Yep. Spiraal laten zetten en meteen m'n cyclus terug.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef Kyara het volgende:
Bij mij was het ook na een week of 6. Ondanks bv.
Nee hoor. Bram zal best groot zijn maar de rompers van Zeeman zijn ook ontzettend krap.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Ticootje het volgende:
Ook de rompers van zeeman zijn krap. Of Bram is groot.
Ah! Omdat die van de v&d ook al krap waren. Ik dacht al wat is deze!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor. Bram zal best groot zijn maar de rompers van Zeeman zijn ook ontzettend krap.
Die van de V&D zijn iets ruimer maar toch ook krap.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah! Omdat die van de v&d ook al krap waren. Ik dacht al wat is deze!!!
Dan moet ik 86/92 gaan kopen!!! Das belachelijk!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van de V&D zijn iets ruimer maar toch ook krap.
Mijn oudste weegt denk ik net zo veel als Bram(en is dus een slanke) maar bij haar zitten zowel de Zeeman als de V&D krap. En dan kocht ik ze al een maat groter.
t Is jouw kind he, vooral doen wat goed voeltquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes Loj, goed dat er toch verder gekeken wordt!
XMdie haren! Logisch dat je Verliefd bent, lekker blijven!
Tally, wat klink je gelukkig!
Suiker, wat goed dat de RRR werkt! Heb je in ieder geval snel resultaat!
Omen, wat netjes! Hopelijk krijgt ze niet te veel last van de prikjes.
Ik las iets over menstruatiehopelijk blijft het nog lang uit hier, bah!
Wij zijn net even buiten geweest met Eva! Ze bleef lekker warm aanvoelen in haar nekje en heeft de hele tijd geslapen![]()
De wvp is ook geweest vandaag, die vond dat we Eva na de fles even moesten knuffelen en dan wakker in bed moeten leggen zodat ze leert zelfstandig in slaap te vallen. En dan mag ze best even huilen.
Dat gaat zo in tegen wat fijn voelt voor mij, ik wil mijn kind niet laten huilen. Ze is pas 1,5 week oud! En als zij bij mij of mijn man wil liggen ipv haar bed dan vind ik dat prima. Maar goed, dan ga ik toch weer twijfelen he
het valt alleen niet uit op de juiste plek .quote:
Vervelend. Succes.quote:
Klootviool.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:43 schreef Joene het volgende:
[..]
het valt alleen niet uit op de juiste plek .
Die kunnen van alles zeggen maar ik ga de mijne echt niet laten huilen. Als zij bij ons wil liggen dan blijft ze lekker bij ons. Moet je eens tegen d'r beginnen over tussen in slapenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef .Sparkling. het volgende:
De wvp is ook geweest vandaag, die vond dat we Eva na de fles even moesten knuffelen en dan wakker in bed moeten leggen zodat ze leert zelfstandig in slaap te vallen. En dan mag ze best even huilen.
Dat gaat zo in tegen wat fijn voelt voor mij, ik wil mijn kind niet laten huilen. Ze is pas 1,5 week oud! En als zij bij mij of mijn man wil liggen ipv haar bed dan vind ik dat prima. Maar goed, dan ga ik toch weer twijfelen he
Helemaal niets. En dan maak ik tot ik dood ben een kruik voor d'rquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:05 schreef Solagratia het volgende:
En al zou ze de rest van haar leven een kruik willen, wat maakt het uit?![]()
Viktor heeft de eerste maand overdag alle slaapjes op mij gedaan. Heerlijk knuffelig. Ongeveer 6 weken was hij toen hij af en toe overdag in zijn bed kwam te liggen. Nu doet hij al een paar maand alle slaapjes in zijn bed tenzij we op pad zijn met de kinderwagen ofzo. Komt vanzelf. Het koste mij meer energie als ik uren bezig was om een huilend kind in slaap te krijgen in de wieg dan gewoon op de bank hangen met baby en telefoon/boek o.i.d. Ik had trouwens wel het geluk dat J. eerste maand thuis was, dus het kon ook.
Viktor past nog steeds in de 62/68 van de ZeemanBijna 6 maand alweer
Ben heel erg allergisch voor dit soort opmerkingenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:31 schreef Tally het volgende:
Die wvp bij ons zei dat we d'r aan het verwennen waren
Ja dat mag. Was alleen in het begin niet omdat de geboortekaartjes niet binnen waren bij bevriende FOK!kersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:26 schreef Omentielvo het volgende:
Tallyvoor de roze wolk. Ik weet niet of het de bedoeling was, maar je hebt de hele naam van F gebruikt (erg mooie naam btw)
Riley net maar een zetpil gegeven. Ze was aan het krijsen. Daarna geknuffels en net op bed gelegd. Nu slaapt ze
Ik krijg jeuk van zulke figuren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Die wvp bij ons zei dat we d'r aan het verwennen waren omdat we een kruik bij d'r in bed leggen.
Ze heeft het niet nodig om op temperatuur te blijven maar vind het gewoon lekker en slaapt er beter op. Nee das verwennerij. Kan jij best vinden maar ik slaap 's nachts liever. Dus als zij een kruik wil, krijgt zij een kruik
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:08 schreef Suikertante het volgende:
Gister toen hij uit bad kwam viel hij trouwens al in slaap toen we hem in de handdoek legden zo lief! En zo makkelijk afdrogen ineens als het zo'n lappenpopje is
Oh dat klinkt goed! Heerlijk zeg! (en fijn om te horen, wij gaan ook naar Italië als mini een maand of 10-11 is)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:43 schreef Phaidra het volgende:
Hoi! Heb nog weinig bijgelezen, maar we zijn gister teruggekomen van vakantie. Het was tof! De mini heeft het super gedaan in het vliegtuig (alleen gister wat mieperig omdat we 1,5 uur vertraging hadden en hij al nauwelijks geslapen had), dat is me zo meegevallen! Zwemmen zat er niet in, want te koud () maar in plaats daarvan zijn we veel op pad geweest, wat de mini ook prima vond. En wat zijn Italianen geweldig met kinderen
. Wat een verademing in bijv horeca. En I. maar lachen naar iedereen
.
Mee eens. Las dat Juud het ook nooit aan ouders vertelt. Vond ik ook wel fijn. Denk alleen dat oma daar anders over denkt en die is er dus ook 2 dagen per week.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
En dan doe je net als iemand (sorry, vergeten wie) hier: alle eerste dingen op het kdv tellen niet
Het is toch ook gewoon verwennen? Als ze het niet nodig heeft maar het gewoon voor de lekker is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:31 schreef Tally het volgende:
Die wvp bij ons zei dat we d'r aan het verwennen waren omdat we een kruik bij d'r in bed leggen.
Ze heeft het niet nodig om op temperatuur te blijven maar vind het gewoon lekker en slaapt er beter op. Nee das verwennerij. Kan jij best vinden maar ik slaap 's nachts liever. Dus als zij een kruik wil, krijgt zij een kruik
Een Brammetje doenquote:Op zondag 2 juni 2013 10:17 schreef L0t.. het volgende:
Wij zijn gisteren voor het eerst met z'n drieën in het grote bad geweest en J. deed meteen een BrammetjeGelukkig wilden we toch al net eruit gaan dus snel even onder de douche gesprongen maar wel al lekker kunnen genieten van het bad, ze vond het echt lekker, lag helemaal ontspannen om zich heen te kijken
het 'probleem' is denk ik dat een gemiddeld cb vindt dat je je baby absoluut niet mag verwennen. Het is blijkbaar iets slechts, kinderen moeten maar snel leren dat de wereld hard en liefdeloos is, want anders krijg je over het paard getilde rotkinderen.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon verwennen? Als ze het niet nodig heeft maar het gewoon voor de lekker is.
Of het een probleem is, is een ander verhaal. Of jullie je er (van wat zij zegt) iets van aantrekken of niet, ook. Dat het voor jullie goed voelt: idem dito. Dat doet er allemaal niet toe: het blijft verwennen.
Bedoel, als jullie het prima vinden, goed toch? Iets kan verwennen zijn, maar als jullie dat willen, dan maakt het toch niet uit of ze het label 'verwennerij' eraan hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind trouwens andersom ook dat je niet meteen een slechte moeder bent als je niet de hele dag je baby op je lichaam draagt. Zo nauw luistert het allemaal nog niet (en daar ben ik zo blij mee)!
Piekie ik heb geen idee, hier is er echt geen pijl op te trekken. Hij slaapt eigenlijk al een poosje in zijn eigen bed, soms een uitzondering. Meestal als hij echt per se bij ons wil liggen is hij ook wat jengelig en heeft hij wat geschommel nodig om in te dutten. Maar ik vind het eigenlijk wel heel lief klinken zoals jij het verklaartdus ik zou hem lekker extra knuffelen!
L0tgelukkig wel eerst even kunnen genieten!
En Coco, lekker naar het zwembad dan toch! Of een keer een vakantiehuisje met bad(ik krijg er al helemaal zin in, terwijl ik zelf een bad heb
)
[ Bericht 4% gewijzigd door Suikertante op 02-06-2013 11:08:25 ]
Nee hoor, dat duurt nog 10 héél lange dagenquote:Op zondag 2 juni 2013 09:49 schreef kleinzusje het volgende:
XM Welkom ! Wat een mooierd !
Phaidra: Welkom back. Super fijn dat het goed is gegaan. Hij is al bijna jarig toch ?
Omen: Wat lief joh. Heeft ze een tshirt aan ?
Kyara: pffffffffffffffffffffffft das echt niet fijn. Hoe houd je het vol ?
Wakker worden terwijl baby slaapt ? Had en heb ik ook. Nog steeds :-)
Tally: verliefde vogelSlaapt de baby ook bij jullie in bed ? En hoe doen jullie het met inslapen ? Iemand er steeds bij zodat ze niet uit het bed vallen ? En overdag en en en ....
![]()
Suiker: Ben verliefd op F![]()
Kwisted: Lastig ! Tandjes ?
Loj: Beterschap
Zeeman valt echt klein !
(Of de rest groot)
Haaruitval: vreselijk![]()
Rest:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |