En met name hun mooien klanten zoals ik.
Dat vroeg ik me net af, want meestal zijn kassameisjes (in tegenstelling van wat de media je wilt doen geloven) wel knap, niet allemaal overigens er zitten ook oudere kassavrouwen tussen en soms meisjes met een best wel raar hoofd qua vorm en je moet dat maar aanzien elke dag.)
Maar als er dus een knappe tussen zit die zie je dan vaker, maar het zou matig debiel zijn om aan de kassa zo'n meisje dan te zeggen dat je haar knap vind maar ok dat terzijde.
Je ziet ze dus dan vaker want ze zitten zo nu en dan eenmaal aan die kassa, en als je er op let kun je wel het verschil zien/horen tussen 'prettige dach noch' en 'hihi' momenten oftewel hoe ze getrained als een supermarkt aapje automatisch het na-het-betalen stukje opratelen en hoe er toch even echt menselijk sociaal contact is tussen kassameisje en klant. (en daar heb ik écht oog en oor voor ja, want na 29 jaar aan opgeklopt enthousiasme, nep spontaniteit en catwalk glimlachen te hebben moeten aanschouwen in de wereld van de commercie is dat best wel makkelijk.
Om een lang verhaal kort te maken, als je dan zo'n mooien kassameisje ziet dat in een wereld die zwart wit en steriel is even wat kleur verft, dan fantaseer je voorzichtig even hoe het zou zijn als dat je vriendinner zou zijn die je wist dat zou komen.
Zouden kassameisjes dat ook hebben bij de echte' klanten? (dus niet de klanten die 1: naar de grond staren en 'geen bonnetje' fluisteren. 2: "hoere vuige apekuthoed supermarkt, kan er geen kassa bei, hoere vuige rij hier' roepen en je boos aankijken als je als mooien kassameisje daar niet op reageerd, of 3: ook net zo nep zijn als je neppe collega en nep blij doen, matig dom is dat.
Dus als er een echt oprecht aardig en matig knappe (zoals Bg) bij je aan de kassa staat en je met zijn mannelijk voorkomen en lieve woordjes aanspreekt, dat je dan ook denkt van "zou wel leuk zijn als dat mijn vrind was, dan zouden we kunnen zoenen ookwel, hihi"
Of hebben jullie mooien kassameisjes dat nooit en zijn jullie door jarenlang hetzelfde moeten zeggen in een 1 bij 1 hokje verhardt?

Ik hoop dat er kassameisjes zijn op fok (de mooien versie overigens, en niet dik, dik is niet mooi, ook niet als je make up op hebt nee, en ook niet in de club) die over deze vraag willen vertellen en antwoorden.
Groetjes jullie trouwe aan de kassa-kom-meneer 'Baajguardian.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.