Niks geen crewbash, ik denk niet dat dit het gaat worden, dat mag ik toch gewoon zeggen ?quote:
Dat kritiek noemenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:20 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Hihaho, een beetje kritiek en met moeders gooien
Oké, komt ie. Even typen. Laat dan wel even openquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat kritiek noemenGeef dan eens fatsoenlijke kritiek.
Wel opschieten want ik moet zo naar mn werkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Oké, komt ie. Even typen. Laat dan wel even open
Dat laat ik aan HeaN over ik ben geen modquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Niks geen crewbash, ik denk niet dat dit het gaat worden, dat mag ik toch gewoon zeggen ?
nee, je dient geen kritiek te hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:21 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
Niks geen crewbash, ik denk niet dat dit het gaat worden, dat mag ik toch gewoon zeggen ?
A. Ik zie HeaN vaker posten dan jou?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef stoptonendsein het volgende:
A. Ik zie jou te weinig
B. HeaN, paint topics. Zie hem al tijden posten in andere topics: ; 'Goed topic' , of 'bagger' ofzoiets. weinig inhoud behalve (overigens leuke!) paint topics.
C. Ik twijfel aan zijn mod capaciteiten
D. Ik vind jou ook niet overtuigend genoeg als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |