstquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:39 schreef belsen het volgende:
De leadzang wordt gedaan door een niet-bandlid?
Bij Blur Phil Daniels...
Ah, dat zit ook in Parklife idd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef pipster het volgende:
Vorsprung durch technik is het enige wat ik aan tekst weet bij U2.
Genauquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef pipster het volgende:
Vorsprung durch technik is het enige wat ik aan tekst weet bij U2.
quote:How can I deny what's inside
Even thought I keep away
Maybe we'll love all our days.
When I get to bed
Late at night
That's the time
She makes things right
Ooh when she makes luv to me.
California Gurls - Katy Perry feat. Snoop Dogg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In de historie van de Top 40 vinden we 1 keer die vervoeging "gurls" terug in een titel.
Welk nummer van wie?
Van California naar Texasquote:
Zou je naast Sharleen de anderen herkennen?quote:
Ja, die linkergast. En van niemand de namen. Ook Sharleen niet. Maar van de band weer wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Zou je naast Sharleen de anderen herkennen?
quote:We love you, brandend zand
Smoorverliefd, met je kop in 't zand
Only you, daar aan de waterkant
Ik heb u lief mijn Nederland
Happy Jack, ben jij ook zo bang
In the summertime, staat een paard in de gang
California girls, return to sender
Let's spend the night together
Fantasie, je veux de l'amour
Girls on film, Lenny Kuhr
Message in a bottle, relax and swing
Surfin', surfin', windsurfin'
Summer in the city, vamos a la playa
Ik vind 't wel mooi zo, ik lijk wel een jojo
Oh was ik maar 'n gijzelaar
Twee halfom en 1 tartaar
Ja wij kunnen door een waterkraan
Ladidie, ladida
Ladidie, ladida...
Arn0 + 1quote:
NoobieDoobieDoo +1quote:
Ken het helemaal niet, maar gokje op de albumtitel?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:32 schreef Arn0 het volgende:
Miles Kane zijn Facebookpagina berichtte onlangs dat "Don't Forget Where You Are" uit is. Wat klopt er niet?
Gokje: de titel klopt niet precies?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:32 schreef Arn0 het volgende:
Miles Kane zijn Facebookpagina berichtte onlangs dat "Don't Forget Where You Are" uit is. Wat klopt er niet?
Of er hoort 'at' achter: dan rijmt het.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:01 schreef methodmich het volgende:
Dan denk ik dat 'where' moet veranderen in 'who'.
En anders gok ik dat 'are' moet wijzigen in 'were'.
Yes. Best wel een flater van de persoon die het postte op FB.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:01 schreef methodmich het volgende:
Dan denk ik dat 'where' moet veranderen in 'who'.
helemaal!quote:Op zondag 9 juni 2013 17:22 schreef Blogman het volgende:
Gokje dan maar: Mother Tongue van Mother Tongue?
Beetje fragmentarisch, maar best fijn !quote:Op zondag 9 juni 2013 17:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
helemaal!
funkrockband die in 1994 heel even hot was op MTV, ook Lowlands aandeed en daarna weinig meer van vernomen.
Good enough: Damagequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Wat van wie?quote:When you go Rwanda, Congo
Take me on your genocide tour
Take me on a truck to Darfur
Take me where you would go
Got static on the satellite phone
Got to get you safe at home
Gonna get you somewhere warm
So you get me all alone
Oeps.. Anyway, Bol_wan heeft het al rechtgezet.quote:
quote:Established in 2012, Beavertown Brewery is the brainchild of, musician and brewer, and Byron Knight, an expert in food and beverage from the USA. It takes its name from the old Cockney name for the site on which the brewery now stands, De Beauvoir Town. It’s an area with a rich heritage and was famed across Victorian London for its ale houses, breweries, rich characters and infinite revelry.
Die man rechts hoef je ook niet te weten, maar wel z'n vader en die is wereldberoemd.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan alles op die foto benoemen, behalve die man rechts...
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef GimmeGore het volgende:
Robert Plant
Mijn telefoon gaf Pattinson als suggestie na Robert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |