Niks geen crewbash, ik denk niet dat dit het gaat worden, dat mag ik toch gewoon zeggen ?quote:
Dat kritiek noemenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:20 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Hihaho, een beetje kritiek en met moeders gooien
Oké, komt ie. Even typen. Laat dan wel even openquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat kritiek noemenGeef dan eens fatsoenlijke kritiek.
Wel opschieten want ik moet zo naar mn werkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Oké, komt ie. Even typen. Laat dan wel even open
Dat laat ik aan HeaN over ik ben geen modquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Niks geen crewbash, ik denk niet dat dit het gaat worden, dat mag ik toch gewoon zeggen ?
nee, je dient geen kritiek te hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Niks geen crewbash, ik denk niet dat dit het gaat worden, dat mag ik toch gewoon zeggen ?
A. Ik zie HeaN vaker posten dan jou?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef stoptonendsein het volgende:
A. Ik zie jou te weinig
B. HeaN, paint topics. Zie hem al tijden posten in andere topics: ; 'Goed topic' , of 'bagger' ofzoiets. weinig inhoud behalve (overigens leuke!) paint topics.
C. Ik twijfel aan zijn mod capaciteiten
D. Ik vind jou ook niet overtuigend genoeg als mod.
schatje heb je dm? stuur me berichtje ik kan je rakenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:22 schreef Krantenbol. het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan alles blauw, blijkt maar weer
Dat eerste klopt, dit is ook een kloon.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
A. Ik zie HeaN vaker posten dan jou?
B. Moderators zijn ook gewoon users met een bepaald postgedrag.
C. Dat mag
D. Jouw mening
OOOOOH DISH THE DIRT!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:28 schreef Fopje het volgende:
Je mag ook gewoon met je eigen account posten hoor "M"
Nope.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:28 schreef Fopje het volgende:
Je mag ook gewoon met je eigen account posten hoor "M"
Hoezo niet?quote:
Aww, voor modjes opkomen. Jij staat alvast op de nominatielijst voor wanneer ze een 8ste mod zoeken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
A. Ik zie HeaN vaker posten dan jou?
B. Moderators zijn ook gewoon users met een bepaald postgedrag.
C. Dat mag
D. Jouw mening
Vertel ons wie het isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo niet?Ik weet wie je bent. En dan ga je me via dat account aanvallen? Doe gewoon onder je eigen naam dan
Waarom dit onder een kloon posten als je vind dat je kritiek mag hebben? Het gaat om zijn potentiële mod kwaliteiten en niet om hoe of wat hij post.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:28 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, dit is ook een kloon.
Dat tweede klopt ook helemaal. Maar als je iemand moderator maakt dan ga je toch af op het totaal plaatje? Een paar paint topics maken kan jij, mijn neefje van 6 en mijn moeder ook. Die zijn toch ook geen mod ?
De rest spreekt voor zich
Nah doet er niet toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |