Niks mis mee maar deze raakt me nog wel iets meer, doet me een beetje denken aan de goede ouwe tijd met Ace's Delight enzo... (opa verteltquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:15 schreef MAHL het volgende:
Blijf het geweldig vinden, die 'Perzische' trance
Oooh, die is ook lekker hoorquote:Op zondag 8 september 2013 22:00 schreef hp22 het volgende:
[..]
Niks mis mee maar deze raakt me nog wel iets meer, doet me een beetje denken aan de goede ouwe tijd met Ace's Delight enzo... (opa vertelt)
quote:
Voor welke dag?quote:Op maandag 9 september 2013 10:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb via een goede kennis een kaartje van Armin Only kunnen overnemen. Dus er weer bij dit jaar, al hoewel ik het nog steeds jammer vind dat ze naar Ziggodome zijn verhuist.
Nog meer hier die gaan?
nee Ziggodome lijkt me kutquote:Op maandag 9 september 2013 10:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb via een goede kennis een kaartje van Armin Only kunnen overnemen. Dus er weer bij dit jaar, al hoewel ik het nog steeds jammer vind dat ze naar Ziggodome zijn verhuist.
Nog meer hier die gaan?
De zaterdagquote:
Mij ook eigenlijk, maar toen ik de kaartjes aangeboden kreeg begon het toch weer te kriebelen.quote:
Plausibel verhaal heb je erbij. Dat mag ik wel.... Ik zal je vertellen, ZiggoDome is dik, net als de HMH. Uitstekende zaal die voldoet aan alle standaarden qua veiligheid / geluid / bar en personeel.quote:
Maar wat gaan ze doen met de ringen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Plausibel verhaal heb je erbij. Dat mag ik wel.... Ik zal je vertellen, ZiggoDome is dik, net als de HMH. Uitstekende zaal die voldoet aan alle standaarden qua veiligheid / geluid / bar en personeel.
Ik heb geen idee wat ze gaan doen met die ringen? Ik weet dat tijdens concerten die gewoon netjes bezet zijn. Toen ik er was vielen die ringen me niet op eigenlijk, denk dat ze die deels verborgen hebben. Zelf was ik er met Energy en het deed me wel denken aan de HMH maar dan iets groter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar wat gaan ze doen met de ringen?
Vond die hallen altijd wel wat hebben, Utrecht was kwa dat betreft wel een beetje een trance stad door de Armin Only's en destijds de Trance Energy's.
Die ringen zijn normaal zitplaatsen. En die horen niet thuis op een Armin Onlyquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze gaan doen met die ringen? Ik weet dat tijdens concerten die gewoon netjes bezet zijn. Toen ik er was vielen die ringen me niet op eigenlijk, denk dat ze die deels verborgen hebben. Zelf was ik er met Energy en het deed me wel denken aan de HMH maar dan iets groter.
Je kan een ZiggoDome / HMH niet vergelijken met een Jaarbeurs / Now & Wow achtige tenten met meerdere zalen. Ik snap wat je bedoelt met Trance-stad maar zo heb ik er sowieso nooit naar gekeken. Utrecht is voor mij ook Techno om maar een voorbeeld te geven.
Vind persoonlijk de original mix hiervan beterquote:
Je bent van de organisatie begrijp ik?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die ringen zijn normaal zitplaatsen. En die horen niet thuis op een Armin Only
Wil jij lekker gaan zitten bij een Armin Only danquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bent van de organisatie begrijp ik?. Hou toch op zeg
.
Nee, maar je doet alsof de locatie ongeschikt is, zonder er ooit geweest te zijn en precies te weten wat zo'n feest vraagt. Zoals ik aangaf heb ik niks gemerkt van die tribunes dus dan zullen ze daar een redelijke oplossing voor hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wil jij lekker gaan zitten bij een Armin Only dan
Ik ben in de Ziggodome geweest bij Muse, Radiohead en Pearl Jam. En als je geen tribunes hebt gezien dan vraag ik me serieus af waar ze die laten, kun je niet omheen bij de ziggodome zo'n beetje.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar je doet alsof de locatie ongeschikt is, zonder er ooit geweest te zijn en precies te weten wat zo'n feest vraagt. Zoals ik aangaf heb ik niks gemerkt van die tribunes dus dan zullen ze daar een redelijke oplossing voor hebben.
Ik heb ze wel gezien maar waren niet storend aanwezig... Zit me ook te bedenken hoe ze daar toen mee omgegaan zijn. Volgens mij stonden er barren voor en hangen er doeken. Zeker nu in de afbeelding zo zie.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben in de Ziggodome geweest bij Muse, Radiohead en Pearl Jam. En als je geen tribunes hebt gezien dan vraag ik me serieus af waar ze die laten, kun je niet omheen bij de ziggodome zo'n beetje.
[ afbeelding ]
Net of je moet gaan zitten als er zitplaatsen zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wil jij lekker gaan zitten bij een Armin Only dan
Heb op Sensation de afgelopen jaren ook niet meer gezeten. Het is wel lekker als je niet vol aan de pils of andere middelen kan om even te zitten, maar anders is de tribune nutteloos. Alhoewel het uitzicht in de ArenA wel het mooist is van boven.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:43 schreef MAHL het volgende:
Aan de andere kant, die stoelen zijn wel erg lekker om met je brakke kop eventjes uit te gaan kakken... Hmm.
maar 2/3 van het publiek moet op de tribune of verkopen ze alleen de vloer. In het Gelredome was het bij de latere TIC's ook verschrikkelijk druk op de vloer omdat gewoon al stoelplaatsen ook verkocht werden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Plausibel verhaal heb je erbij. Dat mag ik wel.... Ik zal je vertellen, ZiggoDome is dik, net als de HMH. Uitstekende zaal die voldoet aan alle standaarden qua veiligheid / geluid / bar en personeel.
De eerste Armin Only was destijds in Rotterdam volgens mij, staat me iets van bij. UDC deed die volgens mij nog.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar wat gaan ze doen met de ringen?
Vond die hallen altijd wel wat hebben, Utrecht was kwa dat betreft wel een beetje een trance stad door de Armin Only's en destijds de Trance Energy's.
Bij Energy verkochten ze volgens mij alleen de vloer.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar 2/3 van het publiek moet op de tribune of verkopen ze alleen de vloer. In het Gelredome was het bij de latere TIC's ook verschrikkelijk druk op de vloer omdat gewoon al stoelplaatsen ook verkocht werden.
Ableton. Zijn er andere programma's?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:26 schreef MAHL het volgende:
Wordt tijd dat ik eens een mix ga maken van dit soort Oosterse Trance. Welk programma raden jullie me aan? Ableton of Mixmeister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |