Geen dankquote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Lol, was net bezig 1 zo'n ding voor 99 cent te bestellen, zie ik jouw link voor 2 stuks voor 99 cent.
Bedankt he
Zal wel werken, maar het is zeker niet de veiligste methode..quote:Op maandag 3 juni 2013 16:46 schreef johanndoe het volgende:
Om nog even terug te komen op portable chargers.
Is het niet beter om er zelf 1 te bouwen met betrouwbare 18650 batterijen waarvan de capaciteit te vertrouwen is?
Ik zit dan te denken aan dit:
http://www.ebay.nl/itm/5V(...)&hash=item8714fbe924
En voor de batterijen https://www.fasttech.com/products/1420/10001901/1143803
Dit aangezien de protected variant aangeraden werd voor gewoon gebruik. De 3000mAh variant worden uit apparaten gehaald dus lijkt dit me dan de beste optie. Heb het liefst protected batterijen, maar bij de beschrijving van meerdere van deze behuizingen staat dat het alleen unprotected batterijen mogen zijn omdat de box zelf anders kan doorbranden.
Voor een 25 euro zou je dan een 11200mAh portable charger hebben met keuze uit 0.5/1/2A output en dubbele output poort zodat je 2 apparaten tegelijk kan opladen.
Een andere optie voor behuizing zou bijvoorbeeld http://www.ebay.nl/itm/2A(...)&hash=item257bbb7823 zijn
Wat is de kijk van de kenners hier hierop? Zie ik minpunten over het hoofd? Doen, niet doen?
Chinaprices.us al geprobeerd?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:13 schreef relativity het volgende:
Niemand een idee waar je mooie hanglampen kan kopen? Vind ze alleen op dealextreme
Lijkt me een prijzige aangelegenheid, grote objecten zijn duur om te versturen. Al eens bij de Action gekeken?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:13 schreef relativity het volgende:
Niemand een idee waar je mooie hanglampen kan kopen? Vind ze alleen op dealextreme
Ja maar dan vind hij grotendeels pulpquote:
Vaak worden die lampen in een klein bouwpakket verzondenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:16 schreef Painore het volgende:
[..]
Lijkt me een prijzige aangelegenheid, grote objecten zijn duur om te versturen. Al eens bij de Action gekeken?
Kan je net zo goed naar de IKEA gaanquote:Op maandag 3 juni 2013 18:19 schreef relativity het volgende:
Hier had ik al wat objecten gevonden:
http://www.dinodirect.com/pendant-lights-2053Grid/
Xenos heeft ook van dat spul. Cheape shizzle. Die lompe dingen importeren kost je een klauw aan verzendkosten.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan je net zo goed naar de IKEA gaan
Dat valt wel mee hoor met gratis verzending.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:59 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Xenos heeft ook van dat spul. Cheape shizzle. Die lompe dingen importeren kost je een klauw aan verzendkosten.
Maar je weet niet hoe ie er nou echt uitziet en hoe t voelt enzoquote:Op maandag 3 juni 2013 20:05 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor met gratis verzending.
Vind het wel fijn dat je een keuze hebt uit een groot assortiment, goedkoper en aan de deur geleverd. Vaak ook nog gratis verzending...
Ik bedoel, als zo'n glazen ding sneuvelt, onderweg van China naar Nederland, krijg je garantiegedoe en als je pech hebt moet je op en neer gaan sturen voor eigen rekening. Als je geluk hebt sturen ze je gewoon een nieuwe, maar die sneuvelt dan vast ook weer. :pquote:Op maandag 3 juni 2013 20:05 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor met gratis verzending.
Vind het wel fijn dat je een keuze hebt uit een groot assortiment, goedkoper en aan de deur geleverd. Vaak ook nog gratis verzending...
Je krijgt nog verdere updates, de tracking zal aangeven wanneer het pakketje in Nederland aankomt. In de OP staat meer informatie over tracking.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:13 schreef Feyen18 het volgende:
De status van mijn verzending is nu:
Departure from China.
Ga ik nu nog verdere updates krijgen?
Of moet ik nu al een 3s code aanvragen?
Als je een achterwaartse salto met schroef doet verschijnt er automagisch een kabouter met je codequote:Op maandag 3 juni 2013 20:13 schreef Feyen18 het volgende:
De status van mijn verzending is nu:
Departure from China.
Ga ik nu nog verdere updates krijgen?
Of moet ik nu al een 3s code aanvragen?
Ik heb nog nooit een melding gekregen dat die in NL is aangekomenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:16 schreef Painore het volgende:
[..]
Je krijgt nog verdere updates, de tracking zal aangeven wanneer het pakketje in Nederland aankomt. In de OP staat meer informatie over tracking.
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 3 juni 2013 20:38 schreef Miniem het volgende:
Zou het werken?
http://www.buyincoins.com(...)g-product-31797.html
Helaas werkt die achterwaartste salto met schroef niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je een achterwaartse salto met schroef doet verschijnt er automagisch een kabouter met je code![]()
Volgens mij kan je pas een 3s code aanvragen als je pakket in Nederland is.
Dus daar moet je op wachten. Dat komt ook bij je tracking te staan.
Kijk is aan, gewoon volhouden bij PriceAngels en je krijgt het lekker terugquote:Op maandag 3 juni 2013 21:02 schreef bobbernaut het volgende:
Heuj krijg een nieuwe kabel toegestuurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |