Voor vrachtwagenchauffeur?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Zo, gesolliciteerd, geen idee of er iets in de buurt is overigens
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef Haasbeuntje het volgende:
hallon hallon waar sein die reike tata;s
http://www.indeed.nl/cmp/(...)ulp-0fdfb74efec5e9e2quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef msacras het volgende:
jordy waar had je die vacature van huishoudhulp met een ziek loon gevonden?
Iedereen haat je gewoonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
In een groepsgesprek geen reactie krijgen terwijl iedereen het gelezen heeft
ik wil wel op je reagerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
In een groepsgesprek geen reactie krijgen terwijl iedereen het gelezen heeft
Ik reageer wel op jequote:
Grapje lieverdquote:
twee vinkjes betekent dat hij bezorgd isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Grapje lieverdDat hoeft trouwens helemaal niet. Als ik in mijn telefoon in het berichtencentrum een whatsappje krijg worden er ook meteen 2 vinkjes neergezet, terwijl ik het soms helemaal niet heb gelezen. Of ik vergeet gewoon te antwoorden.
Nah dat is toch 1 vinkje? Volgensmij is 2 vinkjes meer dat die persoon het gelezen kán hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
twee vinkjes betekent dat hij bezorgd is
Ik checkte even een paar ''laatst geziens'', raad eensquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Grapje lieverdDat hoeft trouwens helemaal niet. Als ik in mijn telefoon in het berichtencentrum een whatsappje krijg worden er ook meteen 2 vinkjes neergezet, terwijl ik het soms helemaal niet heb gelezen. Of ik vergeet gewoon te antwoorden.
1 vinkje betekent verstuurd naar de server, 2 betekent verstuurd naar de telefoonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Nah dat is toch 1 vinkje? Volgensmij is 2 vinkjes meer dat die persoon het gelezen kán hebben.
Alsnog zegt het niks, ik ga vaak genoeg heel even snel 5 seconden op whatsapp om een belangrijk berichtje te versturen ofzo, maar dan heb ik lang niet altijd de tijd om uitgebreid alle gesprekken te lezen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik checkte even een paar ''laatst geziens'', raad eens
Maar het gaat altijd zo als iemand wat voorstelt om wat te doen vnv
Ja volgens mij ook kan idd. Kijken naar laatst gezien is het betrouwbaarst geloof ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Nah dat is toch 1 vinkje? Volgensmij is 2 vinkjes meer dat die persoon het gelezen kán hebben.
Ahh okéquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
1 vinkje betekent verstuurd naar de server, 2 betekent verstuurd naar de telefoon
Kan met iphone ook, is best chill iddquote:
Maar als je dat uitschakeld kan je zelf geen berichten meer sturen ofzo tochquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Kan met iphone ook, is best chill idd![]()
Je kan trouwens ook gewoon het "laats gezien om..." uitschakelen, haha.
Tsja, ikzelf reageer ook vaak pas laat omdat ik even wil kijken hoeveel mensen er gaan maar volgens mij denkt iedereen zoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Alsnog zegt het niks, ik ga vaak genoeg heel even snel 5 seconden op whatsapp om een belangrijk berichtje te versturen ofzo, maar dan heb ik lang niet altijd de tijd om uitgebreid alle gesprekken te lezen.
Maar lekkere vriendengroep is dat dat, als niemand ooit iets wilt doen op de vrijdag/zaterdagavond
Haha dan kan je prima berichten versturen hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar als je dat uitschakeld kan je zelf geen berichten meer sturen ofzo toch?
Oh wist ik nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha dan kan je prima berichten versturen hoor
Als je uitschakelt wanneer je het laatst gezien bent dan kan je dat gewoon ook niet meer van andere mensen zien. Alleen als je online bent, dat staat er dan wel.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel één vriendin en als ik dan niet binnen 5 minuten antwoord op whatsapp maar ik ben wel online geweest dan krijg ik meteen zo'n berichtje "Huhhuhuhu waarom reageer je niet, zie wel dat je het hebt gelezen!!"![]()
. Janken, laat me.
hahah zo herkenbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Ze heeft me ook een berichtje gestuurd op facebook.. maar omdat k nog niet weet ik daarop moet zeggen heb ik dat berichtje nog steeds niet aangeklikt omdat ik bang ben dat ik dan ook binnen vijf minuten antwoord moet geven.
Hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het wordt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Ze heeft me ook een berichtje gestuurd op facebook.. maar omdat k nog niet weet ik daarop moet zeggen heb ik dat berichtje nog steeds niet aangeklikt omdat ik bang ben dat ik dan ook binnen vijf minuten antwoord moet geven.
Nah, dat is hier niet echt het geval.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe langer je het uitstelt, hoe moeilijker het wordt.
Ervaringsdeskundige hier. Bij mij duurt het soms weken voor ik gereageerd heb omdat ik dan eigenlijk niet meer durf te reageren omdat het best wel awkward is om na zo'n lange tijd nog te reageren. Maar ik vind dan eigenlijk ook dat ik het niet kan maken om helemaal niet te reageren dus uiteindelijk zet ik me er dan toch toe om even te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |