Zouden ze dat doen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:34 schreef tralalala het volgende:
Beter doen ze er even een box tussendoor.
Wie gaat deze hunt nou echt volgenquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik kijk sowieso maar half dus dan ben ik al te laat.
Ja toen ik de aankondiging zag dacht ik al dat dit tot een snel einde zou lopen, wie wil er nou 4 badlakens á ¤20 en andere overbodige troepquote:
Je vergeet het immens populaire broodrooster voor 120,-quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:39 schreef Woods het volgende:
[..]
Ja toen ik de aankondiging zag dacht ik al dat dit tot een snel einde zou lopen, wie wil er nou 4 badlakens á ¤20 en andere overbodige troep
heb ik serieus even over getwijfeld, maar de losse vork vond ik een slechte zet..quote:
Zijn die er eigenlijk geweest?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:34 schreef tralalala het volgende:
Beter doen ze er even een box tussendoor.
nee, natuurlijk nietquote:
vergeet de luchtverfrisser niet!!quote:
Reactie op facebook van iemand; een nieuwe dag?quote:Psssst.......Om 0.00 uur eindigt de allereerste Home & Living HUNT, maar om 0.00 uur start er ook iets geheel nieuws op iBOOD.nl!
Ra, ra, wat zal het zijn....??
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
Reactie op facebook van iemand; een nieuwe dag?
hahah![]()
Wat moet je met zoveel messen? Vanmiddag waren er messen met leuke kleurtjes, misschien komen die nog een keer langs.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Messenset lijkt wel echt een goede deal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |