Wat wil je downloaden? Ik vind GrabIt niet zo handig als ik gewoon films en series en zo wil binnenhalen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:19 schreef Burrito het volgende:
Ik heb dus GrabIt gedownload en verbinding met news.kpn.nl gemaakt. Wat nu? Snap er niks van.
Films en Seriesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat wil je downloaden? Ik vind GrabIt niet zo handig als ik gewoon films en series en zo wil binnenhalen.
Dan kun je indexsites als nzbindex.nl gebruiken in combinatie met SABnzbd. Daarna is het een kwestie van nzb openen in je newsreader en gaan. Kan ook gewoon met GrabIt, maar ik SABnzbd persoonlijk prettiger.quote:
Ik zou toch gaan zoeken naar een Payserver!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:19 schreef Burrito het volgende:
Ik heb dus GrabIt gedownload en verbinding met news.kpn.nl gemaakt. Wat nu? Snap er niks van.
quote:KPN
Ongeveer 14 dagen retentie. De downloadsnelheid is maximaal 6,6 Mb/s. De uploadsnelheid is maximaal 2Mb/s.
Als het goed is zou er een par2 bestand erbij moeten zitten. Die aanklikken en dan repareert ie hem naar de oorspronkelijke filenaam.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:08 schreef Jesse_ het volgende:
Is er ook een makkelijke manier om hernoemde bestanden terug te hernoemen naar hun oorspronkelijke filename?
58042-1.36 <- zulke titels bedoel ik
Mijn par programma (PyPar) doet dat niet evenals het par2 programma van Sabnzbdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als het goed is zou er een par2 bestand erbij moeten zitten. Die aanklikken en dan repareert ie hem naar de oorspronkelijke filenaam.
Ken pypar niet, theoretisch zou ie hetzelfde moeten doen als quickpar. Maar het gaat dus om 1 par2 bestand die IN de map met de hernoemde bestanden zit, niet die "standaard" buiten de map zitten om de bestanden te repareren.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mijn par programma (PyPar) doet dat niet.
Trieste gabber inderdaad, leedvermaak en uitlachen is leuk tot je zelf het slachtoffer bent.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Arma site ook plat![]()
Zat ie poosje geleden nog te lachen om een andere site die plat ging, gaat ie zelf ook mooi plat.
Als gratis gebruiker een hele matige API/Download per dag.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:45 schreef T_Fuff het volgende:
Sowieso wat een gezeik met al die index sites, vroeger had je er gewoon 1 en dan lukte alles, tegenwoordig ben ik hele tijd api's aan het invoeren op sickbeard met die gratis dingen, maar het is allemaal niet geweldig.
Iemand ervaring met smackdownonyou?
$15 voor 1000 api per dag ookquote:Op zondag 21 juli 2013 15:02 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Als gratis gebruiker een hele matige API/Download per dag.
Ohw, zie nu zelfs VIP Only
Lees even reply #189 in deze topic reeks.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:12 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
$15 voor 1000 api per dag ook
Hou me aanbevolen voor betere in elk geval.
Daar kunnen we kort over zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:00 schreef zummertime het volgende:
zijn er inmiddels al wat stabiele indexers die nzbmatrix evenaren/benaderen?
ik vind het ook niet erg om te betalen als de houdbaarheid maar langer is dan een paar weken
Vond nzbmatrix toch wel een flinke meerwaarde hebben op alle sites!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:17 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch 1 gevonden een paar jaar terug
Trouwens nog 1 invite over voor de Zuid-Afrikaanse![]()
Op
Hun deden inderdaad aan uploaden en waren met content echt uren eerder dan andere sites.+ de software en muziek die ze aanboden was ook van grote kwaliteit. Al stopten ze later met Software. Grootste reden dat ze offline zijn gehaald is dat veel mensen de posts doorgaven aan die vage stichting daar in USA (Morganli group ofzoiets) en hun namen extreme maatregelen. Later nog veel contact gehad met een encoder van daar en die vond het erg zonde dat het zo was verlopen maar de sote had het te danken aan hun eigen leden. Het werd in de laatste maanden voor ze offline gingen ook te grootquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:13 schreef KillerBee4ever het volgende:
@Rainesz: ik haalde ook af en toe wel nzb's binnen via nzbmatrix destijds (was geen grootgebruiker), maar begrijp ik goed dat daar ook content geupload werd door de community? (if so, dan zal dit hoogstwaarschijnlijk wel de reden zijn waarom ze niet meer bestaan).
Nog steeds jammer, want was absoluut een van de beteren
Zal proberen om het eerst via andere USP te proberen.quote:
30 Dagen try-out.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:57 schreef MineraalWater het volgende:
DogNZB gratis registratie!
http://dognzb.cr/register
Oh, dat klinkt wel aantrekkelijk. Als je inderdaad de groep pakt die het meest gebruikt wordt voor de content die je wilt, dan is een eigen NZB-servertje best een goede oplossing!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:58 schreef Bladblaadje het volgende:
Heel veel newznab sites die binnen een dag of 10 weer offline gaan. Of gratis newznab met een database achterstand van 2 dagen.
Laatste tv update van http://nzbid.org/ is 10.3 dagen geleden.
http://autonzb.co/ 15.6 dagen geleden
http://nzbindex.in/ vind under the dome(de aflevering van vannacht) niet.
En ga zo maar door.
Wat wel lekker werkt is: https://nzbs.in , maar die is invite only geloof ik.
Maar ik draai al een maandje een basic nZEDb server (newznab maar dan gratis) Index daar alleen a.b.teevee voor de tv series. en tot nu toe pakt sickbeard 100% van de eigen server af.
Ik heb een Raspberry pi draaien. De pi is erg langzaam. Maar nZEDb icm met 1 groep (a.b.teevee) werkt goed. Ik heb deep rar inspection enzo uit staan. Maar dit maakt opzich niet uit voor a.b.teevee want die groep is vrij clean. Als je boneless gaat indexen ga je wel problemen krijgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:00 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel aantrekkelijk. Als je inderdaad de groep pakt die het meest gebruikt wordt voor de content die je wilt, dan is een eigen NZB-servertje best een goede oplossing!
Waar heb je die server op draaien?
Als iemand hier een invite voor heeft hou ik me aanbevolen.quote:Wat wel lekker werkt is: https://nzbs.in , maar die is invite only geloof ik.
0 invites left, en dat is al sinds dat nzbmatrix down is. Ik wil je wel een plekje geven op mijn newznab. Maar kan je geen pm sturen aangezien dit mijn 6e post is hier, en moet minimaal 10 posts hebben om DM's te kunnen sturenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:30 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Als iemand hier een invite voor heeft hou ik me aanbevolen.
Streng zijn ze hè..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:14 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]
0 invites left, en dat is al sinds dat nzbmatrix down is. Ik wil je wel een plekje geven op mijn newznab. Maar kan je geen pm sturen aangezien dit mijn 6e post is hier, en moet minimaal 10 posts hebben om DM's te kunnen sturen
Je hebt mail.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:21 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Streng zijn ze hè...
Ongelovelijk wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is op die Pi's.. zou me er ook eens in moeten gaan verdiepen.
Als je wil mag je me wel mailen op marktplaza *apenstaart* me.com
Sunny usenet. Een van de beter op dit moment. Je kan het zelfs 1 week kosteloos proberen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef Bankpasje het volgende:
welke nieuwsgroep aanbieder is op dit moment 1 van de betere qua aanbod? ik zit nu bij eweka, echter vind ik het aanbod steeds minder worden.
Thanks, gelijk even uitproberen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:01 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Sunny usenet. Een van de beter op dit moment. Je kan het zelfs 1 week kosteloos proberen.
kan je veranderen bij instellingenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Bankpasje het volgende:
Wat ik niet snap, ik heb zojuist sunny usenet ingesteld als provider bij spotnet, echter gaan mijn downloads van eweka wel gewoon door?
Ook even aan het proberen kijken of er verschil is met eweka.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:01 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Sunny usenet. Een van de beter op dit moment. Je kan het zelfs 1 week kosteloos proberen.
Ik zou het zeer op prijs stellen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb 1 invite beschikbaar voor nzbs(dot)org.
Ik dacht: eens even kijken wat 't is, ben ik er al geregistreerd...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Nmatrix is tijdelijk open voor registraties
Erg leuk, hier wat meer info: http://www.bierdopje.com/(...)s-van-bierdopje--/1/quote:
Gisteren nog even op de QoQ chat gezeten inderdaad, wel een strakke en leuke actie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:13 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]
Erg leuk, hier wat meer info: http://www.bierdopje.com/(...)s-van-bierdopje--/1/
HD 720p staat die bij jou op. Welke versie van sickbeard draai je?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:09 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
meer mensen met sickbeard die raar doet?
Weet niet hoe je in de opslag zit. (Verschil is klein maar toch)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:38 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]
HD 720p staat die bij jou op. Welke versie van sickbeard draai je?
Ik draai de alpha (master).
En heb zo mijn series ingesteld staan.
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat jij de verkeerde zoek settings heb gebruikt en dat die daarom je series niet kan vinden?
ik heb die serie ook en bij mij haalt die wel zonder problemen binnen alleen aflevering 2 van season 4 had die gemist. ik heb sunny en sickbeard staat op 10min.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:09 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
meer mensen met sickbeard die raar doet?
Ik heb mij toen geregistreerd en hij lijkt wel erg goed te zijn. Ik heb nog 17 dagen om een $10 donatie te overwegen voor een lifetime subscription. Voor wat ik er nu van merk is hij bijna net zo goed als nzbmatrix indertijd....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:57 schreef MineraalWater het volgende:
DogNZB gratis registratie!
http://dognzb.cr/register
Ik heb ook Alpha Master maar ik kan alleen kiezen uit deze kwaliteiten:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:38 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]
HD 720p staat die bij jou op. Welke versie van sickbeard draai je?
Ik draai de alpha (master).
En heb zo mijn series ingesteld staan.
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat jij de verkeerde zoek settings heb gebruikt en dat die daarom je series niet kan vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |