Veel plezier op US en bedankt voor uw inzetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:24 schreef LompeHork het volgende:
MED / Oerbeerdank voor je tijd en inzet!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
Thanks allen. En uiteraard zal ik mijn roots niet verloochenen.
Mooi ! Anders ken ik nog wel een topic waarin we daarvan niet gediend zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mooi ! Anders ken ik nog wel een topic waarin we daarvan niet gediend zijn
Oertje, bedanktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:30 schreef Oerbeer het volgende:
Top. Zolang ik maar niet met een natte krant van ome Hork krijg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
De topicpointer van de stonerreeks blijft immer vrij voor jou om aan te passen![]()
Hork heeft minder te zeggen dan ik in mijn stonerreeksquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Top. Zolang ik maar niet met een natte krant van ome Hork krijg.
Nou, klinkt verleidelijk, je weet dondersgoed dat we daar samen van kunnen genietenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Top. Zolang ik maar niet met een natte krant van ome Hork krijg.
Misschien eens tijd om die reeks op te doeken dan maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hork heeft minder te zeggen dan ik in mijn stonerreeks![]()
Respect voor één ieder en elkaars topicpointer
Dit zou op een T-shirt moeten staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
Respect voor één ieder en elkaars topicpointer
Dat is zo, maar dat weet de rest niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, klinkt verleidelijk, je weet dondersgoed dat we daar samen van kunnen genieten
Het levert wel een hoop extra zware verslavingen opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om die reeks op te doeken dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |