Godverdomme, zit ik daar een half uur werk voor te verrichtenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
Zoveel zinnen zonder het woord 'afbeer', je groeit Monopoly. Ik ben trots op je.
Mijn excuses. Ik las de 2e post pas later.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godverdomme, zit ik daar een half uur werk voor te verrichten
Hihiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik las de 2e post pas later.
quote:
Ik praat enkel met de testservice.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die niet skype met Mono, Moira, Hork en Oerbeer.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die niet skype met Mono, Moira, Hork en Oerbeer.
Eensch.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]HallonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik had Moira. eerst niet zo hoog zitten, mijn excuses daarvoor.
Dat is een +1 voor Monoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik had Moira. eerst niet zo hoog zitten, mijn excuses daarvoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |