Je hebt mail.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:21 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Streng zijn ze hè...
Ongelovelijk wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is op die Pi's.. zou me er ook eens in moeten gaan verdiepen.
Als je wil mag je me wel mailen op marktplaza *apenstaart* me.com
Sunny usenet. Een van de beter op dit moment. Je kan het zelfs 1 week kosteloos proberen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef Bankpasje het volgende:
welke nieuwsgroep aanbieder is op dit moment 1 van de betere qua aanbod? ik zit nu bij eweka, echter vind ik het aanbod steeds minder worden.
Thanks, gelijk even uitproberen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:01 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Sunny usenet. Een van de beter op dit moment. Je kan het zelfs 1 week kosteloos proberen.
kan je veranderen bij instellingenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Bankpasje het volgende:
Wat ik niet snap, ik heb zojuist sunny usenet ingesteld als provider bij spotnet, echter gaan mijn downloads van eweka wel gewoon door?
Ook even aan het proberen kijken of er verschil is met eweka.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:01 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Sunny usenet. Een van de beter op dit moment. Je kan het zelfs 1 week kosteloos proberen.
Ik zou het zeer op prijs stellen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:55 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb 1 invite beschikbaar voor nzbs(dot)org.
Ik dacht: eens even kijken wat 't is, ben ik er al geregistreerd...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Nmatrix is tijdelijk open voor registraties
Erg leuk, hier wat meer info: http://www.bierdopje.com/(...)s-van-bierdopje--/1/quote:
Gisteren nog even op de QoQ chat gezeten inderdaad, wel een strakke en leuke actie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:13 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]
Erg leuk, hier wat meer info: http://www.bierdopje.com/(...)s-van-bierdopje--/1/
HD 720p staat die bij jou op. Welke versie van sickbeard draai je?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:09 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
meer mensen met sickbeard die raar doet?
Weet niet hoe je in de opslag zit. (Verschil is klein maar toch)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:38 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]
HD 720p staat die bij jou op. Welke versie van sickbeard draai je?
Ik draai de alpha (master).
En heb zo mijn series ingesteld staan.
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat jij de verkeerde zoek settings heb gebruikt en dat die daarom je series niet kan vinden?
ik heb die serie ook en bij mij haalt die wel zonder problemen binnen alleen aflevering 2 van season 4 had die gemist. ik heb sunny en sickbeard staat op 10min.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:09 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
meer mensen met sickbeard die raar doet?
Ik heb mij toen geregistreerd en hij lijkt wel erg goed te zijn. Ik heb nog 17 dagen om een $10 donatie te overwegen voor een lifetime subscription. Voor wat ik er nu van merk is hij bijna net zo goed als nzbmatrix indertijd....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:57 schreef MineraalWater het volgende:
DogNZB gratis registratie!
http://dognzb.cr/register
Ik heb ook Alpha Master maar ik kan alleen kiezen uit deze kwaliteiten:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:38 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]
HD 720p staat die bij jou op. Welke versie van sickbeard draai je?
Ik draai de alpha (master).
En heb zo mijn series ingesteld staan.
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat jij de verkeerde zoek settings heb gebruikt en dat die daarom je series niet kan vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |