Godverdomme, zit ik daar een half uur werk voor te verrichtenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
Zoveel zinnen zonder het woord 'afbeer', je groeit Monopoly. Ik ben trots op je.
Mijn excuses. Ik las de 2e post pas later.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godverdomme, zit ik daar een half uur werk voor te verrichten
Hihiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik las de 2e post pas later.
quote:
Ik praat enkel met de testservice.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die niet skype met Mono, Moira, Hork en Oerbeer.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die niet skype met Mono, Moira, Hork en Oerbeer.
Eensch.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]HallonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik had Moira. eerst niet zo hoog zitten, mijn excuses daarvoor.
Dat is een +1 voor Monoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik had Moira. eerst niet zo hoog zitten, mijn excuses daarvoor.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:56 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik las het ook met een melodietje in mijn achterhoofd.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:09 schreef Bitterlemon het volgende:
Mooi topic, goede OP, gezellige sfeer en dan komt er opeens zo'n zweterige teef aanzetten die de boel eens flink verkracht.
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja pas maar op, we tyfen je zo door een bushokje, hoor. Echt fantastisch.
Niet op reageren, dan blijft ze misschien weg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:09 schreef Bitterlemon het volgende:
Mooi topic, goede OP, gezellige sfeer en dan komt er opeens zo'n zweterige teef aanzetten die de boel eens flink verkracht.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet op reageren, dan blijft ze misschien weg.
Stil blijven staan en geen onverwachtse bewegingen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet op reageren, dan blijft ze misschien weg.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Stil blijven staan en geen onverwachtse bewegingen?
Persies.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Stil blijven staan en geen onverwachtse bewegingen?
Ik zit dit ook echt te lezen en toen kwam er zo'n deuntje opzettenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:56 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik las het ook met een melodietje in mijn achterhoofd.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:03 schreef John.Guidetti het volgende:
Op niet gelezen, maar het ziet er goed uit
verpest mono's topic eens niet eyquote:
REPSECT!quote:
Bazenpost.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 04:18 schreef smitjew het volgende:
Geen verweer tegen oerbeer, ik zal komen net als in mijn dromen.
Mijn anus nat en een genitale wrat.
Dat zal hem leren zijn rug tegen mij te keren. Ik peer hem erin ook al heeft hij geen zin. Dit schreeuwde hij achter mij en toen begon de vrij partij. Auw auw! Dat doet zeer zei ik, maar geen emotie kwam er af van die oerbeer. Toe schoot hij kuit en vloog ik 20cm vooruit. Hij verloor zijn lust en ik werd het rustig tot mijn bewust. Ik was hier niet van gediend, maar het blijft toch je vriend.
Einde
QFTquote:Op zaterdag 30 maart 2013 07:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
verpest mono's topic eens niet ey
Resepct alles <3quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
REPSECT!
Nee maar ben het wel met je eens.
Ze zou het zo doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb serieus laatst gedroomd dat ik met allemaal mensen bij oerbeer op zolder aan het blowen was en dat zijn moeder joints kwam brengen
Ghehequote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef krullenbolletje het volgende:
Ja het was echt een super chille droom maar toen ik wakker werd dacht ik echt "waaaaaaaaat"
Ah shit mijn onderbewustzijn had het foutquote:Op donderdag 4 april 2013 20:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze is hartstikke chill jeweet. Alleen woon ik al jaren niet meer thuis.
Ik heb hier ook een puicke zolder hoor. Je mag 'm gerust eens goed komen bekijken.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ah shit mijn onderbewustzijn had het fout
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb er de laatste tijd steeds meer
WELKE KLAPJOSTI HEEFT DAT NOU WEER GEDAAN DAN?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:59 schreef VMSDKR het volgende:
HALLO?! JONGENS?! HIJ ZAKT NU WEL WEG HOOR.
Hou ik je aanquote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een puicke zolder hoor. Je mag 'm gerust eens goed komen bekijken.
Was mono zo goed?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb er de laatste tijd steeds meer
Nicequote:Op donderdag 4 april 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor eeuwig in mijn geheugen gegrift, jeweet.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor eeuwig in mijn geheugen gegrift, jeweet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |