Voor vrachtwagenchauffeur?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Zo, gesolliciteerd, geen idee of er iets in de buurt is overigens
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef Haasbeuntje het volgende:
hallon hallon waar sein die reike tata;s
http://www.indeed.nl/cmp/(...)ulp-0fdfb74efec5e9e2quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef msacras het volgende:
jordy waar had je die vacature van huishoudhulp met een ziek loon gevonden?
Iedereen haat je gewoonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
In een groepsgesprek geen reactie krijgen terwijl iedereen het gelezen heeft
ik wil wel op je reagerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
In een groepsgesprek geen reactie krijgen terwijl iedereen het gelezen heeft
Ik reageer wel op jequote:
Grapje lieverdquote:
twee vinkjes betekent dat hij bezorgd isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Grapje lieverdDat hoeft trouwens helemaal niet. Als ik in mijn telefoon in het berichtencentrum een whatsappje krijg worden er ook meteen 2 vinkjes neergezet, terwijl ik het soms helemaal niet heb gelezen. Of ik vergeet gewoon te antwoorden.
Nah dat is toch 1 vinkje? Volgensmij is 2 vinkjes meer dat die persoon het gelezen kán hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
twee vinkjes betekent dat hij bezorgd is
Ik checkte even een paar ''laatst geziens'', raad eensquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Grapje lieverdDat hoeft trouwens helemaal niet. Als ik in mijn telefoon in het berichtencentrum een whatsappje krijg worden er ook meteen 2 vinkjes neergezet, terwijl ik het soms helemaal niet heb gelezen. Of ik vergeet gewoon te antwoorden.
1 vinkje betekent verstuurd naar de server, 2 betekent verstuurd naar de telefoonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Nah dat is toch 1 vinkje? Volgensmij is 2 vinkjes meer dat die persoon het gelezen kán hebben.
Alsnog zegt het niks, ik ga vaak genoeg heel even snel 5 seconden op whatsapp om een belangrijk berichtje te versturen ofzo, maar dan heb ik lang niet altijd de tijd om uitgebreid alle gesprekken te lezen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik checkte even een paar ''laatst geziens'', raad eens
Maar het gaat altijd zo als iemand wat voorstelt om wat te doen vnv
Ja volgens mij ook kan idd. Kijken naar laatst gezien is het betrouwbaarst geloof ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Nah dat is toch 1 vinkje? Volgensmij is 2 vinkjes meer dat die persoon het gelezen kán hebben.
Ahh okéquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
1 vinkje betekent verstuurd naar de server, 2 betekent verstuurd naar de telefoon
Kan met iphone ook, is best chill iddquote:
Maar als je dat uitschakeld kan je zelf geen berichten meer sturen ofzo tochquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Kan met iphone ook, is best chill idd![]()
Je kan trouwens ook gewoon het "laats gezien om..." uitschakelen, haha.
Tsja, ikzelf reageer ook vaak pas laat omdat ik even wil kijken hoeveel mensen er gaan maar volgens mij denkt iedereen zoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Alsnog zegt het niks, ik ga vaak genoeg heel even snel 5 seconden op whatsapp om een belangrijk berichtje te versturen ofzo, maar dan heb ik lang niet altijd de tijd om uitgebreid alle gesprekken te lezen.
Maar lekkere vriendengroep is dat dat, als niemand ooit iets wilt doen op de vrijdag/zaterdagavond
Haha dan kan je prima berichten versturen hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar als je dat uitschakeld kan je zelf geen berichten meer sturen ofzo toch?
Oh wist ik nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha dan kan je prima berichten versturen hoor
Als je uitschakelt wanneer je het laatst gezien bent dan kan je dat gewoon ook niet meer van andere mensen zien. Alleen als je online bent, dat staat er dan wel.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel één vriendin en als ik dan niet binnen 5 minuten antwoord op whatsapp maar ik ben wel online geweest dan krijg ik meteen zo'n berichtje "Huhhuhuhu waarom reageer je niet, zie wel dat je het hebt gelezen!!"![]()
. Janken, laat me.
hahah zo herkenbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Ze heeft me ook een berichtje gestuurd op facebook.. maar omdat k nog niet weet ik daarop moet zeggen heb ik dat berichtje nog steeds niet aangeklikt omdat ik bang ben dat ik dan ook binnen vijf minuten antwoord moet geven.
Hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het wordt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Ze heeft me ook een berichtje gestuurd op facebook.. maar omdat k nog niet weet ik daarop moet zeggen heb ik dat berichtje nog steeds niet aangeklikt omdat ik bang ben dat ik dan ook binnen vijf minuten antwoord moet geven.
Nah, dat is hier niet echt het geval.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het wordt.
Ervaringsdeskundige hier. Bij mij duurt het soms weken voor ik gereageerd heb omdat ik dan eigenlijk niet meer durf te reageren omdat het best wel awkward is om na zo'n lange tijd nog te reageren. Maar ik vind dan eigenlijk ook dat ik het niet kan maken om helemaal niet te reageren dus uiteindelijk zet ik me er dan toch toe om even te reageren.
Ik zeg ook niet dat het bij jou weken gaat duren, maar hoe langer je het uitstelt, hoe meer awkward het wordt.quote:
Heb je hem weerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:47 schreef Rezania het volgende:
Rijk worden.Beter ga je iets doen wat je leuk vindt.
Hoi anaalridder!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je hem weerGa wiskunde maken ofzo
Doe ik al, maar daar verdien ik geen klap mee dus een baantje voor er naast wat goed verdient vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:47 schreef Rezania het volgende:
Rijk worden.Beter ga je iets doen wat je leuk vindt.
ik wil de hele dag laminaat woordgrapjes maken zoals lamme naad maar er is niemand om tegen te vertellenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:00 schreef Rezania het volgende:
Heb al de hele dag zin om dat woord te gebruiken.
Nou je weet wat je te doen staat, spill the guts here!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil de hele dag laminaat woordgrapjes maken zoals lamme naad maar er is niemand om tegen te vertellen
Gewoon op FOK! vertellen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil de hele dag laminaat woordgrapjes maken zoals lamme naad maar er is niemand om tegen te vertellen
Neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zat ook net in die FAQ te zoekenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:09 schreef supersof het volgende:
http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20951546
gr gr
Is best logisch toch. Hoe kan een telefoon nou weten dat je iets gelezen hebtquote:
Serieusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:15 schreef supersof het volgende:
Ik spreek mijn vrienden gewoon via de mail
Sommige wel. Maar dat is een andere vriendengroep die ik niet zo vaak spreek. Twee meisjes die ik elke week wel zie spreek ik via de mail en eentje heeft facebook. Dus daarmee ook wel elke dag fbchat.quote:
Ah oke, ik ken eigenlijk niemand meer die geen whapp heeftquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Sommige wel. Maar dat is een andere vriendengroep die ik niet zo vaak spreek. Twee meisjes die ik elke week wel zie spreek ik via de mail en eentje heeft facebook. Dus daarmee ook wel elke dag fbchat.
Dit mis ik persoonlijk nog, ontvang het liever op beiden mobieltjes.quote:''Kan ik één WhatsApp-account verifiëren op meerdere telefoons of met meerdere telefoonnummers?
Velen onder jullie hebben diverse telefoons of verschillende nummers en willen WhatsApp met één nummer gebruiken maar op twee telefoons en omgekeerd. WhatsApp kan momenteel alleen worden geverifieerd met één nummer op één apparaat.''
Whatsapp is nice. Maar geen levensbehoefte zoals velen het zienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke, ik ken eigenlijk niemand meer die geen whapp heeftJa mijn broertje maar die telt niet
Waarom heb je twee mobieltjes?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit mis ik persoonlijk nog, ontvang het liever op beiden mobieltjes.
Nu in bed liggenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:20 schreef Rezania het volgende:
Ik wil niet meer van mijn nest komen, help.
Voor mij ook niet, als ik op vakantie ga red ik het wel zonder wifiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Whatsapp is nice. Maar geen levensbehoefte zoals velen het zien
Voor dingen die mijn vriendin niet mogen zienquote:
Smaaaaartphonequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
godver, mobiel is echt een belachelijk woord
Het is half 8 manquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:20 schreef Rezania het volgende:
Ik wil niet meer van mijn nest komen, help.
Ja idd wel leuk maar ik ben er niet afhankelijk van. Wel lekker rustig zonder WIFI merk je ook gelijk hoe een week zonder internet is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:25 schreef zwerty het volgende:
Ik was in Spanje zo blij als er wifi was :'D
Toen ik even ging liggen was het pas 10 voor 7.quote:
oh ok dan vat ik hem nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik had geen punt. het was een grapje.
tuurlijk had je geen punt je bent geen potloodquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik had geen punt. het was een grapje.
vriendjes worden op hyves ;$ ;$ ;$quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:38 schreef zwerty het volgende:
Toen ik een jaar of 10 was ging ik op icq chatten met allemaal mensen en deed ik alsof ik een chickie was en zei ik kom om dat tijdstip naar station utrecht blabla
badass
Nee de post van jou voegen veel toe hier:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgende keer even doen voordat je niets toevoegende posts maakt die mijn voornaam bevestigen
quote:
alleen als je respect geeft xquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vriendjes worden op hyves ;$ ;$ ;$
ik maak een grapje, dat jij hem niet begrijpt betekent niet dat hij niets toevoegt kaythncbyequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee de post van jou voegen veel toe hier:
[..]
Grapjes voegen sowieso niks toe. Je spreekt jezelf tegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik maak een grapje, dat jij hem niet begrijpt betekent niet dat hij niets toevoegt kaythncbye
Ik ben altijd trots op jequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:49 schreef Rezania het volgende:
Ik ben van mijn nest af gekomen, wees trots op mij.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, als ik op vakantie ga red ik het wel zonder wifi
[..]
Voor dingen die mijn vriendin niet mogen zien![]()
![]()
![]()
NeeHad een keer een LG gekocht toen bartsmit een prijsfout had gemaakt, 31 euro kon ik hem niet laten liggen
Daarna een Nexus 4 gekocht (Nexus 4 kan je vergelijken met S3 ofzo) En nu gebruik ik die LG als mp3 speler omdat er geen microsd in mijn Nexus4 kan
Ook neem ik die LG mee naar het werk omdat een Nexus 4 in de broekzak toch iets te groot is als je de hele dag moet werken
quote:
I want cookiesquote:
Ik ook, waarom vragen ze het dan nog? Geef ze gewoon.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, waarom vragen ze het dan nog? Geef ze gewoon.
Nice, bedankt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://www.cookiesok.com/ problem solved bedank me later
quote:
Wat is er nou zo bijzonder aan die klikjes en toetsen te pulsen dan heb het nut nooit zo gesnaptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
Godver, ik was blijkbaar maandenlang niet ingelogd bij Whatspule.
Ik ben gewoon benieuwd hoeveel ik per maand typ.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan die klikjes en toetsen te pulsen dan heb het nut nooit zo gesnapt
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd hoeveel ik per maand typ.Ik hoef het niet speciaal te delen of zo, dat zit er gewoon bij.
Ah oke, had weleens gezien dat er een hele competitie was tussen team FOK! en team Tweakersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd hoeveel ik per maand typ.Ik hoef het niet speciaal te delen of zo, dat zit er gewoon bij.
Jongen, ik heb WhatPulse.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]WhatPulse komt eerder in de buurt
Ja, daar let ik niet zo veel op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke, had weleens gezien dat er een hele competitie was tussen team FOK! en team TweakersEn dat mensen op 1 bepaald tijdstip allemaal gezamenlijk pulsen ofzo.
whatspulequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb WhatPulse.
[..]
Ja, daar let ik niet zo veel op.Zit wel bij een team, maar gewoon voor de lol.
hihiquote:
Nou meid, het is toch wat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb WhatPulse net weer een maand ofzo
1.1m keys, 300k clicks[ afbeelding ]
quote:
jaa bruno marsquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wat met twee tabbladen.
Wat is dezequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.urban75.org/useless/bored.html
omg kan dat echtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat is deze
Try to swallow your tongue
(Amusement Potential: 1-2 minutes)
There's not much to say about this one. It is possible, but really stupid.
Neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.urban75.org/useless/bored.html
Dat kan, is ook mogelijk dodelijk.quote:
Je hebt toch niks beters te doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat is deze
Try to swallow your tongue
(Amusement Potential: 1-2 minutes)
There's not much to say about this one. It is possible, but really stupid.
Moet je aardig wat moeite doen lijkt mequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat kan, is ook mogelijk dodelijk.
Je tong inslikken kan ook gebeuren tijdens een epilepsie aanval
Ja, mensen gaan daar soms aan dood als ze flauwvallen.quote:
omg neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat kan, is ook mogelijk dodelijk.
Je tong inslikken kan ook gebeuren tijdens een epilepsie aanval
Ik zou het ook helemaal niet proberen tenzij je graag dood wil.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
omg needat lijkt me echt vies.
Ik probeerde het net maar durfde het niet![]()
![]()
![]()
hahahahah bah bah bahquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou het ook helemaal niet proberen tenzij je graag dood wil.
Maar hij kan dan wel de andere kant opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe kan je je tong inslikkenhij zit vast
tong uit je mond laten hangen, heel hard met je kin op tafel slaan. en m dan inslikkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
dankjequote:
Een lul kan je ook inslikken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
lolwatquote:
Ik zou er kotsneigingen van krijgenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lolwat
heb wel paar keer gezien hoe vriendinnen zo'n rode dropveter inslikte en dan het uiteinde nog vasthielden met hun vingers, en als ze het in hadden geslikt konden ze het zo weer uit hun keel trekken
Nou, zo kan je dus alles inslikken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lolwat
heb wel paar keer gezien hoe vriendinnen zo'n rode dropveter inslikte en dan het uiteinde nog vasthielden met hun vingers, en als ze het in hadden geslikt konden ze het zo weer uit hun keel trekken
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goede ademhaling en t gaat goed hoor
zelfde met deepthroat
Dat is technisch gezien al inslikken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
goede ademhaling en t gaat goed hoor
zelfde met deepthroat
Tot 7 uur in de ochtend? Wat voor werk doe jequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mooi
ik moet toch werken van 15:00 tot 07:00
horecaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Tot 7 uur in de ochtend? Wat voor werk doe je?
ik had dat wel eens toen k nog bij de kruidvat werkte als kassagurlquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:54 schreef nodig het volgende:
GC / Fantaseren kassameisjes ook over hun klanten?
Wat is dit nou weer voor topic dan
Ga werken, pauper.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:57 schreef jordyqwerty het volgende:
zal ik maar breaking bad gaan kijken dan
JAAAAAAAquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:57 schreef jordyqwerty het volgende:
zal ik maar breaking bad gaan kijken dan
Is een catering bedrijf wat je in kan huren.quote:
Waar dan? Nog leuke baantjes of gewoon vakkenvullen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dinsdag sollicitatiegesprek, en nog eens vijf keer gesolliciteerd vandaag![]()
Ligt eraan wat voor feest het isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah ik ook maar ik ben meestal uiterlijk een uurtje of 4 half 5 thuis
Postvoorbereider voor ¤7/u maar dat is maar 6 uur in de weekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar dan? Nog leuke baantjes of gewoon vakkenvullen?
Oh, dat klinkt wel vermakelijk. Tenminste, zolang je die mensen zelf maar niet hoeft te poetsen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Postvoorbereider voor ¤7/u maar dat is maar 6 uur in de weeken hopelijk huishoudelijke hulp, dat is baas
Beetje lullen met die mensen, afwas doen, beetje eten maken, poetsen blabla je snapt het wel
Even lekker de rug van een behaarde bejaarde schrobben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel vermakelijk. Tenminste, zolang je die mensen zelf maar niet hoeft te poetsen.
Nee man, thank godquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel vermakelijk. Tenminste, zolang je die mensen zelf maar niet hoeft te poetsen.
vriendin deed verzorgende opleiding, mbo 3quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even lekker de rug van een behaarde bejaarde schrobben.
Ik weet niet of ik het wil wetenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vriendin deed verzorgende opleiding, mbo 3de verhalen van haar als ze terugkwam van stage..
Bejaard hoeft niet per se he, iemand met heel erge reuma kan ook niet bijzonder veel. Tevens heb je daar een diploma voro nodig geloof ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even lekker de rug van een behaarde bejaarde schrobben.
Hehe, een diploma bejaardenschrobber.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee man, thank godZal je wel een diploma ofzo voor moeten hebben
Alles kan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bejaard hoeft niet per se he, iemand met heel erge reuma kan ook niet bijzonder veel
maar die mensen zijn zo zieligquote:
Straks kom je bij zo'n oude rijke teef terecht en wil ze neuken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Huishoudelijke hulp dus, denk maar niet dat ik bejaarde ga helpen zitten schijten[ afbeelding ] da's thuiszorg meen ik
Ruim mijn kamer opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Huishoudelijke hulp dus, denk maar niet dat ik bejaarde ga helpen zitten schijten[ afbeelding ] da's thuiszorg meen ik
Als ze er niks aan kunnen doen is hetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar die mensen zijn zo zieligals ze gewoon normaal zijn en 100% in hun hoofd maar ze kunnen gewoon amper lopen of opstaan.. dan moet je hun als verzorgende wassen in de douche en nieuwe luiers omdoen enzo..
ik zou me zo erg schamen
maar dan zijn er ook mensen die zich totaal niet schamen en gewoon in hun broek plassen als ze aan de eettafel zitten
ik heb zoveel verhalen gehoord
okiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is een catering bedrijf wat je in kan huren.
Voor feestjes, huwelijken, festivals e.d. alles in één zegmaar.
Dus horeca.
Jij hebt echt veel vrije tijd hè?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik had via een website een brief naar een gedetineerde gestuurd en ik kreeg er vandaag een terug
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks kom je bij zo'n oude rijke teef terecht en wil ze neuken.
oh ja dat ken ik, leuke figuren zitten er op die site joh, 'incarcerated for murdering her child, father, and mother'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik had via een website een brief naar een gedetineerde gestuurd en ik kreeg er vandaag een terug
Nee, geen death row, kinderverkrachters, moordenaars oid. Zit drie jaar vast voor 'unlawful weapon posession'.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh ja dat ken ik, leuke figuren zitten er op die site joh, 'incarcerated for murdering her child, father, and mother'
Hoe typ jij een brief dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
10 minuten typen, wow man! Overigens was dat vier weken geleden
quote:Hey gozer.
Ik ben Jordy en ik verveelde me, dus ik stuur je deze brief.
Hoe is het om in de gevangenis te zitten?
Laat je vaak het zeepje vallen?
Steek je veel mensen neer?
Hoor het graag van je.
gr gr
Nee, maar over een uitgebreide brief doe ik wel wat langer dan 10 minuten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zoiets
Deed je daar 10 minuten over? Nou
omg wat tofquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Er zit een limiet aan via internet, dat mag je alleen gebruiken voor je eerste brief zeg maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar over een uitgebreide brief doe ik wel wat langer dan 10 minuten.
Dude, ik zou niet zo een brief typen. _o-quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga een brief typen zoals rez dat zou doen
ohquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, ik zou niet zo een brief typen. _o-
Maak een broodje shoarma van hem.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus: Turkse teamleider is na sluitingstijd in de winkel, hoeft niet eens te werken.
Gaat mij vervolgens persoonlijk zitten te beledigen en gaat door de intercom mij frikandel noemen omdat ik vandeweek een keer zo'n broodje at. Dus ik ben een varken (). Ik vraag hem of ie misschien alsjeblieft zijn harses wil sluiten en zich met zijn eigen gezeik wil bemoeien, want ik ben aan het werk.
Zegt ie dat ik een kankerracist ben, ''zoals alle Nederlanders '' (x10000)
En dat alles terwijl alle collega's in de winkel stonden en ik het maar over me heen laten lopen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:13 schreef wietparkiet het volgende:
Hoi ik ben rezania en ik heb een paar vraagjes
ik ben bottom en ik vroeg me af of de gevangenisdouche een goeie plaats is voor seksuele activiteiten
en voor de rest allemaal van die standaardvragen
nou gr gr
nee, ik verveel me de godganze dag al de pleurisquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die salades in de aanbieding zijn tevens wel lekker.
Leuke dag gehad, allen?
Oh ik had heel graag wat zwaars en hards richting zijn bakkes gegooid, maar ik wil mijn baan houdenquote:
de meeste turken zijn zo ontiegelijk onbeschoftquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus: Turkse teamleider is na sluitingstijd in de winkel, hoeft niet eens te werken.
Gaat mij vervolgens persoonlijk zitten te beledigen en gaat door de intercom mij frikandel noemen omdat ik vandeweek een keer zo'n broodje at. Dus ik ben een varken (). Ik vraag hem of ie misschien alsjeblieft zijn harses wil sluiten en zich met zijn eigen gezeik wil bemoeien, want ik ben aan het werk.
En dat alles terwijl alle collega's in de winkel stonden en ik het maar over me heen laten lopen
Geef dit soort gedrag aan bij de filiaalmanager. ik zou dit soort shit never pikken en hem laten zien wat voor'n racist ik benquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
blauwquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallo ik ben sabine ik ben 11 jaar en hou van paardrijden
wat is jouw lievelingskleur
groetjes
hallo,quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, ik zou niet zo een brief typen. _o-
hallo sabinequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
groetjes
gevalletje identiteitscrisisquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de meeste turken zijn zo ontiegelijk onbeschoft
toen ik 13 was werd ik toegevoegd door biboy_nogwat@hotmail.comquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hallo sabine
ik ben henk 69 jaar
ik hou ook van paardrijden
maar ik vind het ook leuk om bereden te worden
dus dat ik jouw paard ben
andersom mag natuurlijk ook
mail me op mijn emieladres:
henk_wil_jou@hotmail.com
xxx henk
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
toen ik 13 was werd ik toegevoegd door biboy_nogwat@hotmail.com____!!!!!!!! geen grap. heb die gast nog flink bezeikt en gedaan alsof ik van de popo was
hallo henkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hallo sabine
ik ben henk 69 jaar
ik hou ook van paardrijden
maar ik vind het ook leuk om bereden te worden
dus dat ik jouw paard ben
andersom mag natuurlijk ook
mail me op mijn emieladres:
henk_wil_jou@hotmail.com
xxx henk
hallo sabine ik ben dirk en ik ben 12 jaar ik vind blauw wel een mooie kleur groetjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
groetjes
hallo sabinequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hallo henk
oke
ik weet niet of dat mag
doe je ook aan sporten
groetjes
Dit jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geef dit soort gedrag aan bij de filiaalmanager. ik zou dit soort shit never pikken en hem laten zien wat voor'n racist ik ben
Hij is hier de racist eerderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geef dit soort gedrag aan bij de filiaalmanager. ik zou dit soort shit never pikken en hem laten zien wat voor'n racist ik ben
als het over de intercom gebeurde zijn er vast collega's die het gehoord hebben. dit soort gekanker op de werkplaats moet je niet tolereren man.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is hier de racist eerderIk heb gewoon mijn werk gedaan en hem verder niet beledigt, dus ik ga morgen naar mijn baas en dan komt het goed hoop ik
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
Waarom ben ik al dagen moe?Nou ja, vandaag weer vroeg slapen.
Zei degene die gewoon iedere dag tot half 1 in z'n nest ligt.quote:
maar de rest van de dag niet moe isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei degene die gewoon iedere dag tot half 1 in z'n nest ligt.
Niet overdrijven, 2 uurquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei degene die gewoon iedere dag tot half 1 in z'n nest ligt.
Ik heb de luxe niet om iedere dag tot half 1 in mijn nest te liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar de rest van de dag niet moe is
Impliceren dat je het druk hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb de luxe niet om iedere dag tot half 1 in mijn nest te liggen.
dan moet je eerder op bed gaan en zorgen dat je meer slaap krijgtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb de luxe niet om iedere dag tot half 1 in mijn nest te liggen.
En de werkende teamleider zei niks er vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als het over de intercom gebeurde zijn er vast collega's die het gehoord hebben. dit soort gekanker op de werkplaats moet je niet tolereren man.
Goed zoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En de werkende teamleider zei niks er van
Morgenmiddag zit ik ook bij mijn baas op kantoor. Verbale intimidatie heet dit. En ik ga hem ook mededelen dat als die turk als teamleider ingedeeld is dat ik mijn taak uitvoer, maar dat hij verder niks over te zeggen heeft. Want al mijn respect is weg.
Druk is anders, kan ik nog niet iedere dag uitslapen.quote:
Gisteren ging ik om half 10 pitten, aan één stuk doorgeslapen tot 7 uur 's ochtends, maar nog steeds zijn mijn benen moe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan moet je eerder op bed gaan en zorgen dat je meer slaap krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |