abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127319316
Henk is de nieuwe Sjonnie?
  zondag 2 juni 2013 @ 13:46:50 #122
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127319453
Henk flikker is op met je spam man, daar is dit topic niet voor bedoeld..
daarnaast mag je best wat rekenkracht hebben wil je winst gaan halen uit bitcoins..
met een paar man gaat dat je sws niet lukken!
  zondag 2 juni 2013 @ 13:57:48 #123
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_127319736
de XML-T6 zaklampjes van Tmart.com zijn binnen trouwens,
ze werken perfect en volgens mij hebben ze een beste trow ten opzichte van de 3x XML-T6 die ik al langer heb.
vanavond ff proberen tijdens werk ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door mickeyD op 02-06-2013 14:07:38 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_127320176
Hier ook al zo'n Bitcoin fail story? ;(
pi_127324272
Zaklamp van Tmart is hier ook binnen. Helaas heeft Fasttech de Nitecore i2 en de 18650's verzonden via surface mail, dat gaat dus nog wel even duren.. :-(
pi_127325126
Fuck hé, gisteren mijn Jaragear horloge binnen gekregen. Doe ik hem om, breekt dat pinnetje waarmee het bandje bevestigd is. :') Pauperkwaliteit. En ik vind hem ook ietsjes minder mooi dan verwacht. Maar goed. Niet klagen voor die 17 euro.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zondag 2 juni 2013 @ 17:13:32 #127
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_127325845
iemand nog suggesties of ideeën voor een GoPro alternatief?
Moet iig plat zijn zodat ik het of op mijn borst kan dragen of op mijn kop. Zonder helm of iets dergelijks...

heb al een extreme cam uit China maar dat werkt niet zoals ik het wil.

hoor het graag
pi_127326122
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 17:13 schreef marcelp79 het volgende:
Moet iig plat zijn zodat ik het of op mijn borst kan dragen of op mijn kop. Zonder helm of iets dergelijks...

hoor het graag
waar ga je het voor gebruiken?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 2 juni 2013 @ 17:38:20 #129
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_127326608
outdoor running, mountainbiken, dat soort zaken. we willen het gaan vastleggen aangezien er nog wel is leuke momenten voorbij komen..
pi_127326649
Hoi!

Gisteren ben ik in contact genomen met een aanbieder op Alibaba, die wel heel goedkoop 'Power Banks' aanbiedt. Echter als ik zoek op zijn naam/bedrijfsnaam met scam erachter vind ik niks negatiefs, maar ook niet positiefs.

Dus hier de vraag, wat vinden jullie hiervan:
SZ Youyi Digital Co.,Limited
www.youyi-digital.com
Add: Building 8C,Floor 1 to 2,Baoyuan Second Industrial Park,Bao'an District,Shenzhen,Guangdong,China 518102

Thanks! :)
pi_127326741
quote:

hoor het graag
Ho, precies zo iets ben ik ook naar op zoek. Of iets om mijn telefoon in te bevestigen en dan te filmen.

Binnenkort parachutespringen en dat wil ik graag filmen.
  zondag 2 juni 2013 @ 17:50:35 #133
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_127326989
ja maar dat zijn dan de bevestigingsmiddelen...zoek nog na een camera die daarvoor bestemd is, maar dan china versie.

de mounting holes van mijn extreme cam zitten aan de onderzijde van de camera en niet aan de achterzijde.

http://www.chinavasion.co(...)ction_Camera_Full_HD
  zondag 2 juni 2013 @ 17:55:49 #134
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127327189
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 17:39 schreef Oberonn het volgende:
Hoi!

Gisteren ben ik in contact genomen met een aanbieder op Alibaba, die wel heel goedkoop 'Power Banks' aanbiedt. Echter als ik zoek op zijn naam/bedrijfsnaam met scam erachter vind ik niks negatiefs, maar ook niet positiefs.

Dus hier de vraag, wat vinden jullie hiervan:
SZ Youyi Digital Co.,Limited
www.youyi-digital.com
Add: Building 8C,Floor 1 to 2,Baoyuan Second Industrial Park,Bao'an District,Shenzhen,Guangdong,China 518102

Thanks! :)
Wil je via Alibaba wat kopen? Neem dan maar een professional in de hand (of iemand anders die er ervaring mee heeft). Daar komt echt heel wat meer bij kijken dan via Aliexpress.
- Betaling
- Shipping
- Inklaring
- Keuringen
- MOQ's (heel vaak wel 1.000 stuks).
- etc, etc.
De kosten lopen dan snel op. maar in dit topic hebben we het daar verder niet over (handel).

Wil je kleinere hoeveelheden importeren dan moet je via Aliexpress gaan werken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127327263
Thanks!

Ja mij lijkt Aliexpress toch ook wat beter.. :)
pi_127328294
quote:
Hm ja zoiets. Alleen nu nog met bevestiging voor een telefoon. :P
pi_127328446
Is het zo dat het merk op de namaakspullen wordt weggehaald op de foto's van DX? Bijv. een Gucci model zonnebril, dat je het merk niet op foto's ziet, maar wanneer je de item bestelt dat deze wel degelijk de merklogo's bevat?

Of zijn de foto's van de items echt zoals je ze gaat krijgen? Want ik herinner me ooit een horloge besteld te hebben waar op foto's de merknamen zijn verwijderd, maar in werkelijkheid was het dus een 1 op 1 namaak met logo's etc.
  zondag 2 juni 2013 @ 18:44:13 #138
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127328465
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 10:52 schreef johanndoe het volgende:
Is er hier iemand die mij een leuke nauwkeurige multimeter voor <20$ kan aanraden? Goedkoper altijd beter, maar wil wel iets waar ik enigszins op kan vertrouwen.
Heb al wat gezocht maar veel gaat over lokaal gekochte dingen of hele goede merken maar zeer duur, dus misschien dat jullie uit eigen ervaring wat kunnen aanraden?

Het zal vooral gebruik worden om batterijen te meten en 18650's te pairen. En af en toe een defect apparaat proberen door te meten e.d.

En uit gemak en ook hopelijk wat meer bang for my buck, lijkt het me dat ik uit china wel wat moois moet kunnen halen toch?

Ter referentie: Ik gebruik nu wel eens 2 multimeters die iets van 15 jaar geleden een keer voor 5 gulden gekocht zijn, lijkend op http://dx.com/p/mf-110a-mini-handheld-multimeter-80491 en http://dx.com/p/dt-831b-1(...)-orange-black-172207
Ik heb deze gekocht/kregen;

http://www.tmart.com/Digi(...)hmmeter_p112830.html

ziet er wel degelijk uit en is cheap.. en goede reviews wel als je zoekt op internet naar type (830XL)
Meen dat robertnl hem ook heeft en er ook tevreden over is..

Ik zal hem volgende week wel binnen krijgen en zal hem dan wel even testen/reviewen ;)
pi_127328971
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 17:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wil je via Alibaba wat kopen? Neem dan maar een professional in de hand (of iemand anders die er ervaring mee heeft). Daar komt echt heel wat meer bij kijken dan via Aliexpress.
- Betaling
- Shipping
- Inklaring
- Keuringen
- MOQ's (heel vaak wel 1.000 stuks).
- etc, etc.
De kosten lopen dan snel op. maar in dit topic hebben we het daar verder niet over (handel).

Wil je kleinere hoeveelheden importeren dan moet je via Aliexpress gaan werken.
Ik heb al eens van die Shisha pennen gekocht via Alibaba, werkt eigenlijk hetzelfde als Aliexpress als je met PayPal wil betalen.
  zondag 2 juni 2013 @ 19:14:45 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127329436
quote:

hoor het graag
There's no GoPro like a GoPro. Helaas komt al het andere niet echt in de buurt. Maar je kunt eens bij Techmoan kijken, die heeft onderhand tig van die dingen uitgeprobeerd meen ik. Alleen is 'ie geloof ik ook nog nooit enthousiast geweest over die dingen.

Enige wat nog een beetje populair is qua cameragear is de 808 keychain cam. Wordt voornamelijk dan ingezet bij radio controlled aircraft. Helaas hebben ze de cultstatus verheven MD80 nooit geupgrade naar een actual 720P / 1080P versie. Die is wel erg geschikt voor sportactiviteiten.

Zelf heb ik een MD80, gebruik ik verder niet vanwege de lage resolutie. De 808 #11 en #16 / #16 V2 zijn wel erg aardig, maar dan weer niet heel erg geschikt voor sports vanwege het wat lastiger mounten. Dus wat ik heb gedaan toen ik zoiets als een GoPro wilde... een GoPro Here3 Black gehaald.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_127329713
Betalen op AE met debit card van 3vcard.com is weer mogelijk?
pi_127330302
quote:

hoor het graag
En wat voor 'extreme cam' is dat dan en waarom werkt dat niet?

En Shiz heeft wel gelijk; in deze categorie camera's is de GoPro gewoon de standaard. Zeker de Black edition is erg :9~ De instap White en Silver zijn geloof ik ook heel aardig en waarschijnlijk ook nog wel beter dan Chinese action cams.

Maar persoonlijk vind ik GoPro camera's wel te stevig geprijst, de Black kost officieel in Nederland ¤450 en dat is voor een betrekkelijk eenvoudig product gewoon veel geld, zelfs als je de extra accessoires meetelt. We hebben hier ook over de Black getwijfeld maar we vinden het gewoon te weinig bieden voor teveel geld.
Zeker als je ook nog eens wat van hun officiële accessoires bij wil kopen; bekijk die prijzen maar eens die ze vragen voor sommige accessoires :') :{w

De White en Silver zijn met ¤250 en ¤350 wel goedkoper, maar zeker als je de Silver hebt zit je denk ik nog wel vaak te denken van "wat als ik nou nét even ¤100 had bijbetaald" (waardoor je o.a. remote erbij krijgt, hogere resoluties (tot 4K!) en hogere framerate (60fps in 1080P :9 ).

Een tip is om deze GoPro's uit het buitenland te halen; op Ebay.co.uk staat de Black bijvoorbeeld geregeld voor zo'n ¤100 minder.

Ik doe weinig (lees: geen :'( ) ruige sporten maar nu ik hierover nadenk had ik anders wel een leuke DIY oplossing gemaakt voor m'n telefoon.
Transparante box bekleden met foam voering. Eventueel nog een statiefbevestigingspunt.
Dan de telefoon hier in plaatsten.
Eventueel een harnas aankoppelen en klaar voor je parachutesprong. :7

Zo nog maar weer 'ns 10M VGA-kabel bestellen (heb refund binnen) en 'ns kijken of er mooie hoesjes zijn voor een HTC ONE; durf 'm bijna niet te gebruiken nu :'(
Heb alleen het idee dat ik wat vergeet dat ik ook nog wou bestellen...

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 02-06-2013 19:53:31 ]
  zondag 2 juni 2013 @ 19:49:54 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127330647
Als je gaat parachutespringen... die ene keer dat je dat dan eens doet kun je met helmverhuur e.d. ook wel een GoPro of Contour meehuren. ;) Als je echt wat vaker aan mountainbiken doet enz, dan is een eigen cam toch wel vet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 2 juni 2013 @ 19:50:43 #144
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_127330691
En anders leen je er een?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_127330908
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:01 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik heb al eens van die Shisha pennen gekocht via Alibaba, werkt eigenlijk hetzelfde als Aliexpress als je met PayPal wil betalen.
En jij had geen last van al de zaken die RobertNL had opgesomd?
pi_127330917
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Als je gaat parachutespringen... die ene keer dat je dat dan eens doet kun je met helmverhuur e.d. ook wel een GoPro of Contour meehuren. ;) Als je echt wat vaker aan mountainbiken doet enz, dan is een eigen cam toch wel vet.
I know, maar dat DIY idee van mij was puur een idee als je toch al een telefoon hebt liggen en wel eens wat wil filmen in extreme omstandigheden.
En gewoon, omdat het DIY is. :P

Oh, en ik zoek nog een reden om die pas genoemde IR thermometer te kopen. :')

EDIT: zou China ook MIC windscreens hebben?
  zondag 2 juni 2013 @ 20:06:09 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127331373
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

EDIT: zou China ook MIC windscreens hebben?
Van die stickons of een bepaalde mic? Vast wel.
Of je maakt zelf wat:
  zondag 2 juni 2013 @ 20:07:45 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127331442
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:01 schreef davedavy het volgende:

[..]

Uitzonderingen bevestigen de regel.
90% van de verkopers via Alibaba accepteren geen paypal of ze moeten een Aliexpress shop hebben (dan vragen ze je vaak om daar te bestellen).

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:55 schreef Oberonn het volgende:

[..]

Het is ook afhanelijk van wat je wil bestellen maar via Aliexpress is het allemaal 10x makkelijker, veiliger in 90%+ van de gevallen.
Heb wel eens het e.e.a via Alibaba geprobeerd maar de prijs is vaak met een MOQ en dus dan ook seafright en samples zijn vaak heel duur.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_127332110
Ah ja ik snap het, dan doe ik het nu nog even makkelijk via Aliexpress dan!

Oh en ik wil niet vervelend doen, maar voor de mensen die dat minispelletje met die souvenir's nog niet hebben gespeeld en mij een extra beurt gunnen, klik

Cheers :)
pi_127333597
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:55 schreef Oberonn het volgende:

[..]

Betaling en shipping natuurlijk, en MQQ maar die was maar 5 stuks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')