Niks geen crewbash, ik denk niet dat dit het gaat worden, dat mag ik toch gewoon zeggen ?quote:
Dat kritiek noemenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:20 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Hihaho, een beetje kritiek en met moeders gooien
Oké, komt ie. Even typen. Laat dan wel even openquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat kritiek noemenGeef dan eens fatsoenlijke kritiek.
Wel opschieten want ik moet zo naar mn werkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Oké, komt ie. Even typen. Laat dan wel even open
Dat laat ik aan HeaN over ik ben geen modquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Niks geen crewbash, ik denk niet dat dit het gaat worden, dat mag ik toch gewoon zeggen ?
nee, je dient geen kritiek te hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Niks geen crewbash, ik denk niet dat dit het gaat worden, dat mag ik toch gewoon zeggen ?
A. Ik zie HeaN vaker posten dan jou?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef stoptonendsein het volgende:
A. Ik zie jou te weinig
B. HeaN, paint topics. Zie hem al tijden posten in andere topics: ; 'Goed topic' , of 'bagger' ofzoiets. weinig inhoud behalve (overigens leuke!) paint topics.
C. Ik twijfel aan zijn mod capaciteiten
D. Ik vind jou ook niet overtuigend genoeg als mod.
schatje heb je dm? stuur me berichtje ik kan je rakenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:22 schreef Krantenbol. het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan alles blauw, blijkt maar weer
Dat eerste klopt, dit is ook een kloon.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
A. Ik zie HeaN vaker posten dan jou?
B. Moderators zijn ook gewoon users met een bepaald postgedrag.
C. Dat mag
D. Jouw mening
OOOOOH DISH THE DIRT!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:28 schreef Fopje het volgende:
Je mag ook gewoon met je eigen account posten hoor "M"
Nope.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:28 schreef Fopje het volgende:
Je mag ook gewoon met je eigen account posten hoor "M"
Hoezo niet?quote:
Aww, voor modjes opkomen. Jij staat alvast op de nominatielijst voor wanneer ze een 8ste mod zoeken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
A. Ik zie HeaN vaker posten dan jou?
B. Moderators zijn ook gewoon users met een bepaald postgedrag.
C. Dat mag
D. Jouw mening
Vertel ons wie het isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo niet?Ik weet wie je bent. En dan ga je me via dat account aanvallen? Doe gewoon onder je eigen naam dan
Waarom dit onder een kloon posten als je vind dat je kritiek mag hebben? Het gaat om zijn potentiële mod kwaliteiten en niet om hoe of wat hij post.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:28 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, dit is ook een kloon.
Dat tweede klopt ook helemaal. Maar als je iemand moderator maakt dan ga je toch af op het totaal plaatje? Een paar paint topics maken kan jij, mijn neefje van 6 en mijn moeder ook. Die zijn toch ook geen mod ?
De rest spreekt voor zich
Nah doet er niet toe.quote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aww, voor modjes opkomen. Jij staat alvast op de nominatielijst voor wanneer ze een 8ste mod zoeken.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nou TS. Ik vind jouw mening net zo waardevol als de mening van ieder ander hoor.![]()
Knap waardeloos dus.
Ik heb niet eens meegedaan om het te wordenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Nee maar een beetje zielig om diegene die uit is gekozen te gaan afkraken wss omdat TS het niet is geworden. En dan ook nog onder een kloon posten om zijn imago niet te schaden..
Waarom heb jij eigenlijk niet gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aww, voor modjes opkomen. Jij staat alvast op de nominatielijst voor wanneer ze een 8ste mod zoeken.
Doe eens een gok.quote:
Ik kan het anders wel begrijpen. Ik vind Hean een toffe en nette user. Maar eigenlijk had ik liever een asociale, bierdrinkende, shag rokende oerman gehad.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Nee maar een beetje zielig om diegene die uit is gekozen te gaan afkraken wss omdat TS het niet is geworden. En dan ook nog onder een kloon posten om zijn imago niet te schaden..
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het! Mag ik het zeggen?
Je bent geen mod meer, ga je gangquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik gok op Het_hupt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben jij het?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat een kneuzenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef JoeyDB het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik krijg zelfs users in DM die vragen "wie is het"
Waarom geen tetten?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het anders wel begrijpen. Ik vind Hean een toffe en nette user. Maar eigenlijk had ik liever een asociale, bierdrinkende, shag rokende oerman gehad.
Jij hoort er ook bijquote:
Aan die van mij zit een grotere turf te lurken. Ohwaitwhut.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom geen tetten?
Die van Tally zijn bezet door een kleine turf die er aan zit te lurken () dus ONZ heeft meer tetten nodig.
Kom terug plz
Het zou pas eng zijn als er géén gezeik is over een nieuw modje in ONZ. Dit is toch wel een koploper wat betreft virtuele inteelt en nepotisme. Dus als er een relatief onbekende (met andere woorden iemand die niet post als ie niets te melden heeft, de schande!) opeens met een blauw kleurtje komt aankakken heb je uiteraard de altijd veranderende groep van ONZ-elitisten achter je aan. Meestal net na het hoogtepunt van die voornoemde groep en net voor de opkomst van de komende groep. ONZ doet gewoon elke 9 tot 12 maanden de val van Rome na alleen dan digitaal, in het klein en op afzonderlijke zolderkamertjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Whehehe, ja maar die kun je wat makkelijker ff wegduwen als je er geen zin in hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan die van mij zit een grotere turf te lurken. Ohwaitwhut.
Dit. Embrace it.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Het zou pas eng zijn als er géén gezeik is over een nieuw modje in ONZ. Dit is toch wel een koploper wat betreft virtuele inteelt en nepotisme. Dus als er een relatief onbekende (met andere woorden iemand die niet post als ie niets te melden heeft, de schande!) opeens met een blauw kleurtje komt aankakken heb je uiteraard de altijd veranderende groep van ONZ-elitisten achter je aan. Meestal net na het hoogtepunt van die voornoemde groep en net voor de opkomst van de komende groep. ONZ doet gewoon elke 9 tot 12 maanden de val van Rome na alleen dan digitaal, in het klein en op afzonderlijke zolderkamertjes.
Deze post zou in een museum moeten hangenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Het zou pas eng zijn als er géén gezeik is over een nieuw modje in ONZ. Dit is toch wel een koploper wat betreft virtuele inteelt en nepotisme. Dus als er een relatief onbekende (met andere woorden iemand die niet post als ie niets te melden heeft, de schande!) opeens met een blauw kleurtje komt aankakken heb je uiteraard de altijd veranderende groep van ONZ-elitisten achter je aan. Meestal net na het hoogtepunt van die voornoemde groep en net voor de opkomst van de komende groep. ONZ doet gewoon elke 9 tot 12 maanden de val van Rome na alleen dan digitaal, in het klein en op afzonderlijke zolderkamertjes.
Mag het niet uitlekkenquote:
Ik zie HeaN vaak genoeg hier posten om te weten dat hij in ONZ zit. Zo onbekend is ie nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar ben ik nu, ik zal em ff uitprinten en ophangenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze post zou in een museum moeten hangen
Het gros maakt om de zoveel tijd een kloon aan. Feitelijk bestaat de harde kern gewoon uit dezelfde mensen, enkel de usernames die veranderen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zeg ook relatief, niet totaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zie HeaN vaak genoeg hier posten om te weten dat hij in ONZ zit. Zo onbekend is ie nou ook weer niet.
oh, nja, begrijpelijk dan wel. strafbare toestanden moeten we niet hebben natuurlijk.quote:
Ik voel een foto momentje opkomenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:40 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Daar ben ik nu, ik zal em ff uitprinten en ophangen
De liefde is nog wel groot hoor hayquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh, nja, begrijpelijk dan wel. strafbare toestanden moeten we niet hebben natuurlijk.
Nee, maar gaat er denk ik meer om dat je hem verder nooit echt inhoudelijk ziet meeposten in topics ofzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zie HeaN vaak genoeg hier posten om te weten dat hij in ONZ zit. Zo onbekend is ie nou ook weer niet.
hoofdlettersquote:
Hier zit wel echt wat in, jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:40 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Het gros maakt om de zoveel tijd een kloon aan. Feitelijk bestaat de harde kern gewoon uit dezelfde mensen, enkel de usernames die veranderen.
Ik kijk wel uit! Ik sluit niet uit dat je moeder een dik, vadzig mormel is met zo'n kek kort rood kapsel. Die raak ik nog niet met een stok aan, laat staan dat ik me een hernia aan die vetklep ga tillen op ermee te gooien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:20 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Hihaho, een beetje kritiek en met moeders gooien
Neh, het overgrote deel verspringt gewoon per paar jaar en dat is maar goed ook. Uiteraard zijn er ook mensen bij die onder legio klonen verder posten maar zover ik kon zien bij de meets toen ik er nog heen ging was er elk jaar een andere samenstelling met hier en daar een bekend gezicht van een vorige keer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:40 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Het gros maakt om de zoveel tijd een kloon aan. Feitelijk bestaat de harde kern gewoon uit dezelfde mensen, enkel de usernames die veranderen.
Ben je op dreef vandaag?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit! Ik sluit niet uit dat je moeder een dik, vadzig mormel is met zo'n kek kort rood kapsel. Die raak ik nog niet met een stok aan, laat staan dat ik me een hernia aan die vetklep ga tillen op ermee te gooien.
Ze mag dan wel dezelfde vorm hebben als een strandbal, maar dat zegt niks
Gast, jij hebt uberhaubt nog nooit een vrouw aangeraakt manquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit! Ik sluit niet uit dat je moeder een dik, vadzig mormel is met zo'n kek kort rood kapsel. Die raak ik nog niet met een stok aan, laat staan dat ik me een hernia aan die vetklep ga tillen op ermee te gooien.
Konden we dat maar over je vader zeggenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Gast, jij hebt uberhaubt nog nooit een vrouw aangeraakt man
Hmm.. akkoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, het overgrote deel verspringt gewoon per paar jaar en dat is maar goed ook. Uiteraard zijn er ook mensen bij die onder legio klonen verder posten maar zover ik kon zien bij de meets toen ik er nog heen ging was er elk jaar een andere samenstelling met hier en daar een bekend gezicht van een vorige keer.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Konden we dat maar over je vader zeggen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn vader is dood gegaan aan kanker, lulquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Konden we dat maar over je vader zeggen
Jaja..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien is zijn vrouw wel doodgegaan, dan ben jij de lul en goed ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Mijn vader is dood gegaan aan kanker, lul
Maar dat zou de opmerking in eerste instantie weer teniet doen, want als hij een vrouw had gehad (ongeacht of ze nog leeft of niet), dan is hij hoogstwaarschijnlijk dus wél door een vrouw aangeraaktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:49 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Misschien is zijn vrouw wel doodgegaan, dan ben jij de lul en goed ook
Mijn moeder ook! Zullen we een clubje beginnen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Mijn vader is dood gegaan aan kanker, lul
Ja want dat doet een grote organisatie als microsoft ook. Die laat ook al haar gebruikers de sollicitatie zien van een pas aangenomen personeelslidquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:49 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maar we dwalen af. Is het geen beleid dat de sollicitatiebrief van de kersverse MOD openbaar wordt gemaakt in het kader van transparantie en het creëren van goodwill onder de ONZ users?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn moeder ook! Zullen we een clubje beginnen?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn moeder ook! Zullen we een clubje beginnen?
Het is Microsoft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:51 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Ja want dat doet een grote organisatie als microsoft ook. Die laat ook al haar gebruikers de sollicitatie zien van een pas aangenomen personeelslid
Ja en kunnen we elkaar vertellen hoe we de dood van een ouder weer misbruikt hebben om iemand monddood te maken in een topic en daar smakelijk om lachen, gezellig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]Gezellig, met z'n allen koffie drinken en mooie verhalen vertellen, breien, puzzelen en verkrachten
Preciesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja en kunnen we elkaar vertellen hoe we de dood van een ouder weer misbruikt hebben om iemand monddood te maken in een topic en daar smakelijk om lachen, gezellig..
quote:
Het leeftquote:
Dat breekt zo lekker de weekquote:
Ik denk Tesje.quote:
Ik trachtte al een poging enkele posts later, maar nog geen reactie van de nieuwe blauwequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef yvonne het volgende:
Wat zijn dit nou voor kutvragen Mono![]()
ONZ / Hean, open laten aub
Deze zijn beter:
Ja wie ben je
wat doe je
hoe oud ben je
draag je een slip of een boxer
rook je
van welke muziek houd je
Lust je bitterballen?
Ben je vrijgezel,
ben je hondentemmer
werk je in het circus
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef yvonne het volgende:
Deze zijn beter:
Ja wie ben je
wat doe je
hoe oud ben je
rook je
van welke muziek houd je
Lust je bitterballen?
Ben je vrijgezel,
ben je hondentemmer
werk je in het circus
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:48 schreef Monopoly het volgende:
Ja je moet ze een beetje testen weetje. Vinger in de bips.
Eerst is het vervelend, daarna wordt het fijn
Aangevuld! En ik bedenk er vast nog meer!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef yvonne het volgende:
Deze zijn beter:
Ja wie ben je
wat doe je
hoe oud ben je
rook je
van welke muziek houd je
Lust je bitterballen?
Ben je vrijgezel,
ben je hondentemmer
werk je in het circus
Draag je links of rechts
En wat draag je dan
Kan je mikken
Welnee, dat is niet vervelend, gewoon jong mee beginnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:48 schreef Monopoly het volgende:
Ja je moet ze een beetje testen weetje. Vinger in de bips.
Eerst is het vervelend, daarna wordt het fijn
Het is de bedoeling dat je er antwoord op geeft schat, ze zijn voor jouquote:
Tevens ben ik geen zeikerd genoeg om een kwalitatief goed KLB topic te maken voor jou om te kicken in ONZquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:02 schreef Moira. het volgende:
Ik heb wat aanvullende vragen:
Friet of patat?
Pindasaus of satésaus?
Zijn Belgen kut?
Heb je wel eens over het bed van je schoonouders heen gepist toen ze erin lagen?
Het ís al bijna 16 uur jaquote:
Ja. Als ouder gewoon wc papier kopen met maar één laagje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, dat is niet vervelend, gewoon jong mee beginnen.
Hij is te laat begonnen Yvonnequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, dat is niet vervelend, gewoon jong mee beginnen.
MOAR!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Één natte hont voor Oerbeer.
Natte honten googlen met dit als achtergrondmuziekquote:
Oh, en ééntje voor jou (SFW)quote:
Staat er normaal in feedback dat het zondag is, dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:36 schreef jogy het volgende:
Het is dan ook geen zondag.
Het staat niet in feedback
Het is geen zondag.
Het is geen zondag.
Het is geen zondag.
Het is geen zondag.
Het is geen zondag.
Het is geen zondag.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Staat er normaal in feedback dat het zondag is, dan?
Als het zondag was, dan was het niet vrijdag. Maar wel karbonadelappen met sju.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar wat nou als het wél zondag was, zou het dan in feedback staan?
Wacht, welke dag is het vandaag dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als het zondag was, dan was het niet vrijdag. Maar wel karbonadelappen met sju.
Da's mooi stom danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het nu zaterdag is heb ik gewerkt op m'n vrije dag
Zondag is de dag voor gezellige rellen en dan komen de trollen en zuurberen uit hun grotten gekropen om het ouderwets leuk te maken. En dan kan Danny nog 1000 van Dit soort topics aan maken maar dat heeft evenveel nut als dat je van een tsunami eist dat het de kust van Indonesië over slaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Staat er normaal in feedback dat het zondag is, dan?
Ik ga niet koken, de chinees op de hoek doet dat voor mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
En de slotjes dan?
Wie moet er anders slotjes zetten?
Whehehe, da's waarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Zondag is de dag voor gezellige rellen en dan komen de trollen en zuurberen uit hun grotten gekropen om het ouderwets leuk te maken. En dan kan Danny nog 1000 van Dit soort topics aan maken maar dat heeft evenveel nut als dat je van een tsunami eist dat het de kust van Indonesië over slaat.
Heb je wel babi pangang gehaald?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ga niet koken, de chinees op de hoek doet dat voor mij
Er zijn weinig rellen meer tegenwoordig. Het aantal goede trollen is ook gereduceerd tot een bedenkelijk niveau.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Zondag is de dag voor gezellige rellen en dan komen de trollen en zuurberen uit hun grotten gekropen om het ouderwets leuk te maken. En dan kan Danny nog 1000 van Dit soort topics aan maken maar dat heeft evenveel nut als dat je van een tsunami eist dat het de kust van Indonesië over slaat.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat het een Chinese is ipv een Chinees. anders heb je ballen tegen je kin
Wat krijg je als je een man 69't ?quote:
Hallonnnnnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:53 schreef timmmmm het volgende:
O enWelkom HeaN! Zou ik haast vergeten
Duidelijk de beste keus tussen de sollicitanten, deze baggerbaas
Misschien moeten we het uitbeelden middels een paint.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien moeten we het uitbeelden middels een paint.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef Monopoly het volgende:
Ali is dood, de vrouw van Ali gaat naar de krant om een advertentie te laten zetten. Aangekomen bij het kantoor van de krant, zegt ze dat ze een overlijdensadvertentie wil plaatsen, ze krijgt een a4'tje waarop ze de tekst kan zetten. Ze schrijft op: "Ali is dood"
De vrouw achter de balie leest het en zegt, "maar mevrouw u heeft nog ruimte over voor meer tekst" De vrouw van Ali pakt het papier en schrijft er nog een zin bij. De volgende dag verschijnt de advertentie in de krant:
Ali is dood
TE KOOP: Ford Transit bouwjaar 1982 izgs.
Stoer man, echtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef Monopoly het volgende:
Komt een Japanner bij de Chinees en vraagt:
“Heb je ketjap?”
Chinees: “Nee, kutjap”![]()
![]()
Ik ben echt stoned, dit is geweldig
ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef Monopoly het volgende:
Komt een Japanner bij de Chinees en vraagt:
“Heb je ketjap?”
Chinees: “Nee, kutjap”![]()
![]()
Ik ben echt stoned, dit is geweldig
Ben jij niet ook FA geweest eigenlijk? Ja toch? In 2010/2011 ofzo?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien moeten we het uitbeelden middels een paint.
Och jee, als je denkt dat ik daardoor al op mijn pik getrapt benquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aaaaaah het jochie is op z'n pik getrapt
Ik wou al zeggen, het zou heel triest zijn als je dat echt was geweest jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och jee, als je denkt dat ik daardoor al op mijn pik getrapt ben
Ik vind het zelfs een beetje schattig dat je het zo trots meldt!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, het zou heel triest zijn als je dat echt was geweest ja
Je bent wel lekker aan het tyfen, hè?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs een beetje schattig dat je het zo trots meldt!
Hé zo ken ik er nog een paarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent wel lekker aan het tyfen, hè?
Maak eens wat plaats voor liefde door al die haat aan de kant te schuiven
Graag gedaan joh! Doe ik toch nog iets goedsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs een beetje schattig dat je het zo trots meldt!
Een scheet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Wat vatten jullie alles negatief op vandaag uilebolletjes van me, zit er iets dwars?
Doe ff een quote dan, ik ben stoned, ik weet niet meer wat ik allemaal precies gezegd hebquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, de reacties naar HeaN zijn niet echt lief of wel?
Dat topicquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:06 schreef Monopoly het volgende:
Och, er zijn zo van die dagen he. Dan denk je eens na over het leven en dan denk je van:
"Goh, het zit me wel dwars dat ik het goedkope toiletpapier heb gekocht. Nu heb ik schuurplekken tussen mijn billetjes"
Ja zo'n dag is het vandaag.
Och, ik ben gewoon mijzelf hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, de reacties naar HeaN zijn niet echt lief of wel?
Kritisch was je eerder nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Och, ik ben gewoon mijzelf hoor
En niet lief is ook weer niet zo. Hooguit kritisch. Dat mag toch nog wel ?
maar praten met enkel woorden van een lettergreep is lastigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:09 schreef Moira. het volgende:
GA NIET MOEILIJK LOPEN DOEN WANT IK HEB DUIDELIJKHEID NODIG ANDERS SNAP IK HET NIET MEER
PIJN IS FIJN EN BLOED MOETquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet leuk, lijkt mij pijn. god.
Ik kap er meeik kan er niet mee omgaan.
Rook een blowtje, dan is de hele wereld even íéts simpelerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
maar praten met enkel woorden van een lettergreep is lastig
Ja hee, ik blijf een vrouwmenschquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is wel het laatste waar mijn oog op zou vallen in een bakkerij
amateurquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is wel het laatste waar mijn oog op zou vallen in een bakkerij
Met snor?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarheid, ik ben ooit wel bakker geweest.
wat is nu de perfect krosant-oprol-techniek?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarheid, ik ben ooit wel bakker geweest.
Wat is deze krosant waar u over spreekt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat is nu de perfect krosant-oprol-techniek?
dat heb ik ook. de inverse hitlerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:25 schreef Moira. het volgende:
Hitler-negatief-snor, met niks in het midden
deze lekkere jongensquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat is deze krosant waar u over spreekt?
Gewoon een beetje rollen zoals Koos het doet, dat werkt het bestequote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
deze lekkere jongens
[ afbeelding ]
maar dan krokant zeg maar
croissant croquantquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
deze lekkere jongens
[ afbeelding ]
maar dan krokant zeg maar
ach tuurlijk, waarom dacht ik daar zelf niet aan. Dus dat is met de pener door gesmolten boter en het deeg er dan omheen hangen, correct?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon een beetje rollen zoals Koos het doet, dat werkt het beste
Inderdaad, dan wel een uurtje laten drogen en dán pas beginnen met daadwerkelijk rollen, bohquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ach tuurlijk, waarom dacht ik daar zelf niet aan. Dus dat is met de pener door gesmolten boter het deeg er dan omheen hangen, correct?
ik ga het eens proberen. Raad je aan om de ballen ook te scheren of geeft dat juist een extra aroma af?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, dan wel een uurtje laten drogen en dán pas beginnen met daadwerkelijk rollen, boh
Maak je wel foto's van het proces?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik ga het eens proberen. Raad je aan om een de ballen ook te scheren of geeft dat juist een extra aroma af?
ik zal een tutorial maken voor de beginners onder onsquote:
Dat is goed voor het aromaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik ga het eens proberen. Raad je aan om de ballen ook te scheren of geeft dat juist een extra aroma af?
Nicequote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik zal een tutorial maken voor de beginners onder ons
misschien kan ik ook een week vantevoren wat blauweschimmelkaas toevoegen voor die extra bite?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is goed voor het aromalekker een beetje opsluiten ook van tevoren zodat je een beetje een plakzak hebt
Ik merk gewoon te een hoge zuurgraad...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wollah murpjen waz met jou doe eens lachje dan
Beter gewoon iets uit Fopjes schimmelpotquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
misschien kan ik ook een week vantevoren wat blauweschimmelkaas toevoegen voor die extra bite?
Voor vrouwen is het wat lastiger, maar zeker niet onmogelijk. Je legt het uiteinde van het deeg op de venusheuvel en gebruikt de schaamlippen om het deeg te laten "rollen". Hierbij kun je het best de binnenste schaamlippen gebruik om kracht te zetten, en de buitenste schaamlippen om te balanceren (te zorgen dat de krosant er niet af valt).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice
Maar wat als je geen pener hebt, danMoet ik dan andermans pener gebruiken voor mijn krosants?
Ik zal het proberen jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het wat lastiger, maar zeker niet onmogelijk. Je legt het uiteinde van het deeg op de venusheuvel en gebruikt de schaamlippen om het deeg te laten "rollen". Hierbij kun je het best de binnenste schaamlippen gebruik om kracht te zetten, en de buitenste schaamlippen om te balanceren (te zorgen dat de krosant er niet af valt).
Thanksquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
het puntige gedeelde leg je dus op de venusheuvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |