Veel plezier op US en bedankt voor uw inzetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:24 schreef LompeHork het volgende:
MED / Oerbeerdank voor je tijd en inzet!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
Thanks allen. En uiteraard zal ik mijn roots niet verloochenen.
Mooi ! Anders ken ik nog wel een topic waarin we daarvan niet gediend zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mooi ! Anders ken ik nog wel een topic waarin we daarvan niet gediend zijn
Oertje, bedanktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
Top. Zolang ik maar niet met een natte krant van ome Hork krijg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
De topicpointer van de stonerreeks blijft immer vrij voor jou om aan te passen![]()
Hork heeft minder te zeggen dan ik in mijn stonerreeksquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Top. Zolang ik maar niet met een natte krant van ome Hork krijg.
Nou, klinkt verleidelijk, je weet dondersgoed dat we daar samen van kunnen genietenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Top. Zolang ik maar niet met een natte krant van ome Hork krijg.
Misschien eens tijd om die reeks op te doeken dan maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hork heeft minder te zeggen dan ik in mijn stonerreeks![]()
Respect voor één ieder en elkaars topicpointer
Dit zou op een T-shirt moeten staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
Dat is zo, maar dat weet de rest niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, klinkt verleidelijk, je weet dondersgoed dat we daar samen van kunnen genieten
Het levert wel een hoop extra zware verslavingen opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om die reeks op te doeken dan maar.
Leven en laten leven en zuks *insert wijze speech*quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het levert wel een hoop extra zware verslavingen op
Zou me niks verbazen als hij over een tijdje gewoon uit orde van de volksgezondheid op slot moet
Maar Hork lieft de Stoners en de Stoners lieven Hork
De KH heeft gesprokenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hork heeft minder te zeggen dan ik in mijn stonerreeks![]()
Oerbaasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leven en laten leven en zuks *insert wijze speech*
Tevens Oerhosselaer
Nee, zat zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan kan ik toch nog ONZ mod worden omdat er nu een plaatje vrij komt?
Gewoon gaan moderaten zonder toestemming.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan kan ik toch nog ONZ mod worden omdat er nu een plaatje vrij komt?
Gewoon in je kladblok, moest ik vroeger ook van Ludo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon gaan moderaten zonder toestemming.
Doe het nog steedsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon in je kladblok, moest ik vroeger ook van Ludo.
Ook namens mij dank voor het enigszins op niveau houden van ONZ en hier nog een gratis UI die wat meer past bij US (gebruik niet verplicht).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
Zie UI.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ook namens mij dank voor het enigszins op niveau houden van ONZ en hier nog een gratis UI die wat meer past bij US (gebruik niet verplicht).
[ afbeelding ]
Oké man. Later. En laat het mij weer eens weten als je op de radio bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:20 schreef Paul het volgende:
Anyweetjes, het was weer gezellie Oerbeer. Kus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |