SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door _Dido_ op 31-05-2013 15:23:18 ]To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Mag ik ook in de openingspost? 16 juni, Marquetteloop Heemskerk, HMIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zondag weer een wedstrijd![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zie spoiler in OP (wie loopt waar en wanneer). Daar staat een code in. Wil je je loopje even in dit formaat zetten, dan zet ik je erinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Mag ik ook in de openingspost? 16 juni, Marquetteloop Heemskerk, HM
To see a world in a grain of sand
Succes! Ben benieuwd hoe ze het er daar vanaf brengen (de organisatie dan) misschien kom ik nog eventjes kijken.quote:
Ik kom net terug van de fysio.....auw![]()
Nog extra oefeningen meegekregen om mijn rug en buik spieren sterker te maken en dan over 2 weken weer terug. Ben vergeten te vragen wanneer ik weer mag rennen, maar dat zal nog wel even niet van toepassing zijn....![]()
16 juni - Marquetteloop (Heemskerk)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zie spoiler in OP (wie loopt waar en wanneer). Daar staat een code in. Wil je je loopje even in dit formaat zetten, dan zet ik je erin
• La_Tramposa - HMIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Normaal loop ik noooooit op vrijdag, maar vandaag toevallig welRustig rondje met wat versnellinkjes, kijken hoe de compressiekousen zitten en of ik zondag op m'n nieuwe schoenen ga lopen of niet.
Ik vraag me af of het ook maar enigszins verstandig is om een week voor de HM van Amsterdam een trail van 15km te gaan lopen. Ik wil zo graaaag.![]()
De loop staat er al in, je hoeft alleen de naam nog maar toe te voegenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zie spoiler in OP (wie loopt waar en wanneer). Daar staat een code in. Wil je je loopje even in dit formaat zetten, dan zet ik je erin
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jero, ik zat gisteravond nog ff op de site van vibram te kijken, en wat bizar veel modellen fivefingers zijn er zeg.
Hoe bepaal je nou goed welk type het beste is? Is dat op soort activiteit dan ook nog ondergrond ingedeeld ofzo?![]()
Ik zag hetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 31 mei 2013 09:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De loop staat er al in, je hoeft alleen de naam nog maar toe te voegen
Doen jullie quotes ook zo gek de laatste dagen of ligt het aan mij?
Ze brengen de ervaring van Marathon Eindhoven mee (zijn geloof ik dezelfde organisatoren), dus dat zit wel goed. Startnummers bevatten iig de chip (dus geen losse), dus we hebben zelfs tijdregistratie (dit in tegenstelling tot de Genneper parken nieuwjaarsloop, die over ongeveer hetzelfde parcours gaat). En we krijgen (wéér) Annemarie Thomas die eenw arming up doetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Succes! Ben benieuwd hoe ze het er daar vanaf brengen (de organisatie dan) misschien kom ik nog eventjes kijken.
Ik ben blij dat dit loopje ongelofelijk dicht bij huis is. We gaan er op de fiets heen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ah, fuck verstandig, mag ik in de OP bij de Duinentrail Schoorl op 13 oktober? Loopje staat er al in.
1 [*] hatsaflats - 15km ![]()
De dag ff goed beginnen...8km
en ook nog onder het uur
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:01 schreef E.T. het volgende:
en ook nog onder het uur
Super
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:01 schreef E.T. het volgende:
en ook nog onder het uur
![]()
![]()
We hebben nagenoeg ideaal hardloopweer (16 graden, geen zon)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:10 schreef linebear het volgende:
[..]
Yesde gezonde spanning bouwt hier ook op
ja, hopelijk ook weinig wind. Loop langs het ijselmeerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
We hebben nagenoeg ideaal hardloopweer (16 graden, geen zon)![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef linebear het volgende:
[..]
ja, hopelijk ook weinig wind. Loop langs het ijselmeerWelke afstand? (te lui om de OP te checken).
Gisteren voor het eerst 12 minuten aan een stuk gelopen! Vorige week kon ik nog maar 3 minuten achter elkaar lopen... Wat een motivatieboost is dat zeg.
Volgende week zondag de Ladiesrun. Ach, als laatste van de 9000 eindigen is ook een prestatie. Iemand moet het doen.![]()
Half september is er ook een Ladiesrun in Rotterdam, georganiseerd door Leontien van Moorsel. Leuk rondje om de Zevenhuizerplas! http://www.leontien.nl/ladiesrun/
Als je volgende week een product van haar koopt bij het Kruidvat (Tip!) kun je je zelfs gratis inschrijven!A grand adventure has begun.![]()
Succes met je HMquote:
Gaat je vast lukkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:23 schreef Keshet het volgende:
Gisteren voor het eerst 12 minuten aan een stuk gelopen! Vorige week kon ik nog maar 3 minuten achter elkaar lopen... Wat een motivatieboost is dat zeg.
Volgende week zondag de Ladiesrun. Ach, als laatste van de 9000 eindigen is ook een prestatie. Iemand moet het doen.![]()
Half september is er ook een Ladiesrun in Rotterdam, georganiseerd door Leontien van Moorsel. Leuk rondje om de Zevenhuizerplas! http://www.leontien.nl/ladiesrun/
Als je volgende week een product van haar koopt bij het Kruidvat (Tip!) kun je je zelfs gratis inschrijven!![]()
![]()
Mag ik ook in de OP?
1
2
3
4
5
6
7
8[b]9 juni 2013 - [url=www.ladiesrun.nl]Ladiesrun (Rotterdam)[/url][/b]
[*]Keshet - 5km
[b]14 september 2013 - [url=http://www.leontien.nl/ladiesrun/]Leontien Ladies Run (Rotterdam)[/url][/b]
[*]Keshet - 6,5km
[b]9 november 2013 - [url=http://www.loopgroep2000.nl/nl/index.php?option=com_content&view=article&id=56&Itemid=123]Zandenplasloop (Nunspeet)[/url][/b]
[*]Keshet - 5kmA grand adventure has begun.![]()
Als ik een hardlooptrend voor 2013 mag noemen,zijn dat de ladiesruns en de colorruns
In dat geval ben ik trend-ongevoelig so far
_Dido_ als ik denk dat ik weet dat ik denk wie je bent: welkom terugDat heeft een flink tijdje geduurd!
![]()
Heb het Bridge to 10k-schema voorzien van een extra week en in excel gezet. Ben benieuwd of dit schema gaat bevallen.![]()
![]()
![]()
Thxquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:38 schreef Quoi het volgende:
In dat geval ben ik trend-ongevoelig so far
_Dido_ als ik denk dat ik weet dat ik denk wie je bent: welkom terugDat heeft een flink tijdje geduurd!
Mooi topic blijft dit
Mooie schema heb je ervan gemaakt. Hopelijk bevalt ie goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:42 schreef GuitarJJ het volgende:
Heb het Bridge to 10k-schema voorzien van een extra week en in excel gezet. Ben benieuwd of dit schema gaat bevallen.![]()
[ afbeelding ]The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
De Ladiesrun in Rotterdam bestaat al even, dit is geloof ik de 7e editie. Maar ja, het is wel helemaal hip op 't moment.
Voor mij hoeft het niet zo, al dat geneuzel eromheen en semi-verplicht in roze kleding lopen, hippe lunches, etc.
Nog even en je moet verplicht lopen met zo'n hipsterbril op je hoofd en krijg je Starbucks koffie onderweg.![]()
Maar ja, vorig jaar met een nichtje afgesproken dat we dit jaar die ladiesrun zouden gaan lopen en die 2e is in mijn achtertuin dus die kan ik niet laten gaan.
A grand adventure has begun.![]()
het lijkt mij irritant dat er zo weinig variatie in zitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:42 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:47 schreef Keshet het volgende:
De Ladiesrun in Rotterdam bestaat al even, dit is geloof ik de 7e editie. Maar ja, het is wel helemaal hip op 't moment.
Voor mij hoeft het niet zo, al dat geneuzel eromheen en semi-verplicht in roze kleding lopen, hippe lunches, etc.
Nog even en je moet verplicht lopen met zo'n hipsterbril op je hoofd en krijg je Starbucks koffie onderweg.![]()
Maar ja, vorig jaar met een nichtje afgesproken dat we dit jaar die ladiesrun zouden gaan lopen en die 2e is in mijn achtertuin dus die kan ik niet laten gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik heb trouwens een day zero-lijst gemaakt en naast een boel andere hardloopdoelen (de helft van de lijst ongeveer) staat er ook op dat ik 5 km wil lopen in 10 Europese steden. Dat lijkt me echt tof!
Dat je dan een Garminlogje hebt van een loopje in Parijs, een loopje in Madrid etc
.
woei, nieuwe garmin uitgelaten, heerlijk geen piepjes!
Was met m'n buurvrouw, heb me de eerste 6 km aan haar aangepast, maar toen moest ik zo'n 10 min. op haar wachten en toen maar besloten om zelf verder te rennen, dat ging meteen een stuk lekkerder.
10 km zit er weer op , en dat brengt mijn stand voor de maand Mei op 100 km![]()
![]()
Buurvrouwenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:50 schreef Shravani het volgende:
woei, nieuwe garmin uitgelaten, heerlijk geen piepjes!
Was met m'n buurvrouw, heb me de eerste 6 km aan haar aangepast, maar toen moest ik zo'n 10 min. op haar wachten en toen maar besloten om zelf verder te rennen, dat ging meteen een stuk lekkerder.
10 km zit er weer op , en dat brengt mijn stand voor de maand Mei op 100 km![]()
Ze moet nu nog thuiskomen?
Well done trouwens!![]()
Zo heb ik er ook 1:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef _Dido_ het volgende:
Oh ik heb trouwens een day zero-lijst gemaakt en naast een boel andere hardloopdoelen (de helft van de lijst ongeveer) staat er ook op dat ik 5 km wil lopen in 10 Europese steden. Dat lijkt me echt tof!
Dat je dan een Garminlogje hebt van een loopje in Parijs, een loopje in Madrid etc
.
Marathon in San Francisco en Marathon in Santiago in Chili.
Who knows...maybe someday![]()
![]()
Ja, ik heb er ook een marathon en zelfs een ultramarathon op staan. En de pelgrimstocht naar Santiago de Compostelaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:51 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook 1:
Who knows...maybe somedayAch een mens mag dromen
Ik had mijn Garmin aan willen zetten op de Malediven, gewoon om een logje van daar te hebben, maar ben het vergetenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef _Dido_ het volgende:
.
en voor hardlopen daar was niet eens ruimte
Ach... het verblijf is in ieder geval al geregeld. Logeren bij zus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook een marathon en zelfs een ultramarathon op staan. En de pelgrimstocht naar Santiago de CompostelaAch een mens mag dromen
![]()
bucketlist.orgquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:51 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook 1:
Who knows...maybe somedayStart adding
ze had een andere route terug genomen en ik wilde die 10 km uitlopen voor m'n maand stand hahaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Buurvrouwen![]()
Ze moet nu nog thuiskomen?
Well done trouwens!![]()
Ik las vorige week in zo'n vrouwen editie van Runner's Coach oid over een San Francisco HM voor ladies. Supermooie omgeving enzo natuurlijk, maar één van de dingen was dat ze ergens onderweg een subcompetitie hadden - wie het snelst haar BH verwisselde ofzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:47 schreef Keshet het volgende:
Maar ja, vorig jaar met een nichtje afgesproken dat we dit jaar die ladiesrun zouden gaan lopen en die 2e is in mijn achtertuin dus die kan ik niet laten gaan.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik had mijn Garmin aan willen zetten op de Malediven, gewoon om een logje van daar te hebben, maar ben het vergetenen voor hardlopen daar was niet eens ruimte
Ik ga volgende maand naar Rome en als mijn herstel goed doorzet, neem ik ook mijn hardloopschoenen mee. Gewoon om daar een logje van te hebben idd
.
Haha, ik moest hem helemaal op z`n strakst doen. Ik wilde hem eerst dragen op de bovenste rand van m`n broek zeg maar, zodat ie echt op m`n heupen zat. Maar daar zat ie écht niet lekker. Uiteindelijk wat naar boven geschoven en daar zat het een stuk beter, maar nog niet ideaal. Denk ook wel dat het een kwestie van wennen is..quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik heb er zo een, maar nog nooit gedragen. Levitas had hem om tijdens ons lopen en was aan het begin ook aan het kloten om hem goed te krijgen. Hij droeg hem uiteindelijk boven zijn broek, dus niet erover. (Mijn spibelt draag ik ook boven de band van mijn broek, dus gewoon op mijn huid met mijn shirt eroverheen.)Gods, dat is een vet idee! Dat ga ik doen als ik afgestudeerd ben. Elke maand een weekend naar een Europese stad om daar een stuk te lopen (hoeft niet per sé in wedstrijdverband te zijn).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef _Dido_ het volgende:
.
Ik heb trouwens geluisterd naar degene die zei "Pas weer posten als je gelopen hebt", nadat ik een Saraatsje had gedaan gisteren (en gisterenavond!):
http://www.endomondo.com/workouts/196911408/8850231
Deze maand net onder de 100km. Had ik vandaag nou tóch maar 8km gedaan..![]()
Tijdens de Marikenloop niet eens gedácht aan mijn spibelt, zo fijn zat-ieOok op een hele strakke stand inderdaad en het buideltje op mijn buik/blaas, dan blijft-ie ideaal zitten.
Och, volgende maand beter!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha, ik moest hem helemaal op z`n strakst doen. Ik wilde hem eerst dragen op de bovenste rand van m`n broek zeg maar, zodat ie echt op m`n heupen zat. Maar daar zat ie écht niet lekker. Uiteindelijk wat naar boven geschoven en daar zat het een stuk beter, maar nog niet ideaal. Denk ook wel dat het een kwestie van wennen is..
[..]
Gods, dat is een vet idee! Dat ga ik doen als ik afgestudeerd ben. Elke maand een weekend naar een Europese stad om daar een stuk te lopen (hoeft niet per sé in wedstrijdverband te zijn).
Ik heb trouwens geluisterd naar degene die zei "Pas weer posten als je gelopen hebt", nadat ik een Saraatsje had gedaan gisteren (en gisterenavond!):
Deze maand net onder de 100km. Had ik vandaag nou tóch maar 8km gedaan..![]()
Elke máánd?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha, ik moest hem helemaal op z`n strakst doen. Ik wilde hem eerst dragen op de bovenste rand van m`n broek zeg maar, zodat ie echt op m`n heupen zat. Maar daar zat ie écht niet lekker. Uiteindelijk wat naar boven geschoven en daar zat het een stuk beter, maar nog niet ideaal. Denk ook wel dat het een kwestie van wennen is..
[..]
Gods, dat is een vet idee! Dat ga ik doen als ik afgestudeerd ben. Elke maand een weekend naar een Europese stad om daar een stuk te lopen (hoeft niet per sé in wedstrijdverband te zijn).
Deze maand net onder de 100km. Had ik vandaag nou tóch maar 8km gedaan..
Ik heb er ook nog op staan: een wedstrijd in het buitenland lopen(daarmee kan ik wel meerdere doelen in één keer coveren: in het buitenland hardlopen, 5 km in 30 minuten lopen in wedstrijdverband)
Ik heb er nu ook 1!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:56 schreef SEMTEX het volgende:
Tijdens de Marikenloop niet eens gedácht aan mijn spibelt, zo fijn zat-ieOok op een hele strakke stand inderdaad en het buideltje op mijn buik/blaas, dan blijft-ie ideaal zitten.
Zondag maar eens proberen. Ik heb de variant met 2 vakjes. Ben benieuwd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: