Is leuk voor de huisvrouw? Ik hou van strak en simpel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel messen? Vanmiddag waren er messen met leuke kleurtjes, misschien komen die nog een keer langs.
Geen idee, ik vond ze zelf niet zo trouwens, ze waren wel strak van vormgeving dat wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is leuk voor de huisvrouw? Ik hou van strak en simpel.
dat valt ook wel mee, misschien een paar euro goedkoper of 2 tientjes dan de goedkoopste webshop.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Soms zijn er goedkope dingetjes die best leuk zijn voor die prijs. Maar dan komt er altijd die 6e verzendkosten bij
vrij lastig, dan moet dat gehele ding door je buik heenquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Heleboel mensen die harakiri willen plegen zeker met dat ding.
Beetje fantasie moet je wel hebben ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vrij lastig, dan moet dat gehele ding door je buik heen
Gewoon de scherpe houte punten door je nek heen jassen. Als ze dan bezet zijn moet iemand je even oppakken en je aan de botte kant erop douwe. ook zorgen voor wat evenwicht, niet te veel mensen aan 1 populaire kant anders valt hij om en wordt het een zooitje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vrij lastig, dan moet dat gehele ding door je buik heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |