waar ga je het voor gebruiken?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:13 schreef marcelp79 het volgende:
iemand nog suggesties of ideeën voor een GoPro alternatief?
Moet iig plat zijn zodat ik het of op mijn borst kan dragen of op mijn kop. Zonder helm of iets dergelijks...
heb al een extreme cam uit China maar dat werkt niet zoals ik het wil.
hoor het graag
Ho, precies zo iets ben ik ook naar op zoek. Of iets om mijn telefoon in te bevestigen en dan te filmen.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:13 schreef marcelp79 het volgende:
Moet iig plat zijn zodat ik het of op mijn borst kan dragen of op mijn kop. Zonder helm of iets dergelijks...
hoor het graag
Wil je via Alibaba wat kopen? Neem dan maar een professional in de hand (of iemand anders die er ervaring mee heeft). Daar komt echt heel wat meer bij kijken dan via Aliexpress.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:39 schreef Oberonn het volgende:
Hoi!
Gisteren ben ik in contact genomen met een aanbieder op Alibaba, die wel heel goedkoop 'Power Banks' aanbiedt. Echter als ik zoek op zijn naam/bedrijfsnaam met scam erachter vind ik niks negatiefs, maar ook niet positiefs.
Dus hier de vraag, wat vinden jullie hiervan:
SZ Youyi Digital Co.,Limited
www.youyi-digital.com
Add: Building 8C,Floor 1 to 2,Baoyuan Second Industrial Park,Bao'an District,Shenzhen,Guangdong,China 518102
Thanks!
Hm ja zoiets. Alleen nu nog met bevestiging voor een telefoon.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:47 schreef rene90 het volgende:
Zoiets heb je wel:
http://chinaprices.us?q=chest%20camera%20mount
Ik heb deze gekocht/kregen;quote:Op zondag 2 juni 2013 10:52 schreef johanndoe het volgende:
Is er hier iemand die mij een leuke nauwkeurige multimeter voor <20$ kan aanraden? Goedkoper altijd beter, maar wil wel iets waar ik enigszins op kan vertrouwen.
Heb al wat gezocht maar veel gaat over lokaal gekochte dingen of hele goede merken maar zeer duur, dus misschien dat jullie uit eigen ervaring wat kunnen aanraden?
Het zal vooral gebruik worden om batterijen te meten en 18650's te pairen. En af en toe een defect apparaat proberen door te meten e.d.
En uit gemak en ook hopelijk wat meer bang for my buck, lijkt het me dat ik uit china wel wat moois moet kunnen halen toch?
Ter referentie: Ik gebruik nu wel eens 2 multimeters die iets van 15 jaar geleden een keer voor 5 gulden gekocht zijn, lijkend op http://dx.com/p/mf-110a-mini-handheld-multimeter-80491 en http://dx.com/p/dt-831b-1(...)-orange-black-172207
Ik heb al eens van die Shisha pennen gekocht via Alibaba, werkt eigenlijk hetzelfde als Aliexpress als je met PayPal wil betalen.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wil je via Alibaba wat kopen? Neem dan maar een professional in de hand (of iemand anders die er ervaring mee heeft). Daar komt echt heel wat meer bij kijken dan via Aliexpress.
- Betaling
- Shipping
- Inklaring
- Keuringen
- MOQ's (heel vaak wel 1.000 stuks).
- etc, etc.
De kosten lopen dan snel op. maar in dit topic hebben we het daar verder niet over (handel).
Wil je kleinere hoeveelheden importeren dan moet je via Aliexpress gaan werken.
There's no GoPro like a GoPro. Helaas komt al het andere niet echt in de buurt. Maar je kunt eens bij Techmoan kijken, die heeft onderhand tig van die dingen uitgeprobeerd meen ik. Alleen is 'ie geloof ik ook nog nooit enthousiast geweest over die dingen.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:13 schreef marcelp79 het volgende:
hoor het graag
En wat voor 'extreme cam' is dat dan en waarom werkt dat niet?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:13 schreef marcelp79 het volgende:
hoor het graag
En jij had geen last van al de zaken die RobertNL had opgesomd?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik heb al eens van die Shisha pennen gekocht via Alibaba, werkt eigenlijk hetzelfde als Aliexpress als je met PayPal wil betalen.
I know, maar dat DIY idee van mij was puur een idee als je toch al een telefoon hebt liggen en wel eens wat wil filmen in extreme omstandigheden.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Als je gaat parachutespringen... die ene keer dat je dat dan eens doet kun je met helmverhuur e.d. ook wel een GoPro of Contour meehuren.Als je echt wat vaker aan mountainbiken doet enz, dan is een eigen cam toch wel vet.
Van die stickons of een bepaalde mic? Vast wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
EDIT: zou China ook MIC windscreens hebben?
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik heb al eens van die Shisha pennen gekocht via Alibaba, werkt eigenlijk hetzelfde als Aliexpress als je met PayPal wil betalen.
Het is ook afhanelijk van wat je wil bestellen maar via Aliexpress is het allemaal 10x makkelijker, veiliger in 90%+ van de gevallen.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:55 schreef Oberonn het volgende:
[..]
En jij had geen last van al de zaken die RobertNL had opgesomd?
Betaling en shipping natuurlijk, en MQQ maar die was maar 5 stuks.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:55 schreef Oberonn het volgende:
[..]
En jij had geen last van al de zaken die RobertNL had opgesomd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |