Nou nou Baaj, volgens mij ben jij ook geen slanke god..quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:46 schreef BaajGuardian het volgende:
en niet dik, dik is niet mooi, ook niet als je make up op hebt nee, en ook niet in de club)
fixed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou nou Baaj, volgens mij ben was jij ook geen slanke god..
alleen serieuze reacties graag, met name van mooien kassameisjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Ja ze vingeren zichzelf trillend klaar onder die kassa.
Faalquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:52 schreef BaajGuardian het volgende:
afgekapt toen.
En ja dat is echt gebeurd ja.
Nee niet faal, ik ben geen manslet, ik praat niet met meisjes om ze te neuken oid, wat heb je daar aan.. behalve dat je ziektes krijgt.quote:
:/quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:08 schreef destrovel het volgende:
Ze fantaseren alleen over je als je condooms komt afrekenen.
Dan moet je er ook meteen op inspringen met "Zullen we ze samen even testen?".
Guaranteed win!
Waarheen? naar de subway? :/quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:14 schreef GekkePoes het volgende:
Dus jij hoopt dat dat leuke kassameisje ook over jou fantaseert?
Vraag haar mee uit
Ja?... Sorry hoor ik ben geen 15 meer dus ik loop niet rond met een hidden agenda oid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:26 schreef destrovel het volgende:
Dus je wil gewoon een gezellig gesprek met ze aangaan?
Zonder ook maar een toekomstige intentie van vleselijke liefkozing? Rrrrrright
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:31 schreef Unmountable het volgende:
Waarom denk je hierover?
TS is obsessed en heeft een voorliefde voor mooien kassameisjes![]()
Nee, want als 29-jarige is het wel gezond om te hopen dat 16-jarige meisjes over je fantaseren zodat je daarna met ze kan afspreken om een kop koffie en een goed, diepgaand gesprek te hebben?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja?... Sorry hoor ik ben geen 15 meer dus ik loop niet rond met een hidden agenda oid.
TS is een autist. Snap dat danquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:26 schreef destrovel het volgende:
Dus je wil gewoon een gezellig gesprek met ze aangaan?
Zonder ook maar een toekomstige intentie van vleselijke liefkozing? Rrrrrright
ooh ik had de foto niet gezienquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
b u i k s n o r buiksnor
kan zo in lingo
Was jij niet in zo'n interview?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:46 schreef BaajGuardian het volgende:
En met name hun mooien klanten zoals ik.
Dat vroeg ik me net af, want meestal zijn kassameisjes (in tegenstelling van wat de media je wilt doen geloven) wel knap, niet allemaal overigens er zitten ook oudere kassavrouwen tussen en soms meisjes met een best wel raar hoofd qua vorm en je moet dat maar aanzien elke dag.)
Maar als er dus een knappe tussen zit die zie je dan vaker, maar het zou matig debiel zijn om aan de kassa zo'n meisje dan te zeggen dat je haar knap vind maar ok dat terzijde.
Je ziet ze dus dan vaker want ze zitten zo nu en dan eenmaal aan die kassa, en als je er op let kun je wel het verschil zien/horen tussen 'prettige dach noch' en 'hihi' momenten oftewel hoe ze getrained als een supermarkt aapje automatisch het na-het-betalen stukje opratelen en hoe er toch even echt menselijk sociaal contact is tussen kassameisje en klant. (en daar heb ik écht oog en oor voor ja, want na 29 jaar aan opgeklopt enthousiasme, nep spontaniteit en catwalk glimlachen te hebben moeten aanschouwen in de wereld van de commercie is dat best wel makkelijk.
Om een lang verhaal kort te maken, als je dan zo'n mooien kassameisje ziet dat in een wereld die zwart wit en steriel is even wat kleur verft, dan fantaseer je voorzichtig even hoe het zou zijn als dat je vriendinner zou zijn die je wist dat zou komen.
Zouden kassameisjes dat ook hebben bij de echte' klanten? (dus niet de klanten die 1: naar de grond staren en 'geen bonnetje' fluisteren. 2: "hoere vuige apekuthoed supermarkt, kan er geen kassa bei, hoere vuige rij hier' roepen en je boos aankijken als je als mooien kassameisje daar niet op reageerd, of 3: ook net zo nep zijn als je neppe collega en nep blij doen, matig dom is dat.
Dus als er een echt oprecht aardig en matig knappe (zoals Bg) bij je aan de kassa staat en je met zijn mannelijk voorkomen en lieve woordjes aanspreekt, dat je dan ook denkt van "zou wel leuk zijn als dat mijn vrind was, dan zouden we kunnen zoenen ookwel, hihi"
Of hebben jullie mooien kassameisjes dat nooit en zijn jullie door jarenlang hetzelfde moeten zeggen in een 1 bij 1 hokje verhardt?
Ik hoop dat er kassameisjes zijn op fok (de mooien versie overigens, en niet dik, dik is niet mooi, ook niet als je make up op hebt nee, en ook niet in de club) die over deze vraag willen vertellen en antwoorden.
Groetjes jullie trouwe aan de kassa-kom-meneer 'Baajguardian.
En ze het aanpakt met dr natte vingersquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja, terwijl jij portefeuille pakt om de boodschappen af te rekenen sopt het kassameisje bijna van haar stoel af en fantaseert ze over hoe jij je paarsgepunte lans in haar strakke natte gleufje schuift om haar eens haar goed hard te nemen. Terwijl ze visualiseert hoe dat zou gaan vingert ze zichzelf stiekem klaar onder die kassa. Dat lukt haar allemaal juist voordat jij opkijkt en je geld overhandigd.
wat..quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:52 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
TS is een autist. Snap dat dan![]()
Naar de buitenwereld uitstralen dat hij een alpha mannetje is. Terwijl hij ergens tussen delta en Lima mannetjes zweeft
Ik ben dat middelste kassameisje, hoi!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar hoeveel van jullie zijn nou kassameisje? Geen een he..
Inderdaad, dus laat de kassameisjes zelf even antwoorden dan.
Wat een assumpties allemaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef DonJames het volgende:
Het enige mogelijke contact wat TS heeft met vrouwen is in de supermarkt? ("mogelijk contact" want hij fantaseert er enkel over en spreekt ze zo te zien niet echt) En hij is 29, wil een strak 16-jarig tienertje, maar hij wil er eigenlijk niet echt mee neuken? Wat dan wel? Helpen met haar huiswerk? Eh?
Vreemd.. :|
Dus je wil wél minderjarige kassameisjes neuken? NOU?? Pedo!!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat een assumpties allemaalWaar verzin je dit.
1: Ik heb genoeg vrouwelijke contacten maar ik heb niet vrouwelijke contacten om te neuken nee.
...
Niet meer of minder dan andere 16-jarigen. Maar als je denkt dat ze over jou dromen enkel en alleen omdat je wat "lieve woordjes" tegen ze zegt hopelijk communiceer je in het echt niet zoals in de OP dan blijft het waarschijnlijk bij fantaseren van jouw kant..quote:2: De vraag is of kassameisjes ook over hun klanten fantaseren in de vorm van 'Hopelijk komt die snel weer hier boodschappen doen' of 'ik zou hem beter willen leren kennen' oid. Niet in de vorm van 'ik wil neuken' nee.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dus je wil wél minderjarige kassameisjes neuken? NOU?? Pedo!!!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je oversexualiseerd het woord fantaseren, daar bedoel ik niks mee.quote:Niet meer of minder dan andere 16-jarigen. Maar als je denkt dat ze over jou dromen enkel en alleen omdat je wat "lieve woordjes" tegen ze zegt hopelijk communiceer je in het echt niet zoals in de OP dan blijft het waarschijnlijk bij fantaseren van jouw kant..Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Dan ben je vast een van de dikke kassameisjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:31 schreef Miousana het volgende:
Ik ben een kassameisje. En nee. Het is niet wederzijds.
Zelfs de lelijkste en dikste kassavrouwtjes zijn niet geïnteresseerd in jou.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan ben je vast een van de dikke kassameisjes.
Maar ik ook niet in hun, verder zijn mooien meisjes wel geinterreseerd in mij ^^quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:33 schreef Miousana het volgende:
[..]
Zelfs de lelijkste en dikste kassavrouwtjes zijn niet geïnteresseerd in jou.
Geloof er niks van met zo'n buiksnorquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar ik ook niet in hun, verder zijn mooien meisjes wel geinterreseerd in mij ^^
Nu de mooien kassameisjes nog.
Oke, mooiboy. Als jij dat maar gelooft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar ik ook niet in hun, verder zijn mooien meisjes wel geinterreseerd in mij ^^
Nu de mooien kassameisjes nog.
Ah, je wil wel zoenen, maar niet neuken. Ja, dat is lastig. Probeer het eens bij het fietsenhok bij de basisschool. Meisjes van die leeftijd zoenen al wel, maar willen meestal nog niet neuken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:31 schreef BaajGuardian het volgende:
..maar ik houd uberhaupt niet van neuken dus ik niet, mischien wel zoenen
...
Maar daar kun je niet mee praten, die hebben trouwens allemaal een telefoon voor zich en daar ben ik op tegen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah, je wil wel zoenen, maar niet neuken. Ja, dat is lastig. Probeer het eens bij het fietsenhok bij de basisschool. Meisjes van die leeftijd zoenen al wel, maar willen meestal nog niet neuken.
a. je wil toch zoenen? Dat gaat niet samen met praten;quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar daar kun je niet mee praten,
Dat is waar, maar dat is bij 16-jarigen alleen maar erger. Misschien zijn de meisjes bij het fietsenhok niet zo'n goed idee. De meisjes bij de zandbak hebben nog geen telefoon en willen ook niet neuken. Misschien is dat een idee!quote:die hebben trouwens allemaal een telefoon voor zich en daar ben ik op tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |