Yep. Spiraal laten zetten en meteen m'n cyclus terug.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef Kyara het volgende:
Bij mij was het ook na een week of 6. Ondanks bv.
Nee hoor. Bram zal best groot zijn maar de rompers van Zeeman zijn ook ontzettend krap.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Ticootje het volgende:
Ook de rompers van zeeman zijn krap. Of Bram is groot.
Ah! Omdat die van de v&d ook al krap waren. Ik dacht al wat is deze!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor. Bram zal best groot zijn maar de rompers van Zeeman zijn ook ontzettend krap.
Die van de V&D zijn iets ruimer maar toch ook krap.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah! Omdat die van de v&d ook al krap waren. Ik dacht al wat is deze!!!
Dan moet ik 86/92 gaan kopen!!! Das belachelijk!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van de V&D zijn iets ruimer maar toch ook krap.
Mijn oudste weegt denk ik net zo veel als Bram(en is dus een slanke) maar bij haar zitten zowel de Zeeman als de V&D krap. En dan kocht ik ze al een maat groter.
t Is jouw kind he, vooral doen wat goed voeltquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes Loj, goed dat er toch verder gekeken wordt!
XMdie haren! Logisch dat je Verliefd bent, lekker blijven!
Tally, wat klink je gelukkig!
Suiker, wat goed dat de RRR werkt! Heb je in ieder geval snel resultaat!
Omen, wat netjes! Hopelijk krijgt ze niet te veel last van de prikjes.
Ik las iets over menstruatiehopelijk blijft het nog lang uit hier, bah!
Wij zijn net even buiten geweest met Eva! Ze bleef lekker warm aanvoelen in haar nekje en heeft de hele tijd geslapen![]()
De wvp is ook geweest vandaag, die vond dat we Eva na de fles even moesten knuffelen en dan wakker in bed moeten leggen zodat ze leert zelfstandig in slaap te vallen. En dan mag ze best even huilen.
Dat gaat zo in tegen wat fijn voelt voor mij, ik wil mijn kind niet laten huilen. Ze is pas 1,5 week oud! En als zij bij mij of mijn man wil liggen ipv haar bed dan vind ik dat prima. Maar goed, dan ga ik toch weer twijfelen he
het valt alleen niet uit op de juiste plek .quote:
Vervelend. Succes.quote:
Klootviool.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:43 schreef Joene het volgende:
[..]
het valt alleen niet uit op de juiste plek .
Die kunnen van alles zeggen maar ik ga de mijne echt niet laten huilen. Als zij bij ons wil liggen dan blijft ze lekker bij ons. Moet je eens tegen d'r beginnen over tussen in slapenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef .Sparkling. het volgende:
De wvp is ook geweest vandaag, die vond dat we Eva na de fles even moesten knuffelen en dan wakker in bed moeten leggen zodat ze leert zelfstandig in slaap te vallen. En dan mag ze best even huilen.
Dat gaat zo in tegen wat fijn voelt voor mij, ik wil mijn kind niet laten huilen. Ze is pas 1,5 week oud! En als zij bij mij of mijn man wil liggen ipv haar bed dan vind ik dat prima. Maar goed, dan ga ik toch weer twijfelen he
Helemaal niets. En dan maak ik tot ik dood ben een kruik voor d'rquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:05 schreef Solagratia het volgende:
En al zou ze de rest van haar leven een kruik willen, wat maakt het uit?![]()
Viktor heeft de eerste maand overdag alle slaapjes op mij gedaan. Heerlijk knuffelig. Ongeveer 6 weken was hij toen hij af en toe overdag in zijn bed kwam te liggen. Nu doet hij al een paar maand alle slaapjes in zijn bed tenzij we op pad zijn met de kinderwagen ofzo. Komt vanzelf. Het koste mij meer energie als ik uren bezig was om een huilend kind in slaap te krijgen in de wieg dan gewoon op de bank hangen met baby en telefoon/boek o.i.d. Ik had trouwens wel het geluk dat J. eerste maand thuis was, dus het kon ook.
Viktor past nog steeds in de 62/68 van de ZeemanBijna 6 maand alweer
Ben heel erg allergisch voor dit soort opmerkingenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:31 schreef Tally het volgende:
Die wvp bij ons zei dat we d'r aan het verwennen waren
Ja dat mag. Was alleen in het begin niet omdat de geboortekaartjes niet binnen waren bij bevriende FOK!kersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:26 schreef Omentielvo het volgende:
Tallyvoor de roze wolk. Ik weet niet of het de bedoeling was, maar je hebt de hele naam van F gebruikt (erg mooie naam btw)
Riley net maar een zetpil gegeven. Ze was aan het krijsen. Daarna geknuffels en net op bed gelegd. Nu slaapt ze
Ik krijg jeuk van zulke figuren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Die wvp bij ons zei dat we d'r aan het verwennen waren omdat we een kruik bij d'r in bed leggen.
Ze heeft het niet nodig om op temperatuur te blijven maar vind het gewoon lekker en slaapt er beter op. Nee das verwennerij. Kan jij best vinden maar ik slaap 's nachts liever. Dus als zij een kruik wil, krijgt zij een kruik
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:08 schreef Suikertante het volgende:
Gister toen hij uit bad kwam viel hij trouwens al in slaap toen we hem in de handdoek legden zo lief! En zo makkelijk afdrogen ineens als het zo'n lappenpopje is
Oh dat klinkt goed! Heerlijk zeg! (en fijn om te horen, wij gaan ook naar Italië als mini een maand of 10-11 is)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:43 schreef Phaidra het volgende:
Hoi! Heb nog weinig bijgelezen, maar we zijn gister teruggekomen van vakantie. Het was tof! De mini heeft het super gedaan in het vliegtuig (alleen gister wat mieperig omdat we 1,5 uur vertraging hadden en hij al nauwelijks geslapen had), dat is me zo meegevallen! Zwemmen zat er niet in, want te koud () maar in plaats daarvan zijn we veel op pad geweest, wat de mini ook prima vond. En wat zijn Italianen geweldig met kinderen
. Wat een verademing in bijv horeca. En I. maar lachen naar iedereen
.
Mee eens. Las dat Juud het ook nooit aan ouders vertelt. Vond ik ook wel fijn. Denk alleen dat oma daar anders over denkt en die is er dus ook 2 dagen per week.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
En dan doe je net als iemand (sorry, vergeten wie) hier: alle eerste dingen op het kdv tellen niet
Het is toch ook gewoon verwennen? Als ze het niet nodig heeft maar het gewoon voor de lekker is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:31 schreef Tally het volgende:
Die wvp bij ons zei dat we d'r aan het verwennen waren omdat we een kruik bij d'r in bed leggen.
Ze heeft het niet nodig om op temperatuur te blijven maar vind het gewoon lekker en slaapt er beter op. Nee das verwennerij. Kan jij best vinden maar ik slaap 's nachts liever. Dus als zij een kruik wil, krijgt zij een kruik
Een Brammetje doenquote:Op zondag 2 juni 2013 10:17 schreef L0t.. het volgende:
Wij zijn gisteren voor het eerst met z'n drieën in het grote bad geweest en J. deed meteen een BrammetjeGelukkig wilden we toch al net eruit gaan dus snel even onder de douche gesprongen maar wel al lekker kunnen genieten van het bad, ze vond het echt lekker, lag helemaal ontspannen om zich heen te kijken
het 'probleem' is denk ik dat een gemiddeld cb vindt dat je je baby absoluut niet mag verwennen. Het is blijkbaar iets slechts, kinderen moeten maar snel leren dat de wereld hard en liefdeloos is, want anders krijg je over het paard getilde rotkinderen.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon verwennen? Als ze het niet nodig heeft maar het gewoon voor de lekker is.
Of het een probleem is, is een ander verhaal. Of jullie je er (van wat zij zegt) iets van aantrekken of niet, ook. Dat het voor jullie goed voelt: idem dito. Dat doet er allemaal niet toe: het blijft verwennen.
Bedoel, als jullie het prima vinden, goed toch? Iets kan verwennen zijn, maar als jullie dat willen, dan maakt het toch niet uit of ze het label 'verwennerij' eraan hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind trouwens andersom ook dat je niet meteen een slechte moeder bent als je niet de hele dag je baby op je lichaam draagt. Zo nauw luistert het allemaal nog niet (en daar ben ik zo blij mee)!
Piekie ik heb geen idee, hier is er echt geen pijl op te trekken. Hij slaapt eigenlijk al een poosje in zijn eigen bed, soms een uitzondering. Meestal als hij echt per se bij ons wil liggen is hij ook wat jengelig en heeft hij wat geschommel nodig om in te dutten. Maar ik vind het eigenlijk wel heel lief klinken zoals jij het verklaartdus ik zou hem lekker extra knuffelen!
L0tgelukkig wel eerst even kunnen genieten!
En Coco, lekker naar het zwembad dan toch! Of een keer een vakantiehuisje met bad(ik krijg er al helemaal zin in, terwijl ik zelf een bad heb
)
[ Bericht 4% gewijzigd door Suikertante op 02-06-2013 11:08:25 ]
Nee hoor, dat duurt nog 10 héél lange dagenquote:Op zondag 2 juni 2013 09:49 schreef kleinzusje het volgende:
XM Welkom ! Wat een mooierd !
Phaidra: Welkom back. Super fijn dat het goed is gegaan. Hij is al bijna jarig toch ?
Omen: Wat lief joh. Heeft ze een tshirt aan ?
Kyara: pffffffffffffffffffffffft das echt niet fijn. Hoe houd je het vol ?
Wakker worden terwijl baby slaapt ? Had en heb ik ook. Nog steeds :-)
Tally: verliefde vogelSlaapt de baby ook bij jullie in bed ? En hoe doen jullie het met inslapen ? Iemand er steeds bij zodat ze niet uit het bed vallen ? En overdag en en en ....
![]()
Suiker: Ben verliefd op F![]()
Kwisted: Lastig ! Tandjes ?
Loj: Beterschap
Zeeman valt echt klein !
(Of de rest groot)
Haaruitval: vreselijk![]()
Rest:![]()
Dat dus. En als je visite hebt zorg je voor iets lekkers. Afentoe een kaartje voor je moeder. Het lievelingsgerecht maken voor je lief.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar als je het zelf koud hebt in bed pak je toch ook een kruik, en als een vijfjarige daarom vraagt pak je die toch ook? Ik ga ook maar even voor punt 2.
Shiiit, is hij over 10 dagen alweer 1?!?!quote:Op zondag 2 juni 2013 11:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee hoor, dat duurt nog 10 héél lange dagen
Ik raak maar niet bijgelezen. Nou ja, lezen lukt nog wel, maar reageren schiet er steeds bij in. Sorry.
Een baby kan natuurlijk niet zelf aangeven of hij het te koud heeft en dus een kruik wil.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar als je het zelf koud hebt in bed pak je toch ook een kruik, en als een vijfjarige daarom vraagt pak je die toch ook? Ik ga ook maar even voor punt 2.
Jep, hier! Ik zou laagjes aantrekken ivm wisselende temperatuur. Neusdruppels of spray kan ook helpen bij pijnlijke oren. Verder hopen dat Pi op je schoot wil slapenquote:Op zondag 2 juni 2013 12:06 schreef Gulara het volgende:
Wie van jullie had er ook al weer gevlogen? Nog tips and tricks behalve het drinken tijdens stijgen en landen?
En Kyara wat een prutnacht. Ik had het net nog metover je. Dat ik je zo'n stoer wijf vind.
Ja, mijn kleine babyquote:Op zondag 2 juni 2013 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Shiiit, is hij over 10 dagen alweer 1?!?!![]()
![]()
Wij hebben geloof ik wel een fijn cb. Het enige irritante vind ik dat ze (althans, een aantal van hen) soms tegen ons (de ouders) praten alsof wij ook kleine kinderen zijn![]()
Nog wat dat verwennen betreft: ik bedoel vooral dat het zo ontzettend subjectief is ook. Iedereen doet het toch op z'n eigen manier die goed voelt. En dat hoeft niet altijd de -in the long run- juiste manier te zijn.
Ik juich een cb dat aankaart dat het -mogelijk!- de 'foute' manier van verwennen is, toeSoms ziet een objectieve buitenstaander het júíst 'beter' omdat ze die objectieve buitenstaander zijn, zeg maar.
Maar alle kindjes/babies over één kam scheren en/of een extreem starre (of zwart/witte) houding, vind ik weer iets heel anders.
Wat klink jequote:Op zondag 2 juni 2013 13:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, mijn kleine babybizar hoe snel het gaat.
Maar ik vind hem ook opeens zo groot, hij staat af en toe los (onbewust tijdens het spelen, waarna hij omkukelt), loopt achter stoelen of andere objecten, heeft 7,5 tand en van 2 kiezen zijn al puntjes door, zegt dag, klaar en tieties (whoops
)... En ik ben zo blij / trots / verliefd
Elke dag een beetje meer
Verder een dikkequote:Op zondag 2 juni 2013 12:08 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat dus. En als je visite hebt zorg je voor iets lekkers. Afentoe een kaartje voor je moeder. Het lievelingsgerecht maken voor je lief.
Laat mijn kind maar leren dat (laten) verwennen (2) helemaal ok en fijn is.
Valt wel mee nog, we vieren het het weekend erna, dus ik heb nog 2 weken. Maar we houden het klein, dat scheelt ook. Ik wil alleen wel zelf een taart bakken met marsepein, even bedenken wat ik ga maken. En nog een loopwagen bestellenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:12 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat klink je. Zo binnenkort al 1, zit je al in de verjaardagsstress?
will doquote:Op zondag 2 juni 2013 13:42 schreef Suikertante het volgende:
Wel showen hoor, de koolwagen! Een jaar.. Het is echt zo'n enorme sprong dat eerste jaar.
Kyara dat is echt snert zeg. Ik hoop dat je man inderdaad thuis kan blijven. Echt een vuurdoop zo morgen!
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:02 schreef Spirit82 het volgende:
Krijg je al die boze blikken Respect voor mensen die daar lak aan hebben! Toch denken wij ook na over een korte vliegvakantie
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:06 schreef Gulara het volgende:
En Kyara wat een prutnacht. Ik had het net nog met over je. Dat ik je zo'n stoer wijf vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben F meegenomen naar onze moestuin, het was een succes! Na de fles bleef hij wel wakker, dus aan het eind werd hij wat jengelig, maar het was het waard. Daarna weer twee keer op de minuut wakker voor de fles dus ik geloof dat we onze RRR-week niet ernstig verstoord hebben![]()
Nee hoor dat was precies de reden waarom ik het zei. Good for you!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:18 schreef Suikertante het volgende:
Nou dat is voor ons ook wel eens leuk Gulara
(grapje, hopelijk morgen weer mooi weer voor jullie!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Heeft ze wel redelijke plasluiers? Anders zeker de hap even bellenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Eva heeft verhoging: 37,8. Normaal heeft ze rond de 37. Ze drinkt dus ook de hele dag al slecht. Moeten we hier iets mee? Ze is nog geen 2 weken oud.
Tot nu toe wel, gelukkig! Heb even telefonisch overleg gehad met de verloskundige. Temperatuur in de gaten houden en de plasluiers ook, verder nog niet verontrustend. Arm meisje, daarom is ze zo sloom vandaagquote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heeft ze wel redelijke plasluiers? Anders zeker de hap even bellen.
Mijlpaalquote:Op maandag 3 juni 2013 01:56 schreef Gulara het volgende:
Nou de dagen dat ik m'n baby op z'n buik kon leggen om z'n nekspieren te oefenen zijn voorbij.![]()
Want hij kan naar z'n rug draaien!
quote:Op maandag 3 juni 2013 06:24 schreef Omentielvo het volgende:
Vroeg haar nadat ik mijn koffie ophad of ik haar flesje moet maken en ik kreeg een stralende glimlach
Sparkling goed dat je gebeld hebt! Nathan sliep toen hij als pasgeborene ziek was ook alleen maar, toen volgde opname.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Mevrouw van het CB vond het niet direct nodig een huisarts te bellen maar zei dat we ons eigen gevoel moesten volgen. Ik heb dus net contact gehad met de assistente bij de huisarts en die willen haar toch graag even zien. Vanmiddag om 10 voor half 3. Daar ben ik wel blij om, ik herken m'n meisje helemaal niet zo![]()
Vrouw van het CB zei dat we misschien dachten dat ze zo duf was omdat ze niet meer huilt om de krampjes. Maar we maken ons zorgen omdat ze alleen nog slaapt en niet meer wakker wordt voor eten! En ze is bleek!![]()
Ja, dat is aan de vlotte kant van de ontwikkelingquote:Op maandag 3 juni 2013 12:32 schreef Gulara het volgende:
Bijna drie maanden, geen idee of dat snel is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Suikertante op 04-06-2013 00:21:23 ]
Luuk met zijn 6 maanden rolt niet, doet ook geen pogingen. Luie dikzak is het ookquote:Op maandag 3 juni 2013 13:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja, dat is aan de vlotte kant van de ontwikkeling. Volgens mij is het iets tussen 3 en 6 maanden oid. Zie, de spreiding is ook erg breed.
Belachelijk of niet... Je zit er al snel aan als je iets van een merk koop... Voor een noppies truitje zit je ook al snel aan de 15 eu...quote:Op maandag 3 juni 2013 16:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat klinkt als genieten suiker! Het lijkt me inderdaad ontspannen voor jullie beide ! Onze kraamzorg kon het en ik had het willen leren van haar maar de kraamweek stond bol van borstvoeding die niet op gang wou komen en Eva die steeds maar afviel en mijn psychische deel dat minder goed ging dan gehoopt, het is er bij in geschoten![]()
Ik ben wel een beetje gerust gesteld, al blijf ik het best spannend vinden. Ze mag snel opknappen van mij
Vandaag kwam een pakketje van het werk van mijn man. Er zat een pakje van Imps&elfs in en het bonnetje zat erbij. Bijna 50 euro voor dat pakje![]()
Hij is wel hartstikke gaaf vind ik maar vind het zo'n absurde prijs voor een setje kleding voor een baby![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Het is gewoon pure stress.. Het lijkt zelfs alsof mn suiker ervan ontregeld... Zelfde rare symptonen als zwanger, duizelig enzo...quote:Op maandag 3 juni 2013 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Tico, dat lijkt me ook een enorm gedoe... en vervelend dat je lijf er zo op reageert. Probeer zoveel mogelijk ontspanning voor jezelf in te bouwen!
Dat is leuk! ik maak Bram vaak aan het lachen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Hier kon ze vanochtend niet aanhappen omdat ze steeds zo breed moest lachen als ze mij zag![]()
![]()
En goed idee, ik ga mn muziekdoosje weer gebruiken! Ik leg E nu steeds slapend in bed, maar ga het ook af en toe wakker proberen overdag.
Mohhhhquote:Op maandag 3 juni 2013 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Hier kon ze vanochtend niet aanhappen omdat ze steeds zo breed moest lachen als ze mij zag![]()
![]()
Heb je spullen om een keer een curve te prikken?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is gewoon pure stress.. Het lijkt zelfs alsof mn suiker ervan ontregeld... Zelfde rare symptonen als zwanger, duizelig enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was niet echt eerste keer trouwens. Weleens eerder gedaan maar dat was heel erg in het begin. Soms is hij 's avonds aan het jengelen enzo. Slapen lukt niet echt, drinken houdt dan ook op, troosten gaat niet etc. En als we hem wegleggen is hij 10 minuten in slaap en wordt dan weer wakker. Dit is meestal tussen 7 en 10 ofzo. Dus we hebben het gewoon geprobeerd en toen heeft hij dus uren geslapen. Nu vanmiddag ook weer. Hij slaapt nu al sinds 2 uur, half 3 ofzo. Anders is hij overdag veel vaker wakker en huilerig. Slaapt hij bijvoorbeeld een uurtje dit is heerlijk eigenlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:36 schreef Shandaly het volgende:
Heerlijk zeg, Venco, zo'n nacht... Was het de eerste keer inbakeren? Mag ik vragen waarom jullie daar mee zijn begonnen? Ik vraag me soms af of mijn meisje daar ook geen baat bij zou hebben, ze kan af en toe zo met haar armpjes liggen te maaien..
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:12 schreef pessie het volgende:
[..]
Heb je spullen om een keer een curve te prikken?Dat moeten we dus bekijken. Liever niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat inbakeren doen wij met een puckababy, ideaal zo'n ding en de prijs kan wel uit vind ik. D slaapt er heerlijk in!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:48 schreef Shandaly het volgende:
En dat inbakeren.. doen jullie dat met gewone hydrofielluiers, of heb je daar speciale dingen voor? Kan me herinneren hier (op Fok iig) ooit eens een filmpje van iemand gezien te hebben die dat heel handig kon met gewone doeken...
Als je kind te groot wordt voor de hydrofiel kun je een lakentje pakken en dezelfde truc toepassen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:08 schreef Suikertante het volgende:
Ik gebruik zo'n flanellen doek want die is wat steviger. Hij is niet veel groter dan een grote hydrofiel. Ik vouw er een driehoek van en die leg ik met de punt naar beneden. Ik leg F erop met zijn schouders boven de rand uit. Dan vouw ik de linkerpunt over zijn arm en borst heen schuin naar beneden, onder zijn andere arm door. Als de doek wat groot is vouw ik hem mooi glad achterop zijn rug. Dan pak ik de rechterpunt en die vouw ik over zijn losse arm en zijn borst/ingepakte arm heen naar links, en dan het uitstekende puntje achterop zijn rug. Daar plak ik hem vast met schilderstape (of van dat andere tape wat in het kraampakket zat).
Jeetje, dat zou wel best heftig zijn zeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat moeten we dus bekijken. Liever niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omen wat voor reden het ook heeft, rollen is hoe dan ook knap!
Gut, ik heb echt een modelbaby dan...!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:37 schreef Kyara het volgende:
Rollen gaat als eerste van rug naar buik. Meestal rond de 6 maanden.
Jenny. Ja die lijkt wel een beetje op me.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:35 schreef Suikertante het volgende:
Tico ik bedoel een van je meiden, maar ik weet niet welke
ik dacht hetzelfde, maar ieder het zijne, toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:48 schreef Kwisted het volgende:
hmm ik vind het toch maar raar om een foto van je blote baby op het internet te gooien
Zo op z'n buik? Kan er niet wakker van liggen, maar om nou te zeggen dat mijn ding isquote:Op maandag 3 juni 2013 23:42 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde, maar ieder het zijne, toch?
/lurk
MJ verhaal?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:29 schreef Mangostine het volgende:
Ik krijg er zelf altijd zo'n naar gevoel bij, omdat juist degenen van wie je niet wil dat ze met dat soort foto's aan de haal gaan, in dit topic mee zullen gluren.
Zelf ben ik überhaupt al niet kwistig met foto's, maar dat is meer met het MJ verhaal nog in mijn achterhoofd.
oja je maakt wat mee op fok!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:13 schreef Phaidra het volgende:
MJ -> Miss Jones die zwangerschappen verzon en buik- en babyfoto's jatte van iemand anders...
Ik ken het...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:12 schreef Fieder het volgende:
Zo ik haal geloof ik alle gemiste menstruaties van het afgelopen jaar in één keer in![]()
Haha Phaidra donker brood is ook![]()
![]()
Twinkle lijkt me ook dat Djenna erg moet wennen
Kwisted goeie stats! Fijn dat advies over het eten.
Kan ik me goed voorstellen. Ik vond het eerlijk gezegd ook niet zo raar dat je gastouder een minimum aan het aantal uur stelde. Niet eens vanwege de kosten en daarmee haar inkomen, maar vooral voor het kind lijkt me het prettig om niet binnen korte tijd heen en weer gesleept te worden. Maar goed, ik snap jouw standpunt ook heel goed, je gaat haar ook weer niet vijf dagen per week een halve dag brengen als je steeds maar anderhalf uur nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik merk dat het stiekem best drukke dagen zijn voor Djen.. die 1,5 uur dat ze elke dag naar de opvang gaat. Denk dat ze even moet wennen. Natuurlijk ook dik 7 maanden veilig bij mama geweest.
en je kan het afkrabbelen met een credit card (pinpas, dat soort dingen)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
En in het kader van triviale vragen: mijn baby krijgt volgens mij berg. Een hoofd vol dikke witte schilfersInsmeren met babyolie?
Niet teveel aan doen... Als het een gele laag wordt insmeren met olie en goed laten intrekken dan schraap je het er zo af... En gewoon goed wassen helpt bij bram.. Elke dag haartjes wassen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
En in het kader van triviale vragen: mijn baby krijgt volgens mij berg. Een hoofd vol dikke witte schilfersInsmeren met babyolie?
Sparkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:26 schreef .Sparkling. het volgende:
Eva wordt opgenomenkinderarts heeft geen idee in welke richting ze moet zoeken en wil beginnen met observeren.. Kutzooi..
Och Spark, dat snap ik heel goed... natuurlijk is het fijn dat ze goed wordt nagekeken, maar het is wel jouw kind daar in het ziekenhuis ipv thuis!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Klopt ook wel, ze kijken nu eindelijk verder. Maar ik moet wel even huilen nu, ze hoort gewoon thuis bij ons
Don't worry, ik dacht precies zo... zat ik de hele dag thuis met de baby waarvan ik de gebruiksaanwijzing niet had en hij mocht naar zn werk, onder de mensen en ik zat aan huis gekluisterd. Kwam daarna wel goed hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:35 schreef Shandaly het volgende:
Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe werk, Twinkle. Ik kan het me ontzettend goed voorstellen, dat 'nuttig voelen'. Ik zou bijna zeggen dat ik niet kan wachten totdat ik zelf weer mag gaan werken, ben soms zelfs een beetje jaloers op mijn man als hij 's ochtends naar zijn werk vertrekt. En mijn mini is nog geen 3 weken oud...
* Shandaly is een ontaarde moeder...
Ach Spark, t is ook niet niks en tuurlijk hoort ze bij jullie thuis, je kleine meiske! Heel herkenbaar hoor, ik stond ook huilend bij de eerste hulp met 1-week-oude baby toen hij onder de lamp moest vanwege te geel. Maakte me er al de hele week druk om en kraam en vk wuifden het steeds weg, tot het kraambed werd afgesloten door de ervaren vk die hem tóch nog eens wilde laten prikken > waarden te hoog en terug naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Klopt ook wel, ze kijken nu eindelijk verder. Maar ik moet wel even huilen nu, ze hoort gewoon thuis bij ons
Nodig je ze zelf wel uit dan? Gewoon doen!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:10 schreef Shandaly het volgende:
Ik wacht ook met smart op kraamvisite enzo, maar het lijkt alsof iedereen dat nog te vroeg vindt...
Hoe oud is Isa nu? Misschien is het wel gewoon een sprongetje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:13 schreef Spirit82 het volgende:
Oh Spark wat naar. Hopelijk knapt ze snel op!
Shandaly, wat een heerlijke postSorry hoor, maar die herkenning is zo fijn. Vandaag ook puur van vermoeidheid blijven janken want wat er met Isa is... geen idee! Ze wil niet slapen en blijft maar gillen, dat heeft ze echt nog nooit gedaan. En dan zit man heerlijk rustig na 8 uur slaap op z'n werk
gelukkig issue weer thuis en dan neemt hij het ook direct over
En rond 3 weken was er ook een regeldag, toch? Ik zal van deze week maar niet teveel verwachten dan...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe oud is Isa nu? Misschien is het wel gewoon een sprongetje.
En misschien ook wel niet hoor, maar die 'verklaring' is zo fijn he, als je weet waarom je kind zo huilt! Ze zijn rond 3 weken, 8 weken en 3 maanden geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |