Yep. Spiraal laten zetten en meteen m'n cyclus terug.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef Kyara het volgende:
Bij mij was het ook na een week of 6. Ondanks bv.
Nee hoor. Bram zal best groot zijn maar de rompers van Zeeman zijn ook ontzettend krap.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Ticootje het volgende:
Ook de rompers van zeeman zijn krap. Of Bram is groot.
Ah! Omdat die van de v&d ook al krap waren. Ik dacht al wat is deze!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor. Bram zal best groot zijn maar de rompers van Zeeman zijn ook ontzettend krap.
Die van de V&D zijn iets ruimer maar toch ook krap.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ah! Omdat die van de v&d ook al krap waren. Ik dacht al wat is deze!!!
Dan moet ik 86/92 gaan kopen!!! Das belachelijk!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van de V&D zijn iets ruimer maar toch ook krap.
Mijn oudste weegt denk ik net zo veel als Bram(en is dus een slanke) maar bij haar zitten zowel de Zeeman als de V&D krap. En dan kocht ik ze al een maat groter.
t Is jouw kind he, vooral doen wat goed voeltquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes Loj, goed dat er toch verder gekeken wordt!
XMdie haren! Logisch dat je Verliefd bent, lekker blijven!
Tally, wat klink je gelukkig!
Suiker, wat goed dat de RRR werkt! Heb je in ieder geval snel resultaat!
Omen, wat netjes! Hopelijk krijgt ze niet te veel last van de prikjes.
Ik las iets over menstruatiehopelijk blijft het nog lang uit hier, bah!
Wij zijn net even buiten geweest met Eva! Ze bleef lekker warm aanvoelen in haar nekje en heeft de hele tijd geslapen![]()
De wvp is ook geweest vandaag, die vond dat we Eva na de fles even moesten knuffelen en dan wakker in bed moeten leggen zodat ze leert zelfstandig in slaap te vallen. En dan mag ze best even huilen.
Dat gaat zo in tegen wat fijn voelt voor mij, ik wil mijn kind niet laten huilen. Ze is pas 1,5 week oud! En als zij bij mij of mijn man wil liggen ipv haar bed dan vind ik dat prima. Maar goed, dan ga ik toch weer twijfelen he
het valt alleen niet uit op de juiste plek .quote:
Vervelend. Succes.quote:
Klootviool.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:43 schreef Joene het volgende:
[..]
het valt alleen niet uit op de juiste plek .
Die kunnen van alles zeggen maar ik ga de mijne echt niet laten huilen. Als zij bij ons wil liggen dan blijft ze lekker bij ons. Moet je eens tegen d'r beginnen over tussen in slapenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:28 schreef .Sparkling. het volgende:
De wvp is ook geweest vandaag, die vond dat we Eva na de fles even moesten knuffelen en dan wakker in bed moeten leggen zodat ze leert zelfstandig in slaap te vallen. En dan mag ze best even huilen.
Dat gaat zo in tegen wat fijn voelt voor mij, ik wil mijn kind niet laten huilen. Ze is pas 1,5 week oud! En als zij bij mij of mijn man wil liggen ipv haar bed dan vind ik dat prima. Maar goed, dan ga ik toch weer twijfelen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |